Achja, niet zo erg als 'kankerjoden' roepen op straatquote:Op maandag 13 mei 2013 16:22 schreef feyenoordfan92 het volgende:
Ik weet nog steeds niet waar ik een bierflesje kapot gegooid zou moeten hebben.
Ik heb RTL Boulevard al gebeld, deze foto's staan morgen allemaal in de Privé, Weekend en Linda. Heb er wel geld aan verdiend, dus iig thx haantje!quote:Op maandag 13 mei 2013 16:23 schreef Piye het volgende:
[..]
Ik sta gewoon niet graag online. Ik vind het opmerkelijk dat dit blijkbaar tegenwoordig raar is als het niet gaat om naaktfoto's of dat je stiekem een klapmongool bent en dat wil verbergen. Voor mij hoeft het gewoon niet. Voel zelf ook totaal geen behoefte om foto's van alles en nog wat te maken.
Waarom post jij foto's van anderen op internet?quote:Op maandag 13 mei 2013 16:10 schreef haan33 het volgende:
Volgende keer naar Eindje?
Dan neem ik wel geen camera mee voor ik publiekelijk wordt gelynched
Jammer dat jullie niet werden opgesloten daarvoor, dat had pas sensatie geweest!quote:Op maandag 13 mei 2013 16:23 schreef haan33 het volgende:
[..]
Achja, niet zo erg als 'kankerjoden' roepen op straat
Dat heb ik dus weggelegd op een fiets.quote:Op maandag 13 mei 2013 16:23 schreef Hugh_Myron het volgende:
[..]
Het was een flesje fanta, volgens mij. Ze overdrijven gewoon.
Ergens onderweg van poema naar die shoarmazaak. Ik kan alleen niet met zekerheid zeggen wie 'm had gegooid, want jullie liepen achter mij. Maar ik weet wel dat het 1 flesje was en dus niet hele kratten zoals sommigen nu lijken te denken.quote:Op maandag 13 mei 2013 16:22 schreef feyenoordfan92 het volgende:
FOK! En prive gescheidenquote:Op maandag 13 mei 2013 16:23 schreef Piye het volgende:
[..]
Ik sta gewoon niet graag online. Ik vind het opmerkelijk dat dit blijkbaar tegenwoordig raar is als het niet gaat om naaktfoto's of dat je stiekem een klapmongool bent en dat wil verbergen. Voor mij hoeft het gewoon niet. Voel zelf ook totaal geen behoefte om foto's van alles en nog wat te maken.
Ik snap het. Mja, risico van een meeting houden denk ik dan.quote:Op maandag 13 mei 2013 16:23 schreef Piye het volgende:
[..]
Nee jij gooide het tegen een vuilnisbak maar hij ging niet kapot, toen had ik hem kapotgestamptquote:Op maandag 13 mei 2013 16:22 schreef feyenoordfan92 het volgende:
1 flesje, wel echt first world problems worden er hier over gemaakt. Jezus christusquote:Op maandag 13 mei 2013 16:24 schreef Piye het volgende:
[..]
Ergens onderweg van poema naar die shoarmazaak. Ik kan alleen niet met zekerheid zeggen wie 'm had gegooid, want jullie liepen achter mij. Maar ik weet wel dat het 1 flesje was en dus niet hele kratten zoals sommigen nu lijken te denken.
Geil je op hem ofzo.quote:Op maandag 13 mei 2013 16:24 schreef Goedverhaalvriend het volgende:
[..]
FOK! En prive gescheidenvolgens mij ben jij een echte baas irl
Dat flesje niet eerst rectaal ingebracht hebbenquote:Op maandag 13 mei 2013 16:25 schreef MadJackthePirate het volgende:
[..]
Nee jij gooide het tegen een vuilnisbak maar hij ging niet kapot, toen had ik hem kapotgestampt
Ik deel je mening wel. Daarom ook geen facebook en shit, hoeft voor mij allemaal niet zo.quote:Op maandag 13 mei 2013 16:23 schreef Piye het volgende:
[..]
quote:
Ja valt weinig tegen te doen tegenwoordig. Sta sowieso ook op mensen hun facebook.quote:Op maandag 13 mei 2013 16:24 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Ik snap het. Mja, risico van een meeting houden denk ik dan.
quote:Op maandag 13 mei 2013 16:26 schreef ikjijallebei het volgende:
[..]niet weten dat Piye IRL daadwerkelijk een echte baasz is.
Je mocht willen dat je aan z'n grote piemel mocht sabbelen.
Ik heb trouwens toch nog mn peuken gehaald netquote:Op maandag 13 mei 2013 16:26 schreef haan33 het volgende:
[..]
Dat flesje niet eerst rectaal ingebracht hebben
Al die geilers op Piye.quote:Op maandag 13 mei 2013 16:26 schreef ikjijallebei het volgende:
[..]niet weten dat Piye IRL daadwerkelijk een echte baasz is.
Je mocht willen dat je aan z'n grote piemel mocht sabbelen.
Zet die shit online a mattiequote:Op maandag 13 mei 2013 16:26 schreef haan33 het volgende:
[..]
Dat flesje niet eerst rectaal ingebracht hebben
haha kk hommo'tjequote:Op maandag 13 mei 2013 16:26 schreef feyenoordfan92 het volgende:
Oh ja, en Fanta: ik heb haan ook gespanked met een of ander gaar attribuut en andersom volgens mij ook dus dik het niet zo aan.
Dus ik en Piye hebben je na 3 jaar weer aan het roken geholpen?quote:Op maandag 13 mei 2013 16:26 schreef MadJackthePirate het volgende:
[..]
Ik heb trouwens toch nog mn peuken gehaald net
Ik wilde fanta ook wel spanken!quote:Op maandag 13 mei 2013 16:26 schreef feyenoordfan92 het volgende:
Oh ja, en Fanta: ik heb haan ook gespanked met een of ander gaar attribuut en andersom volgens mij ook dus dik het niet zo aan.
je hoort met je flikken van een vrouw af te blijven, vuile verkrachter.quote:Op maandag 13 mei 2013 16:26 schreef feyenoordfan92 het volgende:
quote:Op maandag 13 mei 2013 16:28 schreef wise het volgende:
[..]
je hoort met je flikken van een vrouw af te blijven, vuile verkrachter.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |