SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Aanwezigen:
CristinaYang
Madeliefff
Dqod
Fanta-Stick
Mortaxx
wickedmen
Hugh_Myron
Ikjijallebei
Buffalo-Soldier
Haan33
Madjackthepirate
Piye
Feyenoordfan92
Geelman
MAHL
Dimachaerus
Durrrr
Micson
Fonkeymonkey
Chai
Moccie
Misschien:
Wenfer2
Fokker89
Rawberry
Rodawa
Belangrijk:
De vorige paar topics over KLB-meets zijn in SC vervallen. Dat is niet de bedoeling voor dit topic. Er zijn dus een aantal duidelijke regels.
We willen wel: aan- of afmeldingen en vragen over de meet.
We willen niet: off-topic opmerkingen, SC, gebagger, en reacties als ‘deze meet komt er toch niet’.
Post dus alleen relevante opmerkingen of vragen over de meet, de rest zal toch verwijderd worden.
We hopen jullie allemaal te zien bij de meet!
Liefs,
CristinaYang en Madeliefff
-Is nog niet zeker, dus OP laten staan-I was put together wrong, still I was made for you. When our stitches come undone,
we come together like glue.
https://www.youtube.com/watch?v=N-jTN7r_fww
A-to-tha-fucking-men!! I'm in (mits ik kan :$ )quote:Op zondag 12 mei 2013 01:14 schreef Geelman het volgende:
[..]
Je was er tenminste!Was gewoon gezellig, voor herhaling vatbaar.
Blijven fokkers hè. Op tijd naar bedje.quote:Op zondag 12 mei 2013 01:26 schreef deadprez het volgende:
oh het was dus wel echt
waarom zijn jullie al zo vroeg thuis dan?
Kan nog gebeuren. Meeten we in middelburg?quote:Op zondag 12 mei 2013 01:27 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Blijven fokkers hè. Op tijd naar bedje.
Is er nog iemand verkracht?
Niet iedereen hoor, sommigen zijn nog aan het stappen.. Ik heb m'n laatste trein terug gepaktquote:Op zondag 12 mei 2013 01:26 schreef deadprez het volgende:
oh het was dus wel echt
waarom zijn jullie al zo vroeg thuis dan?
mietjequote:Op zondag 12 mei 2013 01:28 schreef Dqod het volgende:
[..]
Niet iedereen hoor, sommigen zijn nog aan het stappen.. Ik heb m'n laatste trein terug gepakt
Ik heb er spijt van nu jaquote:
Pff, gelukkig maar. Safe and sound.quote:
Ik vond het wel geslaagd.quote:
sorryquote:Op zondag 12 mei 2013 01:29 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik heb er spijt van nu ja
Straf me niet verder
valt wel meequote:
Sowiesoquote:Op zondag 12 mei 2013 01:30 schreef deadprez het volgende:
[..]
sorry
maar boeie, je hebt toch een chille avond gehad
kom niet praten a mattiquote:
Vond je het zelf ook spannend/erotiserend?quote:Op zondag 12 mei 2013 01:31 schreef Dimachaerus het volgende:
Fuck man heb semi homo erotische ervaring meegemaakt. ik ben dus zo in de wc deurtjr op slot. doet iemand deur open spring slotje van het slot ! wtfff
ook nietquote:
die krijgen we blijkbaar niet te zienquote:Op zondag 12 mei 2013 01:34 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Ik ook tot het tegendeel is bewezen met foto's
quote:Op zondag 12 mei 2013 01:10 schreef Geelman het volgende:
En natuurlijk komen er geen pics voor users die niet de moeite namen om even langs te komen.
Goede baitpogingquote:Op zondag 12 mei 2013 01:34 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Ik ook tot het tegendeel is bewezen met foto's
lamon? Wiesda? Broertje van Samson?quote:Op zondag 12 mei 2013 01:37 schreef Dqod het volgende:
Ok betrapt, het was allemaal opgezet om jullie in het spreekwoordelijke ootje te nemen :$
Alleen Lamon was aanwezig :$
Lamon niet kennenquote:Op zondag 12 mei 2013 01:38 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
lamon? Wiesda? Broertje van Samson?
Illuminati!!!11!!!quote:
Illuminati!!!11!!!quote:Op zondag 12 mei 2013 01:38 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
lamon? Wiesda? Broertje van Samson?
Wie ben jij?quote:Op zondag 12 mei 2013 01:40 schreef Dqod het volgende:
[..]
Illuminati!!!11!!!
[..]
Illuminati!!!11!!!
Maar goed ik bazel inhoudsloos.. In b4: "wanneer doe jij dat nou niet"
Dus ik laat t hier ff bij
is er een van het slowchat kliekjequote:
ik ga jou hossele xoxoxoxquote:Op zondag 12 mei 2013 01:33 schreef -supergirl- het volgende:
Dimadjsbsjdhsh
Je zou toch bitches hosselen? Niks van terecht gekomen zeker
ik wist niet zo goed wat ik er op dat moment van moest vinden :$$quote:Op zondag 12 mei 2013 01:32 schreef Dqod het volgende:
[..]
Vond je het zelf ook spannend/erotiserend?
Moet dat nou zo hatelijk met die "quote:
Laat het even rustig bezinken, m'n dm staat openquote:Op zondag 12 mei 2013 01:49 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
ik wist niet zo goed wat ik er op dat moment van moest vinden :$$
niet janken, als ik in de sc kom gaat ook iedereen gaar doen. weet je ook eens hoe dat isquote:Op zondag 12 mei 2013 01:51 schreef Dqod het volgende:
[..]
Moet dat nou zo hatelijk met die ""
Heb je enig idee hoe eng het is om buiten de SC te komen? En dan ook nog eens BUITEN, ver weg van m'n huis?
Ik niet, ik ben altijd objectiefquote:Op zondag 12 mei 2013 01:51 schreef deadprez het volgende:
[..]
niet janken, als ik in de sc kom gaat ook iedereen gaar doen. weet je ook eens hoe dat is
Het was leuk om iedereen gezien te hebben maar ik voelde me niet echt op mn gemak tbhquote:Op zondag 12 mei 2013 01:51 schreef Dqod het volgende:
[..]
Moet dat nou zo hatelijk met die ""
Heb je enig idee hoe eng het is om buiten de SC te komen? En dan ook nog eens BUITEN, ver weg van m'n huis?
[..]
Laat het even rustig bezinken, m'n dm staat open
Heb jij je ook nog wel ff vermaakt verder btw?
als je me pics van de meet stuurt krijg je het voordeel van de twijfelquote:Op zondag 12 mei 2013 01:52 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik niet, ik ben altijd objectief
Maar ik weet zeker wel waar je op doeltEn nee, ik ben daar geen voorstander van
als jij nog in staat bent om te typen moet het wel een hoax zijnquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |