Ligt eraan wat jij leuk vind, ik krijg zelf vaak te horen dat ik een droge humor hebquote:
Ik blijf je t och zeggen dat je met de verkeerde mensen opstap bent gegaan.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 22:53 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nee. Ik hoor gewoon niet thuis in dat uitgaanswereldje. Nadat ik het een paar keer heb geprobeerd, weet ik dat gewoon.
[..]
Misschien heb ik dat omslagpunt van de week wel gehad, toen ik ziek op de bank lag en weinig meer kon doen dan nadenken. Toen besefte ik ook ineens weer hoe zeer ik een leuke vriendin in mijn leven mis.
Ik moet dat nog even in een tekst voor mezelf gaan verwerken, denk ik. Altijd handig om dat soort bespiegelingen op te schrijven, zodat ik ze later nog eens terug kan lezen (moet ik ook maar eens gaan doen).
[..]
Alleen als er niemand kijkt.
Maar ik drink zelf geen alcohol en als dan na twee bier bij anderen alle remmen losgaan, dan vind ik daar weinig aan eerlijk gezegd.
Nee... meer een ego-actie of omslagmoment ... het helpt niet om mij die 5km sneller te laten lopen.... dat doe ik op een geheel andere manierquote:Op zaterdag 11 mei 2013 22:50 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Zou dat doner-een-eind-op-watdenkenjullieweniet ook niet een vorm van motivatie zijn? Even schijt hebben en gewoon ervoor gaan wat jij wil of nodig hebt?
Zo ver weg woon je toch niet?quote:Op zaterdag 11 mei 2013 22:54 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
Ik blijf je t och zeggen dat je met de verkeerde mensen opstap bent gegaan.
Als ik in de buurt had gewoond had ik graag een keer mee genomen
Hmm... het verbeteren en veranderen van het leven zodat men gelukkig isquote:Op zaterdag 11 mei 2013 22:51 schreef RockNijntje het volgende:
Wat is er aan de hand / Waar gaat het over?
Nee oke ik ga ook niet de hele tijd chaggie of serieus doen.... maar dat heeft niet echt wat met optimisme te makenquote:Op zaterdag 11 mei 2013 22:52 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Omdat ik een optimist ten top ben, en de hele tijd chagarijnig of serieus is ook niks
Zaandam (10km van Amsterdam)quote:
Ik denk dat wij ongeveer hetzelfde beschrijven, maar met andere woorden.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 22:54 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Nee... meer een ego-actie of omslagmoment ... het helpt niet om mij die 5km sneller te laten lopen.... dat doe ik op een geheel andere maniermaar t zorgde wel dat ik zoiets had van ik ga die 5km gewoon doen
Feel free to pass byquote:Op zaterdag 11 mei 2013 22:57 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dat is maar 40km hiervandaan met de auto.
Dat herken ik van een aantal vriendinnen van mijquote:Op zaterdag 11 mei 2013 22:53 schreef DaMart het volgende:
Nee. Ik hoor gewoon niet thuis in dat uitgaanswereldje. Nadat ik het een paar keer heb geprobeerd, weet ik dat gewoon.
Dat zijn idd de momenten dat je over dingen nadenkt ... maar dat denken, is niet genoegquote:Misschien heb ik dat omslagpunt van de week wel gehad, toen ik ziek op de bank lag en weinig meer kon doen dan nadenken. Toen besefte ik ook ineens weer hoe zeer ik een leuke vriendin in mijn leven mis.
DOEN!!!!!!!! ECHTquote:Ik moet dat nog even in een tekst voor mezelf gaan verwerken, denk ik. Altijd handig om dat soort bespiegelingen op te schrijven, zodat ik ze later nog eens terug kan lezen (moet ik ook maar eens gaan doen).
hehehe ik doe t ook als er wel mensen kijken..... lekker boeiendquote:Alleen als er niemand kijkt.
Na 2 bier alquote:Maar ik drink zelf geen alcohol en als dan na twee bier bij anderen alle remmen losgaan, dan vind ik daar weinig aan eerlijk gezegd.
quote:
Mr Bean? Monty Python? Hans Teeuwen?quote:Op zaterdag 11 mei 2013 22:53 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Ligt eraan wat jij leuk vind, ik krijg zelf vaak te horen dat ik een droge humor heb
hahahaquote:Op zaterdag 11 mei 2013 22:55 schreef roos85 het volgende:
ik heb vandaag trouwens zo'n goede doelen verkoper met zijn bek vol tanden laten staan
en t ging mij om de afstand en niet om de snelheidquote:Op zaterdag 11 mei 2013 22:57 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Ik denk dat wij ongeveer hetzelfde beschrijven, maar met andere woorden.![]()
Dan ga je de drempel over, dat moment is het.En daarvoor is die opbouw nodig van motivatie, drang, etc...
Maar wel heerlijk zodra je die 5 kilometer dan pakt! Dan maakt het ook niet uit hoe het heet.
Ja had ze maar na moeten denken voor ze de bloemetjes met een ander ging buiten zetten.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 23:00 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Ik ben eigenlijk een second opinion hier voor nodig. Twee jaar geleden had ik een relatie, waarbij ik bedonderd werd door haar. Toen ik erachter kwam ben ik er gelijk mee gekapt.
Ongeveer een jaar later (inmiddels had ik een nieuwe scharrel) kreeg ik een berichtje van mijn ex, of ik het nog een keer met haar wou " proberen ".
Ik heb een berichtje gestuurd waarin ik haar even heb afgekraakt, vinden jullie mijn actie gerechtvaardigd?
Hans Teeuwen en Mr Bean natuurlijkquote:Op zaterdag 11 mei 2013 22:59 schreef -Engel- het volgende:
[..]
[..]
Mr Bean? Monty Python? Hans Teeuwen?
de tuin is groot genoeg voor een tent (of 100quote:
Nee eigenlijk niet......quote:Op zaterdag 11 mei 2013 23:00 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Ik ben eigenlijk een second opinion hier voor nodig. Twee jaar geleden had ik een relatie, waarbij ik bedonderd werd door haar. Toen ik erachter kwam ben ik er gelijk mee gekapt.
Ongeveer een jaar later (inmiddels had ik een nieuwe scharrel) kreeg ik een berichtje van mijn ex, of ik het nog een keer met haar wou " proberen ".
Ik heb een berichtje gestuurd waarin ik haar even heb afgekraakt, vinden jullie mijn actie gerechtvaardigd?
Het is een beetje saaiquote:Op zaterdag 11 mei 2013 23:01 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
Ja had ze maar na moeten denken voor ze de bloemetjes met een ander ging buiten zetten.
En is er wat mis met je huidige relatie ?
a nicequote:Op zaterdag 11 mei 2013 23:01 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Hans Teeuwen en Mr Bean natuurlijk
Excellentquote:Op zaterdag 11 mei 2013 22:37 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Ik denk dat je het gelijk gepmt/gedmt krijgt als ik t weet .....
Ik zie het nut er niet zo van in. Misschien lucht het op, maar het feit dat zij het gevoel heeft dat ze een vergissing heeft gemaakt zou je ook al goed kunnen laten voelen. Be the bigger man.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 23:00 schreef SgtPorkbeans het volgende:
van het kwf, of ik ze al steunde.. ik maar gezegd dat ik af en toe wat overmaak en dat ze vorig jaar een flinke bijdrage hebben ontvangen omdat ik op de uitvaart van mijn pa collecte had laten houden.quote:
fijn , ik ookquote:
Uhm, met de auto?quote:Op zaterdag 11 mei 2013 22:58 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
Feel free to pass by
Weet alleen niet hoe je weer naar huis moet
En waar is hier xD
Een kroeg gaat juist nog wel. Daar kun je elkaar tenminste nog een beetje verstaan. In een disco of club werkt dat niet echtquote:Op zaterdag 11 mei 2013 22:58 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Dat herken ik van een aantal vriendinnen van mijIkzelf hou niet zo van de kroeg, maar wel van poolen en dansen
Nou ja, morgen maar even gaan typenquote:Dat zijn idd de momenten dat je over dingen nadenkt ... maar dat denken, is niet genoeg
[..]
DOEN!!!!!!!! ECHT
Ik ben gewoon bang dat ik gigantisch voor lul sta als ik dan gek ga doenquote:[..]
hehehe ik doe t ook als er wel mensen kijken..... lekker boeiend
[..]
Ja, sommigen hebben weinig nodigquote:Na 2 bier al
maar ik snap je punt
quote:
kamperenquote:Op zaterdag 11 mei 2013 23:01 schreef crv het volgende:
[..]
de tuin is groot genoeg voor een tent (of 100)
Ja, dat dusquote:Op zaterdag 11 mei 2013 22:39 schreef -Engel- het volgende:
[..]
zonder opzet
dus onopzettelijk denk ik
Een heer ben ik zeker, maar ze had niet met hangende pootjes terug moeten komenquote:Op zaterdag 11 mei 2013 23:01 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Nee eigenlijk niet......
Want je bent toch een heer... en je wilde toch niks meer met haar... dus een nee dank je wel was voldoende geweest
Ja, zo op het eerste afgaande zou het terecht kunnen zijn. Ik denk dat je directe omgeving hier een beter oordeel over kan geven. Die kennen meer ins en outs natuurlijk.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 23:00 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Ja maar daar kun je zelf iets aan veranderen.quote:
Mijn vaders verjaardag. Daar ben ik al jaren niet meer bij geweest dus ik ben blij dat ik daar dit jaar wel bij kan zijnquote:
Uiteindelijk draait het erom dat je behaald heb wat jij wou. Maar voelt goed he?quote:Op zaterdag 11 mei 2013 23:00 schreef -Engel- het volgende:
[..]
en t ging mij om de afstand en niet om de snelheid
hehe dat is wel gaaf jaquote:Op zaterdag 11 mei 2013 23:03 schreef roos85 het volgende:
[..]
van het kwf, of ik ze al steunde.. ik maar gezegd dat ik af en toe wat overmaak en dat ze vorig jaar een flinke bijdrage hebben ontvangen omdat ik op de uitvaart van mijn pa collecte had laten houden.
dat gezicht toen
Ik heb nu examens, dus van leuke dingen doen komt vrij weinig terechtquote:Op zaterdag 11 mei 2013 23:04 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
Ja maar daar kun je zelf iets aan veranderen.
Je relatie is zo saai als je het zelf laat worden.
Dat de ander buiten de deur neukt daar kun je weinig aan doen...
(ja of zei had het aan moeten geven dat er wat moest veranderen)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |