Ga er inderdaad maar vanuit dat er hierdoor rellen komen, persoonlijk vind ik het nog een geldige reden ookquote:Op woensdag 22 mei 2013 19:41 schreef voetbalmanager2 het volgende:
De Stockholm rellen begonnen nadat een bejaarde Marokkaan die met een kapmes stond te zwaaien omgelegd werd door de politie. Ze (geenstijl) verwachten in London nu ook rellen
En de zorgfraude..quote:Op woensdag 22 mei 2013 19:45 schreef Stephen_Dedalus het volgende:
[..]
Hebben ze toch nog een plekje kunnen vinden tussen al het nieuws over die dode ventjes?
Best wel dichtbij gemaakt.quote:Op woensdag 22 mei 2013 19:42 schreef sonnyspek het volgende:
Foto dader met bloed!!!!!
http://twitpic.com/csg7x1
Leg me geen woorden in de mond die ik totaal nergens gezegd heb ajbquote:Op woensdag 22 mei 2013 19:44 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Zet dit je wereld op zn kop ja?
Als die immigranten hierna ook nog gaan rellen...quote:Op woensdag 22 mei 2013 19:45 schreef Starm het volgende:
[..]
Ga er inderdaad maar vanuit dat er hierdoor rellen komen, persoonlijk vind ik het nog een geldige reden ook
twitter:newdailypatriot twitterde op woensdag 22-05-2013 om 19:39:36EDL Leader Tommy Robinson is on his way to Woolwich ..Feet on the Street ! -K- reageer retweet
Er gaat een dag komen - ik hoop het niet, maar ik zie het gebeuren - dat je georganiseerde razzia's krijgt in buitenwijken van grote steden. Mensen gaan daar het recht in eigen hand nemen.quote:Op woensdag 22 mei 2013 19:41 schreef voetbalmanager2 het volgende:
De Stockholm rellen begonnen nadat een bejaarde Marokkaan die met een kapmes stond te zwaaien omgelegd werd door de politie. Ze (geenstijl) verwachten in London nu ook rellen
Nee napraten omdat ze iets ergens hebben gelezenquote:Op woensdag 22 mei 2013 19:45 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Hoezo is het religieus? Weet je meer?
EDLquote:Op woensdag 22 mei 2013 19:47 schreef sonnyspek het volgende:
twitter:newdailypatriot twitterde op woensdag 22-05-2013 om 19:39:36EDL Leader Tommy Robinson is on his way to Woolwich ..Feet on the Street ! -K- reageer retweet
Normaal moorden mensen alleen 's nachts?quote:Op woensdag 22 mei 2013 19:45 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik vind het sowieso raar om iemand te onthoofden op klaarlichte dag, jij niet?
Een "normale afrekening" gaat wel IETSJE anders, niet? Zie Amsterdam-Zuid voor recente voorbeelden.
Zeg ik ergens dat ik het normaal vind?quote:Op woensdag 22 mei 2013 19:45 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik vind het sowieso raar om iemand te onthoofden op klaarlichte dag, jij niet?
Een "normale afrekening" gaat wel IETSJE anders, niet? Zie Amsterdam-Zuid voor recente voorbeelden.
Ik heb er helemaal NIETS van gelezen. Maar dat zal wel aan mij liggen.quote:
jij begonquote:Op woensdag 22 mei 2013 19:46 schreef Greys het volgende:
[..]
Leg me geen woorden in de mond die ik totaal nergens gezegd heb ajb
http://nos.nl/artikel/509(...)p-straat-gedood.htmlquote:Op woensdag 22 mei 2013 19:44 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Lijkt me een West-Afrikaan.
Het hoeft geen moslim versus niet-moslim te zijn, het kan ook een gefrustreerde Ivoriaan zijn die boos is over de aanwezigheid van Britse militairen in het land.
quote:Getuigen zeggen dat de aanvaller 'Allahu Akbar' riepen.
Normaal gaat men bij een afrekening op een drukke straat geen lijken verslepen, erop staan dansen en vragen aan omstanders of men foto's wil maken van de daders met de dode.quote:Op woensdag 22 mei 2013 19:47 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Normaal moorden mensen alleen 's nachts?
quote:Op woensdag 22 mei 2013 19:44 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Het hoeft geen moslim versus niet-moslim te zijn, het kan ook een gefrustreerde Ivoriaan zijn die boos is over de aanwezigheid van Britse militairen in het land.
quote:
Het feit dat de daders herhaaldelijk Alaahu Akbar gilden tijdens en na hun daad zegt niet genoeg?quote:Op woensdag 22 mei 2013 19:45 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Hoezo is het religieus? Weet je meer?
Een aantal ooggetuigen zei kennelijk dat de daders daarom vroegen, of omstanders foto's van de wilden maken. Ik had me mooi uit de voeten gemaakt als omstaander zijnde denk ikquote:
Dat vind je vreemd?quote:Op woensdag 22 mei 2013 19:47 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Zeg ik ergens dat ik het normaal vind?
Maar ik vind het vreemd dat iedereen meteen over moslims en terrorisme begint te brullen.
Gezien het profiel van de dader(s), het slachtoffer, de manier waarop en verschillende ooggetuigen lijkt me dat geen vergezochte conclusie.quote:Op woensdag 22 mei 2013 19:47 schreef nummer_zoveel het volgende:
Maar ik vind het vreemd dat iedereen meteen over moslims en terrorisme begint te brullen.
Ja kan ook, we weten het nog niet. Sommige mensen willen het meteen labellen.quote:Op woensdag 22 mei 2013 19:44 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Dat zeiden getuigen ook in Alphen in dat winkelcentrum. Zegt niets dusquote:Op woensdag 22 mei 2013 19:48 schreef brojo het volgende:
[..]
http://nos.nl/artikel/509(...)p-straat-gedood.html
[..]
Hoe weten we zo snel eigenlijk dat de dader dit vanuit de islam deed?quote:Op woensdag 22 mei 2013 19:47 schreef isogram het volgende:
[..]
Er gaat een dag komen - ik hoop het niet, maar ik zie het gebeuren - dat je georganiseerde razzia's krijgt in buitenwijken van grote steden. Mensen gaan daar het recht in eigen hand nemen.
Het verhaal is eigenlijk overal hetzelfde: multiculturalisme wordt ons door de strot geduwd, terwijl de nieuwkomers zich in grote aantallen onvoldoende aanpassen en we hebben er niks over te zeggen. En maar naïef doen, en maar pappen en nathouden, en maar respect opbrengen...
Een andere getuige zei dat ze 'islamitisch gekleed' waren.quote:Op woensdag 22 mei 2013 19:48 schreef brojo het volgende:
[..]
[..]
Zeg ik dat, troll?quote:Op woensdag 22 mei 2013 19:47 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Normaal moorden mensen alleen 's nachts?
Ik zou aan de grond genageld staan..quote:Op woensdag 22 mei 2013 19:49 schreef Greys het volgende:
[..]
Een aantal ooggetuigen zei kennelijk dat de daders daarom vroegen, of omstanders foto's van de wilden maken. Ik had me mooi uit de voeten gemaakt als omstaander zijnde denk ik
Dat zegt niet waarom hij dit gedaan heeft. Er kan een politieke reden achter zitten. Dus wacht het maar rustig af.quote:Op woensdag 22 mei 2013 19:49 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
[..]
[..]
Het feit dat de daders herhaaldelijk Alaahu Akbar gilden tijdens en na hun daad zegt niet genoeg?
Is dat wel een moslim, zoals men schijnt te denken? Of is het een dolgedraaide doorgesnoven junk.quote:
We wachten even af... Toen Tristan van der Vlis om zich heen schoot riepen getuigen op twitter ook dat ze dat hem hoorden schreeuwen...quote:Op woensdag 22 mei 2013 19:49 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
[..]
[..]
Het feit dat de daders herhaaldelijk Alaahu Akbar gilden tijdens en na hun daad zegt niet genoeg?
Blijf het maar goed praten. Ik wordt hier echt misselijk van. Het is echt elke raak met ziekelijke acties van moslims. Ze passen niet in de westerse samenleving.quote:Op woensdag 22 mei 2013 19:49 schreef Insomnia_ het volgende:
Och och, de multicul geschreeuw begint weer.
Als het een blanke was hadden we het als een psychiatrisch patiënt bestempeld. What's the difference?
jawel want de internethelden zeggen het, dus het is zo.quote:Op woensdag 22 mei 2013 19:50 schreef Disana het volgende:
[..]
Is dat wel een moslim, zoals men schijnt te denken? Of is het een dolgedraaide doorgesnoven junk.
Dat wist en weet ik niet:quote:Op woensdag 22 mei 2013 19:49 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
[..]
[..]
Daar heeft het de kenmerken van en niet van een "normale" afrekening, dus zo raar is dat niet! Hetgeen niet wil zeggen dat het 100% zeker is, want dat weten we natuurlijk (nog) niet.quote:Op woensdag 22 mei 2013 19:47 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Zeg ik ergens dat ik het normaal vind?
Tja het is niet voor niets dat het aantal reacties en views gigantisch aan het dalen zijn op de FPquote:Op woensdag 22 mei 2013 19:50 schreef deadprez het volgende:
mooie titel ook weer op de fp
"Moslims doden voorbijganger in Londen"
Het grappige is dat mensen die dit roepen vaak ook hopen dat het gebeurt.quote:Op woensdag 22 mei 2013 19:47 schreef isogram het volgende:
[..]
Er gaat een dag komen - ik hoop het niet, maar ik zie het gebeuren - dat je georganiseerde razzia's krijgt in buitenwijken van grote steden. Mensen gaan daar het recht in eigen hand nemen.
Het verhaal is eigenlijk overal hetzelfde: multiculturalisme wordt ons door de strot geduwd, terwijl de nieuwkomers zich in grote aantallen onvoldoende aanpassen en we hebben er niks over te zeggen. En maar naïef doen, en maar pappen en nathouden, en maar respect opbrengen...
Inderdaad zeg.quote:Op woensdag 22 mei 2013 19:49 schreef Greys het volgende:
[..]
Een aantal ooggetuigen zei kennelijk dat de daders daarom vroegen, of omstanders foto's van de wilden maken. Ik had me mooi uit de voeten gemaakt als omstaander zijnde denk ik
Waarom zou je zoiets verzinnen? Dan moet je volgens mij behoorlijk triest zijn.quote:Op woensdag 22 mei 2013 19:49 schreef Olga het volgende:
[..]
Dat zeiden getuigen ook in Alphen in dat winkelcentrum. Zegt niets dus
Omdat moslims het vaak genoeg doen. Doen ze maar lekker in het Midden-Oosten.quote:Op woensdag 22 mei 2013 19:51 schreef Mutant01 het volgende:
Maar wat maakt het zo moeilijk om gewoon af te wachten? Alvorens mensen moord en brand schreeuwen en voor hele razzia's pleiten. En als het een moslim is, is het dan anders dan als het een niet-moslim tot een dergelijke daad over zou gaan?
quote:Op woensdag 22 mei 2013 19:50 schreef Disana het volgende:
[..]
Is dat wel een moslim, zoals men schijnt te denken? Of is het een dolgedraaide doorgesnoven junk.
Read more: http://www.thesun.co.uk/s(...)n.html#ixzz2U2rH1KIrquote:Senior Whitehall sources said the attackers are thought to have tried to film their attack whilst shouting "Allahu Akbar" - God is Great. The men were said to have been of Muslim appearance.
klaarlichte dag was blijkbaar nieuwswaardig, dus dan zou het niet zo vaak voor moeten komenquote:
quote:Op woensdag 22 mei 2013 19:51 schreef Bombshell het volgende:
[..]
Blijf het maar goed praten. Ik wordt hier echt misselijk van. Het is echt elke raak met ziekelijke acties van moslims. Ze passen niet in de westerse samenleving.
Dat zeiden ze ook over Alphen.quote:Op woensdag 22 mei 2013 19:48 schreef brojo het volgende:
[..]
[..]
Een puike constatering van Bombshell. Trofeewaardig.quote:Op woensdag 22 mei 2013 19:52 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Over het algemeen passen moordenaars niet in geen enkele samenleving, nee.
Frontpage zegt genoeg:quote:Op woensdag 22 mei 2013 19:50 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Dat zegt niet waarom hij dit gedaan heeft. Er kan een politieke reden achter zitten. Dus wacht het maar rustig af.
Jij ook nietquote:Op woensdag 22 mei 2013 19:51 schreef Bombshell het volgende:
[..]
Blijf het maar goed praten. Ik wordt hier echt misselijk van. Het is echt elke raak met ziekelijke acties van moslims. Ze passen niet in de westerse samenleving.
quote:Op woensdag 22 mei 2013 19:52 schreef isogram het volgende:
The men were said to have been of Muslim appearance
Kan jij dit nader uitleggen, in combinatie met de foto van daarnet?quote:The men were said to have been of Muslim appearance
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |