Ja weet niet of madelieff dat zo leuk gaat vinden als ik allemaal details van haar hier neerzet.quote:Op zondag 12 mei 2013 10:20 schreef Sebesse het volgende:
[..]
Details! Kleur haar, krulletjes? Allemaal weten!
Wtf is deze, heb ik ook al de Dqod-CY zoen gemist!?quote:Op zondag 12 mei 2013 10:23 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Naja eerst zag ik Dqod en Christina zoenen voor mijn neus en toen wilde ik ook, dus ik ging maar meedoen.
Verder in de club eigenlijk alleen maar gezoend, geknuffeld, gedanst met chrisje.
Neuh, hoor al dat er foto's zijn gemaakt; als dat op internet komt, in combinatie met mijn topics...quote:Op zondag 12 mei 2013 10:17 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Heb jij nog je hoofd van 10/10 laten zien?
Volgende keer gaan wij ook.quote:Op zondag 12 mei 2013 10:00 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[..]
Klinkt als shit die ik niet had willen missen.
Waarquote:Op zondag 12 mei 2013 10:24 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Ja weet niet of madelieff dat zo leuk gaat vinden als ik allemaal details van haar hier neerzet.
Jij zou me afzetten als ik moe werd toch?quote:
CY en Dqod was 2 vliegen in 1 klap. Na een hele avond vrouwmensch had ik ook wel weer zin in een manmensch.quote:
skanky shit.quote:Op zondag 12 mei 2013 10:27 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
CY en Dqod was 2 vliegen in 1 klap. Na een hele avond vrouwmensch had ik ook wel weer zin in een manmensch.
Zeker Frank.quote:Op zondag 12 mei 2013 10:26 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Jij zou me afzetten als ik moe werd toch?
Nouja, als je ass- en tietfoto's op FOK! post heb je ook wel met een bepaald slag volk te maken al hè..quote:
100 jaar geleden wel.quote:Op zondag 12 mei 2013 10:28 schreef -supergirl- het volgende:
Hè bah vrouwen die elkaar zoenen maar wel hetero zijnbeetje bijzonder altijd
Boeiend?quote:Op zondag 12 mei 2013 10:28 schreef -supergirl- het volgende:
quote:Op zondag 12 mei 2013 10:29 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Nouja, als je ass- en tietfoto's op FOK! post heb je ook wel met een bepaald slag volk te maken al hè...
Niks mis mee.quote:Op zondag 12 mei 2013 10:28 schreef -supergirl- het volgende:
Vraag ik me ook afquote:
Heb jij weleens met een vrouw gekust?quote:
Volgende keer Zoetermeer.quote:Op zondag 12 mei 2013 10:32 schreef Susteren het volgende:
Volgende keer meet in Eindje! Dichter bij mij.
Niet een vrouw, maar meisje.quote:Op zondag 12 mei 2013 10:30 schreef rosepetals het volgende:
[..]
Heb jij weleens met een vrouw gekust?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |