Ik ook! Maar dan om te lachen.quote:Op maandag 13 mei 2013 15:58 schreef Goedverhaalvriend het volgende:
Btw die picca van CY en fanta opgeslagen om op te fappen vanavond, thankswie is wie trouwens?
Ik weet niet eens of ik nog ergens op de foto ben gezet!quote:Op maandag 13 mei 2013 15:54 schreef madeliefff het volgende:
Daarom ben ik niet op de foto gegaan , zodat pics niet online verschijnen ineens
Heb me niet eens beseft dat die lul een foto zat te maken.quote:Op maandag 13 mei 2013 15:54 schreef madeliefff het volgende:
Daarom ben ik niet op de foto gegaan , zodat pics niet online verschijnen ineens
quote:Op maandag 13 mei 2013 15:54 schreef MadJackthePirate het volgende:
[..]
Haha pics van kerels opslaan, hommotje
Hoe oud ben jij ook al weer? (srs)quote:Op maandag 13 mei 2013 16:00 schreef Piye het volgende:
[..]
Heb me niet eens beseft dat die lul een foto zat te maken.
[..]
Gaat ie sowieso boven z'n bed hangen om naar te kijken als hij eens een chick in bed heeft.
Piye, gun is handtekening aubquote:Op maandag 13 mei 2013 16:00 schreef Piye het volgende:
[..]
Heb me niet eens beseft dat die lul een foto zat te maken.
[..]
Gaat ie sowieso boven z'n bed hangen om naar te kijken als hij eens een chick in bed heeft.
Je weet wel hoe je vrienden moet maken in ieder gevalquote:Op maandag 13 mei 2013 16:01 schreef haan33 het volgende:
Wacht maar als Poema de foto's online zet, ik gooi heel FOK! vol met foto's
21quote:
quote:Op maandag 13 mei 2013 16:01 schreef Goedverhaalvriend het volgende:
[..]
Piye, gun is handtekening aub
Weet niet eens of ik op de foto ben gezet.quote:
Haan is baas G, bazen willen geen vrienden kk nerdquote:Op maandag 13 mei 2013 16:01 schreef Jachtgeweer het volgende:
[..]
Je weet wel hoe je vrienden moet maken in ieder geval
Alsof jij die site weet waar die foto's op komen.quote:Op maandag 13 mei 2013 16:01 schreef haan33 het volgende:
DM die foto's eerst eens naar de meeters dan!quote:Op maandag 13 mei 2013 16:01 schreef haan33 het volgende:
quote:Op maandag 13 mei 2013 16:02 schreef Goedverhaalvriend het volgende:
[..]
Haan is baas G, bazen willen geen vrienden kk nerd
Gewoon op de poema FB toch? Wil ze wel zien eigenlijkquote:Op maandag 13 mei 2013 16:02 schreef feyenoordfan92 het volgende:
[..]
Alsof jij die site weet waar die foto's op komen.Ik heb dat kaartje van die vent gekregen.
Echt jonge, wat een douchequote:Op maandag 13 mei 2013 16:01 schreef Jachtgeweer het volgende:
[..]
Je weet wel hoe je vrienden moet maken in ieder geval
Roffa.quote:Op maandag 13 mei 2013 16:03 schreef Goedverhaalvriend het volgende:
[..]
Aight kk spang waar woon je?
Wiens kloon ben jij dan?quote:Op maandag 13 mei 2013 16:01 schreef Goedverhaalvriend het volgende:
[..]
Pics vn jou wil ik eerder zien, wt heb je aan pics vn geelman :s
Nee.quote:Op maandag 13 mei 2013 16:03 schreef MadJackthePirate het volgende:
[..]
Gewoon op de poema FB toch? Wil ze wel zien eigenlijk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |