Ik probeer het maar op sociaal roken te houden, ben verslavingsgevoeligquote:Op maandag 13 mei 2013 16:27 schreef haan33 het volgende:
[..]
Dus ik en Piye hebben je na 3 jaar weer aan het roken geholpen?
Is zo'n meet nog ergens goed voor
quote:Op maandag 13 mei 2013 16:28 schreef LethalNinja het volgende:
DM eens wat piccas danben wel benieuwd welke gezichten er achter de users zitten
Als je ze mij door DM'ed krijg je van mij die ene wapentje met die dikke stats erop weet je.quote:Op maandag 13 mei 2013 16:28 schreef LethalNinja het volgende:
DM eens wat piccas danben wel benieuwd welke gezichten er achter de users zitten
Pic van haan en mij staat er toch alquote:Op maandag 13 mei 2013 16:28 schreef LethalNinja het volgende:
Beter stop je nu meteen weer met rokenquote:Op maandag 13 mei 2013 16:28 schreef MadJackthePirate het volgende:
[..]
Ik probeer het maar op sociaal roken te houden, ben verslavingsgevoelig
Dat gaat lastig samen lijkt mij.quote:Op maandag 13 mei 2013 16:28 schreef MadJackthePirate het volgende:
[..]
godverdommequote:Op maandag 13 mei 2013 16:28 schreef wise het volgende:
[..]
je hoort met je flikken van een vrouw af te blijven, vuile verkrachter.
post die hier eens? letha is benieuwdquote:Op maandag 13 mei 2013 16:29 schreef MadJackthePirate het volgende:
[..]
Pic van haan en mij staat er toch al
Heb ook sinds tijden weer een sigaret gerookt. Maar ga niet zelf halen nu.quote:Op maandag 13 mei 2013 16:28 schreef MadJackthePirate het volgende:
[..]
Treurig figuurquote:Op maandag 13 mei 2013 16:29 schreef Goedverhaalvriend het volgende:
[..]
Pff tfoe wat een kk mogol ben jij kk af van dit topic a zemmel
Uiteraard, gewoon een normale party foto imo. Ik ben benieuwd naar de andere hoofdenquote:Op maandag 13 mei 2013 16:29 schreef MadJackthePirate het volgende:
[..]
Pic van haan en mij staat er toch al
Gewoon in de trein vinden op de terugweg.quote:Op maandag 13 mei 2013 16:30 schreef Geelman het volgende:
[..]
Heb ook sinds tijden weer een sigaret gerookt. Maar ga niet zelf halen nu.
Ja die ene toch?quote:
I knowquote:
Is mijn laatste pakje daarna haal ik niks meerquote:Op maandag 13 mei 2013 16:29 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Beter stop je nu meteen weer met roken
Geluk!quote:Op maandag 13 mei 2013 16:31 schreef Piye het volgende:
[..]
Gewoon in de trein vinden op de terugweg.
quote:Op maandag 13 mei 2013 16:34 schreef haan33 het volgende:
Ik weet nog steeds niet wie aan het begin tussen mij en madeliefffje zat
Dqod?quote:Op maandag 13 mei 2013 16:34 schreef haan33 het volgende:
Ik weet nog steeds niet wie aan het begin tussen mij en madeliefffje zat
Gewoon met speciale dagen alleen.quote:Op maandag 13 mei 2013 16:28 schreef MadJackthePirate het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |