Ik ga maandag.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 16:22 schreef Khaleesi het volgende:
Okee, overmorgen is de opening van de GoT Exhibition in A'dam.
Nogmaals: Wie gaat er?
Dat is leuk voor de beeldvorming bij een boek maar in een serie zit daar dus echt niemand op te wachten. Als boeken letterlijk verfilmd zouden worden dan was het medium video totaal niet boeiend meer op dit vlak. Bij een boek moet namelijk veel meer omschreven worden om sfeer en verhaal te kweken.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 16:27 schreef Serieus_Persoon het volgende:
[..]
Ook iets waarmee ze met de serie hopeloos de mist zijn ingegaan
Je zou denken dat het toch wel mee zou vallen, maar toen bedacht ik me ineens dat diehards uit duitsland en belgie wss ook gaan komen....quote:Op vrijdag 17 mei 2013 18:10 schreef AMDB het volgende:
Ik ga waarschijnlijk zondag even kijken, benieuwd hoe druk het gaat worden.
Ik wilde maandag gaan, maar twijfel nog.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 16:22 schreef Khaleesi het volgende:
Het is wel een unieke aangelegenheid iid. Maar in 5 plaatsen over de hele wereld (tot nu toe), waaronder Amsterdam dusquote:Op vrijdag 17 mei 2013 18:53 schreef Khaleesi het volgende:
[..]
Je zou denken dat het toch wel mee zou vallen, maar toen bedacht ik me ineens dat diehards uit duitsland en belgie wss ook gaan komen....Er zijn immers maar een paar plekken op de wereld waar deze exhib neerstrijkt....
Heb ik precies zo! Uitvoerige beschrijvingen sla ik in boeken vaak over (zelfs in mijn meest favoriete boek deed ik datquote:Op vrijdag 17 mei 2013 14:28 schreef Ang3l het volgende:
Qua boeken (AAAARGHH, the word!) lezen ben ik daar nooit zo van. Dat houdt imho enorm op en zie ik als filler. Sfeervol schrijven is leuk, maar bladzijden vol over huizen en eten en kleding... neh. Zo rijg ik ook wel een fantasy boek van 800 pagina's
Qua film of serie vind ik 't de details echter enorm toevoegen aan de sfeer. Maar goed, dan kun je dat ook laten zien tijdens dat er iets anders gebeurt. Vind dat ze dat in de serie wel mooi doen. Mooie beelden, kostuums e.d. vaak.
Huh? Juist dodelijk voor de serie lijkt me dat.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 16:27 schreef Serieus_Persoon het volgende:
[..]
Ook iets waarmee ze met de serie hopeloos de mist zijn ingegaan
quote:Dat past mooi in een boek, maar niet bij bewegend beeld.
quote:Dat is leuk voor de beeldvorming bij een boek maar in een serie zit daar dus echt niemand op te wachten. Als boeken letterlijk verfilmd zouden worden dan was het medium video totaal niet boeiend meer op dit vlak. Bij een boek moet namelijk veel meer omschreven worden om sfeer en verhaal te kweken.
Onzinquote:Huh? Juist dodelijk voor de serie lijkt me dat.
Das de kleur van hd man!quote:Op vrijdag 17 mei 2013 19:28 schreef Serieus_Persoon het volgende:
[..]
[..]
[..]
OnzinDe wereld van GRRM is een hele kleurrijke en dat hadden ze best kunnen
laten zien zonder het tempo uit de serie te halen. Nu is alles grijs, bruin en grauw en daar
hadden ze best meer aandacht aan mogen besteden maar HBO moest natuurlijk hun
kutten en tieten quota halen.
Kleurrijker had van mij best gemogen, maar had de indruk dat dat niet zozeer (alles) was wat je bedoelde.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 19:28 schreef Serieus_Persoon het volgende:
[..]
[..]
[..]
laten zien zonder het tempo uit de serie te halen. Nu is alles grijs, bruin en grauw en daar
quote:
En die van Bronn en Tyrion spant de kroon. Niet alle scenes had gehoeven inderdaad. Maar die van Daenerys lijkt me niet overbodig.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 22:15 schreef TC03 het volgende:
Toch weinig ontwikkelingen deze aflevering.
Robb voert nog steeds oorlog vanuit z'n tent, z'n moeder kijkt zorgwekkend toe, Jon Snow wandelt met de wildlings mee, Arya is weer eens ontvoerd, Daenerys gaat weer eens op bezoek bij een gekke stad, Theon wordt nog steeds gemarteld, Sansa zit nog steeds depressief in King's Landing... Allemaal meer van hetzelfde.
Ik heb 't niet over kleuren. Wie had het over kleuren?quote:Op vrijdag 17 mei 2013 19:28 schreef Serieus_Persoon het volgende:
[..]
[..]
[..]
maandagquote:Op vrijdag 17 mei 2013 16:22 schreef Khaleesi het volgende:
quote:Op zaterdag 18 mei 2013 12:00 schreef Bronn het volgende:
Khaleesi wanneer ga jij weer uit de kleren?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |