Jouw manier van praten verklaart maar weer dat je al langzaam in hun wereldje getrokken wordt.quote:
Och, och, ochquote:Op woensdag 22 mei 2013 22:19 schreef Infection het volgende:
[..]
Als ik zo bang voor ze was had ik mijn mening niet over ze geuit. Wat ik probeer te zeggen is, laat ze maar komen, ik zal vechtend ten onder gaan.
Ik zie anders het overgrote merendeel dat hier juist NIET doen.quote:Op woensdag 22 mei 2013 22:16 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Beter lezen. Het enige wat ik aanstip is dat als er een ''moslim'' de dader is, dat we het dan betrekken op alle moslims. Was het een Christen of atheïst geweest, dan zijn we opeens weer wel in staat om het op individueel niveau te bezien. Heel krom. Alsof een moslim in NL wat te maken heeft met deze moord.
jeweettogzelluf mattiquote:Op woensdag 22 mei 2013 22:23 schreef Infection het volgende:
[..]
Jouw manier van praten verklaart maar weer dat je al langzaam in hun wereldje getrokken wordt.
Das lekker makkelijk ja, al het kritiek als extreem-rechts af te doen. Waarom stap je dan in een discussie?!quote:Op woensdag 22 mei 2013 22:22 schreef _NZT_ het volgende:
Modje had geen tijd om TT aan te passen... Kan ie verandert worden naar ' verkapt alle Moslims vs Extreem rechts topic' worden
Nou, als ik het vanuit jouw manier zie dan zou ik hetzelfde denken. Maar ik vind dat de extreme moslims ook de echte islam aanhangen en dus zie ik die ook alleen als moslims en niet de moeder van een goede vriend van mij bijvoorbeeld.quote:Op woensdag 22 mei 2013 22:22 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Alle moslims zijn moslims. Er zitten extreme idioten tussen ect
[..]
Mensen die een beetje nadenken doen dat dan ook niet.
Walgelijke idealen wat bedoel je precies.quote:Op woensdag 22 mei 2013 22:22 schreef deadprez het volgende:
[..]
"Ik ben geen racist, maar..."
"Ik heb niks tegen moslims, maar.."
"Joden zijn aardige mensen, maar.."
Flikker toch op man. Wees dan een stoere kerel en kom gewoon uit voor je walgelijke idealen.
In het dagelijkse leven zeg ik dit soort dingen ook gerust. Al genoeg dreigingen naar mijn hoofd gehad, maar ze bewijzen daar alleen maar nogmaals mijn standpunt mee. En beter iets dan niets er aan doen...quote:Op woensdag 22 mei 2013 22:21 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Internetheld achter zijn scherm. Ik doe het in mijn broek.
Wat was je vraag net ook alweer?quote:Op woensdag 22 mei 2013 22:24 schreef Lauraap_ het volgende:
Ik heb niets tegen moslims maar ik vind het wel vervelend als ze hoofden afhakken.
Je hebt verschillende stromingen in de islam. In NL wonen er 850.000 a 950.000 moslims, maar toch zie je die hier niet rellen. Je kunt de daden van een paar figuren niet afschuiven op een hele gemeenschap, dat is zeer krom. We doen toch ook niet hetzelfde met de strafbare feiten van de priesters, paters en nonnen in de Katholieke kerken? Moet ik daaruit gaan stellen dat alle Nederlanders pedoseksueel zijn? Je snapt wel waar ik naartoe wil. We doen hier hetzelfde. We betrekken miljoenen en miljoenen onschuldige mensen bij de daden van een paar figuren omdat ze toevallig 'Allah Akbar' roepen. Kom op, je ziet toch wel dat dat nergens op slaat?quote:Op woensdag 22 mei 2013 22:22 schreef speknek het volgende:
[..]
Het heeft wat te maken met de Islam. Persoonlijk zou ik geen aanhanger meer zijn van de Islam. Net zoals mensen die nog in het communisme geloven verdacht zijn. Ongeacht of ze het goed bedoelen.
Precies zoals ik het zeg, de idealen die jij en sonny duidelijk koesteren.quote:Op woensdag 22 mei 2013 22:24 schreef ocho het volgende:
[..]
Walgelijke idealen wat bedoel je precies.
Maar, maar, dat kan NIETquote:Op woensdag 22 mei 2013 22:21 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Niet tegen Wilders zeggen, maar die draag ik niet meer en ben niet eens verstoten door m'n familie. Of gestenigd.
Moet je wel van je zolderkamer afkomen.quote:Op woensdag 22 mei 2013 22:19 schreef Infection het volgende:
[..]
Als ik zo bang voor ze was had ik mijn mening niet over ze geuit. Wat ik probeer te zeggen is, laat ze maar komen, ik zal vechtend ten onder gaan.
quote:Op woensdag 22 mei 2013 22:24 schreef ReplaR het volgende:
[..]
Das lekker makkelijk ja, al het kritiek als extreem-rechts af te doen. Waarom stap je dan in een discussie?!
Mwah, geen extremist zijn, ok. Integreren, absoluut. Maar ik vind dit een beetje doorslaan.quote:Op woensdag 22 mei 2013 22:22 schreef speknek het volgende:
[..]
Het heeft wat te maken met de Islam. Persoonlijk zou ik geen aanhanger meer zijn van de Islam. Net zoals mensen die nog in het communisme geloven verdacht zijn. Ongeacht of ze het goed bedoelen.
Doe niet zo gek manquote:Op woensdag 22 mei 2013 22:22 schreef speknek het volgende:
[..]
Al zeg ik het alleen al hier, dan doe ik er al iets aan. Beter dan de meeste mensen die niet voor hun mening uit durven te komen omdat ze bang zijn dat ze wat boze haatbaardjes op hun stoep krijgen.quote:Op woensdag 22 mei 2013 22:25 schreef Hierro het volgende:
[..]
Moet je wel van je zolderkamer afkomen.
Hij is Christen van geboorte en bekeerd tot de Islam.quote:Op woensdag 22 mei 2013 22:25 schreef Fides het volgende:
Michael Adeboloja, klinkt Nigeriaans (Yoruba achternaam) en Christelijk (voornaam) van oorsprong. Wat hij dan loopt te neuzelen over 'our' land en de doden die de vrouwen daar zien is me dan ook een raadsel. Als er dooien vallen in Nigeria is het vaak juist door Islamitische extremisten (Boko Haram).
Truequote:Op woensdag 22 mei 2013 22:22 schreef _dodecahedron_ het volgende:
[..]
En ondertussen zijn de meeste slachtoffers ook moslim.
"Ik keur terrorisme af, maar"quote:Op woensdag 22 mei 2013 22:22 schreef deadprez het volgende:
[..]
"Ik ben geen racist, maar."
"Ik heb niks tegen moslims, maar"
"Joden zijn aardige mensen, maar"
Flikker toch op man. Wees dan een stoere kerel en kom gewoon uit voor je walgelijke idealen.
twitter:Official_EDL twitterde op woensdag 22-05-2013 om 22:24:37MESSAGE FROM TOMMY ROBINSON "GET TO LONDON NOW" IF POSSIBLE reageer retweet
Nogmaals, ook voor jou: de meeste slachtoffers van moslimterreur zijn moslims.quote:Op woensdag 22 mei 2013 22:22 schreef speknek het volgende:
[..]
Het heeft wat te maken met de Islam. Persoonlijk zou ik geen aanhanger meer zijn van de Islam. .
Doe je best, kerel, doe je best.quote:Op woensdag 22 mei 2013 22:24 schreef Infection het volgende:
[..]
In het dagelijkse leven zeg ik dit soort dingen ook gerust. Al genoeg dreigingen naar mijn hoofd gehad, maar ze bewijzen daar alleen maar nogmaals mijn standpunt mee. En beter iets dan niets er aan doen...
Ja, dat begrijp ik wel als hij allahu akhbar loopt te blaten, maar als ik niet beter zou weten zou ik denken dat hij dronken aan het raaskallen is, want het slaat echt nergens op.quote:Op woensdag 22 mei 2013 22:26 schreef Greenpeas het volgende:
[..]
Hij is Christen van geboorte en bekeerd tot de Islam.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |