Volgens de volkskrant hebben de daders het slachtoffer eerst aangereden, dus ik denk van de daders.quote:Op woensdag 22 mei 2013 22:40 schreef opgebaarde het volgende:
De auto die tegen die lantaarnpaal geparkeerd staat, is van het slachtoffer?
ups. toedracht daarvan is nog onbekend geloof ik.quote:Op woensdag 22 mei 2013 22:40 schreef opgebaarde het volgende:
Tekenend dat je niet verder kunt kijken dan eigenbelang. Sowieso zijn je opmerkingen over atheïsten redelijk bizar, zeker qua timing. En dat dan ook nog in een topic naar aanleiding van een terreurdaad door moslims. Een toontje lager zingen zou je niet misstaan.quote:Op woensdag 22 mei 2013 22:36 schreef PSV1990- het volgende:
[..]
Waarom zou je die serieus nemen , je leeft toch maar 1x ....
quote:Op woensdag 22 mei 2013 22:41 schreef Toolshed het volgende:
[..]
Volgens de volkskrant hebben de daders het slachtoffer eerst aangereden, dus ik denk van de daders.
oops!quote:Op woensdag 22 mei 2013 22:41 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
j
[..]
ups. toedracht daarvan is nog onbekend geloof ik.
Waar zeg ik dat?quote:Op woensdag 22 mei 2013 22:38 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Maar het beledigingen uiten vind je geen probleem? Elfletterig plaatst er net ook weer eentje. Er zijn de afgelopen tijd heel wat katholieken over één kam geschoren.
Een heel ander conflict tussen Myanmar en verschillende volkeren. Het regime van Myanmar treedt niet alleen hardhandig op tegen Royhinga's, maar ook tegen andere minderheden, maar de media bericht alleen over een groep. Die mensen staan verder los van de gebeurtenissen in Engeland. Knoop dat goed in je oren!quote:Op woensdag 22 mei 2013 22:40 schreef ocho het volgende:
Hindu's hebben ook al zo veel problemen met moslims, vreemd hoe zou dat toch zo komen.
je kent de achtergrond niet dus is het lastig oordelenquote:Op woensdag 22 mei 2013 22:41 schreef BansheeBoy het volgende:
Iemand met dit soort gedrag, daar moet toch hoe dan ook iets psychisch mis mee zijn?²
Tsja, ik zie extreemrechts nu eenmaal graag rennen voor hun leven.quote:Op woensdag 22 mei 2013 22:40 schreef Dawnbreaker het volgende:
[..]
jammer dat je zo'n reactie moet geven, toon aan dat je even radicaal bent als de radicalen waar je zo fel kritisch op bent
Van de verdachten/dadersquote:Op woensdag 22 mei 2013 22:40 schreef opgebaarde het volgende:
Nee daar hebben de daders hem eerst mee aangereden.quote:Op woensdag 22 mei 2013 22:40 schreef opgebaarde het volgende:
Dat lijkt me wel ja.quote:Op woensdag 22 mei 2013 22:41 schreef BansheeBoy het volgende:
Iemand met dit soort gedrag, daar moet toch hoe dan ook iets psychisch mis mee zijn?²
In beide filmpjes zie ik die EDL weinig fout doen?quote:
Noem jij de aanval van Anders Breihvik ook Christelijke aanval?quote:Op woensdag 22 mei 2013 22:41 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Tekenend dat je niet verder kunt kijken dan eigenbelang. Sowieso zijn je opmerkingen over atheïsten redelijk bizar, zeker qua timing. En dat dan ook nog in een topic naar aanleiding van een terreurdaad door moslims. Een toontje lager zingen zou je niet misstaan.
3000 nieuwe leden zag ik op twitter.quote:Op woensdag 22 mei 2013 22:42 schreef ace_eleven het volgende:
Dat EDL heeft ook echt binnen 15 minuten 1000 likes erbij![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Die Katholieke priesters begaan hun daden niet met dat het moest van hun god, of dat ze zich gesterkt voelen in de Bijbel om jonge kinderen te nemen. Dat gezegd hebbende, zijn er weldegelijk mensen die hun vragen stellen bij het celibaat in dit kader. Ik vind dat helemaal niet gek. Zoals ik denk niemand met enige introspectie.quote:Op woensdag 22 mei 2013 22:24 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Je hebt verschillende stromingen in de islam. In NL wonen er 850.000 a 950.000 moslims, maar toch zie je die hier niet rellen. Je kunt de daden van een paar figuren niet afschuiven op een hele gemeenschap, dat is zeer krom. We doen toch ook niet hetzelfde met de strafbare feiten van de priesters, paters en nonnen in de Katholieke kerken? Moet ik daaruit gaan stellen dat alle Nederlanders pedoseksueel zijn? Je snapt wel waar ik naartoe wil. We doen hier hetzelfde. We betrekken miljoenen en miljoenen onschuldige mensen bij de daden van een paar figuren omdat ze toevallig 'Allah Akbar' roepen. Kom op, je ziet toch wel dat dat nergens op slaat?
quote:Op woensdag 22 mei 2013 22:43 schreef AlexJones het volgende:
Binnenkort in London: rellen omdat politie agenten twee moslims hebben doodgeschoten. RACIST!
ze leven nog toch?quote:Op woensdag 22 mei 2013 22:43 schreef AlexJones het volgende:
Binnenkort in London: rellen omdat politie agenten twee moslims hebben doodgeschoten. RACIST!
Ik zou even bijlezen..Boeddisten zijn laastelijk ERG gewelddadig geweestquote:Op woensdag 22 mei 2013 22:40 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Gekken vind in het boeddhisme anders weinig aanleiding om geweld uit te gaan oefenen. Sommige geloven maken gekken gewelddadiger dan andere geloven. Dat is toch iets waar je moeilijk omheen kan.
Psychisch gestoord en Extreem religieus, beiden dezelfde betekenis.quote:Op woensdag 22 mei 2013 22:41 schreef BansheeBoy het volgende:
Moet je maar eens naar Myanmar gaan. Die monniken zijn zo lief nog niet.quote:Op woensdag 22 mei 2013 22:40 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Gekken vind in het boeddhisme anders weinig aanleiding om geweld uit te gaan oefenen. Sommige geloven maken gekken gewelddadiger dan andere geloven. Dat is toch iets waar je moeilijk omheen kan.
quote:Op woensdag 22 mei 2013 22:42 schreef ace_eleven het volgende:
Dat EDL heeft ook echt binnen 15 minuten 1000 likes erbij![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Waarom? Is hij betrokken bij de gebeurtenissen in Engeland dat hij een toontje lager moet zingen. Let op je woorden, elfje, let op je woorden. Voordat ik je verbaal met de vloer gelijk maak.quote:Op woensdag 22 mei 2013 22:41 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Tekenend dat je niet verder kunt kijken dan eigenbelang. Sowieso zijn je opmerkingen over atheïsten redelijk bizar, zeker qua timing. En dat dan ook nog in een topic naar aanleiding van een terreurdaad door moslims. Een toontje lager zingen zou je niet misstaan.
1 zwaargewond de ander minder gewond, dus ze kunnen straks gehoord worden lijkt me. was ook op Journaalquote:
Dat is absoluut waar. Maar het boeddhisme is dan wel de enige uitzondering van alle religies die voor zover ik weet geen geweld heeft uitgeoefend. Dan is het dus alsnog geen argument om alleen de Islam als gewelddadig aan te wijzen.quote:Op woensdag 22 mei 2013 22:40 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Weer zo vochtige post.quote:Op woensdag 22 mei 2013 22:43 schreef Infection het volgende:
[..]
Psychisch gestoord en Extreem religieus, beiden dezelfde betekenis.
Nee, zo'n vierkant hakmes en een groot mes..quote:Op woensdag 22 mei 2013 22:42 schreef Toverheks het volgende:
ze hebben eerst de soldaat aangereden, toen stapte ze uit met bijl en groot slagersmes hebben lopen hakken daarna op de weg gelegd. Als ik het allemaal goed gevolgd heb.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |