Er is 1 Islam , die de Koran voorschrijft .quote:Op woensdag 22 mei 2013 22:28 schreef Roarzcorp. het volgende:
[..]
Het is vooral dom dat je er blijkbaar vanuit gaat dat er een islam is. Er zijn blijkbaar leren waarbij het doel alle middelen heiligt.
ik heb in je fobo gekeken. je bent duidelijk blankquote:Op woensdag 22 mei 2013 22:32 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Gegooid. Mijn Turkse hart huilt om d/t-fouten.
Laten we hopen dat het geen rellen worden. Dat zou de daders alleen maar blijer maken.
Doen ze zo vaak. Maar haalt het nieuws niet omdat dit niet sappig voor ze is.quote:Op woensdag 22 mei 2013 22:32 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
het zou mooi zijn als een imam zich eens keihard uitspreekt tegen dit soort geweld. gewoon, marketingtechnisch
Dat is waar anarchisten, rechts-nationalisten, en Islamisten elkaar vinden. De huidige macht moet verdwijnen.quote:Op woensdag 22 mei 2013 22:32 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Gegooid. Mijn Turkse hart huilt om d/t-fouten.
Laten we hopen dat het geen rellen worden. Dat zou de daders alleen maar blijer maken.
Preciesquote:Op woensdag 22 mei 2013 22:31 schreef Greenpeas het volgende:
[..]
Ik lees juist dat de EDL wil gaan protesteren, van moslims heb ik nog niets gelezen..
Niet overdrijven zeg. Sterker nog, er zijn genoeg topics waarin aanhangers van diverse geloven post na post beledigd worden. Termen als 'achterlijk', 'kinderverkrachters' en 'holbewoners' komen regelmatig voorbij.quote:
Even noteren, atheisten hebben geen regels...quote:Op woensdag 22 mei 2013 22:33 schreef PSV1990- het volgende:
[..]
Er is 1 Islam , die de Koran voorschrijft .
Gematigde Islam en al die onzin is zelf verzonnen ,
En volgens de Islam is moorden een grote zonde: “wie één mens doodt heeft de hele mensheid gedood”.
Staat in de Koran , dus deze moord is meer Atheistisch aangezien jullie geen regels hebben...
Dat hebben ze als gedaan in de UK. Vandaag. Over deze gebeurtenis.quote:Op woensdag 22 mei 2013 22:32 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
het zou mooi zijn als een imam zich eens keihard uitspreekt tegen dit soort geweld. gewoon, marketingtechnisch
Gezien je een kenner bent, vertel eens wat de koran zegt over bezetters en hoe je die moet behandelen? De Britse soldaten zijn immers bezetters van diverse islamitische gebieden (geweest).quote:Op woensdag 22 mei 2013 22:33 schreef PSV1990- het volgende:
[..]
En volgens de Islam is moorden een grote zonde: “wie één mens doodt heeft de hele mensheid gedood”.
Staat in de Koran , dus deze moord is meer Atheistisch aangezien jullie geen regels hebben...
goeie zaakquote:Op woensdag 22 mei 2013 22:35 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Dat hebben ze als gedaan in de UK. Vandaag. Over deze gebeurtenis.
quote:Op woensdag 22 mei 2013 22:33 schreef PSV1990- het volgende:
[..]
Want atheïsten hebben geen vermogen om rationeel te denkenquote:Op woensdag 22 mei 2013 22:33 schreef PSV1990- het volgende:
[..]
Een ieder die zich moslim noemt is moslim. Allah is de enige die daarover kan oordelen. Ook dat staat in de Koranquote:Op woensdag 22 mei 2013 22:33 schreef PSV1990- het volgende:
[..]
Je moet tegen ze vechten. Niet wanneer zij thuis zijn, maar wanneer je ze in een gevecht tegen komt. En dat is duidelijk niet het geval.quote:Op woensdag 22 mei 2013 22:35 schreef Wokkel het volgende:
[..]
Gezien je een kenner bent, vertel eens wat de koran zegt over bezetters en hoe je die moet behandelen? De Britse soldaten zijn immers bezetters van diverse islamitische gebieden (geweest).
Waarom zou je die serieus nemen , je leeft toch maar 1x ....quote:Op woensdag 22 mei 2013 22:35 schreef Elfletterig het volgende:
[..]Nominatie voor meest stompzinnige post van het jaar. Nog nooit van wetten gehoord? Dat zijn van die regeltjes in een boek dat wij nog nét even wat belangrijker vinden dan die bezopen koran van jou.
Kansloos dit.quote:
Het toont des te meer aan dat er personen zijn die daadwerkelijk alles geloven wat er in een boek staat van honderden jaren geleden. Andere invalshoeken zijn ze volkomen vreemd.quote:Op woensdag 22 mei 2013 22:35 schreef Elfletterig het volgende:
[..]Nominatie voor meest stompzinnige post van het jaar. Nog nooit van wetten gehoord? Dat zijn van die regeltjes in een boek dat wij nog nét even wat belangrijker vinden dan die bezopen koran van jou.
Daarom gaan ze vechten in Syrië, lekker spannend.quote:Op woensdag 22 mei 2013 22:36 schreef Toolshed het volgende:
Er inderdaad altijd mensen die kicken op escalatie, rellen en rampen. Misschien een stukje compensatie als je eigen burgerleventje niet spannend genoeg is?
Een moskee bekogelen omdat 1 of andere idioot iets doet slaat nergens op. En dat vind ik idd vreselijk, dat er idioten zijn die dat doenquote:Op woensdag 22 mei 2013 22:34 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Niet overdrijven zeg. Sterker nog, er zijn genoeg topics waarin aanhangers van diverse geloven post na post beledigd worden. Termen als 'achterlijk', 'kinderverkrachters' en 'holbewoners' komen regelmatig voorbij.
Ik heb hier een tijd niet gepost. Maar wat is er een hoop veranderd. Wat is dit voor vochtig taalgebruik?quote:Op woensdag 22 mei 2013 22:34 schreef porsche1 het volgende:
[..]
Links gespuis als jou moet geruimd worden. Hierdoor blijven we dit soort dingen tolereren. Lekker thee drinken met onze snorren in de hoop dat ze nu wel luisteren als jullie foei zeggen.
Mijn mening, mag ik zeggen.quote:Op woensdag 22 mei 2013 22:37 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ik heb hier een tijd niet gepost. Maar wat is er een hoop veranderd. Wat is dit voor vochtig taalgebruik?²
quote:
fake moslims ruimen van fok, dat zou nog eens wat zijnquote:Op woensdag 22 mei 2013 22:37 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ik heb hier een tijd niet gepost. Maar wat is er een hoop veranderd. Wat is dit voor vochtig taalgebruik?²
M'n huidskleur stond verder toch niet ter discussie?quote:Op woensdag 22 mei 2013 22:33 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
ik heb in je fobo gekeken. je bent duidelijk blank
Jij volgt voetbal(rellen) niet erg geloof ik?? Maar goed, is in zijn geheel off topicquote:Op woensdag 22 mei 2013 22:37 schreef porsche1 het volgende:
[..]
Kansloos dit.
Soort Ajax - Feyenoord rel. Ajax in de meerderheid en dan gek vinden dat de andere het hazenpad kiest.
Maar het beledigingen uiten vind je geen probleem? Elfletterig plaatst er net ook weer eentje. Er zijn de afgelopen tijd heel wat katholieken over één kam geschoren.quote:Op woensdag 22 mei 2013 22:37 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Een moskee bekogelen omdat 1 of andere idioot iets doet slaat nergens op. En dat vind ik idd vreselijk, dat er idioten zijn die dat doen
Dus jij bepaalt wie wel of niet moslim is op basis van vroomheid? Ja, zo kan je gematigde moslims makkelijk wegfilteren en roepen dat er geen gematigde islam is. Er zijn meer dan een miljard moslim op de aardbol en tig stromingen binnen de islam maar ik neem aan dat jij ons gaat vertellen wat de 'echte' islam inhoudt.quote:Op woensdag 22 mei 2013 22:24 schreef sonnyspek het volgende:
[..]
Nou, als ik het vanuit jouw manier zie dan zou ik hetzelfde denken. Maar ik vind dat de extreme moslims ook de echte islam aanhangen en dus zie ik die ook alleen als moslims en niet de moeder van een goede vriend van mij bijvoorbeeld.
Zou me niks verbazen. Ik hoop iig van harte dat er GEEN rellen komenquote:Op woensdag 22 mei 2013 22:36 schreef Toolshed het volgende:
Er inderdaad altijd mensen die kicken op escalatie, rellen en rampen. Misschien een stukje compensatie als je eigen burgerleventje niet spannend genoeg is?
Leesvoer voor jou: NWS / Britse prostitutiebende opgepaktquote:Op woensdag 22 mei 2013 22:32 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
een blanke turkse?quote:Op woensdag 22 mei 2013 22:38 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
M'n huidskleur stond verder toch niet ter discussie?
Het woord dat je zoekt is 'seculier'. En zelfs dat is nog maar de vraag.quote:Op woensdag 22 mei 2013 22:33 schreef PSV1990- het volgende:
[..]
...... dus deze moord is meer Atheistisch aangezien jullie geen regels hebben...
Schijnt ook niet zeker te zijn óf het wel een soldaat is ...quote:Op woensdag 22 mei 2013 22:38 schreef Peunage het volgende:
Dit lijkt meer een wraakmoord te zijn(zoals de daders het zien dus). Ze richten zich heel specifiek op 1 persoon en niet iedereen die om ze heen staat.
qftquote:Op woensdag 22 mei 2013 22:36 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Een ieder die zich moslim noemt is moslim. Allah is de enige die daarover kan oordelen. Ook dat staat in de Koran. En door in woorden als 'jullie' te praten help je je doel niet.
Gekken zijn gek. Of ze nu moslim, atheïst of vegetariër zijn.
Misbaksel, alsof we een soort van aliens zijn en jij het enige recht hebt op de wereld/het internet. We zijn ook gewoon mensen die ons vermaken op internet, films, sporten, seks en nog meer menselijke geneugten.quote:Op woensdag 22 mei 2013 22:27 schreef Zipportal het volgende:
Wat moeten al die moslims op internet? Een toetsenbord is toch niet rein/halal.
jammer dat je zo'n reactie moet geven, toon aan dat je even radicaal bent als de radicalen waar je zo fel kritisch op bentquote:
ja was een soldaat zeiden ze op journaal, en vlak bij een kazerne, denk dat deze soldaat gewoon eruit gepikt is, denk dat het om het even was welke soldaat als het maar een soldaat was.quote:Op woensdag 22 mei 2013 22:39 schreef Poepje-miauw het volgende:
[..]
Schijnt ook niet zeker te zijn óf het wel een soldaat is ...
Gekken vind in het boeddhisme anders weinig aanleiding om geweld uit te gaan oefenen. Sommige geloven maken gekken gewelddadiger dan andere geloven. Dat is toch iets waar je moeilijk omheen kan.quote:Op woensdag 22 mei 2013 22:36 schreef clumsy_clown het volgende:
Gekken zijn gek. Of ze nu moslim, atheïst of vegetariër zijn.
Volgens de volkskrant hebben de daders het slachtoffer eerst aangereden, dus ik denk van de daders.quote:Op woensdag 22 mei 2013 22:40 schreef opgebaarde het volgende:
De auto die tegen die lantaarnpaal geparkeerd staat, is van het slachtoffer?
ups. toedracht daarvan is nog onbekend geloof ik.quote:Op woensdag 22 mei 2013 22:40 schreef opgebaarde het volgende:
Tekenend dat je niet verder kunt kijken dan eigenbelang. Sowieso zijn je opmerkingen over atheïsten redelijk bizar, zeker qua timing. En dat dan ook nog in een topic naar aanleiding van een terreurdaad door moslims. Een toontje lager zingen zou je niet misstaan.quote:Op woensdag 22 mei 2013 22:36 schreef PSV1990- het volgende:
[..]
Waarom zou je die serieus nemen , je leeft toch maar 1x ....
quote:Op woensdag 22 mei 2013 22:41 schreef Toolshed het volgende:
[..]
Volgens de volkskrant hebben de daders het slachtoffer eerst aangereden, dus ik denk van de daders.
oops!quote:Op woensdag 22 mei 2013 22:41 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
j
[..]
ups. toedracht daarvan is nog onbekend geloof ik.
Waar zeg ik dat?quote:Op woensdag 22 mei 2013 22:38 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Maar het beledigingen uiten vind je geen probleem? Elfletterig plaatst er net ook weer eentje. Er zijn de afgelopen tijd heel wat katholieken over één kam geschoren.
Een heel ander conflict tussen Myanmar en verschillende volkeren. Het regime van Myanmar treedt niet alleen hardhandig op tegen Royhinga's, maar ook tegen andere minderheden, maar de media bericht alleen over een groep. Die mensen staan verder los van de gebeurtenissen in Engeland. Knoop dat goed in je oren!quote:Op woensdag 22 mei 2013 22:40 schreef ocho het volgende:
Hindu's hebben ook al zo veel problemen met moslims, vreemd hoe zou dat toch zo komen.
je kent de achtergrond niet dus is het lastig oordelenquote:Op woensdag 22 mei 2013 22:41 schreef BansheeBoy het volgende:
Iemand met dit soort gedrag, daar moet toch hoe dan ook iets psychisch mis mee zijn?²
Tsja, ik zie extreemrechts nu eenmaal graag rennen voor hun leven.quote:Op woensdag 22 mei 2013 22:40 schreef Dawnbreaker het volgende:
[..]
jammer dat je zo'n reactie moet geven, toon aan dat je even radicaal bent als de radicalen waar je zo fel kritisch op bent
Van de verdachten/dadersquote:Op woensdag 22 mei 2013 22:40 schreef opgebaarde het volgende:
Nee daar hebben de daders hem eerst mee aangereden.quote:Op woensdag 22 mei 2013 22:40 schreef opgebaarde het volgende:
Dat lijkt me wel ja.quote:Op woensdag 22 mei 2013 22:41 schreef BansheeBoy het volgende:
Iemand met dit soort gedrag, daar moet toch hoe dan ook iets psychisch mis mee zijn?²
In beide filmpjes zie ik die EDL weinig fout doen?quote:
Noem jij de aanval van Anders Breihvik ook Christelijke aanval?quote:Op woensdag 22 mei 2013 22:41 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Tekenend dat je niet verder kunt kijken dan eigenbelang. Sowieso zijn je opmerkingen over atheïsten redelijk bizar, zeker qua timing. En dat dan ook nog in een topic naar aanleiding van een terreurdaad door moslims. Een toontje lager zingen zou je niet misstaan.
3000 nieuwe leden zag ik op twitter.quote:Op woensdag 22 mei 2013 22:42 schreef ace_eleven het volgende:
Dat EDL heeft ook echt binnen 15 minuten 1000 likes erbij![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Die Katholieke priesters begaan hun daden niet met dat het moest van hun god, of dat ze zich gesterkt voelen in de Bijbel om jonge kinderen te nemen. Dat gezegd hebbende, zijn er weldegelijk mensen die hun vragen stellen bij het celibaat in dit kader. Ik vind dat helemaal niet gek. Zoals ik denk niemand met enige introspectie.quote:Op woensdag 22 mei 2013 22:24 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Je hebt verschillende stromingen in de islam. In NL wonen er 850.000 a 950.000 moslims, maar toch zie je die hier niet rellen. Je kunt de daden van een paar figuren niet afschuiven op een hele gemeenschap, dat is zeer krom. We doen toch ook niet hetzelfde met de strafbare feiten van de priesters, paters en nonnen in de Katholieke kerken? Moet ik daaruit gaan stellen dat alle Nederlanders pedoseksueel zijn? Je snapt wel waar ik naartoe wil. We doen hier hetzelfde. We betrekken miljoenen en miljoenen onschuldige mensen bij de daden van een paar figuren omdat ze toevallig 'Allah Akbar' roepen. Kom op, je ziet toch wel dat dat nergens op slaat?
quote:Op woensdag 22 mei 2013 22:43 schreef AlexJones het volgende:
Binnenkort in London: rellen omdat politie agenten twee moslims hebben doodgeschoten. RACIST!
ze leven nog toch?quote:Op woensdag 22 mei 2013 22:43 schreef AlexJones het volgende:
Binnenkort in London: rellen omdat politie agenten twee moslims hebben doodgeschoten. RACIST!
Ik zou even bijlezen..Boeddisten zijn laastelijk ERG gewelddadig geweestquote:Op woensdag 22 mei 2013 22:40 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Gekken vind in het boeddhisme anders weinig aanleiding om geweld uit te gaan oefenen. Sommige geloven maken gekken gewelddadiger dan andere geloven. Dat is toch iets waar je moeilijk omheen kan.
Psychisch gestoord en Extreem religieus, beiden dezelfde betekenis.quote:Op woensdag 22 mei 2013 22:41 schreef BansheeBoy het volgende:
Moet je maar eens naar Myanmar gaan. Die monniken zijn zo lief nog niet.quote:Op woensdag 22 mei 2013 22:40 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Gekken vind in het boeddhisme anders weinig aanleiding om geweld uit te gaan oefenen. Sommige geloven maken gekken gewelddadiger dan andere geloven. Dat is toch iets waar je moeilijk omheen kan.
quote:Op woensdag 22 mei 2013 22:42 schreef ace_eleven het volgende:
Dat EDL heeft ook echt binnen 15 minuten 1000 likes erbij![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Waarom? Is hij betrokken bij de gebeurtenissen in Engeland dat hij een toontje lager moet zingen. Let op je woorden, elfje, let op je woorden. Voordat ik je verbaal met de vloer gelijk maak.quote:Op woensdag 22 mei 2013 22:41 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Tekenend dat je niet verder kunt kijken dan eigenbelang. Sowieso zijn je opmerkingen over atheïsten redelijk bizar, zeker qua timing. En dat dan ook nog in een topic naar aanleiding van een terreurdaad door moslims. Een toontje lager zingen zou je niet misstaan.
1 zwaargewond de ander minder gewond, dus ze kunnen straks gehoord worden lijkt me. was ook op Journaalquote:
Dat is absoluut waar. Maar het boeddhisme is dan wel de enige uitzondering van alle religies die voor zover ik weet geen geweld heeft uitgeoefend. Dan is het dus alsnog geen argument om alleen de Islam als gewelddadig aan te wijzen.quote:Op woensdag 22 mei 2013 22:40 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Weer zo vochtige post.quote:Op woensdag 22 mei 2013 22:43 schreef Infection het volgende:
[..]
Psychisch gestoord en Extreem religieus, beiden dezelfde betekenis.
Nee, zo'n vierkant hakmes en een groot mes..quote:Op woensdag 22 mei 2013 22:42 schreef Toverheks het volgende:
ze hebben eerst de soldaat aangereden, toen stapte ze uit met bijl en groot slagersmes hebben lopen hakken daarna op de weg gelegd. Als ik het allemaal goed gevolgd heb.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |