Ik heb geen probleem dat foto's van mij op FOK! staan, maar Haan staat er ook op, dus wacht ff op zijn toestemmingquote:Op zondag 12 mei 2013 10:10 schreef wickedmen het volgende:
Waarom wordt er al 2 reeksen lang geroepen dat er foto's zijn maar heb ik nog geen 1 foto gezien.
Geloof nog steeds dat het een hoax is.
Anders stuurt iemand mij effe een foto van dm.
Dus je komt ookquote:Op zondag 12 mei 2013 10:10 schreef rosepetals het volgende:
[..]
[..]
Jezus.Dit is in ieder geval wel dé manier om mij over te halen.
Haan heeft 1 van de bekendste FOK! hoofden, maar wacht het toch maar even afquote:Op zondag 12 mei 2013 10:11 schreef MadJackthePirate het volgende:
[..]
Ik heb geen probleem dat foto's van mij op FOK! staan, maar Haan staat er ook op, dus wacht ff op zijn toestemming
Idd, als hij het prima vindt gooi ik ze wel onlinequote:Op zondag 12 mei 2013 10:12 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Haan heeft 1 van de bekendste FOK! hoofden, maar wacht het toch maar even af
Een bijzondere jongen is het.quote:Op zondag 12 mei 2013 10:12 schreef MadJackthePirate het volgende:
[..]
Nou goed, 'erin', hij duwde die citroen tegen mijn oogbal ja
Ik twijfel.quote:
En niet betaald?!quote:Op zondag 12 mei 2013 10:11 schreef MadJackthePirate het volgende:
[..]
Gewoon besteld aan de bar, krijg je zout en citroen bij
Kom gewoon.quote:
Soberzo.quote:
quote:Op zondag 12 mei 2013 10:12 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Haan heeft 1 van de bekendste FOK! hoofden, maar wacht het toch maar even af
Enne, nu maken jullie me echt nieuwsgierig! Wat is dan met hem?quote:
Ouwe bierdief! Probs voor de wodka, smaakte lekker in de fristi!quote:Op zondag 12 mei 2013 10:14 schreef MadJackthePirate het volgende:
[..]
Die shotjes wel ja, zijn bier niet
Tegeltje.quote:Op zondag 12 mei 2013 10:13 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Een meet zonder zaad,
is als garen zonder draad.
quote:Op zondag 12 mei 2013 10:15 schreef Susteren het volgende:
[..]
[..]
Enne, nu maken jullie me echt nieuwsgierig! Wat is dan met hem?
Hahah whut!quote:Op zondag 12 mei 2013 10:10 schreef MadJackthePirate het volgende:
[..]
Naja hij kneep die citroen ook uit in mijn oog, en daarna douwde die dronken idioot dat ding helemaal in m'n oog
Kut ze hebben ons door!quote:Op zondag 12 mei 2013 10:10 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Deze man weet teveel Sticks, hij weet teveel. Een bak met nat cement en richting de haven is het devies.
CY, Dqod en ene David.quote:Op zondag 12 mei 2013 10:11 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Dus het klopt wel dat je met CY hebt gezoend en nog met nog wel meer mensen?
Hahaha, dat meisje ook, 'het is niet de bedoeling dat jullie zelf drank meebrengen!'quote:Op zondag 12 mei 2013 10:15 schreef Geelman het volgende:
[..]
Ouwe bierdief! Probs voor de wodka, smaakte lekker in de fristi!
Ik en Dima wilden onze slag slaan, gaan we veel te vroeg weg...quote:
Eey ik heb jou met Dqod gemist, wanneer was dat dan?quote:Op zondag 12 mei 2013 10:15 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Hahah whut!
[..]
Kut ze hebben ons door!
[..]
CY, Dqod en ene David.
Jullie hadden dus achteraf moeten blijven. Heb je nog de kerk gemist ook.quote:Op zondag 12 mei 2013 10:16 schreef Geelman het volgende:
[..]
Ik en Dima wilden onze slag slaan, gaan we veel te vroeg weg...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |