Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.

2 jaar geleden was ik 26 en woonde alleen. Nu samen en met een kleintje.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 21:58 schreef roos85 het volgende:
[..]
lieve schat , je bent nog jong, ligt nog heel leven voor je. het kan in een aantal maanden echt veranderen.
Dit blad is van de boom gevallenquote:Op zaterdag 11 mei 2013 22:03 schreef JJH het volgende:
[..]
2 jaar geleden was ik 26 en woonde alleen. Nu samen en met een kleintje.
Het kan echt als een blad aan een boom omdraaien.
quote:
Weet je. Het maakt niet uit waar je woont. Je kunt je namelijk voor alles en iedereen verstoppen, behalve voor jezelf. En zolang het echte probleem in mij zit, zal naar de andere kant van het land verhuizen mijn leven niet ineens omgooienquote:Op zaterdag 11 mei 2013 22:00 schreef Stuart het volgende:
[..]
Het maakt ook geen verschil. Geloof me maar, ik heb ook in NL gewoond al was ik toen nog jong
Het zal ook wel aan mij liggen inderdaad al heb ik geen idee wat ik eraan zou moeten doenquote:Op zaterdag 11 mei 2013 22:04 schreef DaMart het volgende:
[..]
Weet je. Het maakt niet uit waar je woont. Je kunt je namelijk voor alles en iedereen verstoppen, behalve voor jezelf. En zolang het echte probleem in mij zit, zal naar de andere kant van het land verhuizen mijn leven niet ineens omgooien.
er wordt op hem gewacht na de voetbalquote:Op zaterdag 11 mei 2013 22:06 schreef roos85 het volgende:
DM, ik ben iets van 40 km van mijn woonplaats gaan wonen..
Merk wel dat sommige vriendschappen daar niet tegen bestand waren![]()
vind dat soms wel erg moeilijk, dat ik veel heb opgegeven om met meneerroos samen te gaan wonen , terwijl er voor hem weinig veranderd is.
Stel dat ik toch nog eens een leuke jongedame tegenkom om mijn leven mee te delen, dan kan ik overal wel wonen hoor. Maar zo lang ik alleen ben, blijf ik toch liever hier in de omgeving. Hier heb ik de duinen en het strand en ben ik bijvoorbeeld nog dicht bij mijn ouders. En het klinkt misschien gek van iemand van 33, maar zij zijn nog steeds de belangrijkste personen in mijn levenquote:Op zaterdag 11 mei 2013 22:06 schreef roos85 het volgende:
DM, ik ben iets van 40 km van mijn woonplaats gaan wonen..
Merk wel dat sommige vriendschappen daar niet tegen bestand waren![]()
vind dat soms wel erg moeilijk, dat ik veel heb opgegeven om met meneerroos samen te gaan wonen , terwijl er voor hem weinig veranderd is.
en elke avond gekooktquote:Op zaterdag 11 mei 2013 22:07 schreef Toekito het volgende:
[..]
er wordt op hem gewacht na de voetbal
Stuquote:
snap ikquote:Op zaterdag 11 mei 2013 22:08 schreef DaMart het volgende:
[..]
Stel dat ik toch nog eens een leuke jongedame tegenkom om mijn leven mee te delen, dan kan ik overal wel wonen hoor. Maar zo lang ik alleen ben, blijf ik toch liever hier in de omgeving. Hier heb ik de duinen en het strand en ben ik bijvoorbeeld nog dicht bij mijn ouders. En het klinkt misschien gek van iemand van 33, maar zij zijn nog steeds de belangrijkste personen in mijn leven.
Vind ik helemaal niet gek, maar dat komt mogelijk omdat we wat dat betreft wel op elkaar lijken. Ook voor mij zijn mijn ouders by far de belangrijkste personen in mijn levenquote:Op zaterdag 11 mei 2013 22:08 schreef DaMart het volgende:
[..]
Stel dat ik toch nog eens een leuke jongedame tegenkom om mijn leven mee te delen, dan kan ik overal wel wonen hoor. Maar zo lang ik alleen ben, blijf ik toch liever hier in de omgeving. Hier heb ik de duinen en het strand en ben ik bijvoorbeeld nog dicht bij mijn ouders. En het klinkt misschien gek van iemand van 33, maar zij zijn nog steeds de belangrijkste personen in mijn leven.
ik snap je verder wel hoor schat. Al valt 40 wel mee toch?quote:Op zaterdag 11 mei 2013 22:09 schreef roos85 het volgende:
[..]
en elke avond gekookt![]()
bedoel meer qua omgeving en vriendenkring enzo.
Ik weet van mezelf hoe ik ben en dat een deel van het probleem ook gewoon bij mezelf ligt. Als ik de afgelopen 15 tot 20 jaar minder verlegen was geweest en de moed had gehad om actie te ondernemen, dan weet ik zeker dat ik nu op zijn minst wel had ervaren hoe het is om een vriendin te hebben. En waar ik ook ben, dat deel van mijn leven en de moeilijkheid om nieuwe contacten te leggen, neem ik altijd met me mee. Dus opnieuw beginnen zou ik op eigen kracht niet lang genoeg volhouden, denk ikquote:Op zaterdag 11 mei 2013 22:07 schreef Stuart het volgende:
[..]
Het zal ook wel aan mij liggen inderdaad al heb ik geen idee wat ik eraan zou moeten doen![]()
Dankje schat.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 22:10 schreef Toekito het volgende:
[..]
ik snap je verder wel hoor schat. Al valt 40 wel mee toch?
Dat heb ik dus totaal niet ...quote:Op zaterdag 11 mei 2013 22:13 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik weet van mezelf hoe ik ben en dat een deel van het probleem ook gewoon bij mezelf ligt. Als ik de afgelopen 15 tot 20 jaar minder verlegen was geweest en de moed had gehad om actie te ondernemen, dan weet ik zeker dat ik nu op zijn minst wel had ervaren hoe het is om een vriendin te hebben. En waar ik ook ben, dat deel van mijn leven en de moeilijkheid om nieuwe contacten te leggen, neem ik altijd met me mee. Dus opnieuw beginnen zou ik op eigen kracht niet lang genoeg volhouden, denk ik![]()
.
Ik heb ook nog nooit een relatie gehad. Ben op het forum misschien wel heel stoer maar op dat gebied eigenlijk helemaal niet. Het is niet zozeer dat ik verlegen ben maar misschien wel onzeker bij vrouwen.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 22:13 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik weet van mezelf hoe ik ben en dat een deel van het probleem ook gewoon bij mezelf ligt. Als ik de afgelopen 15 tot 20 jaar minder verlegen was geweest en de moed had gehad om actie te ondernemen, dan weet ik zeker dat ik nu op zijn minst wel had ervaren hoe het is om een vriendin te hebben. En waar ik ook ben, dat deel van mijn leven en de moeilijkheid om nieuwe contacten te leggen, neem ik altijd met me mee. Dus opnieuw beginnen zou ik op eigen kracht niet lang genoeg volhouden, denk ik![]()
.
Ook dat heb ik dusquote:Op zaterdag 11 mei 2013 22:15 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
Dat heb ik dus totaal niet ...
Bij mij is het meer de sleur van het dagelijkse leven enzo
Meer het gevoel van is dit alles etc
Tja ze komen niet vanzelf naar je toe, Je moet er wel wat voor doen.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 22:16 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik heb ook nog nooit een relatie gehad. Ben op het forum misschien wel heel stoer maar op dat gebied eigenlijk helemaal niet. Het is niet zozeer dat ik verlegen ben maar misschien wel onzeker bij vrouwen.
o jeequote:
Een boogschutter ???quote:
hmmquote:Op zaterdag 11 mei 2013 21:56 schreef Stuart het volgende:
[..]
Aan mogelijkheden ontbreekt het op zich niet. Ik denk gewoon dat het zo moet zijn om wat voor reden dan ook. Ik had het me alleen anders voorgesteld toen ik nog jong en knap was
Ja en nee ......quote:Op zaterdag 11 mei 2013 21:57 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dat werkt bij mij juist uitstekend. Ik hou mezelf al jaren voor de gek en doe voor de buitenwereld alsof ik enorm happy ben
Dat is misschien ook maar het beste
Vroeger ging dat wel vanzelf maar toen zag ik er misschien nog schattig uit ofzoquote:Op zaterdag 11 mei 2013 22:17 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
Tja ze komen niet vanzelf naar je toe, Je moet er wel wat voor doen.
Voor niets gaat de zon op.
Niet gek hoor.... ik heb nog geen idee wat ik straks zonder die 2 moetquote:Op zaterdag 11 mei 2013 22:08 schreef DaMart het volgende:
[..]
Hier nog een boogschutterquote:Op zaterdag 11 mei 2013 22:17 schreef -Engel- het volgende:
[..]
o jee
[..]
Een boogschutter ???
[..]
hmm
[..]
Ja en nee ......
Het gaat je een keer hard bijten
Welke ... er waren zoveel linkjesquote:Op zaterdag 11 mei 2013 22:10 schreef Woeste_Woerd het volgende:
Ik hoop toch even dat jullie die TED-talk aangeklikt hebben. Volgens mij kunnen jullie daar echt wat uithalen.
Ja, boogschutter hierquote:Op zaterdag 11 mei 2013 22:17 schreef -Engel- het volgende:
Een boogschutter ???
[..]
Ja en nee ......
Het gaat je een keer hard bijten
Opnieuw beginnen, is altijd lastigquote:Op zaterdag 11 mei 2013 22:13 schreef DaMart het volgende:
[..]
.
Mijn ouders wonen 3 straten verder op mn broer 5 en mijn zus iets verder weg 5min fietsen oid.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 22:18 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Niet gek hoor.... ik heb nog geen idee wat ik straks zonder die 2 moet
Mijn zus woont in NL, mijn ouders 6 maanden in Spanje en 6 maanden in NL en ik woon 12 maanden in UKquote:Op zaterdag 11 mei 2013 22:19 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
Mijn ouders wonen 3 straten verder op mn broer 5 en mijn zus iets verder weg 5min fietsen oid.
Gues its an italian thing
Jij mag dat hoor en je hebt ook gewoon gelijkquote:Op zaterdag 11 mei 2013 22:20 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Hehehe nee dat hoeft ook niet .... ik was gewoon ff de vrouw aan het uithangen![]()
is dat lekker??quote:Op zaterdag 11 mei 2013 22:17 schreef Stuart het volgende:
De oven staat aan voor een chicken pie van M&S
Allemaal 2 uurtjes met het vliegtuigquote:Op zaterdag 11 mei 2013 22:20 schreef Stuart het volgende:
[..]
Mijn zus woont in NL, mijn ouders 6 maanden in Spanje en 6 maanden in NL en ik woon 12 maanden in UK
Iets minder dicht bij elkaar
Ik post hem toch maar even. Mooie tekst weer, maar ik ervaar het nummer alsof het aan mij gericht is. En dan kan het juist weer een schop onder de kont zijnquote:
Zij behandeld motivatiedrempels, 5-secondenregels, jezelf bedriegen en waarom alles wat wij willen vaak gruwelijk oncomfortabel is. Ik kan er wel een technisch verhaal van maken, maar eigenlijk pakt ze heel veel belangrijke punten uit de positieve psychologie en legt uit waarom veel mensen niet achter hun dromen aangaan.quote:
Ja, soort van pastry puff gebeuren met kip en jus zeg maar. Niet bijzonder maar wel makkelijkquote:Op zaterdag 11 mei 2013 22:20 schreef -Engel- het volgende:
[..]
is dat lekker??
Zit er alleen kip in??
hmm...quote:Op zaterdag 11 mei 2013 22:18 schreef Stuart het volgende:
[..]
Vroeger ging dat wel vanzelf maar toen zag ik er misschien nog schattig uit ofzo
Ja, en een uurtje naar het vliegveld vanaf hier en inchecken en blablabla. Duurt allemaal toch net even iets langerquote:Op zaterdag 11 mei 2013 22:20 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
Allemaal 2 uurtjes met het vliegtuig
wat dan wel ?quote:
Als ik dan ziek ben, belt er dus niemand meer om te vragen hoe het gaat, bijvoorbeeld. Dus daarom moet ik toch maar eens wat proactiever worden als ik ergens een leuke vrouw tegenkom. Want anders ga ik dus wel naar een toekomst waarin ik alleen overblijf en dat wil ik dus echt voorkomenquote:Op zaterdag 11 mei 2013 22:18 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Niet gek hoor.... ik heb nog geen idee wat ik straks zonder die 2 moet
Ik vind het eigenlijk nogal deprimerend. Het zal nooit meer hetzelfde zijn.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 22:21 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik post hem toch maar even. Mooie tekst weer, maar ik ervaar het nummer alsof het aan mij gericht is. En dan kan het juist weer een schop onder de kont zijn.
Dan moet je er wat mee gaan doen. Je praat er al een tijd hier in KSC over, maar er gebeurd niks.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 22:23 schreef DaMart het volgende:
[..]
Als ik dan ziek ben, belt er dus niemand meer om te vragen hoe het gaat, bijvoorbeeld. Dus daarom moet ik toch maar eens wat proactiever worden als ik ergens een leuke vrouw tegenkom. Want anders ga ik dus wel naar een toekomst waarin ik alleen overblijf en dat wil ik dus echt voorkomen.
Mja.... dat zit ook in mijn fam. jaquote:Op zaterdag 11 mei 2013 22:19 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
Mijn ouders wonen 3 straten verder op mn broer 5 en mijn zus iets verder weg 5min fietsen oid.
Gues its an italian thing
Dat zeg ik: veel voornemens, maar geen doorzettingsvermogen om mezelf te veranderenquote:Op zaterdag 11 mei 2013 22:23 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Dan moet je er wat mee gaan doen. Je praat er al een tijd hier in KSC over, maar er gebeurd niks.
In theorie kunnen zaken nog zo eenvoudig klinken en lijken, de praktijk laat in sommige gevallen toch echt iets anders zien.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 22:23 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Dan moet je er wat mee gaan doen. Je praat er al een tijd hier in KSC over, maar er gebeurd niks.
Hoi Engelquote:
Hebben je ouders niet nog een kamertje overquote:Op zaterdag 11 mei 2013 22:20 schreef Stuart het volgende:
[..]
Mijn zus woont in NL, mijn ouders 6 maanden in Spanje en 6 maanden in NL en ik woon 12 maanden in UK
Iets minder dicht bij elkaar
Dan ga je niet verder komen. Kijk eens dat filmpje. Ik heb het idee dat je ervan kan leren. Ik zit niet te drammen voor mijzelf hier.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 22:24 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dat zeg ik: veel voornemens, maar geen doorzettingsvermogen om mezelf te veranderen.
Mooiquote:Op zaterdag 11 mei 2013 22:20 schreef Stuart het volgende:
[..]
Jij mag dat hoor en je hebt ook gewoon gelijk
Ik hou van mijn ouders hoor maar wil er niet wonenquote:Op zaterdag 11 mei 2013 22:25 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Hebben je ouders niet nog een kamertje over
..... t regent hier al de hele dag
Lastigquote:Op zaterdag 11 mei 2013 22:25 schreef crv het volgende:
goddomme 2 keer moeten rebooten, klote updates
Hier ook min of meer wou 1001 dingen doen en er is letterlijk niets van terecht gekomenquote:Op zaterdag 11 mei 2013 22:25 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Ik vind dit vooral confronterend, al moet ik het misschien motiverend noemenquote:Op zaterdag 11 mei 2013 22:23 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik vind het eigenlijk nogal deprimerend. Het zal nooit meer hetzelfde zijn.
Ik ben ook wel redelijk hard geworden geloof ik. Ik heb veel mensen verloren (dood of omdat ik al jaren niet meer in NL woon) en merk wel dat ik keihard kan zijn wat mensen niet altijd verdienen
quote:But where will you go (where will you go)
With no one left to save you from yourself
You can't escape
The truth
I realize you're afraid (I realize)
But you can't abandon everyone
You can't escape
You don't want to escape
Op whatsapp jaquote:
Ik ken deze van TED volgens mij nog niet ....quote:Op zaterdag 11 mei 2013 22:21 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Zij behandeld motivatiedrempels, 5-secondenregels, jezelf bedriegen en waarom alles wat wij willen vaak gruwelijk oncomfortabel is. Ik kan er wel een technisch verhaal van maken, maar eigenlijk pakt ze heel veel belangrijke punten uit de positieve psychologie en legt uit waarom veel mensen niet achter hun dromen aangaan.
Ja, net alsof niet iedereen zijn uitdagingen heeft. Het is misschien kut en ongemakkelijk, maar ik moet mijn problemen oplossen. Jij de jouwe en DM de zijne. Het is niet dat iemand anders een wonder voor je gaat verrichten. En dat is wat ik hier bespeur. Dat mensen hopen dat er ooit een wonder gaat gebeuren.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 22:24 schreef Stuart het volgende:
[..]
In theorie kunnen zaken nog zo eenvoudig klinken en lijken, de praktijk laat in sommige gevallen toch echt iets anders zien.
Confronterend zekerquote:Op zaterdag 11 mei 2013 22:27 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik vind dit vooral confronterend, al moet ik het misschien motiverend noemen.
[..]
Hmm.... misschien een keer proberen als ik weer in de UK ben (en nee ik weet nog niet wanneerquote:Op zaterdag 11 mei 2013 22:21 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, soort van pastry puff gebeuren met kip en jus zeg maar. Niet bijzonder maar wel makkelijk
Filmpje staat op de achtergrond aanquote:Op zaterdag 11 mei 2013 22:25 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Dan ga je niet verder komen. Kijk eens dat filmpje. Ik heb het idee dat je ervan kan leren. Ik zit niet te drammen voor mijzelf hier.
Niet alleen dan toch..... je wilt toch wel wat meer dan alleen bij ziekte wat TLC?quote:Op zaterdag 11 mei 2013 22:23 schreef DaMart het volgende:
Als ik dan ziek ben, belt er dus niemand meer om te vragen hoe het gaat, bijvoorbeeld. Dus daarom moet ik toch maar eens wat proactiever worden als ik ergens een leuke vrouw tegenkom. Want anders ga ik dus wel naar een toekomst waarin ik alleen overblijf en dat wil ik dus echt voorkomen.
Je hoefd je karakter niet te veranderen is mijn mening.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 22:29 schreef DaMart het volgende:
[..]
Filmpje staat op de achtergrond aan.
Maar jezelf/je karakter veranderen is niet zo makkelijk hoor.
Nee, het heeft zin om in een SC andere alsmaar lastig te vallen met gezeur, gejank en gezanik. Ik maak vandaag een uitzondering maar ga hier echt niet posten dat het niet goed met me gaat hoor. Het is te oppervlakkig en bovendien geeft niemand er werkelijk omquote:Op zaterdag 11 mei 2013 22:27 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Ja, net alsof niet iedereen zijn uitdagingen heeft. Het is misschien kut en ongemakkelijk, maar ik moet mijn problemen oplossen. Jij de jouwe en DM de zijne. Het is niet dat iemand anders een wonder voor je gaat verrichten.
Geloof me, ik kan best begrijpen dat je je uitdagingen hebt, dat je verlegen bent, dat je misschien een nare geschiedenis hebt met mensen. Maar op het moment dat je gaat posten dat je oké bent terwijl je dat helemaal niet bent, dan hou je jezelf voor de gek en neem je ook geen verantwoordelijkheid voor je situatie.
Hmm... het kost in ieder geval soms meer en vooral heeft t een hoop tijd nodig...quote:Op zaterdag 11 mei 2013 22:24 schreef Stuart het volgende:
[..]
In theorie kunnen zaken nog zo eenvoudig klinken en lijken, de praktijk laat in sommige gevallen toch echt iets anders zien.
Ah Ok, dacht dat Stu haar weggejaagd hadquote:Op zaterdag 11 mei 2013 22:27 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
Op whatsapp ja
Maar die was druk met werken enzo
schop nodig?quote:Op zaterdag 11 mei 2013 22:24 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dat zeg ik: veel voornemens, maar geen doorzettingsvermogen om mezelf te veranderen.
Dat heb ik ook nooit beweerd. Wel dat je verantwoordelijkheid moet nemen en actie moet ondernemen. Zeggen dat het moeilijk is valt daar niet onder en houdt je alleen maar tegen.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 22:29 schreef DaMart het volgende:
[..]
Filmpje staat op de achtergrond aan.
Maar jezelf/je karakter veranderen is niet zo makkelijk hoor.
ookquote:
Als je deze kant ooit uitkomt, laat het me weten hoor!quote:Op zaterdag 11 mei 2013 22:28 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Hmm.... misschien een keer proberen als ik weer in de UK ben (en nee ik weet nog niet wanneer)
Ja, uiteraard. Dat ziek zijn was alleen een actueel voorbeeld.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 22:29 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Niet alleen dan toch..... je wilt toch wel wat meer dan alleen bij ziekte wat TLC?
hier was het redelijk vandaagquote:Op zaterdag 11 mei 2013 22:25 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Als je zegt dat het kut is, dan kom je wel onder ogen dat je niet gelukkig bent. Ik zeg ook niet dat je het je levensmotto moet maken of uitdragen, maar wel dat je het onder ogen moet komen en je eigen motivatie moet opbouwen om er wat mee te gaan doen. Want, en ik schop nu misschien tegen schenen, dit riedeltje wordt al hier gepost sinds ik voor het eerst in de KSC kwam. Dit gaat zo niet veranderen.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 22:30 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nee, het heeft zin om in een SC andere alsmaar lastig te vallen met gezeur, gejank en gezanik. Ik maak vandaag een uitzondering maar ga hier echt niet posten dat het niet goed met me gaat hoor. Het is te oppervlakkig en bovendien geeft niemand er werkelijk om
Ik zal NOOIT beweren dat ik een moeilijker leven heb dan een ander. Ik zou met niemand willen ruilen. Op dit punt ben ik mogelijk zwak maar ik weet dat ik op andere punten zeer sterk en gelukkig ben. Het is verkeerd om mijn relaas op te vatten als klacht. Ik hou er verder overigens ook over op
Niet zoooooo lang.... gewoon voor eeeen vakanttttttttttttttttieeeeequote:Op zaterdag 11 mei 2013 22:25 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik hou van mijn ouders hoor maar wil er niet wonen
En zeker niet 6 maanden in Spanje
Hier regent het ook keihard
Hmm... ja dat ook, maar ook wel dingen al gedaan die ik graag wilde doen.... en voor de rest mwah ik dien gewoon te doen hequote:Op zaterdag 11 mei 2013 22:26 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
Hier ook min of meer wou 1001 dingen doen en er is letterlijk niets van terecht gekomen![]()
Wel centen verdiendook niet onbelangrijk
Wie weet, ongemerkt en unintentionally (weet geen goede NL vertaling eigenlijk)quote:
Heb het grootste deel in mn bed gelegen echt niet normaal en dan niet eens veel slapen ofzo ...quote:Op zaterdag 11 mei 2013 22:33 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Hmm... ja dat ook, maar ook wel dingen al gedaan die ik graag wilde doen.... en voor de rest mwah ik dien gewoon te doen he
Hmm... motiverend nee dat vind ik niet ....het spreekt je angsten aan.......quote:Op zaterdag 11 mei 2013 22:27 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik vind dit vooral confronterend, al moet ik het misschien motiverend noemen.
[..]
wij ?quote:
Goed gezegdquote:Op zaterdag 11 mei 2013 22:27 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Ja, net alsof niet iedereen zijn uitdagingen heeft. Het is misschien kut en ongemakkelijk, maar ik moet mijn problemen oplossen. Jij de jouwe en DM de zijne. Het is niet dat iemand anders een wonder voor je gaat verrichten. En dat is wat ik hier bespeur. Dat mensen hopen dat er ooit een wonder gaat gebeuren.
Geloof me, ik kan best begrijpen dat je je uitdagingen hebt, dat je verlegen bent, dat je misschien een nare geschiedenis hebt met mensen. Maar op het moment dat je gaat posten dat je oké bent terwijl je dat helemaal niet bent, dan hou je jezelf voor de gek en neem je ook geen verantwoordelijkheid voor je situatie. Het is wel gemakkelijk, want je hoeft dan geen moeite te nemen om dingen te veranderen in je leven.
Tot morgen wellichtquote:Op zaterdag 11 mei 2013 22:33 schreef crv het volgende:
ik kap ermee voor vandaag, volgens mij staat mijn laptop nog steeds te updaten, hij is beretraag![]()
Ik ga over 5 weken voor 4 dagen naar Spanjequote:Op zaterdag 11 mei 2013 22:32 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Niet zoooooo lang.... gewoon voor eeeen vakanttttttttttttttttieeeee
Ongeveer....quote:Op zaterdag 11 mei 2013 22:31 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Dag mensen
Het gaat nu over relaties heb ik het idee :p
slaap lekkerquote:
Ik probeer er hier ook zo min mogelijk woorden aan te besteden hoor. Voor anderen is het immers ook niet altijd leuk om te lezen dat anderen zich kut voelen.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 22:30 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Dat heb ik ook nooit beweerd. Wel dat je verantwoordelijkheid moet nemen en actie moet ondernemen. Zeggen dat het moeilijk is valt daar niet onder en houdt je alleen maar tegen.
Mijn vriend en ik, gelukkig.quote:
Ik denk dat je het gelijk gepmt/gedmt krijgt als ik t weet .....quote:Op zaterdag 11 mei 2013 22:31 schreef Stuart het volgende:
[..]
Als je deze kant ooit uitkomt, laat het me weten hoor!![]()
quote:
quote:Op zaterdag 11 mei 2013 22:32 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja, uiteraard. Dat ziek zijn was alleen een actueel voorbeeld.
Maar heb je dan helemaal geen vrienden etc.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 22:36 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik probeer er hier ook zo min mogelijk woorden aan te besteden hoor. Voor anderen is het immers ook niet altijd leuk om te lezen dat anderen zich kut voelen.
En ik vind dat ik genoeg doe. Ja, ik zeg dat het moeilijk is, maar ik heb ook zelf vastgesteld wat het probleem i En ik bedenk ook regelmatig hoe het anders kan, en misschien wel moet, maar ik val altijd terug in oude gewoontes.
En ik ook wel stappen gemaakt hoor. Vorig jaar ben ik op groepsvakantie geweest met het vliegtuig. Zowel groepsreizen als vliegtuigen stonden me altijd tegen. Dus ja, ik maak wel stappen, maar soms gaat het me nog niet snel genoeg.
Ja, maar bij mij roept dat een soort 'zo ben ik ook en dat moet dus veranderen'-gevoel op, dus vandaar dat het ook een beetje motiverend werktquote:Op zaterdag 11 mei 2013 22:34 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Hmm... motiverend nee dat vind ik niet ....het spreekt je angsten aan.......
Daaaag CRVquote:Op zaterdag 11 mei 2013 22:33 schreef crv het volgende:
ik kap ermee voor vandaag, volgens mij staat mijn laptop nog steeds te updaten, hij is beretraag![]()
zonder opzetquote:Op zaterdag 11 mei 2013 22:33 schreef Stuart het volgende:
[..]
Wie weet, ongemerkt en unintentionally (weet geen goede NL vertaling eigenlijk)
Je hoeft niet hier te posten, want ik ga niks voor je oplossen. Het enige wat ik kan doen is luisteren en misschien vertellen hoe ik ertegen aan kijk. En voel vrij dat te posten, want je bent al-met-al volgens mij wel een goudeerlijke en goede gozer, dus ik gun je het ontzettend dat je eruit gaat halen wat er in jouw leven zit. Dus feedback wil ik je altijd wel geven. Maar uiteindelijk gaat het erom dat jij eerlijk tegen jezelf bent en achter de dingen aangaan die jou gelukkig maken.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 22:36 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik probeer er hier ook zo min mogelijk woorden aan te besteden hoor. Voor anderen is het immers ook niet altijd leuk om te lezen dat anderen zich kut voelen.
En ik vind dat ik genoeg doe. Ja, ik zeg dat het moeilijk is, maar ik heb ook zelf vastgesteld wat het probleem i En ik bedenk ook regelmatig hoe het anders kan, en misschien wel moet, maar ik val altijd terug in oude gewoontes.
En ik ook wel stappen gemaakt hoor. Vorig jaar ben ik op groepsvakantie geweest met het vliegtuig. Zowel groepsreizen als vliegtuigen stonden me altijd tegen. Dus ja, ik maak wel stappen, maar soms gaat het me nog niet snel genoeg.
Dat ken ik wel..... vorig jaar ff zo'n periode gehad ... ik wilde alleen maar in mijn bed liggen.... mezelf eruit geschopt en toen ben ik maar een doel gaan zoeken en dat werden er steeds meer.....quote:Op zaterdag 11 mei 2013 22:34 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
Heb het grootste deel in mn bed gelegen echt niet normaal en dan niet eens veel slapen ofzo ...
Stappen? Dat heb ik een paar jaar geleden een paar keer gedaan, maar ik stond me alleen maar te schamen voor het losbandige gedrag van de mensen waar ik toen ineens even niet bij hoordequote:Op zaterdag 11 mei 2013 22:38 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
Maar heb je dan helemaal geen vrienden etc.
Die je bv op weg helpen tijdens het stappen enzo ?
quote:Op zaterdag 11 mei 2013 22:36 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik ga over 5 weken voor 4 dagen naar Spanje
Dan toch verder kijken naar andere vrienden / mensen om mee te gaan stappen?quote:Op zaterdag 11 mei 2013 22:40 schreef DaMart het volgende:
[..]
Stappen? Dat heb ik een paar jaar geleden een paar keer gedaan, maar ik stond me alleen maar te schamen voor het losbandige gedrag van de mensen waar ik toen ineens even niet bij hoorde.
Btje is niet genoegquote:Op zaterdag 11 mei 2013 22:38 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja, maar bij mij roept dat een soort 'zo ben ik ook en dat moet dus veranderen'-gevoel op, dus vandaar dat het ook een beetje motiverend werkt.
klinkt me heel bekend...quote:Op zaterdag 11 mei 2013 22:44 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Btje is niet genoeg
Je hebt echt een omslagpunt nodig en daarna de steun om door de inslijpperiode te komen
Als dat magquote:
hmm... je houdt niet van een klein beetje gek doenquote:Op zaterdag 11 mei 2013 22:40 schreef DaMart het volgende:
[..]
Stappen? Dat heb ik een paar jaar geleden een paar keer gedaan, maar ik stond me alleen maar te schamen voor het losbandige gedrag van de mensen waar ik toen ineens even niet bij hoorde.
Dit inderdaad. En dat omslagpunt heeft veel te maken met motivatie volgens mij. Zowel positieve als negatieve, gedwongen als ongedwongen.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 22:44 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Btje is niet genoeg
Je hebt echt een omslagpunt nodig en daarna de steun om door de inslijpperiode te komen
Heb wel een idee wat hij bedoeld.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 22:45 schreef -Engel- het volgende:
[..]
hmm... je houdt niet van een klein beetje gek doen
Of vond je gewoon dat ze alleen maar bier mochten heisen??
Natuurlijk.... het is een openbaar forumquote:
I did but but but ...quote:Op zaterdag 11 mei 2013 22:46 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Dat bedoel ik.... en beide moet je zelf beginnen....
De eerste stap is het probleem zelf herkennen, want dan kun je het pas aanpakken. En die stap heb ik gezet. En ik durf ook gewoon toe te geven dat er tig redenen te bedenken zijn waarom bepaalde dingen in mijn leven niet zo zijn gelopen als ik had gewild, maar dat ik zelf de belangrijkste reden ben.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 22:40 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Je hoeft ook niet hier te posten, ik ga niks voor je oplossen. Het enige wat ik kan doen is luisteren en misschien vertellen hoe ik ertegen aan kijk. En voel vrij dat te posten, want je bent al-met-al volgens mij wel een goudeerlijke en goede gozer, dus ik gun je het ontzettend dat je eruit gaat halen wat er in jouw leven zit. Maar uiteindelijk gaat het erom dat jij eerlijk tegen jezelf bent en achter de dingen aangaan die jou gelukkig maken.
Het is moeilijk en ongemakkelijk, omdat je drempels over moet. Bedenken gaat dat niet veranderen, doen wel. Maar uiteindelijk zitten achter die drempels de beloning. En gebruik je ontevredenheid als motivatie. Geloof me, het kan een goede drijfveer zijn.
Ja maar dan moet de tegen partij wel mee willen lachen.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 22:48 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Je kan het beste eerlijk zijn in een relatie, en hij valt te verbeteren door heel veel te lachen
Motivatie... ik weet niet .... soms is het een soort van diep dal... met iemand die je eruit vist.... of ... Zo'n donder-een-eind-op- watdenken- jullie-wel-niet-gevoel en soms gewoon opeens een stel haalbare doelen die je helpen weer oke te zijn met je zelfquote:Op zaterdag 11 mei 2013 22:45 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Dit inderdaad. En dat omslagpunt heeft veel te maken met motivatie volgens mij. Zowel positieve als negatieve, gedwongen als ongedwongen.
Hmmm ik hou ook niet van agressieve kotsende lui.... maar dan ga je met de verkeerde mensen op padquote:Op zaterdag 11 mei 2013 22:46 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
Heb wel een idee wat hij bedoeld.
In ons groepje zaten er ook altijd wel 1 of 2 die helemaal los gingen,
en div problemen veroorzaakte
(agresief of echt dronken kotsen etc enz en als de rest het dan leuk en gezellig heeft ...
Al mijn "vriendinnetjes" wilden dat allemaal, want als een meisje niet kan lachen wordt het met mij sowieso niks.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 22:48 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
Ja maar dan moet de tegen partij wel mee willen lachen.
Zou dat doner-een-eind-op-watdenkenjullieweniet ook niet een vorm van motivatie zijn? Even schijt hebben en gewoon ervoor gaan wat jij wil of nodig hebt?quote:Op zaterdag 11 mei 2013 22:48 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Motivatie... ik weet niet .... soms is het een soort van diep dal... met iemand die je eruit vist.... of ... Zo'n donder-een-eind-op- watdenken- jullie-wel-niet-gevoel en soms gewoon opeens een stel haalbare doelen die je helpen weer oke te zijn met je zelf
Nee dat ken ikquote:Op zaterdag 11 mei 2013 22:47 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
I did but but but ...
ging niet zo als ik wou etc
En zo is het cirkeltje rond, want dat ertoe zetten, daar gaat filmpje over.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 22:48 schreef DaMart het volgende:
[..]
De eerste stap is het probleem zelf herkennen, want dan kun je het pas aanpakken. En die stap heb ik gezet. En ik durf ook gewoon toe te geven dat er tig redenen te bedenken zijn waarom bepaalde dingen in mijn leven niet zo zijn gelopen als ik had gewild, maar dat ik zelf de belangrijkste reden ben.
En ik weet dat ik over drempels heen moet stappen en dat het gevolg daarvan 90% van de keren dat ik dat doe enorm meevalt. Maar zelfs met mijn lange benen is het niet altijd even makkelijk om mezelf ertoe te zetten die drempel over te gaan. En daar liggen mijn kansen.
Eerlijkheid oke....quote:Op zaterdag 11 mei 2013 22:48 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Je kan het beste eerlijk zijn in een relatie, en hij valt te verbeteren door heel veel te lachen
quote:Op zaterdag 11 mei 2013 22:48 schreef DaMart het volgende:
[..]
De eerste stap is het probleem zelf herkennen, want dan kun je het pas aanpakken. En die stap heb ik gezet. En ik durf ook gewoon toe te geven dat er tig redenen te bedenken zijn waarom bepaalde dingen in mijn leven niet zo zijn gelopen als ik had gewild, maar dat ik zelf de belangrijkste reden ben.
En ik weet dat ik over drempels heen moet stappen en dat het gevolg daarvan 90% van de keren dat ik dat doe enorm meevalt. Maar zelfs met mijn lange benen is het niet altijd even makkelijk om mezelf ertoe te zetten die drempel over te gaan. En daar liggen mijn kansen.
ja dat ook jaquote:Op zaterdag 11 mei 2013 22:48 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
Ja maar dan moet de tegen partij wel mee willen lachen.
Omdat ik een optimist ten top ben, en de hele tijd chagarijnig of serieus is ook niksquote:Op zaterdag 11 mei 2013 22:51 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Eerlijkheid oke....
Maar wat heeft heel veel lachen er mee te maken?
Tja ... ik weet en snap wat je bedoeld, maar kies er voor om er ff verder niet op door te gaanquote:Op zaterdag 11 mei 2013 22:50 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Al mijn "vriendinnetjes" wilden dat allemaal, want als een meisje niet kan lachen wordt het met mij sowieso niks.
tnxquote:
heb je wel leuke humor dan?quote:Op zaterdag 11 mei 2013 22:50 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Al mijn "vriendinnetjes" wilden dat allemaal, want als een meisje niet kan lachen wordt het met mij sowieso niks.
Nee. Ik hoor gewoon niet thuis in dat uitgaanswereldje. Nadat ik het een paar keer heb geprobeerd, weet ik dat gewoonquote:Op zaterdag 11 mei 2013 22:41 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
Dan toch verder kijken naar andere vrienden / mensen om mee te gaan stappen?
Misschien heb ik dat omslagpunt van de week wel gehad, toen ik ziek op de bank lag en weinig meer kon doen dan nadenken. Toen besefte ik ook ineens weer hoe zeer ik een leuke vriendin in mijn leven misquote:Op zaterdag 11 mei 2013 22:44 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Btje is niet genoeg
Alleen als er niemand kijktquote:Op zaterdag 11 mei 2013 22:45 schreef -Engel- het volgende:
[..]
hmm... je houdt niet van een klein beetje gek doen
Of vond je gewoon dat ze alleen maar bier mochten heisen??
Dromen, idealen, wensen, relaties. We zijn vandaag R&P.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 22:51 schreef RockNijntje het volgende:
Wat is er aan de hand / Waar gaat het over?
Ligt eraan wat jij leuk vind, ik krijg zelf vaak te horen dat ik een droge humor hebquote:
Ik blijf je t och zeggen dat je met de verkeerde mensen opstap bent gegaan.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 22:53 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nee. Ik hoor gewoon niet thuis in dat uitgaanswereldje. Nadat ik het een paar keer heb geprobeerd, weet ik dat gewoon.
[..]
Misschien heb ik dat omslagpunt van de week wel gehad, toen ik ziek op de bank lag en weinig meer kon doen dan nadenken. Toen besefte ik ook ineens weer hoe zeer ik een leuke vriendin in mijn leven mis.
Ik moet dat nog even in een tekst voor mezelf gaan verwerken, denk ik. Altijd handig om dat soort bespiegelingen op te schrijven, zodat ik ze later nog eens terug kan lezen (moet ik ook maar eens gaan doen).
[..]
Alleen als er niemand kijkt.
Maar ik drink zelf geen alcohol en als dan na twee bier bij anderen alle remmen losgaan, dan vind ik daar weinig aan eerlijk gezegd.
Nee... meer een ego-actie of omslagmoment ... het helpt niet om mij die 5km sneller te laten lopen.... dat doe ik op een geheel andere manierquote:Op zaterdag 11 mei 2013 22:50 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Zou dat doner-een-eind-op-watdenkenjullieweniet ook niet een vorm van motivatie zijn? Even schijt hebben en gewoon ervoor gaan wat jij wil of nodig hebt?
Zo ver weg woon je toch niet?quote:Op zaterdag 11 mei 2013 22:54 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
Ik blijf je t och zeggen dat je met de verkeerde mensen opstap bent gegaan.
Als ik in de buurt had gewoond had ik graag een keer mee genomen
Hmm... het verbeteren en veranderen van het leven zodat men gelukkig isquote:Op zaterdag 11 mei 2013 22:51 schreef RockNijntje het volgende:
Wat is er aan de hand / Waar gaat het over?
Nee oke ik ga ook niet de hele tijd chaggie of serieus doen.... maar dat heeft niet echt wat met optimisme te makenquote:Op zaterdag 11 mei 2013 22:52 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Omdat ik een optimist ten top ben, en de hele tijd chagarijnig of serieus is ook niks
Zaandam (10km van Amsterdam)quote:
Ik denk dat wij ongeveer hetzelfde beschrijven, maar met andere woorden.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 22:54 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Nee... meer een ego-actie of omslagmoment ... het helpt niet om mij die 5km sneller te laten lopen.... dat doe ik op een geheel andere maniermaar t zorgde wel dat ik zoiets had van ik ga die 5km gewoon doen
Feel free to pass byquote:Op zaterdag 11 mei 2013 22:57 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dat is maar 40km hiervandaan met de auto.
Dat herken ik van een aantal vriendinnen van mijquote:Op zaterdag 11 mei 2013 22:53 schreef DaMart het volgende:
Nee. Ik hoor gewoon niet thuis in dat uitgaanswereldje. Nadat ik het een paar keer heb geprobeerd, weet ik dat gewoon.
Dat zijn idd de momenten dat je over dingen nadenkt ... maar dat denken, is niet genoegquote:Misschien heb ik dat omslagpunt van de week wel gehad, toen ik ziek op de bank lag en weinig meer kon doen dan nadenken. Toen besefte ik ook ineens weer hoe zeer ik een leuke vriendin in mijn leven mis.
DOEN!!!!!!!! ECHTquote:Ik moet dat nog even in een tekst voor mezelf gaan verwerken, denk ik. Altijd handig om dat soort bespiegelingen op te schrijven, zodat ik ze later nog eens terug kan lezen (moet ik ook maar eens gaan doen).
hehehe ik doe t ook als er wel mensen kijken..... lekker boeiendquote:Alleen als er niemand kijkt.
Na 2 bier alquote:Maar ik drink zelf geen alcohol en als dan na twee bier bij anderen alle remmen losgaan, dan vind ik daar weinig aan eerlijk gezegd.
quote:
Mr Bean? Monty Python? Hans Teeuwen?quote:Op zaterdag 11 mei 2013 22:53 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Ligt eraan wat jij leuk vind, ik krijg zelf vaak te horen dat ik een droge humor heb
hahahaquote:Op zaterdag 11 mei 2013 22:55 schreef roos85 het volgende:
ik heb vandaag trouwens zo'n goede doelen verkoper met zijn bek vol tanden laten staan
en t ging mij om de afstand en niet om de snelheidquote:Op zaterdag 11 mei 2013 22:57 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Ik denk dat wij ongeveer hetzelfde beschrijven, maar met andere woorden.![]()
Dan ga je de drempel over, dat moment is het.En daarvoor is die opbouw nodig van motivatie, drang, etc...
Maar wel heerlijk zodra je die 5 kilometer dan pakt! Dan maakt het ook niet uit hoe het heet.
Ja had ze maar na moeten denken voor ze de bloemetjes met een ander ging buiten zetten.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 23:00 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Ik ben eigenlijk een second opinion hier voor nodig. Twee jaar geleden had ik een relatie, waarbij ik bedonderd werd door haar. Toen ik erachter kwam ben ik er gelijk mee gekapt.
Ongeveer een jaar later (inmiddels had ik een nieuwe scharrel) kreeg ik een berichtje van mijn ex, of ik het nog een keer met haar wou " proberen ".
Ik heb een berichtje gestuurd waarin ik haar even heb afgekraakt, vinden jullie mijn actie gerechtvaardigd?
Hans Teeuwen en Mr Bean natuurlijkquote:Op zaterdag 11 mei 2013 22:59 schreef -Engel- het volgende:
[..]
[..]
Mr Bean? Monty Python? Hans Teeuwen?
de tuin is groot genoeg voor een tent (of 100quote:
Nee eigenlijk niet......quote:Op zaterdag 11 mei 2013 23:00 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Ik ben eigenlijk een second opinion hier voor nodig. Twee jaar geleden had ik een relatie, waarbij ik bedonderd werd door haar. Toen ik erachter kwam ben ik er gelijk mee gekapt.
Ongeveer een jaar later (inmiddels had ik een nieuwe scharrel) kreeg ik een berichtje van mijn ex, of ik het nog een keer met haar wou " proberen ".
Ik heb een berichtje gestuurd waarin ik haar even heb afgekraakt, vinden jullie mijn actie gerechtvaardigd?
Het is een beetje saaiquote:Op zaterdag 11 mei 2013 23:01 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
Ja had ze maar na moeten denken voor ze de bloemetjes met een ander ging buiten zetten.
En is er wat mis met je huidige relatie ?
a nicequote:Op zaterdag 11 mei 2013 23:01 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Hans Teeuwen en Mr Bean natuurlijk
Excellentquote:Op zaterdag 11 mei 2013 22:37 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Ik denk dat je het gelijk gepmt/gedmt krijgt als ik t weet .....
Ik zie het nut er niet zo van in. Misschien lucht het op, maar het feit dat zij het gevoel heeft dat ze een vergissing heeft gemaakt zou je ook al goed kunnen laten voelen. Be the bigger man.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 23:00 schreef SgtPorkbeans het volgende:
van het kwf, of ik ze al steunde.. ik maar gezegd dat ik af en toe wat overmaak en dat ze vorig jaar een flinke bijdrage hebben ontvangen omdat ik op de uitvaart van mijn pa collecte had laten houden.quote:
fijn , ik ookquote:
Uhm, met de auto?quote:Op zaterdag 11 mei 2013 22:58 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
Feel free to pass by
Weet alleen niet hoe je weer naar huis moet
En waar is hier xD
Een kroeg gaat juist nog wel. Daar kun je elkaar tenminste nog een beetje verstaan. In een disco of club werkt dat niet echtquote:Op zaterdag 11 mei 2013 22:58 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Dat herken ik van een aantal vriendinnen van mijIkzelf hou niet zo van de kroeg, maar wel van poolen en dansen
Nou ja, morgen maar even gaan typenquote:Dat zijn idd de momenten dat je over dingen nadenkt ... maar dat denken, is niet genoeg
[..]
DOEN!!!!!!!! ECHT
Ik ben gewoon bang dat ik gigantisch voor lul sta als ik dan gek ga doenquote:[..]
hehehe ik doe t ook als er wel mensen kijken..... lekker boeiend
[..]
Ja, sommigen hebben weinig nodigquote:Na 2 bier al
maar ik snap je punt
quote:
kamperenquote:Op zaterdag 11 mei 2013 23:01 schreef crv het volgende:
[..]
de tuin is groot genoeg voor een tent (of 100)
Ja, dat dusquote:Op zaterdag 11 mei 2013 22:39 schreef -Engel- het volgende:
[..]
zonder opzet
dus onopzettelijk denk ik
Een heer ben ik zeker, maar ze had niet met hangende pootjes terug moeten komenquote:Op zaterdag 11 mei 2013 23:01 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Nee eigenlijk niet......
Want je bent toch een heer... en je wilde toch niks meer met haar... dus een nee dank je wel was voldoende geweest
Ja, zo op het eerste afgaande zou het terecht kunnen zijn. Ik denk dat je directe omgeving hier een beter oordeel over kan geven. Die kennen meer ins en outs natuurlijk.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 23:00 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Ja maar daar kun je zelf iets aan veranderen.quote:
Mijn vaders verjaardag. Daar ben ik al jaren niet meer bij geweest dus ik ben blij dat ik daar dit jaar wel bij kan zijnquote:
Uiteindelijk draait het erom dat je behaald heb wat jij wou. Maar voelt goed he?quote:Op zaterdag 11 mei 2013 23:00 schreef -Engel- het volgende:
[..]
en t ging mij om de afstand en niet om de snelheid
hehe dat is wel gaaf jaquote:Op zaterdag 11 mei 2013 23:03 schreef roos85 het volgende:
[..]
van het kwf, of ik ze al steunde.. ik maar gezegd dat ik af en toe wat overmaak en dat ze vorig jaar een flinke bijdrage hebben ontvangen omdat ik op de uitvaart van mijn pa collecte had laten houden.
dat gezicht toen
Ik heb nu examens, dus van leuke dingen doen komt vrij weinig terechtquote:Op zaterdag 11 mei 2013 23:04 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
Ja maar daar kun je zelf iets aan veranderen.
Je relatie is zo saai als je het zelf laat worden.
Dat de ander buiten de deur neukt daar kun je weinig aan doen...
(ja of zei had het aan moeten geven dat er wat moest veranderen)
watjequote:Op zaterdag 11 mei 2013 23:03 schreef -Engel- het volgende:
[..]
[..]
kamperen
ik heb wel een tentenzo.... ik kan alleen niet koken als ik onderweg ben
Dat je dat in sub erbij moet schrijven doet anders denken.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 23:03 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Dan trek je haar slipje met je tanden uit en doe eens wat geks ....
ja ik roep ook maar wat
dat laatste was geen leugen... anders zou ik dat niet zeggen lquote:Op zaterdag 11 mei 2013 23:04 schreef -Engel- het volgende:
[..]
hehe dat is wel gaaf ja.. mits geen leugen want dat is dan weer zielig
Je hebt niet ergens een gaatje van 1,5 uur?quote:Op zaterdag 11 mei 2013 23:05 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Ik heb nu examens, dus van leuke dingen doen komt vrij weinig terecht
Doe de dingen die je leuk vindquote:Op zaterdag 11 mei 2013 23:03 schreef DaMart het volgende:
Een kroeg gaat juist nog wel. Daar kun je elkaar tenminste nog een beetje verstaan. In een disco of club werkt dat niet echt.
En poolen is wel leuk.
Je hebt het geprobeerdquote:Dansen wat minder. Een jaar of 6 geleden heb ik me ingeschreven voor dansles, maar halverwege ben ik afgehaakt omdat het echt niet mijn ding was.
quote:Nou ja, morgen maar even gaan typen.
Neequote:Ik ben gewoon bang dat ik gigantisch voor lul sta als ik dan gek ga doen.
ja dat is zo....quote:Ja, sommigen hebben weinig nodig.
En als je nuchter bent, dan ziet de wereld er anders uit dan de wereld van de dronken mensen.
dat is de laatste tijd wel erg iddquote:Op zaterdag 11 mei 2013 23:06 schreef D. het volgende:
[..]
Rustig hoeft niet, maar baggeren is teveel van het 'goede'
En een groot deel gaat toch aan de strijkstokquote:Op zaterdag 11 mei 2013 23:06 schreef Bos81 het volgende:
Tja het KWF. Ik ben maandelijks donateur. Maar ik word wel 1 keer per jaar gebeld met de vraag of ik mijn donatie wil ophogen. Nou ik dacht het niet hoor..
Baggeren is misschien een groot woord. Er werden wat herinneringen opgehaald met behulp van muziek. Echt baggeren vind ik dat niet al kan ik begrijpen dat je er niets mee hebtquote:Op zaterdag 11 mei 2013 23:06 schreef D. het volgende:
[..]
Rustig hoeft niet, maar baggeren is teveel van het 'goede'
Niet jouw probleemquote:Op zaterdag 11 mei 2013 23:03 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Een heer ben ik zeker, maar ze had niet met hangende pootjes terug moeten komen
Wanneer nog meer dan? Zo makkelijk geroepen immersquote:
Het was allemaal baggermuziekquote:Op zaterdag 11 mei 2013 23:07 schreef Stuart het volgende:
[..]
Baggeren is misschien een groot woord. Er werden wat herinneringen opgehaald met behulp van muziek. Echt baggeren vind ik dat niet al kan ik begrijpen dat je er niets mee hebt
Zeker al mag ik zelf ook niet klagenquote:
Oe... drink je een biertje in mijn naam met hemquote:Op zaterdag 11 mei 2013 23:04 schreef Stuart het volgende:
[..]
Mijn vaders verjaardag. Daar ben ik al jaren niet meer bij geweest dus ik ben blij dat ik daar dit jaar wel bij kan zijn
En dat is natuurlijk jouw persoonlijke mening. Je had ons ook kunnen 'leren' om andere muziek te luisterenquote:
Will do my dearquote:Op zaterdag 11 mei 2013 23:08 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Oe... drink je een biertje in mijn naam met hem
dagelijksquote:Op zaterdag 11 mei 2013 23:07 schreef Stuart het volgende:
[..]
Wanneer nog meer dan? Zo makkelijk geroepen immers
Heb je daar ervaring mee Engeltje?quote:Op zaterdag 11 mei 2013 23:06 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Dat je dat in sub erbij moet schrijven doet anders denken.
UHUH ....... en die tijd was nog mijn persoonlijke doel van die dag ook nogquote:Op zaterdag 11 mei 2013 23:04 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Uiteindelijk draait het erom dat je behaald heb wat jij wou. Maar voelt goed he?
Haha. Hier, je nummer 11, 12 of 13 van eergisteren.quote:
Nee, niet eens een mening, het WAS baggerquote:Op zaterdag 11 mei 2013 23:08 schreef Stuart het volgende:
[..]
En dat is natuurlijk jouw persoonlijke mening. Je had ons ook kunnen 'leren' om andere muziek te luisteren
Geef eens een concreet voorbeeld dan. Je bent er zelf immers vaak genoeg bij. Ik vind het 'baggeren' namelijk wel meevallen hierquote:
Klopt. En het werkte niet voor mij. Jammer maar helaasquote:
Zo kun je het inderdaad ook zien. Zo heb ik er in ieder geval nog nooit tegenaan gekekenquote:NeeJe durft gewoon jezelf te zijn
dan sta je niet voor lul maar dan sta je in je kracht
Sweet! Welke loop heb je gedaan?quote:Op zaterdag 11 mei 2013 23:09 schreef -Engel- het volgende:
[..]
UHUH ....... en die tijd was nog mijn persoonlijke doel van die dag ook nog
ik ben volgens mij nog nooit zo trots geweest ... ook al had ik geen 1,2,3,4, etc plaatsik was gewoon blij dat ik het gehaald had enzo
T heeft niks met watjeszijn te maken.... ik heb jaren lang op scouting gezeten .... ik vond t gewoon niet meer leukquote:Op zaterdag 11 mei 2013 23:05 schreef crv het volgende:
[..]
watje
Ik moet er ook niks van hebben hoor
Introduceer ons eens in de wereld van de 'goede' muziek dan father D.quote:
dat doe ik expresquote:Op zaterdag 11 mei 2013 23:06 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Dat je dat in sub erbij moet schrijven doet anders denken.
Dan vind ik het een supertop actiequote:Op zaterdag 11 mei 2013 23:06 schreef roos85 het volgende:
[..]
dat laatste was geen leugen... anders zou ik dat niet zeggen l
Freud zou zeggen dat het stiekem je droom is.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 23:11 schreef -Engel- het volgende:
[..]
dat doe ik expresGewoon omdat dat kan
Da's een goede afsluiter van alle YT'squote:Op zaterdag 11 mei 2013 23:09 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Haha. Hier, je nummer 11, 12 of 13 van eergisteren.Dat zou je moeten opvrolijken.
doeniet zo bijdehand en ik ga me niet verdedigen hier, het is niet erg dat er gebaggerd wordt af en toe maar het wordt een beetje te en wat D zegt, het is kuuziekquote:Op zaterdag 11 mei 2013 23:09 schreef Stuart het volgende:
[..]
Geef eens een concreet voorbeeld dan. Je bent er zelf immers vaak genoeg bij. Ik vind het 'baggeren' namelijk wel meevallen hier
Ik zeg gewoon dat ik dat niet doe ..... hoef je niet te liegenquote:Op zaterdag 11 mei 2013 23:07 schreef DaMart het volgende:
Begin dit jaar werd ik in de stad aangesproken door iemand die een donatie wilde voor KWF. Dan moest ik ter plekke even een machtiging invullen. Omdat het een schattige jongedame was, heb ik haar haar verhaal af laten maken en gezegd dat ik wel op de website zou kijken.
Ook dat heb ik dus nog niet gedaan![]()
.
Nee, daar staan jullie niet voor openquote:Op zaterdag 11 mei 2013 23:10 schreef Stuart het volgende:
[..]
Introduceer ons eens in de wereld van de 'goede' muziek dan father D.
quote:Op zaterdag 11 mei 2013 23:07 schreef Toekito het volgende:
Ik gaf ooit maandelijks aan Bart Foundation maar toen kwam de crisis in huize Toek.
Nee duhquote:
Kun je zoiets niet beter spontaan laten gebeuren?quote:Op zaterdag 11 mei 2013 23:11 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Misschien een beetje offtopic maartoch: Heeft iemand nog ideeen voor leuke xxx spelletjes met mijn vriendin
Auch!quote:
Laten we het gewoon op GC houdenquote:Op zaterdag 11 mei 2013 23:12 schreef Woeste_Woerd het volgende:
Ha! Van ONZ naar R&P naar SEX... Gaat goed vandaag.
Je doet zelf bijdehand. Je klaagt dat er teveel wordt gebaggerd, dagelijks zelfs maar komt vervolgens met geen enkel concreet voorbeeld. En prima dat jij en D. het kutmuziek vonden, de posters vonden dat niet en daaruit blijkt dat het puur gebaseerd is op een persoonlijke mening en niet op feiten.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 23:12 schreef crv het volgende:
[..]
doeniet zo bijdehand en ik ga me niet verdedigen hier, het is niet erg dat er gebaggerd wordt af en toe maar het wordt een beetje te en wat D zegt, het is kuuziek
Ik heb een heel brede muzieksmaak hoor dus je zou best 1 liedje kunnen proberen toch. Iets waarvan je mogelijk denkt dat wij het kunnen waarderen?quote:
Ik weet wel wat een saai seksleven is jaquote:Op zaterdag 11 mei 2013 23:09 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Heb je daar ervaring mee Engeltje?
Dat is inderdaad een beetje flauw, sorryquote:
Ik had toen wel de intentie om op de website te kijken hoor. Maar ik was dat alweer vergetenquote:Op zaterdag 11 mei 2013 23:12 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Ik zeg gewoon dat ik dat niet doe ..... hoef je niet te liegen
Misschien wel, maar ik heb al wel een ideequote:Op zaterdag 11 mei 2013 23:13 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Kun je zoiets niet beter spontaan laten gebeuren?
Dat lukt vast ja, maar er is al teveel muziek gepost, dus laten we er geen MUZ van makenquote:Op zaterdag 11 mei 2013 23:14 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik heb een heel brede muzieksmaak hoor dus je zou best 1 liedje kunnen proberen toch. Iets waarvan je mogelijk denkt dat wij het kunnen waarderen?
Ik denk dat ik al iets leuks heb bedachtquote:Op zaterdag 11 mei 2013 23:14 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Ik weet wel wat een saai seksleven is ja
Er zijn meer dingen waar dames van houdenquote:Op zaterdag 11 mei 2013 23:10 schreef DaMart het volgende:
Klopt. En het werkte niet voor mij. Jammer maar helaas.
Leuk is een nieuw perspectief hequote:Zo kun je het inderdaad ook zien. Zo heb ik er in ieder geval nog nooit tegenaan gekeken![]()
.
Boter-kaas-en-eieren. Moet je het wel goed doen, want met een beetje pech maakt je tegenstander oooquote:Op zaterdag 11 mei 2013 23:11 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Misschien een beetje offtopic maartoch: Heeft iemand nog ideeen voor leuke xxx spelletjes met mijn vriendin
Hoge veluwe loopquote:Op zaterdag 11 mei 2013 23:10 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Sweet! Welke loop heb je gedaan?
Ach! KSC vliegt vandaag toch al alle kanten op.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 23:15 schreef D. het volgende:
[..]
Dat lukt vast ja, maar er is al teveel muziek gepost, dus laten we er geen MUZ van maken
Hahahahaquote:Op zaterdag 11 mei 2013 23:14 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Wel zeggen he.... pa deze krijg je van -Engel-
als wij iets vinden hoeven we toch zeker niet altijd met bewijzen te komenquote:Op zaterdag 11 mei 2013 23:14 schreef Stuart het volgende:
[..]
Je doet zelf bijdehand. Je klaagt dat er teveel wordt gebaggerd, dagelijks zelfs maar komt vervolgens met geen enkel concreet voorbeeld. En prima dat jij en D. het kutmuziek vonden, de posters vonden dat niet en daaruit blijkt dat het puur gebaseerd is op een persoonlijke mening en niet op feiten.
Als jij chagrijnig bent hoef je dat niet op mij af te reageren hoor
Ah. Oorspronkelijk ook uit die richting?quote:
Ach, in de kroeg draait men ook muziek en dan heet het ook geen discotheekquote:Op zaterdag 11 mei 2013 23:15 schreef D. het volgende:
[..]
Dat lukt vast ja, maar er is al teveel muziek gepost, dus laten we er geen MUZ van maken
Uhm christine le duc had ooit van die opdrachtkaartjes of van die dobbelsteentjes....quote:Op zaterdag 11 mei 2013 23:11 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Freud zit niet naast mequote:Op zaterdag 11 mei 2013 23:12 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Freud zou zeggen dat het stiekem je droom is.![]()
Okay, ik ben wel klaar geloof ikquote:Op zaterdag 11 mei 2013 23:16 schreef crv het volgende:
[..]
als wij iets vinden hoeven we toch zeker niet altijd met bewijzen te komen
We kunnen nog naar andere subjes uitstappenquote:Op zaterdag 11 mei 2013 23:12 schreef Woeste_Woerd het volgende:
Ha! Van ONZ naar R&P naar SEX... Gaat goed vandaag.
*gaat opzoeken waar de dichtsbijzijnde Christine le Duc is en er in een slaapzak voor liggen*quote:Op zaterdag 11 mei 2013 23:17 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Uhm christine le duc had ooit van die opdrachtkaartjes of van die dobbelsteentjes....
hehehe dat had ik doorquote:Op zaterdag 11 mei 2013 23:14 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dat is inderdaad een beetje flauw, sorry![]()
Het was ook niet per se om vrouwen te plezieren hoor. Meer ook om mezelf wat makkelijker open te stellen voor contact met anderen. Maar dat betekende dus dat ik mezelf elke week anderhalf uur met tegenzin moest gaan conformeren aan danspasjes die ik een uur later toch alweer door elkaar zou halenquote:Op zaterdag 11 mei 2013 23:16 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Er zijn meer dingen waar dames van houdenof wat gewoon leuk is om te doen
[..]
Leuk is een nieuw perspectief he![]()
Kan je nog steeds doenquote:Op zaterdag 11 mei 2013 23:14 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik had toen wel de intentie om op de website te kijken hoor. Maar ik was dat alweer vergeten.
Maar het is niet zo dat mijn Engels perfect is hoor, absoluut nietquote:
Oja..... doe maar in de dm want dat wil ik weeeeeeeeeeeeeeeeeetenquote:Op zaterdag 11 mei 2013 23:16 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Ik denk dat ik al iets leuks heb bedacht
Jammer, lijkt me een interessante gast.quote:
Ik maak graag uitstapjes.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 23:18 schreef -Engel- het volgende:
[..]
We kunnen nog naar andere subjes uitstappen![]()
Ja, maar net vlogen er 10 nummers per minuut dooheen, dat is niet bij te houdenquote:Op zaterdag 11 mei 2013 23:17 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ach, in de kroeg draait men ook muziek en dan heet het ook geen discotheek
Pap, deze krijg je van -Engel- !!!!quote:Op zaterdag 11 mei 2013 23:16 schreef Stuart het volgende:
[..]
Hahahaha![]()
Ik zeg overigens nooit 'pa' maar altijd 'pap'
Wat dacht je van TTK?quote:Op zaterdag 11 mei 2013 23:18 schreef -Engel- het volgende:
[..]
We kunnen nog naar andere subjes uitstappen![]()
Nee niet helemaal.... ik ben oorspronkelijk Gooisquote:Op zaterdag 11 mei 2013 23:17 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Ah. Oorspronkelijk ook uit die richting?
Ik FOK! Nu op mn Iphone en heb geen idee hoe ik dan een DM moet sturen...quote:Op zaterdag 11 mei 2013 23:20 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Oja..... doe maar in de dm want dat wil ik weeeeeeeeeeeeeeeeeeten
hehehequote:Op zaterdag 11 mei 2013 23:19 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
*gaat opzoeken waar de dichtsbijzijnde Christine le Duc is en er in een slaapzak voor liggen*
Ben je toevallig rijk?quote:Op zaterdag 11 mei 2013 23:21 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Nee niet helemaal.... ik ben oorspronkelijk Goois
Ik zal dan maar geen megamix voor je opzoeken he? Dan heb je 2 a 3 nummers tegelijkertijdquote:Op zaterdag 11 mei 2013 23:21 schreef D. het volgende:
[..]
Ja, maar net vlogen er 10 nummers per minuut dooheen, dat is niet bij te houden
quote:Op zaterdag 11 mei 2013 23:19 schreef DaMart het volgende:
[..]
Het was ook niet per se om vrouwen te plezieren hoor. Meer ook om mezelf wat makkelijker open te stellen voor contact met anderen. Maar dat betekende dus dat ik mezelf elke week anderhalf uur met tegenzin moest gaan conformeren aan danspasjes die ik een uur later toch alweer door elkaar zou halen.
Dat heeft geen zin nee. Er zijn andere manieren om contact te maken, denk ikquote:Op zaterdag 11 mei 2013 23:19 schreef DaMart het volgende:
[..]
Het was ook niet per se om vrouwen te plezieren hoor. Meer ook om mezelf wat makkelijker open te stellen voor contact met anderen. Maar dat betekende dus dat ik mezelf elke week anderhalf uur met tegenzin moest gaan conformeren aan danspasjes die ik een uur later toch alweer door elkaar zou halen.
Ik ook nietquote:Op zaterdag 11 mei 2013 23:20 schreef Stuart het volgende:
[..]
Maar het is niet zo dat mijn Engels perfect is hoor, absoluut niet
Het is goed, maar perfect zal ik het NOOIT noemen
Je hoeft toch niet alles te luisterenquote:Op zaterdag 11 mei 2013 23:21 schreef D. het volgende:
[..]
Nee, daar heb je gelijk inquote:Op zaterdag 11 mei 2013 23:21 schreef D. het volgende:
[..]
Kijkt nieuwschierig opquote:Op zaterdag 11 mei 2013 23:21 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Mij ookquote:Op zaterdag 11 mei 2013 23:20 schreef Woeste_Woerd het volgende:
Jammer, lijkt me een interessante gast.
Herkeeeeeeeeeeeeenbaarquote:Ik maak graag uitstapjes.
Dan heb ik een hele avond vragen aan mijn hoofd over wie Engel dan precies isquote:Op zaterdag 11 mei 2013 23:21 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Pap, deze krijg je van -Engel- !!!!
AAAAAA doe t
quote:Op zaterdag 11 mei 2013 23:24 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dan heb ik een hele avond vragen aan mijn hoofd over wie Engel dan precies is
Uhm ff denken ik heb vooral pulp gelezenquote:Op zaterdag 11 mei 2013 23:21 schreef DaMart het volgende:
[..]
Wat dacht je van TTK?
Nog goede boeken gelezen de laatste tijd?
Ik kan 'Het menselijk lichaam' van Paolo Giordano wel aanbevelen.
Postte jij dat nummer over meisjes uit het Gooi in de KSC of was dat iemand anders?quote:Op zaterdag 11 mei 2013 23:21 schreef -Engel- het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |