quote:Op dinsdag 14 mei 2013 11:55 schreef ikjijallebei het volgende:
Wat laat jij je kennen.
Eerst de meet afzeiken (die wsl top was!)![]()
, om vervolgens verder af te druipen. Leuk hoor, dit.
Je weet, ben niet van de quotes.quote:
quote:Op dinsdag 14 mei 2013 11:54 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Ik denk dat je nog wat meer levenservaring moet opdoen
Is ook gewoon zwaar overdreven gesteld.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 11:55 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
handtastelijkheid?
dat vind ik dan weer erg serieus klinken allemaal
Jij bent die gekke ridder van het Russisch LARPen?quote:Op dinsdag 14 mei 2013 12:03 schreef Jachtgeweer het volgende:
Houden we het wel een beetje gezellig hier, anders moet ik weer ingrijpen hé. En dan heb je echt de ridders aan het galopperen.
wie zeurt daar dan over?quote:Op dinsdag 14 mei 2013 12:02 schreef Piye het volgende:
[..]
Kijk jij bent al wat ouder, dus ik snap jou wel. Maar zoals ik het zie worden hier dagelijks jongeren afgekraakt voor het doen van zaken die normale jongeren nou eenmaal doen (zelfs bij deze meet zie je het). Hier wordt het toegejuicht om een ingetogen buitenbeentje te zijn en als je jezelf afschildert als een beetje vlot populair persoon word je ofwel niet geloofd of afgekraakt. Tsja dan heb ik meer waardering voor ikjijallebei die zich daartegen afzet, dan voor types die roepen dat hij zo'n sukkel is maar zelf eigenlijk maar tjappies zijn.
[..]
Is ook gewoon zwaar overdreven gesteld.
Helemaal mee eensquote:Op dinsdag 14 mei 2013 12:05 schreef CristinaYang het volgende:
Al dat drama hier
Alle mensen die nu ineens FF92 en Haan criminelen vinden
Alle mensen die nu zeggen dat de aanwezige vrouwen sletten waren
Lekker bezig hoor jongens, te beroerd om op te komen dagen maar wel vanachter je schermpje lekker judgemental doen. Vooral zo houden, kom je vast ver mee.
sletjuhquote:Op dinsdag 14 mei 2013 12:05 schreef CristinaYang het volgende:
Al dat drama hier
Lekker bezig hoor jongens, te beroerd om op te komen dagen maar wel vanachter je schermpje lekker judgemental doen. Vooral zo houden, kom je vast ver mee.
Mooi eindequote:Op dinsdag 14 mei 2013 12:05 schreef CristinaYang het volgende:
Al dat drama hier
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |