Dat was weer een ander. Voor de duidelijkheid. Poema heeft een aantal chicks lopen die met zoveel mogelijk mannen moeten flirten. Die denken dan dat ze bijna gescoord hebben en komen de week erop weerquote:Op zondag 12 mei 2013 09:03 schreef MadJackthePirate het volgende:
[..]
Wel? Was dat niet een meisje van de poema?
Naja zal wel
Heb jij al slaap kunnen nuttigen?quote:Op zondag 12 mei 2013 09:07 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Dat was weer een ander. Voor de duidelijkheid. Poema heeft een aantal chicks lopen die met zoveel mogelijk mannen moeten flirten. Die denken dan dat ze bijna gescoord hebben en komen de week erop weer
Kut moederdag, helemaal vergetenquote:Op zondag 12 mei 2013 09:12 schreef Mortaxx het volgende:
Ga ik toch maar even proberen, maar moet ook langs mama vanmiddag
slimquote:Op zondag 12 mei 2013 09:07 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Dat was weer een ander. Voor de duidelijkheid. Poema heeft een aantal chicks lopen die met zoveel mogelijk mannen moeten flirten. Die denken dan dat ze bijna gescoord hebben en komen de week erop weer
Wie zijn dit dan?quote:Op zondag 12 mei 2013 09:15 schreef haan33 het volgende:
Fanta en CY zaten de hele tijd te tongzoenen
Maar zij heeft toch iets met die hugh?quote:Op zondag 12 mei 2013 09:15 schreef haan33 het volgende:
Pics/filmpjesquote:Op zondag 12 mei 2013 09:15 schreef haan33 het volgende:
Haan heeft t uitgebreid gefotografeerd, maar denk niet dat dit gedeeld gaat worden. Had je maar moeten komen stelletje laffaards, beetje fappen op je zolderkamerquote:
quote:Op zondag 12 mei 2013 09:07 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Dacht ik ook inderdaad, wat zijn dit voor praktijken.quote:Op zondag 12 mei 2013 09:20 schreef rosepetals het volgende:
[..]
Maar zij heeft toch iets met die hugh?![]()
Pics?
wel godverdomme hahHHaquote:Op zondag 12 mei 2013 08:30 schreef Panzermaus het volgende:
[..]![]()
Wel verdomme, MINE.Nu wil ik ze kopen inclusief hun natuurlijke habitat en timmer ik er een kijkdoos omheen.
[..]
gjdm, eerste trein dus? Nog veel mensen tot het eind gebleven?
Awhh toeeeeeeeeeeeeeeeequote:Op zondag 12 mei 2013 09:25 schreef MadJackthePirate het volgende:
[..]
Haan heeft t uitgebreid gefotografeerd, maar denk niet dat dit gedeeld gaat worden. Had je maar moeten komen stelletje laffaards, beetje fappen op je zolderkamer
Ja weet ik, zag alleen dat jij te obvious de dansvloer op werd getrokken door zo'n chickquote:Op zondag 12 mei 2013 09:07 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Vooruitquote:Op zondag 12 mei 2013 09:35 schreef Splutje het volgende:
Kan iemand een overzicht geven van wie er daadwerkelijk waren?
Mahl, ik, Haan33, Mortaxx, Dqod, Piye, Geelman, Madelieff, ChristinaYang, Hugh_Myron, Dimachaerus, Fanta, Chai, en misschien meer, maar dit waren de meesten iigquote:Op zondag 12 mei 2013 09:35 schreef Splutje het volgende:
Kan iemand een overzicht geven van wie er daadwerkelijk waren?
Ik was die knappe knulquote:Op zondag 12 mei 2013 09:37 schreef Chai het volgende:
Weet nu niet meer goed wie nou wie op FOK! is. Zoveel namen.
Dat is nog best een flink stelletje.quote:Op zondag 12 mei 2013 09:39 schreef MadJackthePirate het volgende:
[..]
Mahl, ik, Haan33, Mortaxx, Dqod, Piye, Geelman, Madelieff, ChristinaYang, Hugh_Myron, Dimachaerus, Fanta, Chai, en misschien meer, maar dit waren de meesten iig
Klopt, misschien waren het er meer, maar kan me op dit moment niet meer mensen herinneren helaas. Mocht ik je vergeten zijn, sorry!quote:Op zondag 12 mei 2013 09:42 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Dat is nog best een flink stelletje.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |