Zelfs bij FF92 had ik meer een soort steen verwachtquote:
Shop ff zwarte balkjes dan.quote:Op maandag 13 mei 2013 15:39 schreef CristinaYang het volgende:
Kunnen we gewoon geen herkenbare foto's plaatsen enzo?
Echt héquote:Op maandag 13 mei 2013 15:40 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Zelfs bij FF92 had ik meer een soort steen verwacht
Luie zak, lees gewoon die topics doorquote:Op maandag 13 mei 2013 15:40 schreef Tropanzia het volgende:
Iemand die een review kan schrijven? Hoe gedroegen haan33 en Geelman zich bijvoorbeeld?
Ik vond z'n uiterlijk eigenlijk best passen bij z'n FOK!persona.quote:Op maandag 13 mei 2013 15:40 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja idd. Vaagquote:Op maandag 13 mei 2013 15:40 schreef Jachtgeweer het volgende:
[..]
Echt héen bij Hugh had ik meer een tanned gymboi verwacht.
Fuck jou, beter zet je die shit op z'n minst onder een spoiler.quote:
NSFW?quote:Op maandag 13 mei 2013 15:41 schreef Piye het volgende:
[..]
Fuck jou, beter zet je die shit op z'n minst onder een spoiler.
Zou kunnen, ken m verder op FOK! ook niet zo heel goed ofzo... ik ging meer van die verhaaltjes uit die hier werden geplaatstquote:Op maandag 13 mei 2013 15:41 schreef Piye het volgende:
[..]
Ik vond z'n uiterlijk eigenlijk best passen bij z'n FOK!persona.
Haan. Haal weg, ik vind het echt niet chill.quote:
Ik ben best wel tan hoor, maar piye zit naast me.quote:
Dat was sowieso allemaal zwaar overdreven.quote:Op maandag 13 mei 2013 15:42 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Zou kunnen, ken m verder op FOK! ook niet zo heel goed ofzo... ik ging meer van die verhaaltjes uit die hier werden geplaatst
Gewoon, hij lijkt wat meer ecto dan hij doet voorkomen volgens mijquote:
?quote:Op maandag 13 mei 2013 15:40 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ik ga mezelf niet op internet zettenquote:
Ik ben idd degene die net een spook is na de winterquote:Op maandag 13 mei 2013 15:42 schreef Hugh_Myron het volgende:
[..]
Ik ben best wel tan hoor, maar piye zit naast me.
quote:Op maandag 13 mei 2013 15:42 schreef Hugh_Myron het volgende:
[..]
Ik ben best wel tan hoor, maar piye zit naast me.
Begrijpelijkquote:Op maandag 13 mei 2013 15:43 schreef Piye het volgende:
[..]
Dat was sowieso allemaal zwaar overdreven.
Stoepjongquote:
Haha ja nav die verhaaltjes manquote:
Ja care. Principe kwestie. Als we afspreken geen foto's online, zet dan ook gewoon geen foto online.quote:
Hee die heb ik gemaaktquote:Op maandag 13 mei 2013 15:46 schreef feyenoordfan92 het volgende:
[ afbeelding ]
3x raden wie dit is XD
Dat vind ik dus ook. Mensen die gelijk denken dat er dan iets ernstigs moet mankeren.quote:Op maandag 13 mei 2013 15:46 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Ja care. Principe kwestie. Als we afspreken geen foto's online, zet dan ook gewoon geen foto online.
jody bernalquote:Op maandag 13 mei 2013 15:46 schreef feyenoordfan92 het volgende:
[ afbeelding ]
3x raden wie dit is XD
Heb ik al gezien, post iets anders johquote:Op maandag 13 mei 2013 15:46 schreef feyenoordfan92 het volgende:
[ afbeelding ]
3x raden wie dit is XD
Nee. Geloof dat alleen Madjack en Haan dit oke vinden.quote:Op maandag 13 mei 2013 15:48 schreef Frank_Drebin het volgende:
Hmm, eens even kijken.
M.b.t. privacy, iedereen er content mee met die pics. Want onthoud wel dat het een eigen leven kan leiden.
Nee, niet content. Afspraken zijn afspraken. Namelijk niet iedereen had dit gewild.quote:Op maandag 13 mei 2013 15:48 schreef Frank_Drebin het volgende:
Hmm, eens even kijken.
M.b.t. privacy, iedereen er content mee met die pics. Want onthoud wel dat het een eigen leven kan leiden.
Ik heb ze liever niet online (ook die in het andere topic).quote:Op maandag 13 mei 2013 15:48 schreef Frank_Drebin het volgende:
Hmm, eens even kijken.
Ah oke.quote:Op maandag 13 mei 2013 15:46 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Ja care. Principe kwestie. Als we afspreken geen foto's online, zet dan ook gewoon geen foto online.
Ik wil wat van een bil snuiven.quote:Op maandag 13 mei 2013 15:48 schreef Panzermaus het volgende:
Niet om het een of ander, maar heeft iemand van jullie ook pep?
quote:Op maandag 13 mei 2013 15:49 schreef Ambipur het volgende:
Die foto's....
Hugh had je anders verwacht.
Dankjewel Frankquote:Op maandag 13 mei 2013 15:51 schreef Frank_Drebin het volgende:
Dan heb ik nu de pics met de mensen die er niet op willen staan weggehaald. Als je foto's van jezelf wil plaatsen of mensen die het goed vinden, geen enkel probleem, maar voor nu heb ik die pics die ongevraagd zijn geplaatst even weggehaald.
Een pepplatform bestaat onder andere uit een musculus maximus, medius en minimus. Zonder squats geen pront platform.quote:
Ik had je gewoon geknuffeld hoor, no beefquote:
Alle chicks op de afterparty squatten, just saying.quote:Op maandag 13 mei 2013 15:51 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Een pepplatform bestaat onder andere uit een musculus maximus, medius en minimus. Zonder squats geen pront platform.
Niet weten dat haan mij al reeds foto's heeft gestuurdquote:Op maandag 13 mei 2013 15:54 schreef madeliefff het volgende:
Daarom ben ik niet op de foto gegaan , zodat pics niet online verschijnen ineens
quote:Op maandag 13 mei 2013 15:56 schreef Goedverhaalvriend het volgende:
Janmer dit weer hoor. Ik lurk hier vaak, en vond posts van Piye wel baas, blijkt ie ook nog eens irl een baas te zijn.
Haan ajb zegquote:Op maandag 13 mei 2013 15:56 schreef haan33 het volgende:
Ik sta nu op Utrecht Centraal ,waar zijn jullie?
Echt he....quote:Op maandag 13 mei 2013 15:57 schreef Fascination het volgende:
Wtf, jullie zien eruit als normale mensen. Wat is dit?
Ik ook! Maar dan om te lachen.quote:Op maandag 13 mei 2013 15:58 schreef Goedverhaalvriend het volgende:
Btw die picca van CY en fanta opgeslagen om op te fappen vanavond, thankswie is wie trouwens?
Ik weet niet eens of ik nog ergens op de foto ben gezet!quote:Op maandag 13 mei 2013 15:54 schreef madeliefff het volgende:
Daarom ben ik niet op de foto gegaan , zodat pics niet online verschijnen ineens
Heb me niet eens beseft dat die lul een foto zat te maken.quote:Op maandag 13 mei 2013 15:54 schreef madeliefff het volgende:
quote:Op maandag 13 mei 2013 15:54 schreef MadJackthePirate het volgende:
[..]
Haha pics van kerels opslaan, hommotje
Hoe oud ben jij ook al weer? (srs)quote:Op maandag 13 mei 2013 16:00 schreef Piye het volgende:
[..]
Heb me niet eens beseft dat die lul een foto zat te maken.
[..]
Gaat ie sowieso boven z'n bed hangen om naar te kijken als hij eens een chick in bed heeft.
Piye, gun is handtekening aubquote:Op maandag 13 mei 2013 16:00 schreef Piye het volgende:
[..]
Heb me niet eens beseft dat die lul een foto zat te maken.
[..]
Gaat ie sowieso boven z'n bed hangen om naar te kijken als hij eens een chick in bed heeft.
Je weet wel hoe je vrienden moet maken in ieder gevalquote:Op maandag 13 mei 2013 16:01 schreef haan33 het volgende:
Wacht maar als Poema de foto's online zet, ik gooi heel FOK! vol met foto's
21quote:
quote:Op maandag 13 mei 2013 16:01 schreef Goedverhaalvriend het volgende:
[..]
Piye, gun is handtekening aub
Weet niet eens of ik op de foto ben gezet.quote:
Haan is baas G, bazen willen geen vrienden kk nerdquote:Op maandag 13 mei 2013 16:01 schreef Jachtgeweer het volgende:
[..]
Je weet wel hoe je vrienden moet maken in ieder geval
Alsof jij die site weet waar die foto's op komen.quote:Op maandag 13 mei 2013 16:01 schreef haan33 het volgende:
DM die foto's eerst eens naar de meeters dan!quote:Op maandag 13 mei 2013 16:01 schreef haan33 het volgende:
quote:Op maandag 13 mei 2013 16:02 schreef Goedverhaalvriend het volgende:
[..]
Haan is baas G, bazen willen geen vrienden kk nerd
Gewoon op de poema FB toch? Wil ze wel zien eigenlijkquote:Op maandag 13 mei 2013 16:02 schreef feyenoordfan92 het volgende:
[..]
Alsof jij die site weet waar die foto's op komen.Ik heb dat kaartje van die vent gekregen.
Echt jonge, wat een douchequote:Op maandag 13 mei 2013 16:01 schreef Jachtgeweer het volgende:
[..]
Je weet wel hoe je vrienden moet maken in ieder geval
Roffa.quote:Op maandag 13 mei 2013 16:03 schreef Goedverhaalvriend het volgende:
[..]
Aight kk spang waar woon je?
Wiens kloon ben jij dan?quote:Op maandag 13 mei 2013 16:01 schreef Goedverhaalvriend het volgende:
[..]
Pics vn jou wil ik eerder zien, wt heb je aan pics vn geelman :s
Nee.quote:Op maandag 13 mei 2013 16:03 schreef MadJackthePirate het volgende:
[..]
Gewoon op de poema FB toch? Wil ze wel zien eigenlijk
Overduidelijk Wesley Ricardo (was die het nou?)quote:
Jammerquote:Op maandag 13 mei 2013 16:02 schreef Geelman het volgende:
[..]
Weet niet eens of ik op de foto ben gezet.
kloonception allesquote:
Viel wel mee toch?quote:Op maandag 13 mei 2013 16:04 schreef haan33 het volgende:
Viel me best op dat bijdehand FOK!ers tijdens de meet zowat niks zeiden
Wauw gwoon baas jij, RESPECTquote:Op maandag 13 mei 2013 16:03 schreef Piye het volgende:
Nu komen we sowieso in de volgende dropbox.
[..]
Roffa.
Ja, dan hadden we die telefoon van je moeten slopen!quote:Op maandag 13 mei 2013 16:04 schreef haan33 het volgende:
Oh shit, nu komt hetquote:Op maandag 13 mei 2013 16:04 schreef haan33 het volgende:
namezzzquote:Op maandag 13 mei 2013 16:04 schreef haan33 het volgende:
Als ik op die meet was geweest had ik je in een vloeiende beweging onder de bar gevouwen, laffe klotehaan. Zou me online bijna aan je ergeren met je wilde praatjes en kattenkwadelijke streken.quote:Op maandag 13 mei 2013 16:01 schreef haan33 het volgende:
Je bluftquote:Op maandag 13 mei 2013 15:55 schreef ThaTim het volgende:
[..]
Niet weten dat haan mij al reeds foto's heeft gestuurd.
quote:Op maandag 13 mei 2013 16:06 schreef haan33 het volgende:
Ik heb hier een foto op mijn telefoon van Piye die heel close tegen FF92 aanstaat, lijkt of ze elkaar aan het schuren zijn
Stoere boiquote:Op maandag 13 mei 2013 16:06 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Als ik op die meet was geweest had ik je in een vloeiende beweging onder de bar gevouwen, laffe klotehaan. Zou me online bijna aan je ergeren met je wilde praatjes en kattenkwadelijke streken.
Lijkt? Wij waren gewoon diehard aan het schuren. M'n hele onderbroek nat.quote:Op maandag 13 mei 2013 16:06 schreef haan33 het volgende:
Ik heb hier een foto op mijn telefoon van Piye die heel close tegen FF92 aanstaat, lijkt of ze elkaar aan het schuren zijn
Damn, eerst fanta met CY, nu dit...quote:Op maandag 13 mei 2013 16:07 schreef Piye het volgende:
[..]
Lijkt? Wij waren gewoon diehard aan het schuren. M'n hele onderbroek nat.
Wrm gelijk kloon, ik ben hier vaak maar dn gewoon lezen als k niks te doen heb weetje, dit sub forum is best vermakelijk hahahquote:
Haan, wat ga je nu met al dat fotomateriaal doen?!?!quote:Op maandag 13 mei 2013 16:08 schreef haan33 het volgende:
OH MY GOD PIYE PIJPT DE BARMAN VOOR 1 BREEZER!
XDquote:Op maandag 13 mei 2013 16:08 schreef Goedverhaalvriend het volgende:
[..]
Wrm gelijk kloon, ik ben hier vaak maar dn gewoon lezen als k niks te doen heb weetje, dit sub forum is best vermakelijk hahah
Volgende keer ben ik erbij, maar niet in Eindhoven.quote:Op maandag 13 mei 2013 16:08 schreef Kesefkesef het volgende:
[..]
ben jij dat? shit jij had ook moeten komen
Jij bent echt een tjapneut.quote:Op maandag 13 mei 2013 16:01 schreef haan33 het volgende:
amsterdam?quote:Op maandag 13 mei 2013 16:09 schreef Voszje het volgende:
[..]
Volgende keer ben ik erbij, maar niet in Eindhoven.
om 2 foto's die al zijn weggehaald?quote:
Heb je van iedereen foto's gemaakt?!quote:Op maandag 13 mei 2013 16:10 schreef haan33 het volgende:
Volgende keer naar Eindje?
Dan neem ik wel geen camera mee voor ik publiekelijk wordt gelynched
Dat wilt iedereen hier LOL.quote:Op maandag 13 mei 2013 16:10 schreef MadJackthePirate het volgende:
[..]
aantal posts: 107 (gemiddeld 1 per dag)
Jij wil zeker lekker fappen weer he viespeuk
Ik had gestemd voor Den Bosch, maar Amsterdam is beter.quote:
Ik heb een asian fetish, kan er niks aan doen....quote:Op maandag 13 mei 2013 16:10 schreef MadJackthePirate het volgende:
[..]
aantal posts: 107 (gemiddeld 1 per dag)
Jij wil zeker lekker fappen weer he viespeuk
CY is niet asian héquote:Op maandag 13 mei 2013 16:12 schreef WhineAndShine het volgende:
[..]
Ik heb een asian fetish, kan er niks aan doen....
dan zie ik je daar in een donker steegjequote:Op maandag 13 mei 2013 16:12 schreef Voszje het volgende:
[..]
Ik had gestemd voor Den Bosch, maar Amsterdam is beter.
Dus eigenlijk moeten ze je dankbaar zijn dat je geen andere pics had gepost?quote:Op maandag 13 mei 2013 16:11 schreef haan33 het volgende:
[..]
om 2 foto's die al zijn weggehaald?
Ikhad ook echt schokkende foto's en privémateriaal kunnen droppen, maar zo naaiend ben ik dus niet
Hb er mr 1quote:Op maandag 13 mei 2013 16:13 schreef WhineAndShine het volgende:
[..]
Eerst een preview en dan kom ik met een bod
Volgens haan wel...quote:Op maandag 13 mei 2013 16:13 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Dus eigenlijk moeten ze je dankbaar zijn dat je geen andere pics had gepost?
quote:Op maandag 13 mei 2013 16:14 schreef Geelman het volgende:
[..]
Volgens haan wel...Straks gaat 'ie nog mensen chanteren!
Valt wel mee, maar je moet eerst even haans telefoon kapot gooien eigenlijk. Dat zijn we vergeten.quote:Op maandag 13 mei 2013 16:14 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Zo zie je maar dat je FOK! en je privéleven gescheiden moet houden.
Al die heisa om een paar foto's.quote:Op maandag 13 mei 2013 16:14 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Zo zie je maar dat je FOK! en je privéleven gescheiden moet houden.
quote:Op maandag 13 mei 2013 16:15 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]![]()
Hugh, wanneer samen haantje klappen?
Oh, jij deed aan kickboksen toch?!quote:Op maandag 13 mei 2013 16:15 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]![]()
Hugh, wanneer samen haantje klappen?
Hehehequote:Op maandag 13 mei 2013 16:15 schreef Piye het volgende:
[..]
Valt wel mee, maar je moet eerst even haans telefoon kapot gooien eigenlijk. Dat zijn we vergeten.
Youtube link?quote:Op maandag 13 mei 2013 16:17 schreef haan33 het volgende:
Ik heb ook nog een filmpje dat jullie allemaal staan los te gaan
quote:Op maandag 13 mei 2013 16:17 schreef haan33 het volgende:
Gezien zijn foto's is dat een nokia 3310 ofzo, zal niet gaanquote:Op maandag 13 mei 2013 16:15 schreef Piye het volgende:
[..]
Valt wel mee, maar je moet eerst even haans telefoon kapot gooien eigenlijk. Dat zijn we vergeten.
DMquote:Op maandag 13 mei 2013 16:17 schreef haan33 het volgende:
Uploadquote:Op maandag 13 mei 2013 16:17 schreef haan33 het volgende:
Ja, en hugh's buurman is mijn kickboksleraarquote:
Hommo.quote:Op maandag 13 mei 2013 16:16 schreef Hugh_Myron het volgende:
[..]
Al die heisa om een paar foto's.
[..]Stiekem mag ik haan wel.
Dat jij een FOK!ker bent en net als de meesten lelijk, met de verwachting dat er echt geen knappe mensen op FOK! zitten, valt dat toch vies tegen zeker?quote:Op maandag 13 mei 2013 15:57 schreef Fascination het volgende:
Wtf, jullie zien eruit als normale mensen. Wat is dit?
Dat wordt nog lachen met hem.quote:Op maandag 13 mei 2013 16:15 schreef Piye het volgende:
[..]
Vind ik ook hoor. Het zijn maar foto's maar mensen doen net alsof het hun naaktfoto's zijn. GTST praktijken hier.quote:Op maandag 13 mei 2013 16:16 schreef Hugh_Myron het volgende:
[..]
Al die heisa om een paar foto's.
[..]
quote:Op maandag 13 mei 2013 16:17 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Gezien zijn foto's is dat een nokia 3310 ofzo, zal niet gaan
Heb nog geen foto gezien...quote:Op maandag 13 mei 2013 16:19 schreef Piye het volgende:
[..]
Maar was wel wat nieuwer, zat ook gewoon internet op. Maar die fotokwaliteit is om te huilen inderdaad.
Spannend.quote:Op maandag 13 mei 2013 16:13 schreef Kesefkesef het volgende:
[..]
dan zie ik je daar in een donker steegje
gr
Jij solliciteert onder de naam ikjijallebei?quote:Op maandag 13 mei 2013 16:18 schreef ikjijallebei het volgende:
[..]
Verder natuurlijk de enige reden om niet naar een Meet te komen; foto's.
Als ik door een toekomstig werkgever wordt gegoogled op mijn naam, en plots verschijnen er allerlei topics van FOK! met de meest idiote onderwerpen, tja.
Dus ik begrijp het wel dat mensen geen foto's geplaatst willen hebben.
Jouw werkgever kent jouw FOK! Username?quote:Op maandag 13 mei 2013 16:18 schreef ikjijallebei het volgende:
[..]
Dat jij een FOK!ker bent en net als de meesten lelijk, met de verwachting dat er echt geen knappe mensen op FOK! zitten, valt dat toch
Verder natuurlijk de enige reden om niet naar een Meet te komen; foto's.
Als ik door een toekomstig werkgever wordt gegoogled op mijn naam, en plots verschijnen er allerlei topics van FOK! met de meest idiote onderwerpen, tja.
Dus ik begrijp het wel dat mensen geen foto's geplaatst willen hebben.
quote:Op maandag 13 mei 2013 16:21 schreef Hugh_Myron het volgende:
[..]
Jij solliciteert onder de naam ikjijallebei?
Ja.quote:Op maandag 13 mei 2013 16:21 schreef Goedverhaalvriend het volgende:
[..]
Jouw werkgever kent jouw FOK! Username?
Ik sta gewoon niet graag online. Ik vind het opmerkelijk dat dit blijkbaar tegenwoordig raar is als het niet gaat om naaktfoto's of dat je stiekem een klapmongool bent en dat wil verbergen. Voor mij hoeft het gewoon niet. Voel zelf ook totaal geen behoefte om foto's van alles en nog wat te maken.quote:Op maandag 13 mei 2013 16:18 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Vind ik ook hoor. Het zijn maar foto's maar mensen doen net alsof het hun naaktfoto's zijn. GTST praktijken hier.
Het was een flesje fanta, volgens mij. Ze overdrijven gewoon.quote:Op maandag 13 mei 2013 16:22 schreef feyenoordfan92 het volgende:
Ik weet nog steeds niet waar ik een bierflesje kapot gegooid zou moeten hebben.
Achja, niet zo erg als 'kankerjoden' roepen op straatquote:Op maandag 13 mei 2013 16:22 schreef feyenoordfan92 het volgende:
Ik heb RTL Boulevard al gebeld, deze foto's staan morgen allemaal in de Privé, Weekend en Linda. Heb er wel geld aan verdiend, dus iig thx haantje!quote:Op maandag 13 mei 2013 16:23 schreef Piye het volgende:
[..]
Ik sta gewoon niet graag online. Ik vind het opmerkelijk dat dit blijkbaar tegenwoordig raar is als het niet gaat om naaktfoto's of dat je stiekem een klapmongool bent en dat wil verbergen. Voor mij hoeft het gewoon niet. Voel zelf ook totaal geen behoefte om foto's van alles en nog wat te maken.
Waarom post jij foto's van anderen op internet?quote:Op maandag 13 mei 2013 16:10 schreef haan33 het volgende:
Volgende keer naar Eindje?
Dan neem ik wel geen camera mee voor ik publiekelijk wordt gelynched
Jammer dat jullie niet werden opgesloten daarvoor, dat had pas sensatie geweest!quote:Op maandag 13 mei 2013 16:23 schreef haan33 het volgende:
[..]
Achja, niet zo erg als 'kankerjoden' roepen op straat
Dat heb ik dus weggelegd op een fiets.quote:Op maandag 13 mei 2013 16:23 schreef Hugh_Myron het volgende:
[..]
Het was een flesje fanta, volgens mij. Ze overdrijven gewoon.
Ergens onderweg van poema naar die shoarmazaak. Ik kan alleen niet met zekerheid zeggen wie 'm had gegooid, want jullie liepen achter mij. Maar ik weet wel dat het 1 flesje was en dus niet hele kratten zoals sommigen nu lijken te denken.quote:Op maandag 13 mei 2013 16:22 schreef feyenoordfan92 het volgende:
FOK! En prive gescheidenquote:Op maandag 13 mei 2013 16:23 schreef Piye het volgende:
[..]
Ik sta gewoon niet graag online. Ik vind het opmerkelijk dat dit blijkbaar tegenwoordig raar is als het niet gaat om naaktfoto's of dat je stiekem een klapmongool bent en dat wil verbergen. Voor mij hoeft het gewoon niet. Voel zelf ook totaal geen behoefte om foto's van alles en nog wat te maken.
Ik snap het. Mja, risico van een meeting houden denk ik dan.quote:Op maandag 13 mei 2013 16:23 schreef Piye het volgende:
[..]
Nee jij gooide het tegen een vuilnisbak maar hij ging niet kapot, toen had ik hem kapotgestamptquote:Op maandag 13 mei 2013 16:22 schreef feyenoordfan92 het volgende:
1 flesje, wel echt first world problems worden er hier over gemaakt. Jezus christusquote:Op maandag 13 mei 2013 16:24 schreef Piye het volgende:
[..]
Ergens onderweg van poema naar die shoarmazaak. Ik kan alleen niet met zekerheid zeggen wie 'm had gegooid, want jullie liepen achter mij. Maar ik weet wel dat het 1 flesje was en dus niet hele kratten zoals sommigen nu lijken te denken.
Geil je op hem ofzo.quote:Op maandag 13 mei 2013 16:24 schreef Goedverhaalvriend het volgende:
[..]
FOK! En prive gescheidenvolgens mij ben jij een echte baas irl
Dat flesje niet eerst rectaal ingebracht hebbenquote:Op maandag 13 mei 2013 16:25 schreef MadJackthePirate het volgende:
[..]
Nee jij gooide het tegen een vuilnisbak maar hij ging niet kapot, toen had ik hem kapotgestampt
Ik deel je mening wel. Daarom ook geen facebook en shit, hoeft voor mij allemaal niet zo.quote:Op maandag 13 mei 2013 16:23 schreef Piye het volgende:
[..]
quote:
Ja valt weinig tegen te doen tegenwoordig. Sta sowieso ook op mensen hun facebook.quote:Op maandag 13 mei 2013 16:24 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Ik snap het. Mja, risico van een meeting houden denk ik dan.
quote:Op maandag 13 mei 2013 16:26 schreef ikjijallebei het volgende:
[..]niet weten dat Piye IRL daadwerkelijk een echte baasz is.
Je mocht willen dat je aan z'n grote piemel mocht sabbelen.
Ik heb trouwens toch nog mn peuken gehaald netquote:Op maandag 13 mei 2013 16:26 schreef haan33 het volgende:
[..]
Dat flesje niet eerst rectaal ingebracht hebben
Al die geilers op Piye.quote:Op maandag 13 mei 2013 16:26 schreef ikjijallebei het volgende:
[..]niet weten dat Piye IRL daadwerkelijk een echte baasz is.
Je mocht willen dat je aan z'n grote piemel mocht sabbelen.
Zet die shit online a mattiequote:Op maandag 13 mei 2013 16:26 schreef haan33 het volgende:
[..]
Dat flesje niet eerst rectaal ingebracht hebben
haha kk hommo'tjequote:Op maandag 13 mei 2013 16:26 schreef feyenoordfan92 het volgende:
Oh ja, en Fanta: ik heb haan ook gespanked met een of ander gaar attribuut en andersom volgens mij ook dus dik het niet zo aan.
Dus ik en Piye hebben je na 3 jaar weer aan het roken geholpen?quote:Op maandag 13 mei 2013 16:26 schreef MadJackthePirate het volgende:
[..]
Ik heb trouwens toch nog mn peuken gehaald net
Ik wilde fanta ook wel spanken!quote:Op maandag 13 mei 2013 16:26 schreef feyenoordfan92 het volgende:
Oh ja, en Fanta: ik heb haan ook gespanked met een of ander gaar attribuut en andersom volgens mij ook dus dik het niet zo aan.
je hoort met je flikken van een vrouw af te blijven, vuile verkrachter.quote:Op maandag 13 mei 2013 16:26 schreef feyenoordfan92 het volgende:
quote:Op maandag 13 mei 2013 16:28 schreef wise het volgende:
[..]
je hoort met je flikken van een vrouw af te blijven, vuile verkrachter.
Ik probeer het maar op sociaal roken te houden, ben verslavingsgevoeligquote:Op maandag 13 mei 2013 16:27 schreef haan33 het volgende:
[..]
Dus ik en Piye hebben je na 3 jaar weer aan het roken geholpen?
Is zo'n meet nog ergens goed voor
quote:Op maandag 13 mei 2013 16:28 schreef LethalNinja het volgende:
DM eens wat piccas danben wel benieuwd welke gezichten er achter de users zitten
Als je ze mij door DM'ed krijg je van mij die ene wapentje met die dikke stats erop weet je.quote:Op maandag 13 mei 2013 16:28 schreef LethalNinja het volgende:
DM eens wat piccas danben wel benieuwd welke gezichten er achter de users zitten
Pic van haan en mij staat er toch alquote:Op maandag 13 mei 2013 16:28 schreef LethalNinja het volgende:
Beter stop je nu meteen weer met rokenquote:Op maandag 13 mei 2013 16:28 schreef MadJackthePirate het volgende:
[..]
Ik probeer het maar op sociaal roken te houden, ben verslavingsgevoelig
Dat gaat lastig samen lijkt mij.quote:Op maandag 13 mei 2013 16:28 schreef MadJackthePirate het volgende:
[..]
godverdommequote:Op maandag 13 mei 2013 16:28 schreef wise het volgende:
[..]
je hoort met je flikken van een vrouw af te blijven, vuile verkrachter.
post die hier eens? letha is benieuwdquote:Op maandag 13 mei 2013 16:29 schreef MadJackthePirate het volgende:
[..]
Pic van haan en mij staat er toch al
Heb ook sinds tijden weer een sigaret gerookt. Maar ga niet zelf halen nu.quote:Op maandag 13 mei 2013 16:28 schreef MadJackthePirate het volgende:
[..]
Treurig figuurquote:Op maandag 13 mei 2013 16:29 schreef Goedverhaalvriend het volgende:
[..]
Pff tfoe wat een kk mogol ben jij kk af van dit topic a zemmel
Uiteraard, gewoon een normale party foto imo. Ik ben benieuwd naar de andere hoofdenquote:Op maandag 13 mei 2013 16:29 schreef MadJackthePirate het volgende:
[..]
Pic van haan en mij staat er toch al
Gewoon in de trein vinden op de terugweg.quote:Op maandag 13 mei 2013 16:30 schreef Geelman het volgende:
[..]
Heb ook sinds tijden weer een sigaret gerookt. Maar ga niet zelf halen nu.
Ja die ene toch?quote:
I knowquote:
Is mijn laatste pakje daarna haal ik niks meerquote:Op maandag 13 mei 2013 16:29 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Beter stop je nu meteen weer met roken
Geluk!quote:Op maandag 13 mei 2013 16:31 schreef Piye het volgende:
[..]
Gewoon in de trein vinden op de terugweg.
quote:Op maandag 13 mei 2013 16:34 schreef haan33 het volgende:
Ik weet nog steeds niet wie aan het begin tussen mij en madeliefffje zat
Dqod?quote:Op maandag 13 mei 2013 16:34 schreef haan33 het volgende:
Ik weet nog steeds niet wie aan het begin tussen mij en madeliefffje zat
Gewoon met speciale dagen alleen.quote:Op maandag 13 mei 2013 16:28 schreef MadJackthePirate het volgende:
[..]
Bon voyagequote:
Beter voor je, anders ben ik diep teleurgesteld.quote:Op maandag 13 mei 2013 16:32 schreef MadJackthePirate het volgende:
[..]
Ja die ene toch?
[..]
I know
[..]
Is mijn laatste pakje daarna haal ik niks meer
En die gozer moet morgen een Engels examen maken... Als 'ie daar net zoveel tijd in heeft gestoken als in die meet...quote:Op maandag 13 mei 2013 16:34 schreef Piye het volgende:
[..]
Ben je nog steeds dronken of zo? Dqod, heeft ze ook al paar keer verteld.
Heb TR Gemachtquote:Op maandag 13 mei 2013 16:34 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Keurig. DM's openbaren is trouwens ban he. Tot ziens
Dit overtuigd mij wel jaquote:Op maandag 13 mei 2013 16:35 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Beter voor je, anders ben ik diep teleurgesteld.
Voor Engels hoef je niks te doen hoorquote:Op maandag 13 mei 2013 16:35 schreef Geelman het volgende:
[..]
En die gozer moet morgen een Engels examen maken... Als 'ie daar net zoveel tijd in heeft gestoken als in die meet...
Kom er net achter dat ik morgen Nederlands heb ipv engelsquote:Op maandag 13 mei 2013 16:35 schreef Geelman het volgende:
[..]
En die gozer moet morgen een Engels examen maken... Als 'ie daar net zoveel tijd in heeft gestoken als in die meet...
Op het vmbo kader niet nee.quote:Op maandag 13 mei 2013 16:36 schreef Goedverhaalvriend het volgende:
[..]
Voor Engels hoef je niks te doen hoor
NEEEEEEEEEEEEEEEEE...quote:Op maandag 13 mei 2013 16:37 schreef haan33 het volgende:
[..]
Kom er net achter dat ik morgen Nederlands heb ipv engels
care. Not.quote:Op maandag 13 mei 2013 16:37 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Stond niks bijzonders in, van mij mag hij blijven.
Grammatica gewoon? Dan kan je dit namelijk als huiswerk beschouwen.quote:Op maandag 13 mei 2013 16:37 schreef haan33 het volgende:
[..]
Kom er net achter dat ik morgen Nederlands heb ipv engels
Samenvatting en tekstverklaring, ik moet een 7 halen, anders mag ik lekker naar de vavoquote:Op maandag 13 mei 2013 16:38 schreef Piye het volgende:
[..]
Grammatica gewoon? Dan kan je dit namelijk als huiswerk beschouwen.
Ik wel.quote:
Beter doe je gewoon ff normaalquote:
Samenvatten is alleen beetje lastig bij NLquote:Op maandag 13 mei 2013 16:38 schreef Piye het volgende:
[..]
Grammatica gewoon? Dan kan je dit namelijk als huiswerk beschouwen.
Niet weten dat madjack een omin baas isquote:Op maandag 13 mei 2013 16:38 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Klinkt beetje sarcastisch.
Ik schop jouw ecto ass als je niet vandaag stopt.![]()
Al een idee waar je naartoe op vakantie wilt?quote:
Samenvatten moet je wel oefenen.quote:Op maandag 13 mei 2013 16:38 schreef haan33 het volgende:
[..]
Samenvatting en tekstverklaring, ik moet een 7 halen, anders mag ik lekker naar de vavo
Wt is dit voor vraag man?quote:Op maandag 13 mei 2013 16:39 schreef Jachtgeweer het volgende:
[..]
Al een idee waar je naartoe op vakantie wilt?
/Carequote:Op maandag 13 mei 2013 16:39 schreef haan33 het volgende:
[..]
Niet weten dat madjack een omin baas is
Heb in zoetameaaaaar geoefend met mijn tantequote:
O dat is kut man.quote:Op maandag 13 mei 2013 16:38 schreef haan33 het volgende:
[..]
Samenvatting en tekstverklaring, ik moet een 7 halen, anders mag ik lekker naar de vavo
Ja heb ik ook een hekel aan. Sowieso Nederlands in de bovenbouw.quote:Op maandag 13 mei 2013 16:39 schreef Goedverhaalvriend het volgende:
[..]
Samenvatten is alleen beetje lastig bij NL
ominquote:Op maandag 13 mei 2013 16:39 schreef haan33 het volgende:
[..]
Niet weten dat madjack een omin baas is
Iemand zei tijdens de meet ook omin mi kankiquote:Op maandag 13 mei 2013 16:40 schreef MadJackthePirate het volgende:
[..]
ominBlijf het een bazenwoord vinden
![]()
Maar AJ zal mijn best doen zoveel mogelijk peuken uit te delen tijdens uitgaan en zo min mogelijk zelf te roken dan.
En ik kan er jonkos van rollen als ik wiet haal ook
Als we met de meet naar eindje gaan blijf ik wel gewoon slapen bij jouquote:Op maandag 13 mei 2013 16:40 schreef MadJackthePirate het volgende:
[..]
![]()
Maar AJ zal mijn best doen zoveel mogelijk peuken uit te delen tijdens uitgaan en zo min mogelijk zelf te roken dan.
Gelukkig was jij niet zo zeikerd als fantaquote:Op maandag 13 mei 2013 16:41 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Iemand zei tijdens de meet ook omin mi kankimaar ik weet niet meer wie
Heeequote:Op maandag 13 mei 2013 16:38 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Klinkt beetje sarcastisch.
Ik schop jouw ecto ass als je niet vandaag stopt.![]()
Mensen moesten allemaal lachen toen ik ommin zei.quote:Op maandag 13 mei 2013 16:40 schreef MadJackthePirate het volgende:
[..]
![]()
Ik had wel een lekker cijfer voor m'n eindexamen Nederlands!quote:Op maandag 13 mei 2013 16:40 schreef haan33 het volgende:
[..]
Heb in zoetameaaaaar geoefend met mijn tante
edit: dit klinkt best gaar ik weet het
Braafquote:Op maandag 13 mei 2013 16:40 schreef MadJackthePirate het volgende:
[..]
![]()
Fanta is een schatje, je bent gewoon jaloers dat ze je niet wouquote:Op maandag 13 mei 2013 16:42 schreef haan33 het volgende:
[..]
Gelukkig was jij niet zo zeikerd als fanta
Dat was ikquote:Op maandag 13 mei 2013 16:42 schreef Piye het volgende:
[..]
Mensen moesten allemaal lachen toen ik ommin zei.
Doen we, heb dikke tv op mn kamer ook dus kunnen we stoned tell sell en shit kijkenquote:Op maandag 13 mei 2013 16:41 schreef haan33 het volgende:
[..]
Als we met de meet naar eindje gaan blijf ik wel gewoon slapen bij jou
hele nacht jointjes rollen
Ik moest vooral lachen toen je zei dat je een kruisje sloeg voordat je een pil neemtquote:Op maandag 13 mei 2013 16:42 schreef Piye het volgende:
[..]
Mensen moesten allemaal lachen toen ik ommin zei.
Touche!quote:Op maandag 13 mei 2013 16:42 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Fanta is een schatje, je bent gewoon jaloers dat ze je niet wou
Doet ie dat?quote:Op maandag 13 mei 2013 16:43 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Ik moest vooral lachen toen je zei dat je een kruisje sloeg voordat je een pil neemt
Ik vond d'r gewoon chill inderdaad. Maar wel jammer dat ze het eind blijkbaar zo kut vond. In de treinreis zij ze d'r ook wel wat over.quote:Op maandag 13 mei 2013 16:42 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Blijf ik ook wel crashen. Kan ik het gevaarlijke deel ook meemaken.quote:Op maandag 13 mei 2013 16:43 schreef MadJackthePirate het volgende:
[..]
Dat was ik
[..]
Doen we, heb dikke tv op mn kamer ook dus kunnen we stoned tell sell en shit kijken
Stuur mij Es wat beeld materiaal danquote:Op maandag 13 mei 2013 16:17 schreef haan33 het volgende:
Ze gaf mij een klap in mijn smoel toen ik vroeg waar ze zo met die billen had leren schuddenquote:Op maandag 13 mei 2013 16:42 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Ik kan niet sturen, als we samen wat gaan drinken laat ik het filmpje wel zien, oke?quote:Op maandag 13 mei 2013 16:44 schreef madeliefff het volgende:
[..]
Stuur mij Es wat beeld materiaal dan
Oei, dan is het wel duidelijk!quote:Op maandag 13 mei 2013 16:44 schreef haan33 het volgende:
[..]
Ze gaf mij een klap in mijn smoel toen ik vroeg waar ze zo met die billen had leren schudden
Doe maar hahaquote:Op maandag 13 mei 2013 16:44 schreef Geelman het volgende:
[..]
Blijf ik ook wel crashen. Kan ik het gevaarlijke deel ook meemaken.
En dan jij mijquote:Op maandag 13 mei 2013 16:44 schreef madeliefff het volgende:
[..]
Stuur mij Es wat beeld materiaal dan
Ja dat ken goed.quote:
Ik loop hand in hand met God ook als ik van de kaart ga.quote:Op maandag 13 mei 2013 16:43 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Ik moest vooral lachen toen je zei dat je een kruisje sloeg voordat je een pil neemt
quote:Op maandag 13 mei 2013 16:44 schreef haan33 het volgende:
[..]
Ze gaf mij een klap in mijn smoel toen ik vroeg waar ze zo met die billen had leren schudden
Loop je zondagmorgen recht de kerk in!quote:Op maandag 13 mei 2013 16:45 schreef Piye het volgende:
[..]
Ja dat ken goed.
[..]
Ik loop hand in hand met God ook als ik van de kaart ga.
Was omin grappigquote:Op maandag 13 mei 2013 16:45 schreef Piye het volgende:
[..]
Ja dat ken goed.
[..]
Piye, ik wil sowieso met jou pillen doenquote:Op maandag 13 mei 2013 16:45 schreef Piye het volgende:
[..]
Ja dat ken goed.
[..]
Nou daar ben ik al heel lang niet meer geweest hoor.quote:Op maandag 13 mei 2013 16:46 schreef Geelman het volgende:
[..]
Loop je zondagmorgen recht de kerk in!
Is goed.quote:Op maandag 13 mei 2013 16:46 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Piye, ik wil sowieso met jou pillen doen
Ik blijf er trouwens bij dat je je eigen radioshow moetquote:Op maandag 13 mei 2013 16:47 schreef Piye het volgende:
[..]
Nou daar ben ik al heel lang niet meer geweest hoor.
[..]
Is goed.
Tot je mij leert kennenquote:Op maandag 13 mei 2013 16:46 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Piye, ik wil sowieso met jou pillen doen
FOK!-radioquote:Op maandag 13 mei 2013 16:47 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Ik blijf er trouwens bij dat je je eigen radioshow moet
quote:Op maandag 13 mei 2013 16:46 schreef Goedverhaalvriend het volgende:
Kan iemand deze topic opvrolijken door een paar fotos te posten?
Echt hè, hij lult hem zo vol, met nog serieuze onderwerpen ook.quote:Op maandag 13 mei 2013 16:47 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
ecto'squote:
Maar dat zeggen ze dus niet bij jou in de buurt?quote:
quote:Op maandag 13 mei 2013 16:47 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Alleen minder gespierd.quote:Op maandag 13 mei 2013 16:48 schreef MadJackthePirate het volgende:
[..]
Ik heb wel iets weg van deze kerels
Nope, vind het wel een gaaf woord, ik ga het proberen in te burgeren hierquote:Op maandag 13 mei 2013 16:49 schreef Piye het volgende:
[..]
Maar dat zeggen ze dus niet bij jou in de buurt?
[..]
Heb wel al m'n radiodebuut gehad.
Hee madelief. Asl?quote:Op maandag 13 mei 2013 16:48 schreef madeliefff het volgende:
[..]
Echt hè, hij lult hem zo vol, met nog serieuze onderwerpen ook.
quote:Op maandag 13 mei 2013 16:49 schreef MadJackthePirate het volgende:
[..]
Nope, vind het wel een gaaf woord, ik ga het proberen in te burgeren hier
Mag ik meedoen dan?quote:Op maandag 13 mei 2013 16:47 schreef Piye het volgende:
[..]
Nou daar ben ik al heel lang niet meer geweest hoor.
[..]
Is goed.
Jammer dat je er niet was, best mooie boys in die club. Hadden we samen op jacht gekund en zulksquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |