Je wilt dat hij toegeeft een verwerpelijke ideologie aan te hangen. Om dat te bewerkstelligen leg je hem alvast woorden in de mond.quote:Op woensdag 22 mei 2013 22:27 schreef deadprez het volgende:
[..]
Mijn gelijk? Waarin zou ik mijn gelijk willen halen dan?
Olieknipschaar ligt al klaar.quote:Op woensdag 22 mei 2013 22:28 schreef _NZT_ het volgende:
[..]
Ik heb die van mij voor de zekerheid bewerkt met een stuk ham![]()
quote:Op woensdag 22 mei 2013 22:29 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ja, de dader is weliswaar 2 uur geleden neergeschoten en afgevoerd, maar het psychiatrisch rapport is al binnen. De man lijdt aan islamisme.
Wat fijn toch dat we overal van op de hoogte blijven dankzij de sociale media.quote:Op woensdag 22 mei 2013 22:30 schreef sonnyspek het volgende:
Er is een steen naar een moskee naar binnen gegooit. https://twitter.com/diarf9/status/337302444633649152
Ik lees juist dat de EDL wil gaan protesteren, van moslims heb ik nog niets gelezen..quote:Op woensdag 22 mei 2013 22:30 schreef Gia het volgende:
[..]
Zullen we dat nog even afwachten?
Wat als de Britse overheid flink tekeer gaat tegen deze relschoppers, als in doden vallen, denken de moslims buiten Engeland dan nog steeds: dit gaat ons niet aan?
Laten we vooral eigen rechter gaan spelenquote:Op woensdag 22 mei 2013 22:31 schreef porsche1 het volgende:
Kijk er niet van op dat EDL op weg naar London is.
Waarom geen demonstratie tegen dit geneuzel? Moet eens worden gestopt met al dat goed praten als zo'n moslim varken iets doet. Harde hand moet komen.
Ik heb nooit Moslimrellen gezien hier in Nederland.quote:
Vreselijk..quote:Op woensdag 22 mei 2013 22:30 schreef sonnyspek het volgende:
Er is een steen naar een moskee naar binnen gegooit. https://twitter.com/diarf9/status/337302444633649152
Als ze de daders oppakken, dan is dat juist goed. Je doet allemaal voorspellingen voornamelijk gebaseerd op lust. Alsof je er niet op kan wachten dat het los gaat. Dit lijkt net op de uitspraak van een dramatoerist. Was jij niet degene die vroeg of het bezoek van Wilders aan de Schilderwijk live werd uitgezonden?quote:Op woensdag 22 mei 2013 22:30 schreef Gia het volgende:
[..]
Zullen we dat nog even afwachten?
Wat als de Britse overheid flink tekeer gaat tegen deze relschoppers, als in doden vallen, denken de moslims buiten Engeland dan nog steeds: dit gaat ons niet aan?
het zou mooi zijn als een imam zich eens keihard uitspreekt tegen dit soort geweld. gewoon, marketingtechnischquote:Op woensdag 22 mei 2013 22:32 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ik heb nooit Moslimrellen gezien hier in Nederland.²
Hahahaha dat meen je niet.quote:Op woensdag 22 mei 2013 22:32 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Gegooid. Mijn Turkse hart huilt om d/t-fouten.quote:Op woensdag 22 mei 2013 22:30 schreef sonnyspek het volgende:
Dat gaat nog wel eens gebeuren gok ik zoquote:Op woensdag 22 mei 2013 22:32 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Er is 1 Islam , die de Koran voorschrijft .quote:Op woensdag 22 mei 2013 22:28 schreef Roarzcorp. het volgende:
[..]
Het is vooral dom dat je er blijkbaar vanuit gaat dat er een islam is. Er zijn blijkbaar leren waarbij het doel alle middelen heiligt.
ik heb in je fobo gekeken. je bent duidelijk blankquote:Op woensdag 22 mei 2013 22:32 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Gegooid. Mijn Turkse hart huilt om d/t-fouten.
Laten we hopen dat het geen rellen worden. Dat zou de daders alleen maar blijer maken.
Doen ze zo vaak. Maar haalt het nieuws niet omdat dit niet sappig voor ze is.quote:Op woensdag 22 mei 2013 22:32 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
het zou mooi zijn als een imam zich eens keihard uitspreekt tegen dit soort geweld. gewoon, marketingtechnisch
Dat is waar anarchisten, rechts-nationalisten, en Islamisten elkaar vinden. De huidige macht moet verdwijnen.quote:Op woensdag 22 mei 2013 22:32 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Gegooid. Mijn Turkse hart huilt om d/t-fouten.
Laten we hopen dat het geen rellen worden. Dat zou de daders alleen maar blijer maken.
Preciesquote:Op woensdag 22 mei 2013 22:31 schreef Greenpeas het volgende:
[..]
Ik lees juist dat de EDL wil gaan protesteren, van moslims heb ik nog niets gelezen..
Niet overdrijven zeg. Sterker nog, er zijn genoeg topics waarin aanhangers van diverse geloven post na post beledigd worden. Termen als 'achterlijk', 'kinderverkrachters' en 'holbewoners' komen regelmatig voorbij.quote:
Even noteren, atheisten hebben geen regels...quote:Op woensdag 22 mei 2013 22:33 schreef PSV1990- het volgende:
[..]
Er is 1 Islam , die de Koran voorschrijft .
Gematigde Islam en al die onzin is zelf verzonnen ,
En volgens de Islam is moorden een grote zonde: “wie één mens doodt heeft de hele mensheid gedood”.
Staat in de Koran , dus deze moord is meer Atheistisch aangezien jullie geen regels hebben...
Dat hebben ze als gedaan in de UK. Vandaag. Over deze gebeurtenis.quote:Op woensdag 22 mei 2013 22:32 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
het zou mooi zijn als een imam zich eens keihard uitspreekt tegen dit soort geweld. gewoon, marketingtechnisch
Gezien je een kenner bent, vertel eens wat de koran zegt over bezetters en hoe je die moet behandelen? De Britse soldaten zijn immers bezetters van diverse islamitische gebieden (geweest).quote:Op woensdag 22 mei 2013 22:33 schreef PSV1990- het volgende:
[..]
En volgens de Islam is moorden een grote zonde: “wie één mens doodt heeft de hele mensheid gedood”.
Staat in de Koran , dus deze moord is meer Atheistisch aangezien jullie geen regels hebben...
goeie zaakquote:Op woensdag 22 mei 2013 22:35 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Dat hebben ze als gedaan in de UK. Vandaag. Over deze gebeurtenis.
quote:Op woensdag 22 mei 2013 22:33 schreef PSV1990- het volgende:
[..]
Want atheïsten hebben geen vermogen om rationeel te denkenquote:Op woensdag 22 mei 2013 22:33 schreef PSV1990- het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |