quote:Op maandag 13 mei 2013 16:14 schreef Geelman het volgende:
[..]
Volgens haan wel...Straks gaat 'ie nog mensen chanteren!
Valt wel mee, maar je moet eerst even haans telefoon kapot gooien eigenlijk. Dat zijn we vergeten.quote:Op maandag 13 mei 2013 16:14 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Zo zie je maar dat je FOK! en je privéleven gescheiden moet houden.
Al die heisa om een paar foto's.quote:Op maandag 13 mei 2013 16:14 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Zo zie je maar dat je FOK! en je privéleven gescheiden moet houden.
quote:Op maandag 13 mei 2013 16:15 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]![]()
Hugh, wanneer samen haantje klappen?
Oh, jij deed aan kickboksen toch?!quote:Op maandag 13 mei 2013 16:15 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]![]()
Hugh, wanneer samen haantje klappen?
Hehehequote:Op maandag 13 mei 2013 16:15 schreef Piye het volgende:
[..]
Valt wel mee, maar je moet eerst even haans telefoon kapot gooien eigenlijk. Dat zijn we vergeten.
Youtube link?quote:Op maandag 13 mei 2013 16:17 schreef haan33 het volgende:
Ik heb ook nog een filmpje dat jullie allemaal staan los te gaan
quote:Op maandag 13 mei 2013 16:17 schreef haan33 het volgende:
Gezien zijn foto's is dat een nokia 3310 ofzo, zal niet gaanquote:Op maandag 13 mei 2013 16:15 schreef Piye het volgende:
[..]
Valt wel mee, maar je moet eerst even haans telefoon kapot gooien eigenlijk. Dat zijn we vergeten.
DMquote:Op maandag 13 mei 2013 16:17 schreef haan33 het volgende:
Uploadquote:Op maandag 13 mei 2013 16:17 schreef haan33 het volgende:
Ja, en hugh's buurman is mijn kickboksleraarquote:
Hommo.quote:Op maandag 13 mei 2013 16:16 schreef Hugh_Myron het volgende:
[..]
Al die heisa om een paar foto's.
[..]Stiekem mag ik haan wel.
Dat jij een FOK!ker bent en net als de meesten lelijk, met de verwachting dat er echt geen knappe mensen op FOK! zitten, valt dat toch vies tegen zeker?quote:Op maandag 13 mei 2013 15:57 schreef Fascination het volgende:
Wtf, jullie zien eruit als normale mensen. Wat is dit?
Dat wordt nog lachen met hem.quote:Op maandag 13 mei 2013 16:15 schreef Piye het volgende:
[..]
Vind ik ook hoor. Het zijn maar foto's maar mensen doen net alsof het hun naaktfoto's zijn. GTST praktijken hier.quote:Op maandag 13 mei 2013 16:16 schreef Hugh_Myron het volgende:
[..]
Al die heisa om een paar foto's.
[..]
quote:Op maandag 13 mei 2013 16:17 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Gezien zijn foto's is dat een nokia 3310 ofzo, zal niet gaan
Heb nog geen foto gezien...quote:Op maandag 13 mei 2013 16:19 schreef Piye het volgende:
[..]
Maar was wel wat nieuwer, zat ook gewoon internet op. Maar die fotokwaliteit is om te huilen inderdaad.
Spannend.quote:Op maandag 13 mei 2013 16:13 schreef Kesefkesef het volgende:
[..]
dan zie ik je daar in een donker steegje
gr
Jij solliciteert onder de naam ikjijallebei?quote:Op maandag 13 mei 2013 16:18 schreef ikjijallebei het volgende:
[..]
Verder natuurlijk de enige reden om niet naar een Meet te komen; foto's.
Als ik door een toekomstig werkgever wordt gegoogled op mijn naam, en plots verschijnen er allerlei topics van FOK! met de meest idiote onderwerpen, tja.
Dus ik begrijp het wel dat mensen geen foto's geplaatst willen hebben.
Jouw werkgever kent jouw FOK! Username?quote:Op maandag 13 mei 2013 16:18 schreef ikjijallebei het volgende:
[..]
Dat jij een FOK!ker bent en net als de meesten lelijk, met de verwachting dat er echt geen knappe mensen op FOK! zitten, valt dat toch
Verder natuurlijk de enige reden om niet naar een Meet te komen; foto's.
Als ik door een toekomstig werkgever wordt gegoogled op mijn naam, en plots verschijnen er allerlei topics van FOK! met de meest idiote onderwerpen, tja.
Dus ik begrijp het wel dat mensen geen foto's geplaatst willen hebben.
quote:Op maandag 13 mei 2013 16:21 schreef Hugh_Myron het volgende:
[..]
Jij solliciteert onder de naam ikjijallebei?
Ja.quote:Op maandag 13 mei 2013 16:21 schreef Goedverhaalvriend het volgende:
[..]
Jouw werkgever kent jouw FOK! Username?
Ik sta gewoon niet graag online. Ik vind het opmerkelijk dat dit blijkbaar tegenwoordig raar is als het niet gaat om naaktfoto's of dat je stiekem een klapmongool bent en dat wil verbergen. Voor mij hoeft het gewoon niet. Voel zelf ook totaal geen behoefte om foto's van alles en nog wat te maken.quote:Op maandag 13 mei 2013 16:18 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Vind ik ook hoor. Het zijn maar foto's maar mensen doen net alsof het hun naaktfoto's zijn. GTST praktijken hier.
Het was een flesje fanta, volgens mij. Ze overdrijven gewoon.quote:Op maandag 13 mei 2013 16:22 schreef feyenoordfan92 het volgende:
Ik weet nog steeds niet waar ik een bierflesje kapot gegooid zou moeten hebben.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |