SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Aanwezigen:
CristinaYang
Madeliefff
Dqod
Fanta-Stick
Mortaxx
wickedmen
Hugh_Myron
Ikjijallebei
Buffalo-Soldier
Haan33
Madjackthepirate
Piye
Feyenoordfan92
Geelman
MAHL
Dimachaerus
Durrrr
Micson
Fonkeymonkey
Chai
Moccie
Misschien:
Wenfer2
Fokker89
Rawberry
Rodawa
Belangrijk:
De vorige paar topics over KLB-meets zijn in SC vervallen. Dat is niet de bedoeling voor dit topic. Er zijn dus een aantal duidelijke regels.
We willen wel: aan- of afmeldingen en vragen over de meet.
We willen niet: off-topic opmerkingen, SC, gebagger, en reacties als ‘deze meet komt er toch niet’.
Post dus alleen relevante opmerkingen of vragen over de meet, de rest zal toch verwijderd worden.
We hopen jullie allemaal te zien bij de meet!
Liefs,
CristinaYang en Madeliefff
-Is nog niet zeker, dus OP laten staan-I was put together wrong, still I was made for you. When our stitches come undone,
we come together like glue.
https://www.youtube.com/watch?v=N-jTN7r_fww
A-to-tha-fucking-men!! I'm in (mits ik kan :$ )quote:Op zondag 12 mei 2013 01:14 schreef Geelman het volgende:
[..]
Je was er tenminste!Was gewoon gezellig, voor herhaling vatbaar.
Blijven fokkers hè. Op tijd naar bedje.quote:Op zondag 12 mei 2013 01:26 schreef deadprez het volgende:
oh het was dus wel echt
waarom zijn jullie al zo vroeg thuis dan?
Kan nog gebeuren. Meeten we in middelburg?quote:Op zondag 12 mei 2013 01:27 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Blijven fokkers hè. Op tijd naar bedje.
Is er nog iemand verkracht?
Niet iedereen hoor, sommigen zijn nog aan het stappen.. Ik heb m'n laatste trein terug gepaktquote:Op zondag 12 mei 2013 01:26 schreef deadprez het volgende:
oh het was dus wel echt
waarom zijn jullie al zo vroeg thuis dan?
mietjequote:Op zondag 12 mei 2013 01:28 schreef Dqod het volgende:
[..]
Niet iedereen hoor, sommigen zijn nog aan het stappen.. Ik heb m'n laatste trein terug gepakt
Ik heb er spijt van nu jaquote:
Pff, gelukkig maar. Safe and sound.quote:
Ik vond het wel geslaagd.quote:
sorryquote:Op zondag 12 mei 2013 01:29 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik heb er spijt van nu ja
Straf me niet verder
valt wel meequote:
Sowiesoquote:Op zondag 12 mei 2013 01:30 schreef deadprez het volgende:
[..]
sorry
maar boeie, je hebt toch een chille avond gehad
kom niet praten a mattiquote:
Vond je het zelf ook spannend/erotiserend?quote:Op zondag 12 mei 2013 01:31 schreef Dimachaerus het volgende:
Fuck man heb semi homo erotische ervaring meegemaakt. ik ben dus zo in de wc deurtjr op slot. doet iemand deur open spring slotje van het slot ! wtfff
ook nietquote:
die krijgen we blijkbaar niet te zienquote:Op zondag 12 mei 2013 01:34 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Ik ook tot het tegendeel is bewezen met foto's
quote:Op zondag 12 mei 2013 01:10 schreef Geelman het volgende:
En natuurlijk komen er geen pics voor users die niet de moeite namen om even langs te komen.
Goede baitpogingquote:Op zondag 12 mei 2013 01:34 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Ik ook tot het tegendeel is bewezen met foto's
lamon? Wiesda? Broertje van Samson?quote:Op zondag 12 mei 2013 01:37 schreef Dqod het volgende:
Ok betrapt, het was allemaal opgezet om jullie in het spreekwoordelijke ootje te nemen :$
Alleen Lamon was aanwezig :$
Lamon niet kennenquote:Op zondag 12 mei 2013 01:38 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
lamon? Wiesda? Broertje van Samson?
Illuminati!!!11!!!quote:
Illuminati!!!11!!!quote:Op zondag 12 mei 2013 01:38 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
lamon? Wiesda? Broertje van Samson?
Wie ben jij?quote:Op zondag 12 mei 2013 01:40 schreef Dqod het volgende:
[..]
Illuminati!!!11!!!
[..]
Illuminati!!!11!!!
Maar goed ik bazel inhoudsloos.. In b4: "wanneer doe jij dat nou niet"
Dus ik laat t hier ff bij
is er een van het slowchat kliekjequote:
ik ga jou hossele xoxoxoxquote:Op zondag 12 mei 2013 01:33 schreef -supergirl- het volgende:
Dimadjsbsjdhsh
Je zou toch bitches hosselen? Niks van terecht gekomen zeker
ik wist niet zo goed wat ik er op dat moment van moest vinden :$$quote:Op zondag 12 mei 2013 01:32 schreef Dqod het volgende:
[..]
Vond je het zelf ook spannend/erotiserend?
Moet dat nou zo hatelijk met die "quote:
Laat het even rustig bezinken, m'n dm staat openquote:Op zondag 12 mei 2013 01:49 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
ik wist niet zo goed wat ik er op dat moment van moest vinden :$$
niet janken, als ik in de sc kom gaat ook iedereen gaar doen. weet je ook eens hoe dat isquote:Op zondag 12 mei 2013 01:51 schreef Dqod het volgende:
[..]
Moet dat nou zo hatelijk met die ""
Heb je enig idee hoe eng het is om buiten de SC te komen? En dan ook nog eens BUITEN, ver weg van m'n huis?
Ik niet, ik ben altijd objectiefquote:Op zondag 12 mei 2013 01:51 schreef deadprez het volgende:
[..]
niet janken, als ik in de sc kom gaat ook iedereen gaar doen. weet je ook eens hoe dat is
Het was leuk om iedereen gezien te hebben maar ik voelde me niet echt op mn gemak tbhquote:Op zondag 12 mei 2013 01:51 schreef Dqod het volgende:
[..]
Moet dat nou zo hatelijk met die ""
Heb je enig idee hoe eng het is om buiten de SC te komen? En dan ook nog eens BUITEN, ver weg van m'n huis?
[..]
Laat het even rustig bezinken, m'n dm staat open
Heb jij je ook nog wel ff vermaakt verder btw?
als je me pics van de meet stuurt krijg je het voordeel van de twijfelquote:Op zondag 12 mei 2013 01:52 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik niet, ik ben altijd objectief
Maar ik weet zeker wel waar je op doeltEn nee, ik ben daar geen voorstander van
als jij nog in staat bent om te typen moet het wel een hoax zijnquote:
quote:Op zondag 12 mei 2013 01:53 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Het was leuk om iedereen gezien te hebben maar ii voelde me niet echt op mn gemak tbh
quote:
Was enigszins te merkenquote:Op zondag 12 mei 2013 01:53 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Het was leuk om iedereen gezien te hebben maar ii voelde me niet echt op mn gemak tbh
Ja maarquote:Op zondag 12 mei 2013 01:54 schreef deadprez het volgende:
[..]
als je me pics van de meet stuurt krijg je het voordeel van de twijfel
Jij mag er ook wel zijn bby :$quote:
Kom de (eventuele) volgende keer dan ook verdommequote:Op zondag 12 mei 2013 01:58 schreef deadprez het volgende:
eigenlijk geloof ik wel dat er een meet was en ben ik gewoon jaloers dat ik de hele avond in mijn appartement jonkos zit te roken en halve liters euroshopper drink
quote:Op zondag 12 mei 2013 01:58 schreef deadprez het volgende:
eigenlijk geloof ik wel dat er een meet was en ben ik gewoon jaloersk
ja doe meet in eindje dan, ik heb geen geld voor treinkaartjes en shitquote:Op zondag 12 mei 2013 02:00 schreef Dqod het volgende:
[..]
Kom de (eventuele) volgende keer dan ook verdomme
Ja, eindje is voor mij aardig prijzig geloof ikquote:Op zondag 12 mei 2013 02:00 schreef deadprez het volgende:
[..]
ja doe meet in eindje dan, ik heb geen geld voor treinkaartjes en shit
Zo doe je dat.. BAM!!quote:Op zondag 12 mei 2013 02:01 schreef -supergirl- het volgende:
Ik kom volgende keer als ik niet hoef te werken. Beloofd
Ik regel osso voor jagenquote:Op zondag 12 mei 2013 02:02 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ja, eindje is voor mij aardig prijzig geloof ik![]()
Maar goed, komen we vast wel uit dan ofzeau
[..]
Zo doe je dat.. BAM!!
ja is een vette plaat tochquote:
Godverdommequote:
je zag er egt super uit.quote:
FFFUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUquote:
Pics :$quote:
natuurlijk nietquote:
Ja, bedtijd.quote:
Lig hier in een hoekje in Overvecht te kroelen met Cristina, doe je ook mee?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 12 mei 2013 08:24 schreef Smack10 het volgende:
Is er nog geneukt dan?
Zoals echte FOK!'ers betaamd denk ik wat eenzame ruksessies na afloop thuis op het gelebber van 2 chickiesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Of ze hebben de treksok meegenomen, dat weet je natuurlijk nooitquote:Op zondag 12 mei 2013 08:25 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Zoals echte FOK!'ers betaamd denk ik wat eenzame ruksessies na afloop thuis op het gelebber van 2 chickies
Ik geloof dat ik dát niet hoef te wetenquote:Op zondag 12 mei 2013 08:26 schreef Smack10 het volgende:
Of ze hebben de treksok meegenomen, dat weet je natuurlijk nooit
gelebber van 2 chickies?quote:Op zondag 12 mei 2013 08:25 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Zoals echte FOK!'ers betaamd denk ik wat eenzame ruksessies na afloop thuis op het gelebber van 2 chickies
quote:
gjdm, eerste trein dus? Nog veel mensen tot het eind gebleven?quote:
Thuis, heb deze week mijn verstandskiezen moeten laten trekken dus was geen gezicht geweest als ik was gekomen (letterlijk).quote:
Hahah hoezo?quote:Op zondag 12 mei 2013 08:54 schreef Panzermaus het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
valt me nog mee dat je naar je eigen huis bent gegaan.
Welterusten!
Geen dank haantje, benn zelf over een half uurtje thuid, dan lekker slapenquote:Op zondag 12 mei 2013 08:58 schreef haan33 het volgende:
ik wil iedereen bedanken voor de beste avond sinds tijden!
quote:Op zondag 12 mei 2013 09:00 schreef haan33 het volgende:
Even voor de duidelijkheid
Madeliefff is de mooiste vrouw die ik in mijn hele leven heb gezien
quote:
Jij bent ook best een baasquote:Op zondag 12 mei 2013 09:01 schreef MadJackthePirate het volgende:
[..]
Geen dank haantje, benn zelf over een half uurtje thuid, dan lekker slapen
Dat weet ik dan niet meerquote:Op zondag 12 mei 2013 09:02 schreef haan33 het volgende:
Mortaxx heeft trouwens nog een hossel gezet, wat een baas is dat
Wel? Was dat niet een meisje van de poema?quote:Op zondag 12 mei 2013 09:02 schreef haan33 het volgende:
Mortaxx heeft trouwens nog een hossel gezet, wat een baas is dat
Jij ging kaolo hard schuren met 1 lekker mokkelquote:
Die mij van de bank haalde? Die was niet echt lekkerquote:Op zondag 12 mei 2013 09:03 schreef haan33 het volgende:
[..]
Jij ging kaolo hard schuren met 1 lekker mokkel
Dat was weer een ander. Voor de duidelijkheid. Poema heeft een aantal chicks lopen die met zoveel mogelijk mannen moeten flirten. Die denken dan dat ze bijna gescoord hebben en komen de week erop weerquote:Op zondag 12 mei 2013 09:03 schreef MadJackthePirate het volgende:
[..]
Wel? Was dat niet een meisje van de poema?
Naja zal wel
Heb jij al slaap kunnen nuttigen?quote:Op zondag 12 mei 2013 09:07 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Dat was weer een ander. Voor de duidelijkheid. Poema heeft een aantal chicks lopen die met zoveel mogelijk mannen moeten flirten. Die denken dan dat ze bijna gescoord hebben en komen de week erop weer
Kut moederdag, helemaal vergetenquote:Op zondag 12 mei 2013 09:12 schreef Mortaxx het volgende:
Ga ik toch maar even proberen, maar moet ook langs mama vanmiddag
slimquote:Op zondag 12 mei 2013 09:07 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Dat was weer een ander. Voor de duidelijkheid. Poema heeft een aantal chicks lopen die met zoveel mogelijk mannen moeten flirten. Die denken dan dat ze bijna gescoord hebben en komen de week erop weer
Wie zijn dit dan?quote:Op zondag 12 mei 2013 09:15 schreef haan33 het volgende:
Fanta en CY zaten de hele tijd te tongzoenen
Maar zij heeft toch iets met die hugh?quote:Op zondag 12 mei 2013 09:15 schreef haan33 het volgende:
Pics/filmpjesquote:Op zondag 12 mei 2013 09:15 schreef haan33 het volgende:
Haan heeft t uitgebreid gefotografeerd, maar denk niet dat dit gedeeld gaat worden. Had je maar moeten komen stelletje laffaards, beetje fappen op je zolderkamerquote:
quote:Op zondag 12 mei 2013 09:07 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Dacht ik ook inderdaad, wat zijn dit voor praktijken.quote:Op zondag 12 mei 2013 09:20 schreef rosepetals het volgende:
[..]
Maar zij heeft toch iets met die hugh?![]()
Pics?
wel godverdomme hahHHaquote:Op zondag 12 mei 2013 08:30 schreef Panzermaus het volgende:
[..]![]()
Wel verdomme, MINE.Nu wil ik ze kopen inclusief hun natuurlijke habitat en timmer ik er een kijkdoos omheen.
[..]
gjdm, eerste trein dus? Nog veel mensen tot het eind gebleven?
Awhh toeeeeeeeeeeeeeeeequote:Op zondag 12 mei 2013 09:25 schreef MadJackthePirate het volgende:
[..]
Haan heeft t uitgebreid gefotografeerd, maar denk niet dat dit gedeeld gaat worden. Had je maar moeten komen stelletje laffaards, beetje fappen op je zolderkamer
Ja weet ik, zag alleen dat jij te obvious de dansvloer op werd getrokken door zo'n chickquote:Op zondag 12 mei 2013 09:07 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Vooruitquote:Op zondag 12 mei 2013 09:35 schreef Splutje het volgende:
Kan iemand een overzicht geven van wie er daadwerkelijk waren?
Mahl, ik, Haan33, Mortaxx, Dqod, Piye, Geelman, Madelieff, ChristinaYang, Hugh_Myron, Dimachaerus, Fanta, Chai, en misschien meer, maar dit waren de meesten iigquote:Op zondag 12 mei 2013 09:35 schreef Splutje het volgende:
Kan iemand een overzicht geven van wie er daadwerkelijk waren?
Ik was die knappe knulquote:Op zondag 12 mei 2013 09:37 schreef Chai het volgende:
Weet nu niet meer goed wie nou wie op FOK! is. Zoveel namen.
Dat is nog best een flink stelletje.quote:Op zondag 12 mei 2013 09:39 schreef MadJackthePirate het volgende:
[..]
Mahl, ik, Haan33, Mortaxx, Dqod, Piye, Geelman, Madelieff, ChristinaYang, Hugh_Myron, Dimachaerus, Fanta, Chai, en misschien meer, maar dit waren de meesten iig
Klopt, misschien waren het er meer, maar kan me op dit moment niet meer mensen herinneren helaas. Mocht ik je vergeten zijn, sorry!quote:Op zondag 12 mei 2013 09:42 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Dat is nog best een flink stelletje.
Je versierpogingen waren heel subtiel!quote:Op zondag 12 mei 2013 09:00 schreef haan33 het volgende:
Even voor de duidelijkheid
Madeliefff is de mooiste vrouw die ik in mijn hele leven heb gezien
Dansen weet ik niet, ze is wel lekker jaquote:Op zondag 12 mei 2013 09:46 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Is Chai een beetje lekker en kan ze goed dansen, mensen?
Neen, hoewel Piye bijna een hossel zette op Utrecht Centraal sochtendsvroeg op ene Elliequote:Op zondag 12 mei 2013 09:48 schreef -supergirl- het volgende:
Goeiemorgen :-) is er gehosseld haantje?
Echt helemaal niemand? Wat een verrassingquote:Op zondag 12 mei 2013 09:48 schreef MadJackthePirate het volgende:
[..]
Neen, hoewel Piye bijna een hossel zette op Utrecht Centraal sochtendsvroeg op ene Ellie
Alle FOK!'chicks waren mooi, had ik van tevoren niet verwacht.quote:Op zondag 12 mei 2013 09:46 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Is Chai een beetje lekker en kan ze goed dansen, mensen?
quote:
Lekker dan. Je zal maar met CY zoenen, heb je dat spuug- en zaadspeeksel van Fanta er gratis bijquote:
Ik ben 18, maar kreeg te horen dat ze me ouder ingeschat haddenquote:
Iets van 1.80-1.85 en bruin geloof ikquote:
Ha, ik dacht dat jij wel 20 was of zo.quote:Op zondag 12 mei 2013 09:52 schreef MadJackthePirate het volgende:
[..]
Ik ben 18, maar kreeg te horen dat ze me ouder ingeschat hadden
[..]
Iets van 1.80-1.85 en bruin geloof ik
Het was serieus leuk, wist ook niet wat ik er van kon verwachten. Ik ben niet naar de afterparty geweest, maar dat schijnt ook geslaagd te zijn.quote:Op zondag 12 mei 2013 09:53 schreef Frank_Drebin het volgende:
Wel leuk dat het zo geslaagd is, nooit verwacht.
Best knap.quote:
Ken ik jou?quote:Op zondag 12 mei 2013 09:51 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
[..]
Lekker dan. Je zal maar met CY zoenen, heb je dat spuug- en zaadspeeksel van Fanta er gratis bij.
Hmm, ik zie mezelf dit nog niet heel gauw doen, of het moet echt in de buurt zijn. Jij?quote:
Waar in de buurt?quote:Op zondag 12 mei 2013 09:59 schreef rosepetals het volgende:
[..]
Hmm, ik zie mezelf dit nog niet heel gauw doen, of het moet echt in de buurt zijn. Jij?
Gewoon doen!quote:Op zondag 12 mei 2013 09:59 schreef rosepetals het volgende:
[..]
Hmm, ik zie mezelf dit nog niet heel gauw doen, of het moet echt in de buurt zijn. Jij?
Klinkt als shit die ik niet had willen missen.quote:Op zondag 12 mei 2013 09:56 schreef Chocolatebear het volgende:
Highlights aan de hand van de posts in dit topic:
• Piye die in slaap valt hindaclub
• Mortaxx die een gewillig sletje kapot schuurt en vervolgens de binnenzijde van zijn broek bevuilt
• CY en Fanta die de hele avond liggen te scharen
• Fanta die een pets op d'r kadetjes ontvangt
• ??
Gister lekker lopen ballen?quote:Op zondag 12 mei 2013 10:01 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Niet dat ik weet, hoezo is dat relevant? Heb ik nu ook mond- en klauwzeer ofzo toevallig?
Dit escaleert een beetje uit de handquote:Op zondag 12 mei 2013 09:56 schreef Chocolatebear het volgende:
Highlights aan de hand van de posts in dit topic:
• Mortaxx die een gewillig sletje kapot schuurt en vervolgens de binnenzijde van zijn broek bevuilt
Ja is wel relevant want je lult teveel dingen waarvan jij geen weet hebt.quote:Op zondag 12 mei 2013 10:01 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Niet dat ik weet, hoezo is dat relevant? Heb ik nu ook mond- en klauwzeer ofzo toevallig?
Zet het dan recht.quote:Op zondag 12 mei 2013 10:02 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Dit escaleert een beetje uit de hand
Kan niet slapen
Ha, een KLB SC-lurker. Jazeker!quote:Op zondag 12 mei 2013 10:01 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[..]
Gister lekker lopen ballen?
Neger wat?\quote:Op zondag 12 mei 2013 10:02 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Kan niet slapen
Ja, die opmerking sprong er toch wel uit. Goed bezig kwajong.quote:
Ik ook niet, en je bent trouwens anders dan ik me voorgesteld had haha, een stuk chillerquote:Op zondag 12 mei 2013 10:02 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Kan niet slapen
Ik baseer m'n uitspraken op hetgeen je mede-meetgangers posten hier.quote:Op zondag 12 mei 2013 10:03 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Ja is wel relevant want je lult teveel dingen waarvan jij geen weet hebt.
Drank brengt de ware aard van mensen naar boven hé, juist de wat rustige jongens blijken van binnen echte b33sten te zijn O_Oquote:Op zondag 12 mei 2013 06:11 schreef Fanta-stick het volgende:
Meet vond ik wel geslaagd alleen jammer dat sommigen met een slokje op echte randdebielen zijn met vervelende opmerkingen en sloopdrang.
srs? Volgensmij is de kerk sws niet zo blij met jou danquote:Op zondag 12 mei 2013 10:05 schreef Geelman het volgende:
Alsnog kerk gemist...Had net zo goed kunnen blijven.
Ga nu wel naar de avondkerk.
Het was vooral haan hoorquote:Op zondag 12 mei 2013 10:06 schreef LethalNinja het volgende:
[..]
Drank brengt de ware aard van mensen naar boven hé, juist de wat rustige jongens blijken van binnen echte b33sten te zijn O_O
God snapt het wel denk ik.quote:Op zondag 12 mei 2013 10:06 schreef MadJackthePirate het volgende:
[..]
srs? Volgensmij is de kerk sws niet zo blij met jou dan
Zie DMquote:Op zondag 12 mei 2013 10:00 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Waar in de buurt?
Ja. Heb ik al beloofd
Dus kom ook
De kerk is dolblij met mij!quote:Op zondag 12 mei 2013 10:06 schreef MadJackthePirate het volgende:
[..]
srs? Volgensmij is de kerk sws niet zo blij met jou dan
What..quote:Op zondag 12 mei 2013 10:05 schreef Geelman het volgende:
Achja, maar wel bijzonder dat iedereen nog wakker is zo vroeg op is. Als ik wat meer glaasjes drink dan lig ik de volgende dag tot 15.00 voor pampus.quote:
Ik ging nog op een christelijk tijdstip weg met Dima om de laatste trein te halen.quote:
Werd er iets gepost over zaad?quote:Op zondag 12 mei 2013 10:05 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ik baseer m'n uitspraken op hetgeen je mede-meetgangers posten hier.
quote:Op zondag 12 mei 2013 10:07 schreef rosepetals het volgende:
[..]
Zie DM![]()
Misschien even dan, om jou en geelman te zien
Bad boy.quote:Op zondag 12 mei 2013 10:05 schreef Geelman het volgende:
Sommigen kwamen pas om 9.00 uur thuis.quote:Op zondag 12 mei 2013 10:07 schreef LethalNinja het volgende:
[..]
Achja, maar wel bijzonder dat iedereen zo vroeg op is. Als ik wat meer glaasjes drink dan lig ik de volgende dag tot 15.00 voor pampus.
quote:
De pics van je ondergekwakte mondhoeken circuleren al in de DM.quote:
Geen seks voor het huwelijk.quote:Op zondag 12 mei 2013 10:08 schreef Geelman het volgende:
[..]
Ik ging nog op een christelijk tijdstip weg met Dima om de laatste trein te halen.
Oh shit, dus toch!quote:Op zondag 12 mei 2013 10:08 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
De pics van je ondergekwakte mondhoeken circuleren al in de DM.
Hahah die haan die gewoon citroen uitkneep in zijn oog.quote:Op zondag 12 mei 2013 10:08 schreef MadJackthePirate het volgende:
Kak m'n oog doet pijn door die kk tequila, en er zit nog steeds zout in mijn neus gvd
Geilquote:Op zondag 12 mei 2013 10:09 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Rosepetals, we moeten het maar met elkaar doen.
quote:Op zondag 12 mei 2013 10:08 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Als het gezellig is blijf je wel toch.
Heb je altijd al willen meeten
Jezus.quote:Op zondag 12 mei 2013 10:09 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Geen seks voor het huwelijk.
Rosepetals, we moeten het maar met elkaar doen.
Naja hij kneep die citroen ook uit in mijn oog, en daarna douwde die dronken idioot dat ding helemaal in m'n oogquote:Op zondag 12 mei 2013 10:09 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Hahah die haan die gewoon citroen uitkneep in zijn oog.
Wat?!quote:Op zondag 12 mei 2013 10:09 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Hahah die haan die gewoon citroen uitkneep in zijn oog.
Deze man weet teveel Sticks, hij weet teveel. Een bak met nat cement en richting de haven is het devies.quote:
Gewoon besteld aan de bar, krijg je zout en citroen bijquote:Op zondag 12 mei 2013 10:10 schreef Geelman het volgende:
[..]
Wat?!![]()
Hoe is die haan überhaupt aan drank gekomen?!
wtfquote:Op zondag 12 mei 2013 10:10 schreef MadJackthePirate het volgende:
[..]
Naja hij kneep die citroen ook uit in mijn oog, en daarna douwde die dronken idioot dat ding helemaal in m'n oog
Ik heb geen probleem dat foto's van mij op FOK! staan, maar Haan staat er ook op, dus wacht ff op zijn toestemmingquote:Op zondag 12 mei 2013 10:10 schreef wickedmen het volgende:
Waarom wordt er al 2 reeksen lang geroepen dat er foto's zijn maar heb ik nog geen 1 foto gezien.
Geloof nog steeds dat het een hoax is.
Anders stuurt iemand mij effe een foto van dm.
Dus je komt ookquote:Op zondag 12 mei 2013 10:10 schreef rosepetals het volgende:
[..]
[..]
Jezus.Dit is in ieder geval wel dé manier om mij over te halen.
Haan heeft 1 van de bekendste FOK! hoofden, maar wacht het toch maar even afquote:Op zondag 12 mei 2013 10:11 schreef MadJackthePirate het volgende:
[..]
Ik heb geen probleem dat foto's van mij op FOK! staan, maar Haan staat er ook op, dus wacht ff op zijn toestemming
Idd, als hij het prima vindt gooi ik ze wel onlinequote:Op zondag 12 mei 2013 10:12 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Haan heeft 1 van de bekendste FOK! hoofden, maar wacht het toch maar even af
Een bijzondere jongen is het.quote:Op zondag 12 mei 2013 10:12 schreef MadJackthePirate het volgende:
[..]
Nou goed, 'erin', hij duwde die citroen tegen mijn oogbal ja
Ik twijfel.quote:
En niet betaald?!quote:Op zondag 12 mei 2013 10:11 schreef MadJackthePirate het volgende:
[..]
Gewoon besteld aan de bar, krijg je zout en citroen bij
Kom gewoon.quote:
Soberzo.quote:
quote:Op zondag 12 mei 2013 10:12 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Haan heeft 1 van de bekendste FOK! hoofden, maar wacht het toch maar even af
Enne, nu maken jullie me echt nieuwsgierig! Wat is dan met hem?quote:
Ouwe bierdief! Probs voor de wodka, smaakte lekker in de fristi!quote:Op zondag 12 mei 2013 10:14 schreef MadJackthePirate het volgende:
[..]
Die shotjes wel ja, zijn bier niet
Tegeltje.quote:Op zondag 12 mei 2013 10:13 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Een meet zonder zaad,
is als garen zonder draad.
quote:Op zondag 12 mei 2013 10:15 schreef Susteren het volgende:
[..]
[..]
Enne, nu maken jullie me echt nieuwsgierig! Wat is dan met hem?
Hahah whut!quote:Op zondag 12 mei 2013 10:10 schreef MadJackthePirate het volgende:
[..]
Naja hij kneep die citroen ook uit in mijn oog, en daarna douwde die dronken idioot dat ding helemaal in m'n oog
Kut ze hebben ons door!quote:Op zondag 12 mei 2013 10:10 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Deze man weet teveel Sticks, hij weet teveel. Een bak met nat cement en richting de haven is het devies.
CY, Dqod en ene David.quote:Op zondag 12 mei 2013 10:11 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Dus het klopt wel dat je met CY hebt gezoend en nog met nog wel meer mensen?
Hahaha, dat meisje ook, 'het is niet de bedoeling dat jullie zelf drank meebrengen!'quote:Op zondag 12 mei 2013 10:15 schreef Geelman het volgende:
[..]
Ouwe bierdief! Probs voor de wodka, smaakte lekker in de fristi!
Ik en Dima wilden onze slag slaan, gaan we veel te vroeg weg...quote:
Eey ik heb jou met Dqod gemist, wanneer was dat dan?quote:Op zondag 12 mei 2013 10:15 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Hahah whut!
[..]
Kut ze hebben ons door!
[..]
CY, Dqod en ene David.
Jullie hadden dus achteraf moeten blijven. Heb je nog de kerk gemist ook.quote:Op zondag 12 mei 2013 10:16 schreef Geelman het volgende:
[..]
Ik en Dima wilden onze slag slaan, gaan we veel te vroeg weg...
quote:Op zondag 12 mei 2013 09:50 schreef Geelman het volgende:
[..]
Alle FOK!'chicks waren mooi, had ik van tevoren niet verwacht.
Die andere serveerster zei er helemaal niets van! En we mochten het nog gewoon opdrinken!quote:Op zondag 12 mei 2013 10:16 schreef MadJackthePirate het volgende:
[..]
Hahaha, dat meisje ook, 'het is niet de bedoeling dat jullie zelf drank meebrengen!'
Klopt. Wat een zonde...quote:Op zondag 12 mei 2013 10:16 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Jullie hadden dus achteraf moeten blijven. Heb je nog de kerk gemist ook.
Huh heb jij CY gezoend? Je bent toch een meisje? Of zeg ik nu wat verkeerds.quote:Op zondag 12 mei 2013 10:15 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Hahah whut!
[..]
Kut ze hebben ons door!
[..]
CY, Dqod en ene David.
Heb jij nog je hoofd van 10/10 laten zien?quote:Op zondag 12 mei 2013 10:17 schreef ikjijallebei het volgende:
[..]was jij wel met FOK! vrouwen, ja? Dat er 1 knap is, is al zeer onwaarschijnlijk... Laat staan allemaal.
Jammer he, dat je niet durfde te komen!quote:Op zondag 12 mei 2013 10:17 schreef ikjijallebei het volgende:
[..]was jij wel met FOK! vrouwen, ja? Dat er 1 knap is, is al zeer onwaarschijnlijk... Laat staan allemaal.
CY is een vrouw ja.quote:Op zondag 12 mei 2013 10:17 schreef Susteren het volgende:
[..]
Huh heb jij CY gezoend? Je bent toch een meisje? Of zeg ik nu wat verkeerds.
Damn ik heb volgens mij echt wat gemist
Ik snap er niks meer vanquote:
Lage standaarden, denk ik.quote:Op zondag 12 mei 2013 10:17 schreef ikjijallebei het volgende:
Ow toen Chris en ik haar wegbrachten.quote:Op zondag 12 mei 2013 10:16 schreef MadJackthePirate het volgende:
[..]
Eey ik heb jou met Dqod gemist, wanneer was dat dan?
Stimmt.quote:Op zondag 12 mei 2013 10:17 schreef Susteren het volgende:
[..]
Huh heb jij CY gezoend? Je bent toch een meisje? Of zeg ik nu wat verkeerds.
Damn ik heb volgens mij echt wat gemist
Madelieff was zeker een mooie vrouw, lekker rustig ook maar niet op een ongezellige manier.quote:Op zondag 12 mei 2013 10:18 schreef Sebesse het volgende:
Madeliefff mooiste vrouw die je ooit gezien hebt?
Zienzienzien!
Een ex van me was lesbo, was een van de grappigste relaties moet ik zeggenquote:
Details! Kleur haar, krulletjes? Allemaal weten!quote:Op zondag 12 mei 2013 10:19 schreef Fanta-stick het volgende:
Madelieff was zeker een mooie vrouw, lekker rustig ook maar niet op een ongezellige manier.
Drankje op, lekker gek doen, zelfbevestiging dat je open-minded bent, wereldburger etc. enz.quote:Op zondag 12 mei 2013 10:20 schreef rosepetals het volgende:
Ik wil weten hoe die zoen gingWaarom. En of lichamen dicht tegen elkaar hebben gestaan.
En dan erop soppen zeker.quote:Op zondag 12 mei 2013 10:20 schreef rosepetals het volgende:
Ik wil weten hoe die zoen gingWaarom. En of lichamen dicht tegen elkaar hebben gestaan.
Neequote:
Respect hoor, best gaafquote:
Naja eerst zag ik Dqod en Christina zoenen voor mijn neus en toen wilde ik ook, dus ik ging maar meedoen.quote:Op zondag 12 mei 2013 10:20 schreef rosepetals het volgende:
Ja weet niet of madelieff dat zo leuk gaat vinden als ik allemaal details van haar hier neerzet.quote:Op zondag 12 mei 2013 10:20 schreef Sebesse het volgende:
[..]
Details! Kleur haar, krulletjes? Allemaal weten!
Wtf is deze, heb ik ook al de Dqod-CY zoen gemist!?quote:Op zondag 12 mei 2013 10:23 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Naja eerst zag ik Dqod en Christina zoenen voor mijn neus en toen wilde ik ook, dus ik ging maar meedoen.
Verder in de club eigenlijk alleen maar gezoend, geknuffeld, gedanst met chrisje.
Neuh, hoor al dat er foto's zijn gemaakt; als dat op internet komt, in combinatie met mijn topics...quote:Op zondag 12 mei 2013 10:17 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Heb jij nog je hoofd van 10/10 laten zien?
Volgende keer gaan wij ook.quote:Op zondag 12 mei 2013 10:00 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[..]
Klinkt als shit die ik niet had willen missen.
Waarquote:Op zondag 12 mei 2013 10:24 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Ja weet niet of madelieff dat zo leuk gaat vinden als ik allemaal details van haar hier neerzet.
Jij zou me afzetten als ik moe werd toch?quote:
CY en Dqod was 2 vliegen in 1 klap. Na een hele avond vrouwmensch had ik ook wel weer zin in een manmensch.quote:
skanky shit.quote:Op zondag 12 mei 2013 10:27 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
CY en Dqod was 2 vliegen in 1 klap. Na een hele avond vrouwmensch had ik ook wel weer zin in een manmensch.
Zeker Frank.quote:Op zondag 12 mei 2013 10:26 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Jij zou me afzetten als ik moe werd toch?
Nouja, als je ass- en tietfoto's op FOK! post heb je ook wel met een bepaald slag volk te maken al hè..quote:
100 jaar geleden wel.quote:Op zondag 12 mei 2013 10:28 schreef -supergirl- het volgende:
Hè bah vrouwen die elkaar zoenen maar wel hetero zijnbeetje bijzonder altijd
Boeiend?quote:Op zondag 12 mei 2013 10:28 schreef -supergirl- het volgende:
quote:Op zondag 12 mei 2013 10:29 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Nouja, als je ass- en tietfoto's op FOK! post heb je ook wel met een bepaald slag volk te maken al hè...
Niks mis mee.quote:Op zondag 12 mei 2013 10:28 schreef -supergirl- het volgende:
Vraag ik me ook afquote:
Heb jij weleens met een vrouw gekust?quote:
Volgende keer Zoetermeer.quote:Op zondag 12 mei 2013 10:32 schreef Susteren het volgende:
Volgende keer meet in Eindje! Dichter bij mij.
Niet een vrouw, maar meisje.quote:Op zondag 12 mei 2013 10:30 schreef rosepetals het volgende:
[..]
Heb jij weleens met een vrouw gekust?
Eensquote:Op zondag 12 mei 2013 10:32 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Da's sowieso de helft ongeveer van de vrouwelijke FOK!kers, dus dat strookt wel met elkaar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |