Ik wil wat van een bil snuiven.quote:Op maandag 13 mei 2013 15:48 schreef Panzermaus het volgende:
Niet om het een of ander, maar heeft iemand van jullie ook pep?
quote:Op maandag 13 mei 2013 15:49 schreef Ambipur het volgende:
Die foto's....
Hugh had je anders verwacht.
Dankjewel Frankquote:Op maandag 13 mei 2013 15:51 schreef Frank_Drebin het volgende:
Dan heb ik nu de pics met de mensen die er niet op willen staan weggehaald. Als je foto's van jezelf wil plaatsen of mensen die het goed vinden, geen enkel probleem, maar voor nu heb ik die pics die ongevraagd zijn geplaatst even weggehaald.
Een pepplatform bestaat onder andere uit een musculus maximus, medius en minimus. Zonder squats geen pront platform.quote:
Ik had je gewoon geknuffeld hoor, no beefquote:
Alle chicks op de afterparty squatten, just saying.quote:Op maandag 13 mei 2013 15:51 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Een pepplatform bestaat onder andere uit een musculus maximus, medius en minimus. Zonder squats geen pront platform.
Niet weten dat haan mij al reeds foto's heeft gestuurdquote:Op maandag 13 mei 2013 15:54 schreef madeliefff het volgende:
Daarom ben ik niet op de foto gegaan , zodat pics niet online verschijnen ineens
quote:Op maandag 13 mei 2013 15:56 schreef Goedverhaalvriend het volgende:
Janmer dit weer hoor. Ik lurk hier vaak, en vond posts van Piye wel baas, blijkt ie ook nog eens irl een baas te zijn.
Haan ajb zegquote:Op maandag 13 mei 2013 15:56 schreef haan33 het volgende:
Ik sta nu op Utrecht Centraal ,waar zijn jullie?
Echt he....quote:Op maandag 13 mei 2013 15:57 schreef Fascination het volgende:
Wtf, jullie zien eruit als normale mensen. Wat is dit?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |