watjequote:Op zaterdag 11 mei 2013 23:03 schreef -Engel- het volgende:
[..]
[..]
kamperen
ik heb wel een tentenzo.... ik kan alleen niet koken als ik onderweg ben
Dat je dat in sub erbij moet schrijven doet anders denken.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 23:03 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Dan trek je haar slipje met je tanden uit en doe eens wat geks ....
ja ik roep ook maar wat
dat laatste was geen leugen... anders zou ik dat niet zeggen lquote:Op zaterdag 11 mei 2013 23:04 schreef -Engel- het volgende:
[..]
hehe dat is wel gaaf ja.. mits geen leugen want dat is dan weer zielig
Je hebt niet ergens een gaatje van 1,5 uur?quote:Op zaterdag 11 mei 2013 23:05 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Ik heb nu examens, dus van leuke dingen doen komt vrij weinig terecht
Doe de dingen die je leuk vindquote:Op zaterdag 11 mei 2013 23:03 schreef DaMart het volgende:
Een kroeg gaat juist nog wel. Daar kun je elkaar tenminste nog een beetje verstaan. In een disco of club werkt dat niet echt.
En poolen is wel leuk.
Je hebt het geprobeerdquote:Dansen wat minder. Een jaar of 6 geleden heb ik me ingeschreven voor dansles, maar halverwege ben ik afgehaakt omdat het echt niet mijn ding was.
quote:Nou ja, morgen maar even gaan typen.
Neequote:Ik ben gewoon bang dat ik gigantisch voor lul sta als ik dan gek ga doen.
ja dat is zo....quote:Ja, sommigen hebben weinig nodig.
En als je nuchter bent, dan ziet de wereld er anders uit dan de wereld van de dronken mensen.
dat is de laatste tijd wel erg iddquote:Op zaterdag 11 mei 2013 23:06 schreef D. het volgende:
[..]
Rustig hoeft niet, maar baggeren is teveel van het 'goede'
En een groot deel gaat toch aan de strijkstokquote:Op zaterdag 11 mei 2013 23:06 schreef Bos81 het volgende:
Tja het KWF. Ik ben maandelijks donateur. Maar ik word wel 1 keer per jaar gebeld met de vraag of ik mijn donatie wil ophogen. Nou ik dacht het niet hoor..
Baggeren is misschien een groot woord. Er werden wat herinneringen opgehaald met behulp van muziek. Echt baggeren vind ik dat niet al kan ik begrijpen dat je er niets mee hebtquote:Op zaterdag 11 mei 2013 23:06 schreef D. het volgende:
[..]
Rustig hoeft niet, maar baggeren is teveel van het 'goede'
Niet jouw probleemquote:Op zaterdag 11 mei 2013 23:03 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Een heer ben ik zeker, maar ze had niet met hangende pootjes terug moeten komen
Wanneer nog meer dan? Zo makkelijk geroepen immersquote:
Het was allemaal baggermuziekquote:Op zaterdag 11 mei 2013 23:07 schreef Stuart het volgende:
[..]
Baggeren is misschien een groot woord. Er werden wat herinneringen opgehaald met behulp van muziek. Echt baggeren vind ik dat niet al kan ik begrijpen dat je er niets mee hebt
Zeker al mag ik zelf ook niet klagenquote:
Oe... drink je een biertje in mijn naam met hemquote:Op zaterdag 11 mei 2013 23:04 schreef Stuart het volgende:
[..]
Mijn vaders verjaardag. Daar ben ik al jaren niet meer bij geweest dus ik ben blij dat ik daar dit jaar wel bij kan zijn
En dat is natuurlijk jouw persoonlijke mening. Je had ons ook kunnen 'leren' om andere muziek te luisterenquote:
Will do my dearquote:Op zaterdag 11 mei 2013 23:08 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Oe... drink je een biertje in mijn naam met hem
dagelijksquote:Op zaterdag 11 mei 2013 23:07 schreef Stuart het volgende:
[..]
Wanneer nog meer dan? Zo makkelijk geroepen immers
Heb je daar ervaring mee Engeltje?quote:Op zaterdag 11 mei 2013 23:06 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Dat je dat in sub erbij moet schrijven doet anders denken.
UHUH ....... en die tijd was nog mijn persoonlijke doel van die dag ook nogquote:Op zaterdag 11 mei 2013 23:04 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Uiteindelijk draait het erom dat je behaald heb wat jij wou. Maar voelt goed he?
Haha. Hier, je nummer 11, 12 of 13 van eergisteren.quote:
Nee, niet eens een mening, het WAS baggerquote:Op zaterdag 11 mei 2013 23:08 schreef Stuart het volgende:
[..]
En dat is natuurlijk jouw persoonlijke mening. Je had ons ook kunnen 'leren' om andere muziek te luisteren
Geef eens een concreet voorbeeld dan. Je bent er zelf immers vaak genoeg bij. Ik vind het 'baggeren' namelijk wel meevallen hierquote:
Klopt. En het werkte niet voor mij. Jammer maar helaasquote:
Zo kun je het inderdaad ook zien. Zo heb ik er in ieder geval nog nooit tegenaan gekekenquote:NeeJe durft gewoon jezelf te zijn
dan sta je niet voor lul maar dan sta je in je kracht
Sweet! Welke loop heb je gedaan?quote:Op zaterdag 11 mei 2013 23:09 schreef -Engel- het volgende:
[..]
UHUH ....... en die tijd was nog mijn persoonlijke doel van die dag ook nog
ik ben volgens mij nog nooit zo trots geweest ... ook al had ik geen 1,2,3,4, etc plaatsik was gewoon blij dat ik het gehaald had enzo
T heeft niks met watjeszijn te maken.... ik heb jaren lang op scouting gezeten .... ik vond t gewoon niet meer leukquote:Op zaterdag 11 mei 2013 23:05 schreef crv het volgende:
[..]
watje
Ik moet er ook niks van hebben hoor
Introduceer ons eens in de wereld van de 'goede' muziek dan father D.quote:
dat doe ik expresquote:Op zaterdag 11 mei 2013 23:06 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Dat je dat in sub erbij moet schrijven doet anders denken.
Dan vind ik het een supertop actiequote:Op zaterdag 11 mei 2013 23:06 schreef roos85 het volgende:
[..]
dat laatste was geen leugen... anders zou ik dat niet zeggen l
Freud zou zeggen dat het stiekem je droom is.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 23:11 schreef -Engel- het volgende:
[..]
dat doe ik expresGewoon omdat dat kan
Da's een goede afsluiter van alle YT'squote:Op zaterdag 11 mei 2013 23:09 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Haha. Hier, je nummer 11, 12 of 13 van eergisteren.Dat zou je moeten opvrolijken.
doeniet zo bijdehand en ik ga me niet verdedigen hier, het is niet erg dat er gebaggerd wordt af en toe maar het wordt een beetje te en wat D zegt, het is kuuziekquote:Op zaterdag 11 mei 2013 23:09 schreef Stuart het volgende:
[..]
Geef eens een concreet voorbeeld dan. Je bent er zelf immers vaak genoeg bij. Ik vind het 'baggeren' namelijk wel meevallen hier
Ik zeg gewoon dat ik dat niet doe ..... hoef je niet te liegenquote:Op zaterdag 11 mei 2013 23:07 schreef DaMart het volgende:
Begin dit jaar werd ik in de stad aangesproken door iemand die een donatie wilde voor KWF. Dan moest ik ter plekke even een machtiging invullen. Omdat het een schattige jongedame was, heb ik haar haar verhaal af laten maken en gezegd dat ik wel op de website zou kijken.
Ook dat heb ik dus nog niet gedaan![]()
.
Nee, daar staan jullie niet voor openquote:Op zaterdag 11 mei 2013 23:10 schreef Stuart het volgende:
[..]
Introduceer ons eens in de wereld van de 'goede' muziek dan father D.
quote:Op zaterdag 11 mei 2013 23:07 schreef Toekito het volgende:
Ik gaf ooit maandelijks aan Bart Foundation maar toen kwam de crisis in huize Toek.
Nee duhquote:
Kun je zoiets niet beter spontaan laten gebeuren?quote:Op zaterdag 11 mei 2013 23:11 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Misschien een beetje offtopic maartoch: Heeft iemand nog ideeen voor leuke xxx spelletjes met mijn vriendin
Auch!quote:
Laten we het gewoon op GC houdenquote:Op zaterdag 11 mei 2013 23:12 schreef Woeste_Woerd het volgende:
Ha! Van ONZ naar R&P naar SEX... Gaat goed vandaag.
Je doet zelf bijdehand. Je klaagt dat er teveel wordt gebaggerd, dagelijks zelfs maar komt vervolgens met geen enkel concreet voorbeeld. En prima dat jij en D. het kutmuziek vonden, de posters vonden dat niet en daaruit blijkt dat het puur gebaseerd is op een persoonlijke mening en niet op feiten.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 23:12 schreef crv het volgende:
[..]
doeniet zo bijdehand en ik ga me niet verdedigen hier, het is niet erg dat er gebaggerd wordt af en toe maar het wordt een beetje te en wat D zegt, het is kuuziek
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |