Hmm, ik zie mezelf dit nog niet heel gauw doen, of het moet echt in de buurt zijn. Jij?quote:
Waar in de buurt?quote:Op zondag 12 mei 2013 09:59 schreef rosepetals het volgende:
[..]
Hmm, ik zie mezelf dit nog niet heel gauw doen, of het moet echt in de buurt zijn. Jij?
Gewoon doen!quote:Op zondag 12 mei 2013 09:59 schreef rosepetals het volgende:
[..]
Hmm, ik zie mezelf dit nog niet heel gauw doen, of het moet echt in de buurt zijn. Jij?
Klinkt als shit die ik niet had willen missen.quote:Op zondag 12 mei 2013 09:56 schreef Chocolatebear het volgende:
Highlights aan de hand van de posts in dit topic:
• Piye die in slaap valt hindaclub
• Mortaxx die een gewillig sletje kapot schuurt en vervolgens de binnenzijde van zijn broek bevuilt
• CY en Fanta die de hele avond liggen te scharen
• Fanta die een pets op d'r kadetjes ontvangt
• ??
Gister lekker lopen ballen?quote:Op zondag 12 mei 2013 10:01 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Niet dat ik weet, hoezo is dat relevant? Heb ik nu ook mond- en klauwzeer ofzo toevallig?
Dit escaleert een beetje uit de handquote:Op zondag 12 mei 2013 09:56 schreef Chocolatebear het volgende:
Highlights aan de hand van de posts in dit topic:
• Mortaxx die een gewillig sletje kapot schuurt en vervolgens de binnenzijde van zijn broek bevuilt
Ja is wel relevant want je lult teveel dingen waarvan jij geen weet hebt.quote:Op zondag 12 mei 2013 10:01 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Niet dat ik weet, hoezo is dat relevant? Heb ik nu ook mond- en klauwzeer ofzo toevallig?
Zet het dan recht.quote:Op zondag 12 mei 2013 10:02 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Dit escaleert een beetje uit de hand
Kan niet slapen
Ha, een KLB SC-lurker. Jazeker!quote:Op zondag 12 mei 2013 10:01 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[..]
Gister lekker lopen ballen?
Neger wat?\quote:Op zondag 12 mei 2013 10:02 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Kan niet slapen
Ja, die opmerking sprong er toch wel uit. Goed bezig kwajong.quote:
Ik ook niet, en je bent trouwens anders dan ik me voorgesteld had haha, een stuk chillerquote:Op zondag 12 mei 2013 10:02 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Kan niet slapen
Ik baseer m'n uitspraken op hetgeen je mede-meetgangers posten hier.quote:Op zondag 12 mei 2013 10:03 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Ja is wel relevant want je lult teveel dingen waarvan jij geen weet hebt.
Drank brengt de ware aard van mensen naar boven hé, juist de wat rustige jongens blijken van binnen echte b33sten te zijn O_Oquote:Op zondag 12 mei 2013 06:11 schreef Fanta-stick het volgende:
Meet vond ik wel geslaagd alleen jammer dat sommigen met een slokje op echte randdebielen zijn met vervelende opmerkingen en sloopdrang.
srs? Volgensmij is de kerk sws niet zo blij met jou danquote:Op zondag 12 mei 2013 10:05 schreef Geelman het volgende:
Alsnog kerk gemist...Had net zo goed kunnen blijven.
Ga nu wel naar de avondkerk.
Het was vooral haan hoorquote:Op zondag 12 mei 2013 10:06 schreef LethalNinja het volgende:
[..]
Drank brengt de ware aard van mensen naar boven hé, juist de wat rustige jongens blijken van binnen echte b33sten te zijn O_O
God snapt het wel denk ik.quote:Op zondag 12 mei 2013 10:06 schreef MadJackthePirate het volgende:
[..]
srs? Volgensmij is de kerk sws niet zo blij met jou dan
Zie DMquote:Op zondag 12 mei 2013 10:00 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Waar in de buurt?
Ja. Heb ik al beloofd
Dus kom ook
De kerk is dolblij met mij!quote:Op zondag 12 mei 2013 10:06 schreef MadJackthePirate het volgende:
[..]
srs? Volgensmij is de kerk sws niet zo blij met jou dan
What..quote:Op zondag 12 mei 2013 10:05 schreef Geelman het volgende:
Alsnog kerk gemist...Had net zo goed kunnen blijven.
Ga nu wel naar de avondkerk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |