Overduidelijk Wesley Ricardo (was die het nou?)quote:
Jammerquote:Op maandag 13 mei 2013 16:02 schreef Geelman het volgende:
[..]
Weet niet eens of ik op de foto ben gezet.
kloonception allesquote:
Viel wel mee toch?quote:Op maandag 13 mei 2013 16:04 schreef haan33 het volgende:
Viel me best op dat bijdehand FOK!ers tijdens de meet zowat niks zeiden
Wauw gwoon baas jij, RESPECTquote:Op maandag 13 mei 2013 16:03 schreef Piye het volgende:
Nu komen we sowieso in de volgende dropbox.
[..]
Roffa.
Ja, dan hadden we die telefoon van je moeten slopen!quote:Op maandag 13 mei 2013 16:04 schreef haan33 het volgende:
Oh shit, nu komt hetquote:Op maandag 13 mei 2013 16:04 schreef haan33 het volgende:
namezzzquote:Op maandag 13 mei 2013 16:04 schreef haan33 het volgende:
Als ik op die meet was geweest had ik je in een vloeiende beweging onder de bar gevouwen, laffe klotehaan. Zou me online bijna aan je ergeren met je wilde praatjes en kattenkwadelijke streken.quote:Op maandag 13 mei 2013 16:01 schreef haan33 het volgende:
Wacht maar als Poema de foto's online zet, ik gooi heel FOK! vol met foto's
Je bluftquote:Op maandag 13 mei 2013 15:55 schreef ThaTim het volgende:
[..]
Niet weten dat haan mij al reeds foto's heeft gestuurd.
quote:Op maandag 13 mei 2013 16:06 schreef haan33 het volgende:
Ik heb hier een foto op mijn telefoon van Piye die heel close tegen FF92 aanstaat, lijkt of ze elkaar aan het schuren zijn
Stoere boiquote:Op maandag 13 mei 2013 16:06 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Als ik op die meet was geweest had ik je in een vloeiende beweging onder de bar gevouwen, laffe klotehaan. Zou me online bijna aan je ergeren met je wilde praatjes en kattenkwadelijke streken.
Lijkt? Wij waren gewoon diehard aan het schuren. M'n hele onderbroek nat.quote:Op maandag 13 mei 2013 16:06 schreef haan33 het volgende:
Ik heb hier een foto op mijn telefoon van Piye die heel close tegen FF92 aanstaat, lijkt of ze elkaar aan het schuren zijn
Damn, eerst fanta met CY, nu dit...quote:Op maandag 13 mei 2013 16:07 schreef Piye het volgende:
[..]
Lijkt? Wij waren gewoon diehard aan het schuren. M'n hele onderbroek nat.
Wrm gelijk kloon, ik ben hier vaak maar dn gewoon lezen als k niks te doen heb weetje, dit sub forum is best vermakelijk hahahquote:
Haan, wat ga je nu met al dat fotomateriaal doen?!?!quote:Op maandag 13 mei 2013 16:08 schreef haan33 het volgende:
OH MY GOD PIYE PIJPT DE BARMAN VOOR 1 BREEZER!
XDquote:Op maandag 13 mei 2013 16:08 schreef Goedverhaalvriend het volgende:
[..]
Wrm gelijk kloon, ik ben hier vaak maar dn gewoon lezen als k niks te doen heb weetje, dit sub forum is best vermakelijk hahah
Volgende keer ben ik erbij, maar niet in Eindhoven.quote:Op maandag 13 mei 2013 16:08 schreef Kesefkesef het volgende:
[..]
ben jij dat? shit jij had ook moeten komen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |