quote:Op zondag 12 mei 2013 01:53 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Het was leuk om iedereen gezien te hebben maar ii voelde me niet echt op mn gemak tbh
quote:
Was enigszins te merkenquote:Op zondag 12 mei 2013 01:53 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Het was leuk om iedereen gezien te hebben maar ii voelde me niet echt op mn gemak tbh
Ja maarquote:Op zondag 12 mei 2013 01:54 schreef deadprez het volgende:
[..]
als je me pics van de meet stuurt krijg je het voordeel van de twijfel
Jij mag er ook wel zijn bby :$quote:
Kom de (eventuele) volgende keer dan ook verdommequote:Op zondag 12 mei 2013 01:58 schreef deadprez het volgende:
eigenlijk geloof ik wel dat er een meet was en ben ik gewoon jaloers dat ik de hele avond in mijn appartement jonkos zit te roken en halve liters euroshopper drink
quote:Op zondag 12 mei 2013 01:58 schreef deadprez het volgende:
eigenlijk geloof ik wel dat er een meet was en ben ik gewoon jaloersk
ja doe meet in eindje dan, ik heb geen geld voor treinkaartjes en shitquote:Op zondag 12 mei 2013 02:00 schreef Dqod het volgende:
[..]
Kom de (eventuele) volgende keer dan ook verdomme
Ja, eindje is voor mij aardig prijzig geloof ikquote:Op zondag 12 mei 2013 02:00 schreef deadprez het volgende:
[..]
ja doe meet in eindje dan, ik heb geen geld voor treinkaartjes en shit
Zo doe je dat.. BAM!!quote:Op zondag 12 mei 2013 02:01 schreef -supergirl- het volgende:
Ik kom volgende keer als ik niet hoef te werken. Beloofd
Ik regel osso voor jagenquote:Op zondag 12 mei 2013 02:02 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ja, eindje is voor mij aardig prijzig geloof ik![]()
Maar goed, komen we vast wel uit dan ofzeau
[..]
Zo doe je dat.. BAM!!
ja is een vette plaat tochquote:
Godverdommequote:
je zag er egt super uit.quote:
FFFUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUquote:
Pics :$quote:
natuurlijk nietquote:
Ja, bedtijd.quote:
Lig hier in een hoekje in Overvecht te kroelen met Cristina, doe je ook mee?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 12 mei 2013 08:24 schreef Smack10 het volgende:
Is er nog geneukt dan?
Zoals echte FOK!'ers betaamd denk ik wat eenzame ruksessies na afloop thuis op het gelebber van 2 chickiesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Of ze hebben de treksok meegenomen, dat weet je natuurlijk nooitquote:Op zondag 12 mei 2013 08:25 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Zoals echte FOK!'ers betaamd denk ik wat eenzame ruksessies na afloop thuis op het gelebber van 2 chickies
Ik geloof dat ik dát niet hoef te wetenquote:Op zondag 12 mei 2013 08:26 schreef Smack10 het volgende:
Of ze hebben de treksok meegenomen, dat weet je natuurlijk nooit
gelebber van 2 chickies?quote:Op zondag 12 mei 2013 08:25 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Zoals echte FOK!'ers betaamd denk ik wat eenzame ruksessies na afloop thuis op het gelebber van 2 chickies
quote:
gjdm, eerste trein dus? Nog veel mensen tot het eind gebleven?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |