quote:Op zondag 12 mei 2013 09:50 schreef Geelman het volgende:
[..]
Alle FOK!'chicks waren mooi, had ik van tevoren niet verwacht.
Die andere serveerster zei er helemaal niets van! En we mochten het nog gewoon opdrinken!quote:Op zondag 12 mei 2013 10:16 schreef MadJackthePirate het volgende:
[..]
Hahaha, dat meisje ook, 'het is niet de bedoeling dat jullie zelf drank meebrengen!'
Klopt. Wat een zonde...quote:Op zondag 12 mei 2013 10:16 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Jullie hadden dus achteraf moeten blijven. Heb je nog de kerk gemist ook.
Huh heb jij CY gezoend? Je bent toch een meisje? Of zeg ik nu wat verkeerds.quote:Op zondag 12 mei 2013 10:15 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Hahah whut!
[..]
Kut ze hebben ons door!
[..]
CY, Dqod en ene David.
Heb jij nog je hoofd van 10/10 laten zien?quote:Op zondag 12 mei 2013 10:17 schreef ikjijallebei het volgende:
[..]was jij wel met FOK! vrouwen, ja? Dat er 1 knap is, is al zeer onwaarschijnlijk... Laat staan allemaal.
Jammer he, dat je niet durfde te komen!quote:Op zondag 12 mei 2013 10:17 schreef ikjijallebei het volgende:
[..]was jij wel met FOK! vrouwen, ja? Dat er 1 knap is, is al zeer onwaarschijnlijk... Laat staan allemaal.
CY is een vrouw ja.quote:Op zondag 12 mei 2013 10:17 schreef Susteren het volgende:
[..]
Huh heb jij CY gezoend? Je bent toch een meisje? Of zeg ik nu wat verkeerds.
Damn ik heb volgens mij echt wat gemist
Ik snap er niks meer vanquote:
Lage standaarden, denk ik.quote:Op zondag 12 mei 2013 10:17 schreef ikjijallebei het volgende:
Ow toen Chris en ik haar wegbrachten.quote:Op zondag 12 mei 2013 10:16 schreef MadJackthePirate het volgende:
[..]
Eey ik heb jou met Dqod gemist, wanneer was dat dan?
Stimmt.quote:Op zondag 12 mei 2013 10:17 schreef Susteren het volgende:
[..]
Huh heb jij CY gezoend? Je bent toch een meisje? Of zeg ik nu wat verkeerds.
Damn ik heb volgens mij echt wat gemist
Madelieff was zeker een mooie vrouw, lekker rustig ook maar niet op een ongezellige manier.quote:Op zondag 12 mei 2013 10:18 schreef Sebesse het volgende:
Madeliefff mooiste vrouw die je ooit gezien hebt?
Zienzienzien!
Een ex van me was lesbo, was een van de grappigste relaties moet ik zeggenquote:
Details! Kleur haar, krulletjes? Allemaal weten!quote:Op zondag 12 mei 2013 10:19 schreef Fanta-stick het volgende:
Madelieff was zeker een mooie vrouw, lekker rustig ook maar niet op een ongezellige manier.
Drankje op, lekker gek doen, zelfbevestiging dat je open-minded bent, wereldburger etc. enz.quote:Op zondag 12 mei 2013 10:20 schreef rosepetals het volgende:
Ik wil weten hoe die zoen gingWaarom. En of lichamen dicht tegen elkaar hebben gestaan.
En dan erop soppen zeker.quote:Op zondag 12 mei 2013 10:20 schreef rosepetals het volgende:
Ik wil weten hoe die zoen gingWaarom. En of lichamen dicht tegen elkaar hebben gestaan.
Neequote:
Respect hoor, best gaafquote:
Naja eerst zag ik Dqod en Christina zoenen voor mijn neus en toen wilde ik ook, dus ik ging maar meedoen.quote:Op zondag 12 mei 2013 10:20 schreef rosepetals het volgende:
Ja weet niet of madelieff dat zo leuk gaat vinden als ik allemaal details van haar hier neerzet.quote:Op zondag 12 mei 2013 10:20 schreef Sebesse het volgende:
[..]
Details! Kleur haar, krulletjes? Allemaal weten!
Wtf is deze, heb ik ook al de Dqod-CY zoen gemist!?quote:Op zondag 12 mei 2013 10:23 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Naja eerst zag ik Dqod en Christina zoenen voor mijn neus en toen wilde ik ook, dus ik ging maar meedoen.
Verder in de club eigenlijk alleen maar gezoend, geknuffeld, gedanst met chrisje.
Neuh, hoor al dat er foto's zijn gemaakt; als dat op internet komt, in combinatie met mijn topics...quote:Op zondag 12 mei 2013 10:17 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Heb jij nog je hoofd van 10/10 laten zien?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |