Ik wil wat van een bil snuiven.quote:Op maandag 13 mei 2013 15:48 schreef Panzermaus het volgende:
Niet om het een of ander, maar heeft iemand van jullie ook pep?
quote:Op maandag 13 mei 2013 15:49 schreef Ambipur het volgende:
Die foto's....
Hugh had je anders verwacht.
Dankjewel Frankquote:Op maandag 13 mei 2013 15:51 schreef Frank_Drebin het volgende:
Dan heb ik nu de pics met de mensen die er niet op willen staan weggehaald. Als je foto's van jezelf wil plaatsen of mensen die het goed vinden, geen enkel probleem, maar voor nu heb ik die pics die ongevraagd zijn geplaatst even weggehaald.
Een pepplatform bestaat onder andere uit een musculus maximus, medius en minimus. Zonder squats geen pront platform.quote:
Ik had je gewoon geknuffeld hoor, no beefquote:
Alle chicks op de afterparty squatten, just saying.quote:Op maandag 13 mei 2013 15:51 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Een pepplatform bestaat onder andere uit een musculus maximus, medius en minimus. Zonder squats geen pront platform.
Niet weten dat haan mij al reeds foto's heeft gestuurdquote:Op maandag 13 mei 2013 15:54 schreef madeliefff het volgende:
Daarom ben ik niet op de foto gegaan , zodat pics niet online verschijnen ineens
quote:Op maandag 13 mei 2013 15:56 schreef Goedverhaalvriend het volgende:
Janmer dit weer hoor. Ik lurk hier vaak, en vond posts van Piye wel baas, blijkt ie ook nog eens irl een baas te zijn.
Haan ajb zegquote:Op maandag 13 mei 2013 15:56 schreef haan33 het volgende:
Ik sta nu op Utrecht Centraal ,waar zijn jullie?
Echt he....quote:Op maandag 13 mei 2013 15:57 schreef Fascination het volgende:
Wtf, jullie zien eruit als normale mensen. Wat is dit?
Ik ook! Maar dan om te lachen.quote:Op maandag 13 mei 2013 15:58 schreef Goedverhaalvriend het volgende:
Btw die picca van CY en fanta opgeslagen om op te fappen vanavond, thankswie is wie trouwens?
Ik weet niet eens of ik nog ergens op de foto ben gezet!quote:Op maandag 13 mei 2013 15:54 schreef madeliefff het volgende:
Daarom ben ik niet op de foto gegaan , zodat pics niet online verschijnen ineens
Heb me niet eens beseft dat die lul een foto zat te maken.quote:Op maandag 13 mei 2013 15:54 schreef madeliefff het volgende:
quote:Op maandag 13 mei 2013 15:54 schreef MadJackthePirate het volgende:
[..]
Haha pics van kerels opslaan, hommotje
Hoe oud ben jij ook al weer? (srs)quote:Op maandag 13 mei 2013 16:00 schreef Piye het volgende:
[..]
Heb me niet eens beseft dat die lul een foto zat te maken.
[..]
Gaat ie sowieso boven z'n bed hangen om naar te kijken als hij eens een chick in bed heeft.
Piye, gun is handtekening aubquote:Op maandag 13 mei 2013 16:00 schreef Piye het volgende:
[..]
Heb me niet eens beseft dat die lul een foto zat te maken.
[..]
Gaat ie sowieso boven z'n bed hangen om naar te kijken als hij eens een chick in bed heeft.
Je weet wel hoe je vrienden moet maken in ieder gevalquote:Op maandag 13 mei 2013 16:01 schreef haan33 het volgende:
Wacht maar als Poema de foto's online zet, ik gooi heel FOK! vol met foto's
21quote:
quote:Op maandag 13 mei 2013 16:01 schreef Goedverhaalvriend het volgende:
[..]
Piye, gun is handtekening aub
Weet niet eens of ik op de foto ben gezet.quote:
Haan is baas G, bazen willen geen vrienden kk nerdquote:Op maandag 13 mei 2013 16:01 schreef Jachtgeweer het volgende:
[..]
Je weet wel hoe je vrienden moet maken in ieder geval
Alsof jij die site weet waar die foto's op komen.quote:Op maandag 13 mei 2013 16:01 schreef haan33 het volgende:
DM die foto's eerst eens naar de meeters dan!quote:Op maandag 13 mei 2013 16:01 schreef haan33 het volgende:
quote:Op maandag 13 mei 2013 16:02 schreef Goedverhaalvriend het volgende:
[..]
Haan is baas G, bazen willen geen vrienden kk nerd
Gewoon op de poema FB toch? Wil ze wel zien eigenlijkquote:Op maandag 13 mei 2013 16:02 schreef feyenoordfan92 het volgende:
[..]
Alsof jij die site weet waar die foto's op komen.Ik heb dat kaartje van die vent gekregen.
Echt jonge, wat een douchequote:Op maandag 13 mei 2013 16:01 schreef Jachtgeweer het volgende:
[..]
Je weet wel hoe je vrienden moet maken in ieder geval
Roffa.quote:Op maandag 13 mei 2013 16:03 schreef Goedverhaalvriend het volgende:
[..]
Aight kk spang waar woon je?
Wiens kloon ben jij dan?quote:Op maandag 13 mei 2013 16:01 schreef Goedverhaalvriend het volgende:
[..]
Pics vn jou wil ik eerder zien, wt heb je aan pics vn geelman :s
Nee.quote:Op maandag 13 mei 2013 16:03 schreef MadJackthePirate het volgende:
[..]
Gewoon op de poema FB toch? Wil ze wel zien eigenlijk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |