Ja had ze maar na moeten denken voor ze de bloemetjes met een ander ging buiten zetten.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 23:00 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Ik ben eigenlijk een second opinion hier voor nodig. Twee jaar geleden had ik een relatie, waarbij ik bedonderd werd door haar. Toen ik erachter kwam ben ik er gelijk mee gekapt.
Ongeveer een jaar later (inmiddels had ik een nieuwe scharrel) kreeg ik een berichtje van mijn ex, of ik het nog een keer met haar wou " proberen ".
Ik heb een berichtje gestuurd waarin ik haar even heb afgekraakt, vinden jullie mijn actie gerechtvaardigd?
Hans Teeuwen en Mr Bean natuurlijkquote:Op zaterdag 11 mei 2013 22:59 schreef -Engel- het volgende:
[..]
[..]
Mr Bean? Monty Python? Hans Teeuwen?
de tuin is groot genoeg voor een tent (of 100quote:
Nee eigenlijk niet......quote:Op zaterdag 11 mei 2013 23:00 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Ik ben eigenlijk een second opinion hier voor nodig. Twee jaar geleden had ik een relatie, waarbij ik bedonderd werd door haar. Toen ik erachter kwam ben ik er gelijk mee gekapt.
Ongeveer een jaar later (inmiddels had ik een nieuwe scharrel) kreeg ik een berichtje van mijn ex, of ik het nog een keer met haar wou " proberen ".
Ik heb een berichtje gestuurd waarin ik haar even heb afgekraakt, vinden jullie mijn actie gerechtvaardigd?
Het is een beetje saaiquote:Op zaterdag 11 mei 2013 23:01 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
Ja had ze maar na moeten denken voor ze de bloemetjes met een ander ging buiten zetten.
En is er wat mis met je huidige relatie ?
a nicequote:Op zaterdag 11 mei 2013 23:01 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Hans Teeuwen en Mr Bean natuurlijk
Excellentquote:Op zaterdag 11 mei 2013 22:37 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Ik denk dat je het gelijk gepmt/gedmt krijgt als ik t weet .....
Ik zie het nut er niet zo van in. Misschien lucht het op, maar het feit dat zij het gevoel heeft dat ze een vergissing heeft gemaakt zou je ook al goed kunnen laten voelen. Be the bigger man.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 23:00 schreef SgtPorkbeans het volgende:
van het kwf, of ik ze al steunde.. ik maar gezegd dat ik af en toe wat overmaak en dat ze vorig jaar een flinke bijdrage hebben ontvangen omdat ik op de uitvaart van mijn pa collecte had laten houden.quote:
fijn , ik ookquote:
Uhm, met de auto?quote:Op zaterdag 11 mei 2013 22:58 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
Feel free to pass by
Weet alleen niet hoe je weer naar huis moet
En waar is hier xD
Een kroeg gaat juist nog wel. Daar kun je elkaar tenminste nog een beetje verstaan. In een disco of club werkt dat niet echtquote:Op zaterdag 11 mei 2013 22:58 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Dat herken ik van een aantal vriendinnen van mijIkzelf hou niet zo van de kroeg, maar wel van poolen en dansen
Nou ja, morgen maar even gaan typenquote:Dat zijn idd de momenten dat je over dingen nadenkt ... maar dat denken, is niet genoeg
[..]
DOEN!!!!!!!! ECHT
Ik ben gewoon bang dat ik gigantisch voor lul sta als ik dan gek ga doenquote:[..]
hehehe ik doe t ook als er wel mensen kijken..... lekker boeiend
[..]
Ja, sommigen hebben weinig nodigquote:Na 2 bier al
maar ik snap je punt
quote:
kamperenquote:Op zaterdag 11 mei 2013 23:01 schreef crv het volgende:
[..]
de tuin is groot genoeg voor een tent (of 100)
Ja, dat dusquote:Op zaterdag 11 mei 2013 22:39 schreef -Engel- het volgende:
[..]
zonder opzet
dus onopzettelijk denk ik
Een heer ben ik zeker, maar ze had niet met hangende pootjes terug moeten komenquote:Op zaterdag 11 mei 2013 23:01 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Nee eigenlijk niet......
Want je bent toch een heer... en je wilde toch niks meer met haar... dus een nee dank je wel was voldoende geweest
Ja, zo op het eerste afgaande zou het terecht kunnen zijn. Ik denk dat je directe omgeving hier een beter oordeel over kan geven. Die kennen meer ins en outs natuurlijk.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 23:00 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Ja maar daar kun je zelf iets aan veranderen.quote:
Mijn vaders verjaardag. Daar ben ik al jaren niet meer bij geweest dus ik ben blij dat ik daar dit jaar wel bij kan zijnquote:
Uiteindelijk draait het erom dat je behaald heb wat jij wou. Maar voelt goed he?quote:Op zaterdag 11 mei 2013 23:00 schreef -Engel- het volgende:
[..]
en t ging mij om de afstand en niet om de snelheid
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |