Jouw manier van praten verklaart maar weer dat je al langzaam in hun wereldje getrokken wordt.quote:
Och, och, ochquote:Op woensdag 22 mei 2013 22:19 schreef Infection het volgende:
[..]
Als ik zo bang voor ze was had ik mijn mening niet over ze geuit. Wat ik probeer te zeggen is, laat ze maar komen, ik zal vechtend ten onder gaan.
Ik zie anders het overgrote merendeel dat hier juist NIET doen.quote:Op woensdag 22 mei 2013 22:16 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Beter lezen. Het enige wat ik aanstip is dat als er een ''moslim'' de dader is, dat we het dan betrekken op alle moslims. Was het een Christen of atheïst geweest, dan zijn we opeens weer wel in staat om het op individueel niveau te bezien. Heel krom. Alsof een moslim in NL wat te maken heeft met deze moord.
jeweettogzelluf mattiquote:Op woensdag 22 mei 2013 22:23 schreef Infection het volgende:
[..]
Jouw manier van praten verklaart maar weer dat je al langzaam in hun wereldje getrokken wordt.
Das lekker makkelijk ja, al het kritiek als extreem-rechts af te doen. Waarom stap je dan in een discussie?!quote:Op woensdag 22 mei 2013 22:22 schreef _NZT_ het volgende:
Modje had geen tijd om TT aan te passen... Kan ie verandert worden naar ' verkapt alle Moslims vs Extreem rechts topic' worden
Nou, als ik het vanuit jouw manier zie dan zou ik hetzelfde denken. Maar ik vind dat de extreme moslims ook de echte islam aanhangen en dus zie ik die ook alleen als moslims en niet de moeder van een goede vriend van mij bijvoorbeeld.quote:Op woensdag 22 mei 2013 22:22 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Alle moslims zijn moslims. Er zitten extreme idioten tussen ect
[..]
Mensen die een beetje nadenken doen dat dan ook niet.
Walgelijke idealen wat bedoel je precies.quote:Op woensdag 22 mei 2013 22:22 schreef deadprez het volgende:
[..]
"Ik ben geen racist, maar..."
"Ik heb niks tegen moslims, maar.."
"Joden zijn aardige mensen, maar.."
Flikker toch op man. Wees dan een stoere kerel en kom gewoon uit voor je walgelijke idealen.
In het dagelijkse leven zeg ik dit soort dingen ook gerust. Al genoeg dreigingen naar mijn hoofd gehad, maar ze bewijzen daar alleen maar nogmaals mijn standpunt mee. En beter iets dan niets er aan doen...quote:Op woensdag 22 mei 2013 22:21 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Internetheld achter zijn scherm. Ik doe het in mijn broek.
Wat was je vraag net ook alweer?quote:Op woensdag 22 mei 2013 22:24 schreef Lauraap_ het volgende:
Ik heb niets tegen moslims maar ik vind het wel vervelend als ze hoofden afhakken.
Je hebt verschillende stromingen in de islam. In NL wonen er 850.000 a 950.000 moslims, maar toch zie je die hier niet rellen. Je kunt de daden van een paar figuren niet afschuiven op een hele gemeenschap, dat is zeer krom. We doen toch ook niet hetzelfde met de strafbare feiten van de priesters, paters en nonnen in de Katholieke kerken? Moet ik daaruit gaan stellen dat alle Nederlanders pedoseksueel zijn? Je snapt wel waar ik naartoe wil. We doen hier hetzelfde. We betrekken miljoenen en miljoenen onschuldige mensen bij de daden van een paar figuren omdat ze toevallig 'Allah Akbar' roepen. Kom op, je ziet toch wel dat dat nergens op slaat?quote:Op woensdag 22 mei 2013 22:22 schreef speknek het volgende:
[..]
Het heeft wat te maken met de Islam. Persoonlijk zou ik geen aanhanger meer zijn van de Islam. Net zoals mensen die nog in het communisme geloven verdacht zijn. Ongeacht of ze het goed bedoelen.
Precies zoals ik het zeg, de idealen die jij en sonny duidelijk koesteren.quote:Op woensdag 22 mei 2013 22:24 schreef ocho het volgende:
[..]
Walgelijke idealen wat bedoel je precies.
Maar, maar, dat kan NIETquote:Op woensdag 22 mei 2013 22:21 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Niet tegen Wilders zeggen, maar die draag ik niet meer en ben niet eens verstoten door m'n familie. Of gestenigd.
Moet je wel van je zolderkamer afkomen.quote:Op woensdag 22 mei 2013 22:19 schreef Infection het volgende:
[..]
Als ik zo bang voor ze was had ik mijn mening niet over ze geuit. Wat ik probeer te zeggen is, laat ze maar komen, ik zal vechtend ten onder gaan.
quote:Op woensdag 22 mei 2013 22:24 schreef ReplaR het volgende:
[..]
Das lekker makkelijk ja, al het kritiek als extreem-rechts af te doen. Waarom stap je dan in een discussie?!
Mwah, geen extremist zijn, ok. Integreren, absoluut. Maar ik vind dit een beetje doorslaan.quote:Op woensdag 22 mei 2013 22:22 schreef speknek het volgende:
[..]
Het heeft wat te maken met de Islam. Persoonlijk zou ik geen aanhanger meer zijn van de Islam. Net zoals mensen die nog in het communisme geloven verdacht zijn. Ongeacht of ze het goed bedoelen.
Doe niet zo gek manquote:Op woensdag 22 mei 2013 22:22 schreef speknek het volgende:
[..]
Al zeg ik het alleen al hier, dan doe ik er al iets aan. Beter dan de meeste mensen die niet voor hun mening uit durven te komen omdat ze bang zijn dat ze wat boze haatbaardjes op hun stoep krijgen.quote:Op woensdag 22 mei 2013 22:25 schreef Hierro het volgende:
[..]
Moet je wel van je zolderkamer afkomen.
Hij is Christen van geboorte en bekeerd tot de Islam.quote:Op woensdag 22 mei 2013 22:25 schreef Fides het volgende:
Michael Adeboloja, klinkt Nigeriaans (Yoruba achternaam) en Christelijk (voornaam) van oorsprong. Wat hij dan loopt te neuzelen over 'our' land en de doden die de vrouwen daar zien is me dan ook een raadsel. Als er dooien vallen in Nigeria is het vaak juist door Islamitische extremisten (Boko Haram).
Truequote:Op woensdag 22 mei 2013 22:22 schreef _dodecahedron_ het volgende:
[..]
En ondertussen zijn de meeste slachtoffers ook moslim.
"Ik keur terrorisme af, maar"quote:Op woensdag 22 mei 2013 22:22 schreef deadprez het volgende:
[..]
"Ik ben geen racist, maar."
"Ik heb niks tegen moslims, maar"
"Joden zijn aardige mensen, maar"
Flikker toch op man. Wees dan een stoere kerel en kom gewoon uit voor je walgelijke idealen.
twitter:Official_EDL twitterde op woensdag 22-05-2013 om 22:24:37MESSAGE FROM TOMMY ROBINSON "GET TO LONDON NOW" IF POSSIBLE reageer retweet
Nogmaals, ook voor jou: de meeste slachtoffers van moslimterreur zijn moslims.quote:Op woensdag 22 mei 2013 22:22 schreef speknek het volgende:
[..]
Het heeft wat te maken met de Islam. Persoonlijk zou ik geen aanhanger meer zijn van de Islam. .
Doe je best, kerel, doe je best.quote:Op woensdag 22 mei 2013 22:24 schreef Infection het volgende:
[..]
In het dagelijkse leven zeg ik dit soort dingen ook gerust. Al genoeg dreigingen naar mijn hoofd gehad, maar ze bewijzen daar alleen maar nogmaals mijn standpunt mee. En beter iets dan niets er aan doen...
Ja, dat begrijp ik wel als hij allahu akhbar loopt te blaten, maar als ik niet beter zou weten zou ik denken dat hij dronken aan het raaskallen is, want het slaat echt nergens op.quote:Op woensdag 22 mei 2013 22:26 schreef Greenpeas het volgende:
[..]
Hij is Christen van geboorte en bekeerd tot de Islam.
wat willen ze gaan doen dan daar?quote:Op woensdag 22 mei 2013 22:25 schreef Scrummie het volgende:
EDL op weg naar London, met honderden tegelijk volgens Twitter...
wat zei ik, bang dat er rellen gaan uitbreken.quote:Op woensdag 22 mei 2013 22:25 schreef Scrummie het volgende:
EDL op weg naar London, met honderden tegelijk volgens Twitter...
Wat een onzin , dit heeft niks met de Islam te maken .quote:Op woensdag 22 mei 2013 22:26 schreef Roarzcorp. het volgende:
Islam kan 'gebruikt' worden om goed te doen en om kwaad te doen. Helaas wordt het ogenschijnlijk vaak gebruikt om kwaad te doen.
Kun je zeggen dat alle moslims dit doen of deze kwade intentie hebben, nee. Is het naïef om te negeren dat de islam hier een drijvende rol speelt achter de daden. Ja nogal. Ik zie geen oplossing van dit probleem zonder dat de kern aangepakt wordt. Zoals bij elk probleem in het dagelijks leven. Is nu de conclusie dat alle moslims kwaad zijn. Nee, maar er is blijkbaar een aantal die een bedreiging vormen voor de liberale rechtstaat zoals wij die kennen.
Fixedquote:Op woensdag 22 mei 2013 22:24 schreef Lauraap_ het volgende:
Ik heb niets tegen moslims mensen maar ik vind het wel vervelend als ze hoofden afhakken.
Mijn gelijk? Waarin zou ik mijn gelijk willen halen dan?quote:Op woensdag 22 mei 2013 22:26 schreef Interloper het volgende:
[..]
"Ik keur terrorisme af, maar"
"Wat hier is gebeurd is vreselijk, maar"
Tja, zo wordt het categoriseren van mensen wel héél makkelijk. Het lijkt erop dat jij ook gewoon gelijk wilt krijgen, ongeacht of je ook gelijk hebt. Zeg maar net als Wilders.
Maakt dat het aanlokkelijker om die religie aan te gaan hangen???quote:Op woensdag 22 mei 2013 22:26 schreef _dodecahedron_ het volgende:
[..]
Nogmaals, ook voor jou: de meeste slachtoffers van moslimterreur zijn moslims.
Het waren er 2quote:Op woensdag 22 mei 2013 22:27 schreef BansheeBoy het volgende:
Is de mogelijkheid op een psychose bij de dader al uitgesloten?²
neequote:Op woensdag 22 mei 2013 22:27 schreef BansheeBoy het volgende:
Niet iedereen plast over zijn toetsenbord.quote:Op woensdag 22 mei 2013 22:27 schreef Zipportal het volgende:
Wat moeten al die moslims op internet? Een toetsenbord is toch niet rein/halal.
Hangen er webcams?quote:Op woensdag 22 mei 2013 22:27 schreef Toverheks het volgende:
[..]
wat zei ik, bang dat er rellen gaan uitbreken.
Waar baseer jij je mening op dan?quote:Op woensdag 22 mei 2013 22:25 schreef Infection het volgende:
[..]
Al zeg ik het alleen al hier, dan doe ik er al iets aan. Beter dan de meeste mensen die niet voor hun mening uit durven te komen omdat ze bang zijn dat ze wat boze haatbaardjes op hun stoep krijgen.
Het is vooral dom dat je er blijkbaar vanuit gaat dat er een islam is. Er zijn blijkbaar leren waarbij het doel alle middelen heiligt.quote:Op woensdag 22 mei 2013 22:27 schreef PSV1990- het volgende:
[..]
Wat een onzin , dit heeft niks met de Islam te maken .
Je mag volgens de Islam geen onschuldige mensen vermoorden ...
Haha oke jammer.quote:Op woensdag 22 mei 2013 22:27 schreef Lauraap_ het volgende:
[..]
Mijn grapje is mislukt. In het echte leven lacht iedereen sowieso om
mij. Hier niet zo.
Ik heb die van mij voor de zekerheid bewerkt met een stuk hamquote:Op woensdag 22 mei 2013 22:27 schreef Zipportal het volgende:
Wat moeten al die moslims op internet? Een toetsenbord is toch niet rein/halal.
Ah, je kan best gelijk hebben. Het kan heel goed zijn dat mijn ogen voornamelijk gefixeerd zijn op de PVV'ers in dit topic en dat dat feit mijn heldere blik behoorlijk vertroebeld.quote:Op woensdag 22 mei 2013 22:23 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik zie anders het overgrote merendeel dat hier juist NIET doen.
Ja, de dader is weliswaar 2 uur geleden neergeschoten en afgevoerd, maar het psychiatrisch rapport is al binnen. De man lijdt aan islamisme.quote:Op woensdag 22 mei 2013 22:27 schreef BansheeBoy het volgende:
Exactquote:Op woensdag 22 mei 2013 22:27 schreef ReplaR het volgende:
[..]
wat willen ze gaan doen dan daar?
Willekeurig een moslim pakken?
Dan zijn ze net zo erg.
Moet je niet doen, dan word je uiteindelijk net zo gek als de PVV'ers die zich jarenlang alleen focussen op de extremistische moslims.quote:Op woensdag 22 mei 2013 22:29 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Ah, je kan best gelijk hebben. Het kan heel goed zijn dat mijn ogen voornamelijk gefixeerd zijn op de PVV'ers in dit topic en dat die feit mijn heldere blik behoorlijk vertroebeld.
Daarom moet je het ook in de gootsteen doen. Scheelt weer met het doorspoelen. Gewoon kraantje open en wegspoelen.quote:Op woensdag 22 mei 2013 22:28 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Niet iedereen plast over zijn toetsenbord.²
Zullen we dat nog even afwachten?quote:Op woensdag 22 mei 2013 22:24 schreef Jellereppe het volgende:
In NL wonen er 850.000 a 950.000 moslims, maar toch zie je die hier niet rellen.
Ik heb er een hoofddoek op liggen, kan ik blind typenquote:Op woensdag 22 mei 2013 22:28 schreef _NZT_ het volgende:
[..]
Ik heb die van mij voor de zekerheid bewerkt met een stuk ham![]()
O, dan kon hij er ook niet zo veel aan doenquote:Op woensdag 22 mei 2013 22:29 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ja, de dader is weliswaar 2 uur geleden neergeschoten en afgevoerd, maar het psychiatrisch rapport is al binnen. De man lijdt aan islamisme.
Een bezettende macht is toch niet onschuldig, zeker de soldaten niet? (volgens de koran)quote:Op woensdag 22 mei 2013 22:27 schreef PSV1990- het volgende:
[..]
Wat een onzin , dit heeft niks met de Islam te maken .
Je mag volgens de Islam geen onschuldige mensen vermoorden ...
Heb je een goed punt.quote:Op woensdag 22 mei 2013 22:29 schreef deadprez het volgende:
Moet je niet doen, dan wordt je uiteindelijk net zo gek als de PVV'ers die zich jarenlang alleen focussen op de extremistische moslims.
en hij is mede oprichter van Al Qaida!quote:Op woensdag 22 mei 2013 22:29 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ja, de dader is weliswaar 2 uur geleden neergeschoten en afgevoerd, maar het psychiatrisch rapport is al binnen. De man lijdt aan islamisme.
Je wilt dat hij toegeeft een verwerpelijke ideologie aan te hangen. Om dat te bewerkstelligen leg je hem alvast woorden in de mond.quote:Op woensdag 22 mei 2013 22:27 schreef deadprez het volgende:
[..]
Mijn gelijk? Waarin zou ik mijn gelijk willen halen dan?
Olieknipschaar ligt al klaar.quote:Op woensdag 22 mei 2013 22:28 schreef _NZT_ het volgende:
[..]
Ik heb die van mij voor de zekerheid bewerkt met een stuk ham![]()
quote:Op woensdag 22 mei 2013 22:29 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Wat fijn toch dat we overal van op de hoogte blijven dankzij de sociale media.quote:Op woensdag 22 mei 2013 22:30 schreef sonnyspek het volgende:
Er is een steen naar een moskee naar binnen gegooit. https://twitter.com/diarf9/status/337302444633649152
Ik lees juist dat de EDL wil gaan protesteren, van moslims heb ik nog niets gelezen..quote:Op woensdag 22 mei 2013 22:30 schreef Gia het volgende:
[..]
Zullen we dat nog even afwachten?
Wat als de Britse overheid flink tekeer gaat tegen deze relschoppers, als in doden vallen, denken de moslims buiten Engeland dan nog steeds: dit gaat ons niet aan?
Laten we vooral eigen rechter gaan spelenquote:Op woensdag 22 mei 2013 22:31 schreef porsche1 het volgende:
Kijk er niet van op dat EDL op weg naar London is.
Waarom geen demonstratie tegen dit geneuzel? Moet eens worden gestopt met al dat goed praten als zo'n moslim varken iets doet. Harde hand moet komen.
Ik heb nooit Moslimrellen gezien hier in Nederland.quote:
Vreselijk..quote:Op woensdag 22 mei 2013 22:30 schreef sonnyspek het volgende:
Er is een steen naar een moskee naar binnen gegooit. https://twitter.com/diarf9/status/337302444633649152
Als ze de daders oppakken, dan is dat juist goed. Je doet allemaal voorspellingen voornamelijk gebaseerd op lust. Alsof je er niet op kan wachten dat het los gaat. Dit lijkt net op de uitspraak van een dramatoerist. Was jij niet degene die vroeg of het bezoek van Wilders aan de Schilderwijk live werd uitgezonden?quote:Op woensdag 22 mei 2013 22:30 schreef Gia het volgende:
[..]
Zullen we dat nog even afwachten?
Wat als de Britse overheid flink tekeer gaat tegen deze relschoppers, als in doden vallen, denken de moslims buiten Engeland dan nog steeds: dit gaat ons niet aan?
het zou mooi zijn als een imam zich eens keihard uitspreekt tegen dit soort geweld. gewoon, marketingtechnischquote:Op woensdag 22 mei 2013 22:32 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ik heb nooit Moslimrellen gezien hier in Nederland.²
Hahahaha dat meen je niet.quote:Op woensdag 22 mei 2013 22:32 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Gegooid. Mijn Turkse hart huilt om d/t-fouten.quote:Op woensdag 22 mei 2013 22:30 schreef sonnyspek het volgende:
Dat gaat nog wel eens gebeuren gok ik zoquote:Op woensdag 22 mei 2013 22:32 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |