Ja want als er afgesproken is om iets niet te doen is het natuurlijk veel leuker om dat wel te doen hequote:Op donderdag 16 mei 2013 17:38 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
[..]
Laat maar dan
Nauwelijks wat gezegd, hoogstens wat over enthousiast gereageerd, terwijl ik anderen dikke plottwists zie weggeven.
Heb de neiging dat nu zelf ook te doen onderhand.
Dan ben ik benieuwd wat er gaat gebeuren?quote:Op donderdag 16 mei 2013 17:42 schreef padlarf het volgende:
[..]
Hoe zou jij het vinden als je een film kijkt met iemand die de film al gezien heeft, en dat diegene je dan continu aanstoot met 'ohhh, nu moet je opletten, nu gebeurt er toch wat moois' oid?
Dit dus. Als je zou willen, zou je ook alle info uit de boeken op een wiki kunnen opzoeken. Maar dat doen de meesten niet, want die willen verrast worden.quote:Op donderdag 16 mei 2013 17:41 schreef Cornelis83 het volgende:
[..]
Het is niet als een vergelijking bedoeld. Het sloeg op het feit dat als iedereen iets kan doen, iedereen het niet per definitie gaat doen. Zoals zichzelf spoileren met previews.
Dan ben jij misschien een uitzondering, maar 99% zal dat bloedirritant vinden.quote:Op donderdag 16 mei 2013 17:43 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
[..]
Dan ben ik benieuwd wat er gaat gebeuren?
Seven hells, drama queens hier zeg.
Ik heb al mn teksten die ik dit kenser topic geschreven heb alvast aangepast voor toekomstige lezers.quote:Op donderdag 16 mei 2013 17:44 schreef padlarf het volgende:
[..]
Dan ben jij misschien een uitzondering, maar 99% zal dat bloedirritant vinden.
Maar goed, ik snap dat je het absoluut niet kwaad bedoelde
Ik reageerde niet echt op je onthullingen, maar meer op je nonchalante houding tegenover spoilers, terwijl de policy boven het reageerveld daar toch heel duidelijk over is.quote:Op donderdag 16 mei 2013 17:38 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
[..]
Laat maar dan
Nauwelijks wat gezegd, hoogstens wat over enthousiast gereageerd, terwijl ik anderen dikke plottwists zie weggeven.
Heb de neiging dat nu zelf ook te doen onderhand.
Nee ik had niet gelezen dat je ook niet weg mocht geven qua wat je denkt dat er zal komen.quote:Op donderdag 16 mei 2013 17:47 schreef Jivis het volgende:
[..]
Ik reageerde niet echt op je onthullingen, maar meer op je nonchalante houding tegenover spoilers, terwijl de policy boven het reageerveld daar toch heel duidelijk in is.
Nogmaals: Tip voor iedereen die absoluut geen spoilers wil. Hoe streng er ook gemodereerd wordt, hoe makkelijk het ook is om te begrijpen wat anderen eventueel als spoilers zien: Er zullen altijd een paar mensen zijn die gewoon niet over de mentale capaciteit beschikken om zich dat te realiseren.quote:
Bartquote:Op donderdag 16 mei 2013 17:58 schreef Dagonet het volgende:
Bart in his moment of fame!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik vond het ook een beetje een aparte reactie van Tywin. Hij schijnt te bekennen dat hij gelooft dat Dany leeft en 3 draken heeft maar doet dat vervolgens af als iets wat totaal niet relevant is. Ik begrijp dat hij het druk heeft met Robb & friends maar dergelijke apathie verwachtte ik nou niet bepaald van hem.quote:
Dat laatste schreef ik ook al (nadat ik bevestiging kreeg dat hij idd aan het grijnzen was, want ik kon het zelf niet heel goed zien)quote:Op donderdag 16 mei 2013 18:00 schreef ems. het volgende:
[..]
Ik vond het ook een beetje een aparte reactie van Tywin. Hij schijnt te bekennen dat hij gelooft dat Dany leeft en 3 draken heeft maar doet dat vervolgens af als iets wat totaal niet relevant is. Ik begrijp dat hij het druk heeft met Robb & friends maar dergelijke apathie verwachtte ik nou niet bepaald van hem.
Ook de glimlach toen hij wegliep vond ik een beetje out-of-character
Ja nouja, omdat je Tywin fucking Lannister bent en niets wilt overlaten aan het lot?quote:Op donderdag 16 mei 2013 18:11 schreef megamandy het volgende:
Hoezo is dat raar? Zoals hij al zegt, de draken werden steeds kleiner en kleiner voordat ze uitstierven. De laatst levende draak had schijnbaar een schedel ter grootte van een appel. Waarom zouden ze dan moeten denken dat deze drie draken opeens weer even groot worden als die van honderden jaren geleden?
Het was ongeveer de grootste spoiler ooit hier.quote:Op donderdag 16 mei 2013 17:34 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
[..]
Tja jemig jongens en meisjes.
als dat al niet kan sluit alle topics dan maar.
Uit die hele scène sprak natuurlijk wel duidelijk dat hij zijn kleinzoon niet bepaald serieus neemt.quote:Op donderdag 16 mei 2013 18:12 schreef ems. het volgende:
[..]
Ja nouja, omdat je Tywin fucking Lannister bent en niets wilt overlaten aan het lot?
Ik ben een stuk minder voorzichtig maar een chick met drie draken die alle reden en motivatie heeft om jou en je hele stamboom dood te willen hebben zou ik iets serieuzer nemen.
Mááár, wellicht vond hij gewoon dat Jeoffrey niet over specifieke informatie hoorde te beschikken of zich er druk om moet maken. Sowieso blijkt het dat hij Jeoff (terecht) zo min mogelijk bij landsbestuur/militaire aangelegenheden wil betrekken.
Yeh right, ik noem een naam en dat ik dacht dat de volgende aflevering betrekking zou hebben op die character.quote:Op donderdag 16 mei 2013 18:45 schreef BeyondTheGreen het volgende:
[..]
Het was ongeveer de grootste spoiler ooit hier.
Wat jij zei was ongeveer hetzelfde als dat je vlak voor aflv. 4 dit seizoen zou zeggen:quote:Op donderdag 16 mei 2013 18:47 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
[..]
Yeh right, ik noem een naam en dat ik dacht dat de volgende aflevering betrekking zou hebben op die character.
Verder helemaal niets.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alleen erger.Unbowed, Unbent, Unbroken.
quote:Op donderdag 16 mei 2013 18:51 schreef BeyondTheGreen het volgende:
[..]
Wat jij zei was ongeveer hetzelfde als dat je vlak voor aflv. 4 dit seizoen zou zeggen:ja natuurlijk hoor.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alleen erger.
Want dan weet je onmiddellijk wat er al gaat gebeuren blijkbaar.
In een serie als GoT, is het eerste wat dan in een casual kijker opkomt:quote:Op donderdag 16 mei 2013 18:52 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
[..]
ja natuurlijk hoor.
Want dan weet je onmiddellijk wat er al gaat gebeuren blijkbaar.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Unbowed, Unbent, Unbroken.
quote:Op donderdag 16 mei 2013 18:53 schreef BeyondTheGreen het volgende:
[..]
In een serie als GoT, is het eerste wat dan in een casual kijker opkomt:Dat zal wat mijn opmerking betreft niet kloppen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oké dan, ik heb de boeken niet gelezen, we zullen zien.quote:Op donderdag 16 mei 2013 18:53 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
[..]
Dat zal wat mijn opmerking betreft niet kloppen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |