quote:
Dima was een echte baas, zoals ik al had verwacht.quote:
Ja, precies... was ook beetje doorzichtig sommige dingen die hier door hem werden geplaatstquote:Op dinsdag 14 mei 2013 11:05 schreef Piye het volgende:
[..]
Dima was een echte baas, zoals ik al had verwacht.
Ik ben vast niet de enige die na het lezen van de topics tot de conclusie is gekomen dat ik juist niks gemist hebquote:Op dinsdag 14 mei 2013 11:08 schreef haan33 het volgende:
Mensen die nu opeens zeggen: 'Ik had eigenlijk willen komen, ik wist niet dat het serieus was.'_!
quote:Op dinsdag 14 mei 2013 11:09 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Ik ben vast niet de enige die na het lezen van de topics tot de conclusie is gekomen dat ik juist niks gemist heb
Wat je hebt gemist, is een tik op je billen van Haan. Dat is zeker geen gemis.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 11:09 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Ik ben vast niet de enige die na het lezen van de topics tot de conclusie is gekomen dat ik juist niks gemist heb
Was echt super lachen.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 11:09 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 14 mei 2013 11:10 schreef haan33 het volgende:
[..]
Was echt super lachen.
Toen feyenoordfan92 baldadig werd en racistische leuzen door de stad ging schreeuwen
True.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 11:09 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Nee jij danquote:
Op een lege maag kun je niet vechten.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 11:12 schreef haan33 het volgende:
[..]
Nee jij dan
Toen er bijna een rassenrel ontstond ging jij nog even in de rij staan voor kaassouflé
quote:Op dinsdag 14 mei 2013 11:12 schreef haan33 het volgende:
[..]
Nee jij dan
Toen er bijna een rassenrel ontstond ging jij nog even in de rij staan voor kaassouflé
leave feyenoordfan alonequote:Op dinsdag 14 mei 2013 11:10 schreef haan33 het volgende:
[..]
Was echt super lachen.
Toen feyenoordfan92 baldadig werd en racistische leuzen door de stad ging schreeuwen
Hij was wel baas, een beetje tweede haanquote:
Hij lult, hij zat samen met feyenoordfan anti-ajax liedjes te zingen.quote:
Aandachtshoerende vrouwen die met elkaar in publiek lopen te sletten en dronken tieners die op je kont slaan, lopen te schreeuwen in de stad en met bierflesjes gooien? Nee, dat trekt me nietquote:
Zo vol van jezelf zijn dat je fysiek dik bentquote:Op dinsdag 14 mei 2013 11:14 schreef haan33 het volgende:
[..]
Hij was wel baas, een beetje tweede haan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |