abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 16 mei 2013 @ 17:42:45 #31
303405 megamandy
KAME-HAMEE-HAAAA
pi_126590897
quote:
0s.gif Op donderdag 16 mei 2013 17:38 schreef TheoddDutchGuy het volgende:

[..]

Laat maar dan :')

Nauwelijks wat gezegd, hoogstens wat over enthousiast gereageerd, terwijl ik anderen dikke plottwists zie weggeven.

Heb de neiging dat nu zelf ook te doen onderhand. :r
Ja want als er afgesproken is om iets niet te doen is het natuurlijk veel leuker om dat wel te doen he O+
吴 曼 迪
pi_126590905
quote:
7s.gif Op donderdag 16 mei 2013 17:42 schreef padlarf het volgende:

[..]

Hoe zou jij het vinden als je een film kijkt met iemand die de film al gezien heeft, en dat diegene je dan continu aanstoot met 'ohhh, nu moet je opletten, nu gebeurt er toch wat moois' oid?
Dan ben ik benieuwd wat er gaat gebeuren?

Seven hells, drama queens hier zeg.
pi_126590907
quote:
0s.gif Op donderdag 16 mei 2013 17:41 schreef Cornelis83 het volgende:

[..]

Het is niet als een vergelijking bedoeld. Het sloeg op het feit dat als iedereen iets kan doen, iedereen het niet per definitie gaat doen. Zoals zichzelf spoileren met previews.
Dit dus. Als je zou willen, zou je ook alle info uit de boeken op een wiki kunnen opzoeken. Maar dat doen de meesten niet, want die willen verrast worden.
Amen.
  donderdag 16 mei 2013 @ 17:43:52 #34
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_126590935

Op woensdag 24 sept. 2008 schreef Danny het volgende:
Dagonet doet onaardig tegen iedereen. Je bent dus helemaal niet zo bijzonder als je denkt...
Mijn grootste bijdrage aan de FP.
  donderdag 16 mei 2013 @ 17:44:20 #35
120887 padlarf
dagdag33 achtig
pi_126590951
quote:
0s.gif Op donderdag 16 mei 2013 17:43 schreef TheoddDutchGuy het volgende:

[..]

Dan ben ik benieuwd wat er gaat gebeuren?

Seven hells, drama queens hier zeg.
Dan ben jij misschien een uitzondering, maar 99% zal dat bloedirritant vinden.
Maar goed, ik snap dat je het absoluut niet kwaad bedoelde :)
Ok stelletje hokboeren
pi_126590972
Sorry even voor het taalgebruik, maar GODVERDOMME ZEG!!! :(
Tails tell tales
  donderdag 16 mei 2013 @ 17:46:12 #37
37295 Luigi
mario pls
pi_126591024
Ok topic mijden dus.... Jammer.
pi_126591036
quote:
0s.gif Op donderdag 16 mei 2013 17:44 schreef padlarf het volgende:

[..]

Dan ben jij misschien een uitzondering, maar 99% zal dat bloedirritant vinden.
Maar goed, ik snap dat je het absoluut niet kwaad bedoelde :)
Ik heb al mn teksten die ik dit kenser topic geschreven heb alvast aangepast voor toekomstige lezers. :')
  donderdag 16 mei 2013 @ 17:46:58 #39
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_126591053
Even nog wat meer plaatjes om die spoilerdiscussie te kappen. Zo moeilijk is het nou ook weer niet, er is zelfs een complete reeks met boekspoilers en als ik op m'n vingers kan zitten kan iedereen het. Heb in deze reeks al minstens 30 posts weggeklikt omdat ik ze niet spoilervrij kon houden.

Dagonet doet onaardig tegen iedereen. Je bent dus helemaal niet zo bijzonder als je denkt...
pi_126591068
quote:
0s.gif Op donderdag 16 mei 2013 17:38 schreef TheoddDutchGuy het volgende:

[..]

Laat maar dan :')

Nauwelijks wat gezegd, hoogstens wat over enthousiast gereageerd, terwijl ik anderen dikke plottwists zie weggeven.

Heb de neiging dat nu zelf ook te doen onderhand. :r
Ik reageerde niet echt op je onthullingen, maar meer op je nonchalante houding tegenover spoilers, terwijl de policy boven het reageerveld daar toch heel duidelijk over is.
Amen.
pi_126591107
quote:
1s.gif Op donderdag 16 mei 2013 17:47 schreef Jivis het volgende:

[..]

Ik reageerde niet echt op je onthullingen, maar meer op je nonchalante houding tegenover spoilers, terwijl de policy boven het reageerveld daar toch heel duidelijk in is.
Nee ik had niet gelezen dat je ook niet weg mocht geven qua wat je denkt dat er zal komen.
Gebaseerd op kennis, zelfs zonder die kennis erbij te zetten direct.

Was allemaal niet kwaad of lullig bedoeld.
pi_126591156
quote:
0s.gif Op donderdag 16 mei 2013 17:46 schreef Luigi het volgende:
Ok topic mijden dus.... Jammer.
Nogmaals: Tip voor iedereen die absoluut geen spoilers wil. Hoe streng er ook gemodereerd wordt, hoe makkelijk het ook is om te begrijpen wat anderen eventueel als spoilers zien: Er zullen altijd een paar mensen zijn die gewoon niet over de mentale capaciteit beschikken om zich dat te realiseren.

Ik heb het boek gelezen dus voor mij maakt het allemaal niet uit. Maar als ik dat niet had gedaan had ik dit topic vermeden als de pest. Er valt gewoon geen garantie te bieden dat het spoilervrij is. :)
Conscience do cost.
  donderdag 16 mei 2013 @ 17:51:37 #43
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_126591231

donderdag 16 mei 2013 @ 17:52:48 #44
303405 megamandy
KAME-HAMEE-HAAAA
pi_126591278
quote:
Dat hele stuk was ook zo goed gefilmd en alles O+
吴 曼 迪
pi_126591465
Mods hebben wel snel gereageerd zag ik (iig tov de post van VeX-) ^O^
Tails tell tales
  donderdag 16 mei 2013 @ 17:58:37 #46
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_126591511
Bart in his moment of fame!

pi_126591573
quote:
14s.gif Op donderdag 16 mei 2013 17:58 schreef Dagonet het volgende:
Bart in his moment of fame!

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Bart O+ Wat een huuuuugggggeeee beest is dat trouwens. In het filmpje met zijn trainer (?) zag je dat pas echt goed. :D
Tails tell tales
pi_126591581
quote:
Ik vond het ook een beetje een aparte reactie van Tywin. Hij schijnt te bekennen dat hij gelooft dat Dany leeft en 3 draken heeft maar doet dat vervolgens af als iets wat totaal niet relevant is. Ik begrijp dat hij het druk heeft met Robb & friends maar dergelijke apathie verwachtte ik nou niet bepaald van hem.

Ook de glimlach toen hij wegliep vond ik een beetje out-of-character :P
Conscience do cost.
pi_126591644
quote:
0s.gif Op donderdag 16 mei 2013 18:00 schreef ems. het volgende:

[..]

Ik vond het ook een beetje een aparte reactie van Tywin. Hij schijnt te bekennen dat hij gelooft dat Dany leeft en 3 draken heeft maar doet dat vervolgens af als iets wat totaal niet relevant is. Ik begrijp dat hij het druk heeft met Robb & friends maar dergelijke apathie verwachtte ik nou niet bepaald van hem.

Ook de glimlach toen hij wegliep vond ik een beetje out-of-character :P
Dat laatste schreef ik ook al (nadat ik bevestiging kreeg dat hij idd aan het grijnzen was, want ik kon het zelf niet heel goed zien) :Y en dat van die draken vind ik ook raar van Tywin :Y
Tails tell tales
  donderdag 16 mei 2013 @ 18:09:32 #50
152047 Yurithemaster
Winter is coming
pi_126591934
Dat hij het weg zet als onbelangerijk is wel vreemd ja maar aan de andere kant is het een beetje ver van mijn bed show en kan hij er niet echt iets aan doen. En is het beter dat hij zich eerst vol op robs rebellion concentreert.
  donderdag 16 mei 2013 @ 18:11:46 #51
303405 megamandy
KAME-HAMEE-HAAAA
pi_126592021
Hoezo is dat raar? Zoals hij al zegt, de draken werden steeds kleiner en kleiner voordat ze uitstierven. De laatst levende draak had schijnbaar een schedel ter grootte van een appel. Waarom zouden ze dan moeten denken dat deze drie draken opeens weer even groot worden als die van honderden jaren geleden?
吴 曼 迪
pi_126592051
quote:
17s.gif Op donderdag 16 mei 2013 18:11 schreef megamandy het volgende:
Hoezo is dat raar? Zoals hij al zegt, de draken werden steeds kleiner en kleiner voordat ze uitstierven. De laatst levende draak had schijnbaar een schedel ter grootte van een appel. Waarom zouden ze dan moeten denken dat deze drie draken opeens weer even groot worden als die van honderden jaren geleden?
Ja nouja, omdat je Tywin fucking Lannister bent en niets wilt overlaten aan het lot? :P

Ik ben een stuk minder voorzichtig maar een chick met drie draken die alle reden en motivatie heeft om jou en je hele stamboom dood te willen hebben zou ik iets serieuzer nemen.

Mááár, wellicht vond hij gewoon dat Jeoffrey niet over specifieke informatie hoorde te beschikken of zich er druk om moet maken. Sowieso blijkt het dat hij Jeoff (terecht) zo min mogelijk bij landsbestuur/militaire aangelegenheden wil betrekken.
Conscience do cost.
pi_126593341
quote:
0s.gif Op donderdag 16 mei 2013 17:34 schreef TheoddDutchGuy het volgende:

[..]

Tja jemig jongens en meisjes.

als dat al niet kan sluit alle topics dan maar.
Het was ongeveer de grootste spoiler ooit hier.
Unbowed, Unbent, Unbroken.
pi_126593380
quote:
0s.gif Op donderdag 16 mei 2013 18:12 schreef ems. het volgende:

[..]

Ja nouja, omdat je Tywin fucking Lannister bent en niets wilt overlaten aan het lot? :P

Ik ben een stuk minder voorzichtig maar een chick met drie draken die alle reden en motivatie heeft om jou en je hele stamboom dood te willen hebben zou ik iets serieuzer nemen.

Mááár, wellicht vond hij gewoon dat Jeoffrey niet over specifieke informatie hoorde te beschikken of zich er druk om moet maken. Sowieso blijkt het dat hij Jeoff (terecht) zo min mogelijk bij landsbestuur/militaire aangelegenheden wil betrekken.
Uit die hele scène sprak natuurlijk wel duidelijk dat hij zijn kleinzoon niet bepaald serieus neemt.
Ik weet niet of zijn schijnbare apathie over de ontwikkelingen omtrent Dany ook daadwerkelijk betekende dat hij de dreiging niet serieus nam of dat hij het niet nodig achtte om zijn kleinzoon hierover te informeren.
Overigens wel weer aardig dat Joffrey, die normaal gesproken voor niemand ontzag heeft, toch wel wat geïntimideerd leek door opa. :P
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_126593420
quote:
0s.gif Op donderdag 16 mei 2013 18:45 schreef BeyondTheGreen het volgende:

[..]

Het was ongeveer de grootste spoiler ooit hier.
Yeh right, ik noem een naam en dat ik dacht dat de volgende aflevering betrekking zou hebben op die character.

Verder helemaal niets.
pi_126593554
quote:
0s.gif Op donderdag 16 mei 2013 18:47 schreef TheoddDutchGuy het volgende:

[..]

Yeh right, ik noem een naam en dat ik dacht dat de volgende aflevering betrekking zou hebben op die character.

Verder helemaal niets.
Wat jij zei was ongeveer hetzelfde als dat je vlak voor aflv. 4 dit seizoen zou zeggen:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Alleen erger.
pi_126593596
quote:
0s.gif Op donderdag 16 mei 2013 18:51 schreef BeyondTheGreen het volgende:

[..]

Wat jij zei was ongeveer hetzelfde als dat je vlak voor aflv. 4 dit seizoen zou zeggen:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Alleen erger.
ja natuurlijk hoor.

Want dan weet je onmiddellijk wat er al gaat gebeuren blijkbaar.
pi_126593630
quote:
0s.gif Op donderdag 16 mei 2013 18:52 schreef TheoddDutchGuy het volgende:

[..]

ja natuurlijk hoor.

Want dan weet je onmiddellijk wat er al gaat gebeuren blijkbaar.
In een serie als GoT, is het eerste wat dan in een casual kijker opkomt:

SPOILER
pi_126593653
quote:
0s.gif Op donderdag 16 mei 2013 18:53 schreef BeyondTheGreen het volgende:

[..]

In een serie als GoT, is het eerste wat dan in een casual kijker opkomt:

SPOILER
Dat zal wat mijn opmerking betreft niet kloppen.
pi_126593672
quote:
0s.gif Op donderdag 16 mei 2013 18:53 schreef TheoddDutchGuy het volgende:

[..]

Dat zal wat mijn opmerking betreft niet kloppen.
Oké dan, ik heb de boeken niet gelezen, we zullen zien.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')