Je versierpogingen waren heel subtiel!quote:Op zondag 12 mei 2013 09:00 schreef haan33 het volgende:
Even voor de duidelijkheid
Madeliefff is de mooiste vrouw die ik in mijn hele leven heb gezien
Dansen weet ik niet, ze is wel lekker jaquote:Op zondag 12 mei 2013 09:46 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Is Chai een beetje lekker en kan ze goed dansen, mensen?
Neen, hoewel Piye bijna een hossel zette op Utrecht Centraal sochtendsvroeg op ene Elliequote:Op zondag 12 mei 2013 09:48 schreef -supergirl- het volgende:
Goeiemorgen :-) is er gehosseld haantje?
Echt helemaal niemand? Wat een verrassingquote:Op zondag 12 mei 2013 09:48 schreef MadJackthePirate het volgende:
[..]
Neen, hoewel Piye bijna een hossel zette op Utrecht Centraal sochtendsvroeg op ene Ellie
Alle FOK!'chicks waren mooi, had ik van tevoren niet verwacht.quote:Op zondag 12 mei 2013 09:46 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Is Chai een beetje lekker en kan ze goed dansen, mensen?
quote:
Lekker dan. Je zal maar met CY zoenen, heb je dat spuug- en zaadspeeksel van Fanta er gratis bijquote:
Ik ben 18, maar kreeg te horen dat ze me ouder ingeschat haddenquote:
Iets van 1.80-1.85 en bruin geloof ikquote:
Ha, ik dacht dat jij wel 20 was of zo.quote:Op zondag 12 mei 2013 09:52 schreef MadJackthePirate het volgende:
[..]
Ik ben 18, maar kreeg te horen dat ze me ouder ingeschat hadden
[..]
Iets van 1.80-1.85 en bruin geloof ik
Het was serieus leuk, wist ook niet wat ik er van kon verwachten. Ik ben niet naar de afterparty geweest, maar dat schijnt ook geslaagd te zijn.quote:Op zondag 12 mei 2013 09:53 schreef Frank_Drebin het volgende:
Wel leuk dat het zo geslaagd is, nooit verwacht.
Best knap.quote:
Ken ik jou?quote:Op zondag 12 mei 2013 09:51 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
[..]
Lekker dan. Je zal maar met CY zoenen, heb je dat spuug- en zaadspeeksel van Fanta er gratis bij.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |