Freud zou zeggen dat het stiekem je droom is.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 23:11 schreef -Engel- het volgende:
[..]
dat doe ik expresGewoon omdat dat kan
Da's een goede afsluiter van alle YT'squote:Op zaterdag 11 mei 2013 23:09 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Haha. Hier, je nummer 11, 12 of 13 van eergisteren.Dat zou je moeten opvrolijken.
doeniet zo bijdehand en ik ga me niet verdedigen hier, het is niet erg dat er gebaggerd wordt af en toe maar het wordt een beetje te en wat D zegt, het is kuuziekquote:Op zaterdag 11 mei 2013 23:09 schreef Stuart het volgende:
[..]
Geef eens een concreet voorbeeld dan. Je bent er zelf immers vaak genoeg bij. Ik vind het 'baggeren' namelijk wel meevallen hier
Ik zeg gewoon dat ik dat niet doe ..... hoef je niet te liegenquote:Op zaterdag 11 mei 2013 23:07 schreef DaMart het volgende:
Begin dit jaar werd ik in de stad aangesproken door iemand die een donatie wilde voor KWF. Dan moest ik ter plekke even een machtiging invullen. Omdat het een schattige jongedame was, heb ik haar haar verhaal af laten maken en gezegd dat ik wel op de website zou kijken.
Ook dat heb ik dus nog niet gedaan![]()
.
Nee, daar staan jullie niet voor openquote:Op zaterdag 11 mei 2013 23:10 schreef Stuart het volgende:
[..]
Introduceer ons eens in de wereld van de 'goede' muziek dan father D.
quote:Op zaterdag 11 mei 2013 23:07 schreef Toekito het volgende:
Ik gaf ooit maandelijks aan Bart Foundation maar toen kwam de crisis in huize Toek.
Nee duhquote:
Kun je zoiets niet beter spontaan laten gebeuren?quote:Op zaterdag 11 mei 2013 23:11 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Misschien een beetje offtopic maartoch: Heeft iemand nog ideeen voor leuke xxx spelletjes met mijn vriendin
Auch!quote:
Laten we het gewoon op GC houdenquote:Op zaterdag 11 mei 2013 23:12 schreef Woeste_Woerd het volgende:
Ha! Van ONZ naar R&P naar SEX... Gaat goed vandaag.
Je doet zelf bijdehand. Je klaagt dat er teveel wordt gebaggerd, dagelijks zelfs maar komt vervolgens met geen enkel concreet voorbeeld. En prima dat jij en D. het kutmuziek vonden, de posters vonden dat niet en daaruit blijkt dat het puur gebaseerd is op een persoonlijke mening en niet op feiten.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 23:12 schreef crv het volgende:
[..]
doeniet zo bijdehand en ik ga me niet verdedigen hier, het is niet erg dat er gebaggerd wordt af en toe maar het wordt een beetje te en wat D zegt, het is kuuziek
Ik heb een heel brede muzieksmaak hoor dus je zou best 1 liedje kunnen proberen toch. Iets waarvan je mogelijk denkt dat wij het kunnen waarderen?quote:
Ik weet wel wat een saai seksleven is jaquote:Op zaterdag 11 mei 2013 23:09 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Heb je daar ervaring mee Engeltje?
Dat is inderdaad een beetje flauw, sorryquote:
Ik had toen wel de intentie om op de website te kijken hoor. Maar ik was dat alweer vergetenquote:Op zaterdag 11 mei 2013 23:12 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Ik zeg gewoon dat ik dat niet doe ..... hoef je niet te liegen
Misschien wel, maar ik heb al wel een ideequote:Op zaterdag 11 mei 2013 23:13 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Kun je zoiets niet beter spontaan laten gebeuren?
Dat lukt vast ja, maar er is al teveel muziek gepost, dus laten we er geen MUZ van makenquote:Op zaterdag 11 mei 2013 23:14 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik heb een heel brede muzieksmaak hoor dus je zou best 1 liedje kunnen proberen toch. Iets waarvan je mogelijk denkt dat wij het kunnen waarderen?
Ik denk dat ik al iets leuks heb bedachtquote:Op zaterdag 11 mei 2013 23:14 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Ik weet wel wat een saai seksleven is ja
Er zijn meer dingen waar dames van houdenquote:Op zaterdag 11 mei 2013 23:10 schreef DaMart het volgende:
Klopt. En het werkte niet voor mij. Jammer maar helaas.
Leuk is een nieuw perspectief hequote:Zo kun je het inderdaad ook zien. Zo heb ik er in ieder geval nog nooit tegenaan gekeken![]()
.
Boter-kaas-en-eieren. Moet je het wel goed doen, want met een beetje pech maakt je tegenstander oooquote:Op zaterdag 11 mei 2013 23:11 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Misschien een beetje offtopic maartoch: Heeft iemand nog ideeen voor leuke xxx spelletjes met mijn vriendin
Hoge veluwe loopquote:Op zaterdag 11 mei 2013 23:10 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Sweet! Welke loop heb je gedaan?
Ach! KSC vliegt vandaag toch al alle kanten op.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 23:15 schreef D. het volgende:
[..]
Dat lukt vast ja, maar er is al teveel muziek gepost, dus laten we er geen MUZ van maken
Hahahahaquote:Op zaterdag 11 mei 2013 23:14 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Wel zeggen he.... pa deze krijg je van -Engel-
als wij iets vinden hoeven we toch zeker niet altijd met bewijzen te komenquote:Op zaterdag 11 mei 2013 23:14 schreef Stuart het volgende:
[..]
Je doet zelf bijdehand. Je klaagt dat er teveel wordt gebaggerd, dagelijks zelfs maar komt vervolgens met geen enkel concreet voorbeeld. En prima dat jij en D. het kutmuziek vonden, de posters vonden dat niet en daaruit blijkt dat het puur gebaseerd is op een persoonlijke mening en niet op feiten.
Als jij chagrijnig bent hoef je dat niet op mij af te reageren hoor
Ah. Oorspronkelijk ook uit die richting?quote:
Ach, in de kroeg draait men ook muziek en dan heet het ook geen discotheekquote:Op zaterdag 11 mei 2013 23:15 schreef D. het volgende:
[..]
Dat lukt vast ja, maar er is al teveel muziek gepost, dus laten we er geen MUZ van maken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |