Oeh, nu heb je de poppen aan het dansen!!!!quote:Op woensdag 22 mei 2013 12:32 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik las "jullie hebben het er maar turk mee"
wegquote:Op woensdag 22 mei 2013 19:30 schreef El_Matador het volgende:
Dit hoef ik hopelijk niet te pikken?
NWS / Man onthoofd in London
Een totaal onbekende forummer die mij beschuldigt van fappen op het lijk van Theo van Gogh. Zieker dan ziek.
geen vraag gezienquote:
time and placequote:Het lijkt me overduidelijk dat ook daar de multicul compleet mislukt is.
Waarom mag ik daar niet de draak mee steken?
Hartelijk dank voor je snelle reactie, sp3c!quote:
quote:
quote:Op woensdag 22 mei 2013 19:48 schreef vosss het volgende:
[..]
Waarom wordt mijn bericht weer wegge-edit?
Mag ik niet gewoon de draak steken met de multicul die overal ter wereld finaal en faliekant mislukt?
En zo nee, sinds wanneer mag dat niet meer?
Het wereldwijd falen van de multiculturele samenleving kan ik nou niet echt bepaald typeren als een grap.quote:Op woensdag 22 mei 2013 20:03 schreef sp3c het volgende:
dat je op dit moment ff niet zulke lompe grappen moet maken want ik heb het er druk genoeg mee
Mijn wijk is anders wel succesvol multicultureel.quote:Op woensdag 22 mei 2013 20:06 schreef vosss het volgende:
[..]
Het wereldwijd falen van de multiculturele samenleving kan ik nou niet echt bepaald typeren als een grap.
De wereldwijde multiculturele samenleving is er altijd geweest en faalde altijd in het bewaren van de vrede en nog veel meer falen.quote:Op woensdag 22 mei 2013 20:06 schreef vosss het volgende:
[..]
Het wereldwijd falen van de multiculturele samenleving kan ik nou niet echt bepaald typeren als een grap.
quote:Op woensdag 22 mei 2013 22:34 schreef porsche1 het volgende:
[..]
Links gespuis als jou moet geruimd worden. Hierdoor blijven we dit soort dingen tolereren. Lekker thee drinken met onze snorren in de hoop dat ze nu wel luisteren als jullie foei zeggen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |