Zelfs bij FF92 had ik meer een soort steen verwachtquote:
Shop ff zwarte balkjes dan.quote:Op maandag 13 mei 2013 15:39 schreef CristinaYang het volgende:
Kunnen we gewoon geen herkenbare foto's plaatsen enzo?
Echt héquote:Op maandag 13 mei 2013 15:40 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Zelfs bij FF92 had ik meer een soort steen verwacht
Luie zak, lees gewoon die topics doorquote:Op maandag 13 mei 2013 15:40 schreef Tropanzia het volgende:
Iemand die een review kan schrijven? Hoe gedroegen haan33 en Geelman zich bijvoorbeeld?
Ik vond z'n uiterlijk eigenlijk best passen bij z'n FOK!persona.quote:Op maandag 13 mei 2013 15:40 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja idd. Vaagquote:Op maandag 13 mei 2013 15:40 schreef Jachtgeweer het volgende:
[..]
Echt héen bij Hugh had ik meer een tanned gymboi verwacht.
Fuck jou, beter zet je die shit op z'n minst onder een spoiler.quote:
NSFW?quote:Op maandag 13 mei 2013 15:41 schreef Piye het volgende:
[..]
Fuck jou, beter zet je die shit op z'n minst onder een spoiler.
Zou kunnen, ken m verder op FOK! ook niet zo heel goed ofzo... ik ging meer van die verhaaltjes uit die hier werden geplaatstquote:Op maandag 13 mei 2013 15:41 schreef Piye het volgende:
[..]
Ik vond z'n uiterlijk eigenlijk best passen bij z'n FOK!persona.
Haan. Haal weg, ik vind het echt niet chill.quote:
Ik ben best wel tan hoor, maar piye zit naast me.quote:
Dat was sowieso allemaal zwaar overdreven.quote:Op maandag 13 mei 2013 15:42 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Zou kunnen, ken m verder op FOK! ook niet zo heel goed ofzo... ik ging meer van die verhaaltjes uit die hier werden geplaatst
Gewoon, hij lijkt wat meer ecto dan hij doet voorkomen volgens mijquote:
?quote:Op maandag 13 mei 2013 15:40 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ik ga mezelf niet op internet zettenquote:
Ik ben idd degene die net een spook is na de winterquote:Op maandag 13 mei 2013 15:42 schreef Hugh_Myron het volgende:
[..]
Ik ben best wel tan hoor, maar piye zit naast me.
quote:Op maandag 13 mei 2013 15:42 schreef Hugh_Myron het volgende:
[..]
Ik ben best wel tan hoor, maar piye zit naast me.
Begrijpelijkquote:Op maandag 13 mei 2013 15:43 schreef Piye het volgende:
[..]
Dat was sowieso allemaal zwaar overdreven.
Stoepjongquote:
Haha ja nav die verhaaltjes manquote:
Ja care. Principe kwestie. Als we afspreken geen foto's online, zet dan ook gewoon geen foto online.quote:
Hee die heb ik gemaaktquote:Op maandag 13 mei 2013 15:46 schreef feyenoordfan92 het volgende:
[ afbeelding ]
3x raden wie dit is XD
Dat vind ik dus ook. Mensen die gelijk denken dat er dan iets ernstigs moet mankeren.quote:Op maandag 13 mei 2013 15:46 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Ja care. Principe kwestie. Als we afspreken geen foto's online, zet dan ook gewoon geen foto online.
jody bernalquote:Op maandag 13 mei 2013 15:46 schreef feyenoordfan92 het volgende:
[ afbeelding ]
3x raden wie dit is XD
Heb ik al gezien, post iets anders johquote:Op maandag 13 mei 2013 15:46 schreef feyenoordfan92 het volgende:
[ afbeelding ]
3x raden wie dit is XD
Nee. Geloof dat alleen Madjack en Haan dit oke vinden.quote:Op maandag 13 mei 2013 15:48 schreef Frank_Drebin het volgende:
Hmm, eens even kijken.
M.b.t. privacy, iedereen er content mee met die pics. Want onthoud wel dat het een eigen leven kan leiden.
Nee, niet content. Afspraken zijn afspraken. Namelijk niet iedereen had dit gewild.quote:Op maandag 13 mei 2013 15:48 schreef Frank_Drebin het volgende:
Hmm, eens even kijken.
M.b.t. privacy, iedereen er content mee met die pics. Want onthoud wel dat het een eigen leven kan leiden.
Ik heb ze liever niet online (ook die in het andere topic).quote:Op maandag 13 mei 2013 15:48 schreef Frank_Drebin het volgende:
Hmm, eens even kijken.
Ah oke.quote:Op maandag 13 mei 2013 15:46 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Ja care. Principe kwestie. Als we afspreken geen foto's online, zet dan ook gewoon geen foto online.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |