Beter voor je, anders ben ik diep teleurgesteld.quote:Op maandag 13 mei 2013 16:32 schreef MadJackthePirate het volgende:
[..]
Ja die ene toch?
[..]
I know
[..]
Is mijn laatste pakje daarna haal ik niks meer
En die gozer moet morgen een Engels examen maken... Als 'ie daar net zoveel tijd in heeft gestoken als in die meet...quote:Op maandag 13 mei 2013 16:34 schreef Piye het volgende:
[..]
Ben je nog steeds dronken of zo? Dqod, heeft ze ook al paar keer verteld.
Heb TR Gemachtquote:Op maandag 13 mei 2013 16:34 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Keurig. DM's openbaren is trouwens ban he. Tot ziens
Dit overtuigd mij wel jaquote:Op maandag 13 mei 2013 16:35 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Beter voor je, anders ben ik diep teleurgesteld.
Voor Engels hoef je niks te doen hoorquote:Op maandag 13 mei 2013 16:35 schreef Geelman het volgende:
[..]
En die gozer moet morgen een Engels examen maken... Als 'ie daar net zoveel tijd in heeft gestoken als in die meet...
Kom er net achter dat ik morgen Nederlands heb ipv engelsquote:Op maandag 13 mei 2013 16:35 schreef Geelman het volgende:
[..]
En die gozer moet morgen een Engels examen maken... Als 'ie daar net zoveel tijd in heeft gestoken als in die meet...
Op het vmbo kader niet nee.quote:Op maandag 13 mei 2013 16:36 schreef Goedverhaalvriend het volgende:
[..]
Voor Engels hoef je niks te doen hoor
NEEEEEEEEEEEEEEEEE...quote:Op maandag 13 mei 2013 16:37 schreef haan33 het volgende:
[..]
Kom er net achter dat ik morgen Nederlands heb ipv engels
care. Not.quote:Op maandag 13 mei 2013 16:37 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Stond niks bijzonders in, van mij mag hij blijven.
Grammatica gewoon? Dan kan je dit namelijk als huiswerk beschouwen.quote:Op maandag 13 mei 2013 16:37 schreef haan33 het volgende:
[..]
Kom er net achter dat ik morgen Nederlands heb ipv engels
Samenvatting en tekstverklaring, ik moet een 7 halen, anders mag ik lekker naar de vavoquote:Op maandag 13 mei 2013 16:38 schreef Piye het volgende:
[..]
Grammatica gewoon? Dan kan je dit namelijk als huiswerk beschouwen.
Ik wel.quote:
Beter doe je gewoon ff normaalquote:
Samenvatten is alleen beetje lastig bij NLquote:Op maandag 13 mei 2013 16:38 schreef Piye het volgende:
[..]
Grammatica gewoon? Dan kan je dit namelijk als huiswerk beschouwen.
Niet weten dat madjack een omin baas isquote:Op maandag 13 mei 2013 16:38 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Klinkt beetje sarcastisch.
Ik schop jouw ecto ass als je niet vandaag stopt.![]()
Al een idee waar je naartoe op vakantie wilt?quote:
Samenvatten moet je wel oefenen.quote:Op maandag 13 mei 2013 16:38 schreef haan33 het volgende:
[..]
Samenvatting en tekstverklaring, ik moet een 7 halen, anders mag ik lekker naar de vavo
Wt is dit voor vraag man?quote:Op maandag 13 mei 2013 16:39 schreef Jachtgeweer het volgende:
[..]
Al een idee waar je naartoe op vakantie wilt?
/Carequote:Op maandag 13 mei 2013 16:39 schreef haan33 het volgende:
[..]
Niet weten dat madjack een omin baas is
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |