Heb in zoetameaaaaar geoefend met mijn tantequote:
O dat is kut man.quote:Op maandag 13 mei 2013 16:38 schreef haan33 het volgende:
[..]
Samenvatting en tekstverklaring, ik moet een 7 halen, anders mag ik lekker naar de vavo
Ja heb ik ook een hekel aan. Sowieso Nederlands in de bovenbouw.quote:Op maandag 13 mei 2013 16:39 schreef Goedverhaalvriend het volgende:
[..]
Samenvatten is alleen beetje lastig bij NL
ominquote:Op maandag 13 mei 2013 16:39 schreef haan33 het volgende:
[..]
Niet weten dat madjack een omin baas is
Iemand zei tijdens de meet ook omin mi kankiquote:Op maandag 13 mei 2013 16:40 schreef MadJackthePirate het volgende:
[..]
ominBlijf het een bazenwoord vinden
![]()
Maar AJ zal mijn best doen zoveel mogelijk peuken uit te delen tijdens uitgaan en zo min mogelijk zelf te roken dan.
En ik kan er jonkos van rollen als ik wiet haal ook
Als we met de meet naar eindje gaan blijf ik wel gewoon slapen bij jouquote:Op maandag 13 mei 2013 16:40 schreef MadJackthePirate het volgende:
[..]
![]()
Maar AJ zal mijn best doen zoveel mogelijk peuken uit te delen tijdens uitgaan en zo min mogelijk zelf te roken dan.
Gelukkig was jij niet zo zeikerd als fantaquote:Op maandag 13 mei 2013 16:41 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Iemand zei tijdens de meet ook omin mi kankimaar ik weet niet meer wie
Heeequote:Op maandag 13 mei 2013 16:38 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Klinkt beetje sarcastisch.
Ik schop jouw ecto ass als je niet vandaag stopt.![]()
Mensen moesten allemaal lachen toen ik ommin zei.quote:Op maandag 13 mei 2013 16:40 schreef MadJackthePirate het volgende:
[..]
![]()
Ik had wel een lekker cijfer voor m'n eindexamen Nederlands!quote:Op maandag 13 mei 2013 16:40 schreef haan33 het volgende:
[..]
Heb in zoetameaaaaar geoefend met mijn tante
edit: dit klinkt best gaar ik weet het
Braafquote:Op maandag 13 mei 2013 16:40 schreef MadJackthePirate het volgende:
[..]
![]()
Fanta is een schatje, je bent gewoon jaloers dat ze je niet wouquote:Op maandag 13 mei 2013 16:42 schreef haan33 het volgende:
[..]
Gelukkig was jij niet zo zeikerd als fanta
Dat was ikquote:Op maandag 13 mei 2013 16:42 schreef Piye het volgende:
[..]
Mensen moesten allemaal lachen toen ik ommin zei.
Doen we, heb dikke tv op mn kamer ook dus kunnen we stoned tell sell en shit kijkenquote:Op maandag 13 mei 2013 16:41 schreef haan33 het volgende:
[..]
Als we met de meet naar eindje gaan blijf ik wel gewoon slapen bij jou
hele nacht jointjes rollen
Ik moest vooral lachen toen je zei dat je een kruisje sloeg voordat je een pil neemtquote:Op maandag 13 mei 2013 16:42 schreef Piye het volgende:
[..]
Mensen moesten allemaal lachen toen ik ommin zei.
Touche!quote:Op maandag 13 mei 2013 16:42 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Fanta is een schatje, je bent gewoon jaloers dat ze je niet wou
Doet ie dat?quote:Op maandag 13 mei 2013 16:43 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Ik moest vooral lachen toen je zei dat je een kruisje sloeg voordat je een pil neemt
Ik vond d'r gewoon chill inderdaad. Maar wel jammer dat ze het eind blijkbaar zo kut vond. In de treinreis zij ze d'r ook wel wat over.quote:Op maandag 13 mei 2013 16:42 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Blijf ik ook wel crashen. Kan ik het gevaarlijke deel ook meemaken.quote:Op maandag 13 mei 2013 16:43 schreef MadJackthePirate het volgende:
[..]
Dat was ik
[..]
Doen we, heb dikke tv op mn kamer ook dus kunnen we stoned tell sell en shit kijken
Stuur mij Es wat beeld materiaal danquote:Op maandag 13 mei 2013 16:17 schreef haan33 het volgende:
Ik heb ook nog een filmpje dat jullie allemaal staan los te gaan
Ze gaf mij een klap in mijn smoel toen ik vroeg waar ze zo met die billen had leren schuddenquote:Op maandag 13 mei 2013 16:42 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Ik kan niet sturen, als we samen wat gaan drinken laat ik het filmpje wel zien, oke?quote:Op maandag 13 mei 2013 16:44 schreef madeliefff het volgende:
[..]
Stuur mij Es wat beeld materiaal dan
Oei, dan is het wel duidelijk!quote:Op maandag 13 mei 2013 16:44 schreef haan33 het volgende:
[..]
Ze gaf mij een klap in mijn smoel toen ik vroeg waar ze zo met die billen had leren schudden
Doe maar hahaquote:Op maandag 13 mei 2013 16:44 schreef Geelman het volgende:
[..]
Blijf ik ook wel crashen. Kan ik het gevaarlijke deel ook meemaken.
En dan jij mijquote:Op maandag 13 mei 2013 16:44 schreef madeliefff het volgende:
[..]
Stuur mij Es wat beeld materiaal dan
Ja dat ken goed.quote:
Ik loop hand in hand met God ook als ik van de kaart ga.quote:Op maandag 13 mei 2013 16:43 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Ik moest vooral lachen toen je zei dat je een kruisje sloeg voordat je een pil neemt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |