Volgende keer gaan wij ook.quote:Op zondag 12 mei 2013 10:00 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[..]
Klinkt als shit die ik niet had willen missen.
Waarquote:Op zondag 12 mei 2013 10:24 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Ja weet niet of madelieff dat zo leuk gaat vinden als ik allemaal details van haar hier neerzet.
Jij zou me afzetten als ik moe werd toch?quote:
CY en Dqod was 2 vliegen in 1 klap. Na een hele avond vrouwmensch had ik ook wel weer zin in een manmensch.quote:
skanky shit.quote:Op zondag 12 mei 2013 10:27 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
CY en Dqod was 2 vliegen in 1 klap. Na een hele avond vrouwmensch had ik ook wel weer zin in een manmensch.
Zeker Frank.quote:Op zondag 12 mei 2013 10:26 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Jij zou me afzetten als ik moe werd toch?
Nouja, als je ass- en tietfoto's op FOK! post heb je ook wel met een bepaald slag volk te maken al hè..quote:
100 jaar geleden wel.quote:Op zondag 12 mei 2013 10:28 schreef -supergirl- het volgende:
Hè bah vrouwen die elkaar zoenen maar wel hetero zijnbeetje bijzonder altijd
Boeiend?quote:Op zondag 12 mei 2013 10:28 schreef -supergirl- het volgende:
quote:Op zondag 12 mei 2013 10:29 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Nouja, als je ass- en tietfoto's op FOK! post heb je ook wel met een bepaald slag volk te maken al hè...
Niks mis mee.quote:Op zondag 12 mei 2013 10:28 schreef -supergirl- het volgende:
Vraag ik me ook afquote:
Heb jij weleens met een vrouw gekust?quote:
Volgende keer Zoetermeer.quote:Op zondag 12 mei 2013 10:32 schreef Susteren het volgende:
Volgende keer meet in Eindje! Dichter bij mij.
Niet een vrouw, maar meisje.quote:Op zondag 12 mei 2013 10:30 schreef rosepetals het volgende:
[..]
Heb jij weleens met een vrouw gekust?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |