Achja, maar wel bijzonder dat iedereen nog wakker is zo vroeg op is. Als ik wat meer glaasjes drink dan lig ik de volgende dag tot 15.00 voor pampus.quote:
Ik ging nog op een christelijk tijdstip weg met Dima om de laatste trein te halen.quote:
Werd er iets gepost over zaad?quote:Op zondag 12 mei 2013 10:05 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ik baseer m'n uitspraken op hetgeen je mede-meetgangers posten hier.
quote:Op zondag 12 mei 2013 10:07 schreef rosepetals het volgende:
[..]
Zie DM![]()
Misschien even dan, om jou en geelman te zien
Bad boy.quote:Op zondag 12 mei 2013 10:05 schreef Geelman het volgende:
Alsnog kerk gemist...Had net zo goed kunnen blijven.
Ga nu wel naar de avondkerk.
Sommigen kwamen pas om 9.00 uur thuis.quote:Op zondag 12 mei 2013 10:07 schreef LethalNinja het volgende:
[..]
Achja, maar wel bijzonder dat iedereen zo vroeg op is. Als ik wat meer glaasjes drink dan lig ik de volgende dag tot 15.00 voor pampus.
quote:
De pics van je ondergekwakte mondhoeken circuleren al in de DM.quote:
Geen seks voor het huwelijk.quote:Op zondag 12 mei 2013 10:08 schreef Geelman het volgende:
[..]
Ik ging nog op een christelijk tijdstip weg met Dima om de laatste trein te halen.
Oh shit, dus toch!quote:Op zondag 12 mei 2013 10:08 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
De pics van je ondergekwakte mondhoeken circuleren al in de DM.
Hahah die haan die gewoon citroen uitkneep in zijn oog.quote:Op zondag 12 mei 2013 10:08 schreef MadJackthePirate het volgende:
Kak m'n oog doet pijn door die kk tequila, en er zit nog steeds zout in mijn neus gvd
Geilquote:Op zondag 12 mei 2013 10:09 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Rosepetals, we moeten het maar met elkaar doen.
quote:Op zondag 12 mei 2013 10:08 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Als het gezellig is blijf je wel toch.
Heb je altijd al willen meeten
Jezus.quote:Op zondag 12 mei 2013 10:09 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Geen seks voor het huwelijk.
Rosepetals, we moeten het maar met elkaar doen.
Naja hij kneep die citroen ook uit in mijn oog, en daarna douwde die dronken idioot dat ding helemaal in m'n oogquote:Op zondag 12 mei 2013 10:09 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Hahah die haan die gewoon citroen uitkneep in zijn oog.
Wat?!quote:Op zondag 12 mei 2013 10:09 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Hahah die haan die gewoon citroen uitkneep in zijn oog.
Deze man weet teveel Sticks, hij weet teveel. Een bak met nat cement en richting de haven is het devies.quote:
Gewoon besteld aan de bar, krijg je zout en citroen bijquote:Op zondag 12 mei 2013 10:10 schreef Geelman het volgende:
[..]
Wat?!![]()
Hoe is die haan überhaupt aan drank gekomen?!
wtfquote:Op zondag 12 mei 2013 10:10 schreef MadJackthePirate het volgende:
[..]
Naja hij kneep die citroen ook uit in mijn oog, en daarna douwde die dronken idioot dat ding helemaal in m'n oog
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |