Nee man, die wijven overdrijven echt, gewoon een paar tikken op de billen moet kunnen toch? Als ze daar verder moeilijk over gaan doen is dat echtquote:Op dinsdag 14 mei 2013 11:45 schreef wise het volgende:
[..]
vraag me af of dat nog een staartje gaat krijgen
Ligt er wel aan door wie natuurlijk. Ik zou als dame niet iedereen aan mijn reet willen hebben..quote:Op dinsdag 14 mei 2013 11:48 schreef MadJackthePirate het volgende:
[..]
Nee man, die wijven overdrijven echt, gewoon een paar tikken op de billen moet kunnen toch? Als ze daar verder moeilijk over gaan doen is dat echt
hehe idd, 10 verschillende reply's die straks achterelkaar zogenaamd spontaan worden afgeschotenquote:Op dinsdag 14 mei 2013 11:48 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Ze zijn achter de schermen goede comebacks natuurlijk aan het verzinnenStilte voor de storm
Sorry dat niet iedereen je dan als baas ziet, dat moet wel lastig voor je zijn denk ikquote:Op dinsdag 14 mei 2013 11:47 schreef ikjijallebei het volgende:
Sneu trutje; niet doorhebben dat dat puur provocatie en gekut is._! zo roll' ik al sinds ik me hier heb aangemeld, als je dat nu nog niet doorhebt, ben je wel erg simpel.
Logisch, de kneuzen vinden dat niet, omdat ze er zelf 1 willen zijn. Dus dan maar een afkeer.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 11:49 schreef Cactus1 het volgende:
Sorry dat niet iedereen je dan als baas ziet,
Integendeel.quote:
hoezo echtquote:Op dinsdag 14 mei 2013 11:48 schreef MadJackthePirate het volgende:
[..]
Nee man, die wijven overdrijven echt, gewoon een paar tikken op de billen moet kunnen toch? Als ze daar verder moeilijk over gaan doen is dat echt
quote:Op dinsdag 14 mei 2013 11:49 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ligt er wel aan door wie natuurlijk. Ik zou als dame niet iedereen aan mijn reet willen hebben..
Dikke shit dan... Even kijken of ik vanmiddag nog wat uren op kan nemen.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 11:48 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Ze zijn achter de schermen goede comebacks natuurlijk aan het verzinnenStilte voor de storm
Als man wel btwquote:Op dinsdag 14 mei 2013 11:50 schreef wise het volgende:
[..]
hoezo echt. Gehoord dat het niet gewaardeerd werd.
[..]
Denken dat ik een baas wil zijnquote:Op dinsdag 14 mei 2013 11:50 schreef ikjijallebei het volgende:
Logisch, de kneuzen vinden dat niet, omdat ze er zelf 1 willen zijn. Dus dan maar een afkeer.
Integendeel.
Een baas zijn is geen online status maar een levenswijze.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 11:52 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Denken dat ik een baas wil zijnGast, als ik ergens geen ambitie voor heb is het daarvoor. We leven niet allemaal in een droomwereld waar we denken dat een online status je daadwerkelijk macht geeft
achter de coulissen wordt geroddeld over de handtastelijkheid van haan33quote:Op dinsdag 14 mei 2013 11:50 schreef -supergirl- het volgende:
is hier ruzie?![]()
* -supergirl- houdt van discussies
Ik denk dat je nog wat meer levenservaring moet opdoenquote:Op dinsdag 14 mei 2013 11:53 schreef Piye het volgende:
Een baas zijn is geen online status maar een levenswijze.
handtastelijkheid?quote:Op dinsdag 14 mei 2013 11:53 schreef wise het volgende:
[..]
achter de coulissen wordt geroddeld over de handtastelijkheid van haan33
Ja kan best dat je het niet zo fijn vond, maar om er nou zo'n punt van te makenquote:Op dinsdag 14 mei 2013 11:50 schreef wise het volgende:
[..]
hoezo echt. Gehoord dat het niet gewaardeerd werd.
[..]
Dat zeg ik helemaal niet?quote:
Domme aanname, wie denkt dit namelijk?quote:Op dinsdag 14 mei 2013 11:52 schreef Cactus1 het volgende:
We leven niet allemaal in een droomwereld waar we denken dat een online status je daadwerkelijk macht geeft
misschien deden ze dat ook wel, maar gaf hij er geen gehoor aan.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 11:55 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
handtastelijkheid?
dat vind ik dan weer erg serieus klinken allemaal
als ik het zo goed heb gelezen allemaal hebben die sletten elkaar ook af lopen lebberen en als ze er moeite mee hadden gehad dat haan aan ze zat hadden ze maar hun bek open moeten trekken en het niet toelaten.
of heeft haan aan de jochies gezeten? dan is het grappig en lach ik ze uit.
Ik vermaak me ook geweldig. Wat dat betreft vind ik je wel een vermakelijke user, dat dan wel weerquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |