Moet je niet doen, dan word je uiteindelijk net zo gek als de PVV'ers die zich jarenlang alleen focussen op de extremistische moslims.quote:Op woensdag 22 mei 2013 22:29 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Ah, je kan best gelijk hebben. Het kan heel goed zijn dat mijn ogen voornamelijk gefixeerd zijn op de PVV'ers in dit topic en dat die feit mijn heldere blik behoorlijk vertroebeld.
Daarom moet je het ook in de gootsteen doen. Scheelt weer met het doorspoelen. Gewoon kraantje open en wegspoelen.quote:Op woensdag 22 mei 2013 22:28 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Niet iedereen plast over zijn toetsenbord.²
Zullen we dat nog even afwachten?quote:Op woensdag 22 mei 2013 22:24 schreef Jellereppe het volgende:
In NL wonen er 850.000 a 950.000 moslims, maar toch zie je die hier niet rellen.
Ik heb er een hoofddoek op liggen, kan ik blind typenquote:Op woensdag 22 mei 2013 22:28 schreef _NZT_ het volgende:
[..]
Ik heb die van mij voor de zekerheid bewerkt met een stuk ham![]()
O, dan kon hij er ook niet zo veel aan doenquote:Op woensdag 22 mei 2013 22:29 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ja, de dader is weliswaar 2 uur geleden neergeschoten en afgevoerd, maar het psychiatrisch rapport is al binnen. De man lijdt aan islamisme.
Een bezettende macht is toch niet onschuldig, zeker de soldaten niet? (volgens de koran)quote:Op woensdag 22 mei 2013 22:27 schreef PSV1990- het volgende:
[..]
Wat een onzin , dit heeft niks met de Islam te maken .
Je mag volgens de Islam geen onschuldige mensen vermoorden ...
Heb je een goed punt.quote:Op woensdag 22 mei 2013 22:29 schreef deadprez het volgende:
Moet je niet doen, dan wordt je uiteindelijk net zo gek als de PVV'ers die zich jarenlang alleen focussen op de extremistische moslims.
en hij is mede oprichter van Al Qaida!quote:Op woensdag 22 mei 2013 22:29 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ja, de dader is weliswaar 2 uur geleden neergeschoten en afgevoerd, maar het psychiatrisch rapport is al binnen. De man lijdt aan islamisme.
Je wilt dat hij toegeeft een verwerpelijke ideologie aan te hangen. Om dat te bewerkstelligen leg je hem alvast woorden in de mond.quote:Op woensdag 22 mei 2013 22:27 schreef deadprez het volgende:
[..]
Mijn gelijk? Waarin zou ik mijn gelijk willen halen dan?
Olieknipschaar ligt al klaar.quote:Op woensdag 22 mei 2013 22:28 schreef _NZT_ het volgende:
[..]
Ik heb die van mij voor de zekerheid bewerkt met een stuk ham![]()
quote:Op woensdag 22 mei 2013 22:29 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Wat fijn toch dat we overal van op de hoogte blijven dankzij de sociale media.quote:Op woensdag 22 mei 2013 22:30 schreef sonnyspek het volgende:
Er is een steen naar een moskee naar binnen gegooit. https://twitter.com/diarf9/status/337302444633649152
Ik lees juist dat de EDL wil gaan protesteren, van moslims heb ik nog niets gelezen..quote:Op woensdag 22 mei 2013 22:30 schreef Gia het volgende:
[..]
Zullen we dat nog even afwachten?
Wat als de Britse overheid flink tekeer gaat tegen deze relschoppers, als in doden vallen, denken de moslims buiten Engeland dan nog steeds: dit gaat ons niet aan?
Laten we vooral eigen rechter gaan spelenquote:Op woensdag 22 mei 2013 22:31 schreef porsche1 het volgende:
Kijk er niet van op dat EDL op weg naar London is.
Waarom geen demonstratie tegen dit geneuzel? Moet eens worden gestopt met al dat goed praten als zo'n moslim varken iets doet. Harde hand moet komen.
Ik heb nooit Moslimrellen gezien hier in Nederland.quote:
Vreselijk..quote:Op woensdag 22 mei 2013 22:30 schreef sonnyspek het volgende:
Er is een steen naar een moskee naar binnen gegooit. https://twitter.com/diarf9/status/337302444633649152
Als ze de daders oppakken, dan is dat juist goed. Je doet allemaal voorspellingen voornamelijk gebaseerd op lust. Alsof je er niet op kan wachten dat het los gaat. Dit lijkt net op de uitspraak van een dramatoerist. Was jij niet degene die vroeg of het bezoek van Wilders aan de Schilderwijk live werd uitgezonden?quote:Op woensdag 22 mei 2013 22:30 schreef Gia het volgende:
[..]
Zullen we dat nog even afwachten?
Wat als de Britse overheid flink tekeer gaat tegen deze relschoppers, als in doden vallen, denken de moslims buiten Engeland dan nog steeds: dit gaat ons niet aan?
het zou mooi zijn als een imam zich eens keihard uitspreekt tegen dit soort geweld. gewoon, marketingtechnischquote:Op woensdag 22 mei 2013 22:32 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ik heb nooit Moslimrellen gezien hier in Nederland.²
Hahahaha dat meen je niet.quote:Op woensdag 22 mei 2013 22:32 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Gegooid. Mijn Turkse hart huilt om d/t-fouten.quote:Op woensdag 22 mei 2013 22:30 schreef sonnyspek het volgende:
Dat gaat nog wel eens gebeuren gok ik zoquote:Op woensdag 22 mei 2013 22:32 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |