Ongeveer....quote:Op zaterdag 11 mei 2013 22:31 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Dag mensen
Het gaat nu over relaties heb ik het idee :p
slaap lekkerquote:
Ik probeer er hier ook zo min mogelijk woorden aan te besteden hoor. Voor anderen is het immers ook niet altijd leuk om te lezen dat anderen zich kut voelen.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 22:30 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Dat heb ik ook nooit beweerd. Wel dat je verantwoordelijkheid moet nemen en actie moet ondernemen. Zeggen dat het moeilijk is valt daar niet onder en houdt je alleen maar tegen.
Mijn vriend en ik, gelukkig.quote:
Ik denk dat je het gelijk gepmt/gedmt krijgt als ik t weet .....quote:Op zaterdag 11 mei 2013 22:31 schreef Stuart het volgende:
[..]
Als je deze kant ooit uitkomt, laat het me weten hoor!![]()
quote:
quote:Op zaterdag 11 mei 2013 22:32 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja, uiteraard. Dat ziek zijn was alleen een actueel voorbeeld.
Maar heb je dan helemaal geen vrienden etc.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 22:36 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik probeer er hier ook zo min mogelijk woorden aan te besteden hoor. Voor anderen is het immers ook niet altijd leuk om te lezen dat anderen zich kut voelen.
En ik vind dat ik genoeg doe. Ja, ik zeg dat het moeilijk is, maar ik heb ook zelf vastgesteld wat het probleem i En ik bedenk ook regelmatig hoe het anders kan, en misschien wel moet, maar ik val altijd terug in oude gewoontes.
En ik ook wel stappen gemaakt hoor. Vorig jaar ben ik op groepsvakantie geweest met het vliegtuig. Zowel groepsreizen als vliegtuigen stonden me altijd tegen. Dus ja, ik maak wel stappen, maar soms gaat het me nog niet snel genoeg.
Ja, maar bij mij roept dat een soort 'zo ben ik ook en dat moet dus veranderen'-gevoel op, dus vandaar dat het ook een beetje motiverend werktquote:Op zaterdag 11 mei 2013 22:34 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Hmm... motiverend nee dat vind ik niet ....het spreekt je angsten aan.......
Daaaag CRVquote:Op zaterdag 11 mei 2013 22:33 schreef crv het volgende:
ik kap ermee voor vandaag, volgens mij staat mijn laptop nog steeds te updaten, hij is beretraag![]()
zonder opzetquote:Op zaterdag 11 mei 2013 22:33 schreef Stuart het volgende:
[..]
Wie weet, ongemerkt en unintentionally (weet geen goede NL vertaling eigenlijk)
Je hoeft niet hier te posten, want ik ga niks voor je oplossen. Het enige wat ik kan doen is luisteren en misschien vertellen hoe ik ertegen aan kijk. En voel vrij dat te posten, want je bent al-met-al volgens mij wel een goudeerlijke en goede gozer, dus ik gun je het ontzettend dat je eruit gaat halen wat er in jouw leven zit. Dus feedback wil ik je altijd wel geven. Maar uiteindelijk gaat het erom dat jij eerlijk tegen jezelf bent en achter de dingen aangaan die jou gelukkig maken.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 22:36 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik probeer er hier ook zo min mogelijk woorden aan te besteden hoor. Voor anderen is het immers ook niet altijd leuk om te lezen dat anderen zich kut voelen.
En ik vind dat ik genoeg doe. Ja, ik zeg dat het moeilijk is, maar ik heb ook zelf vastgesteld wat het probleem i En ik bedenk ook regelmatig hoe het anders kan, en misschien wel moet, maar ik val altijd terug in oude gewoontes.
En ik ook wel stappen gemaakt hoor. Vorig jaar ben ik op groepsvakantie geweest met het vliegtuig. Zowel groepsreizen als vliegtuigen stonden me altijd tegen. Dus ja, ik maak wel stappen, maar soms gaat het me nog niet snel genoeg.
Dat ken ik wel..... vorig jaar ff zo'n periode gehad ... ik wilde alleen maar in mijn bed liggen.... mezelf eruit geschopt en toen ben ik maar een doel gaan zoeken en dat werden er steeds meer.....quote:Op zaterdag 11 mei 2013 22:34 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
Heb het grootste deel in mn bed gelegen echt niet normaal en dan niet eens veel slapen ofzo ...
Stappen? Dat heb ik een paar jaar geleden een paar keer gedaan, maar ik stond me alleen maar te schamen voor het losbandige gedrag van de mensen waar ik toen ineens even niet bij hoordequote:Op zaterdag 11 mei 2013 22:38 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
Maar heb je dan helemaal geen vrienden etc.
Die je bv op weg helpen tijdens het stappen enzo ?
quote:Op zaterdag 11 mei 2013 22:36 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik ga over 5 weken voor 4 dagen naar Spanje
Dan toch verder kijken naar andere vrienden / mensen om mee te gaan stappen?quote:Op zaterdag 11 mei 2013 22:40 schreef DaMart het volgende:
[..]
Stappen? Dat heb ik een paar jaar geleden een paar keer gedaan, maar ik stond me alleen maar te schamen voor het losbandige gedrag van de mensen waar ik toen ineens even niet bij hoorde.
Btje is niet genoegquote:Op zaterdag 11 mei 2013 22:38 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja, maar bij mij roept dat een soort 'zo ben ik ook en dat moet dus veranderen'-gevoel op, dus vandaar dat het ook een beetje motiverend werkt.
klinkt me heel bekend...quote:Op zaterdag 11 mei 2013 22:44 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Btje is niet genoeg
Je hebt echt een omslagpunt nodig en daarna de steun om door de inslijpperiode te komen
Als dat magquote:
hmm... je houdt niet van een klein beetje gek doenquote:Op zaterdag 11 mei 2013 22:40 schreef DaMart het volgende:
[..]
Stappen? Dat heb ik een paar jaar geleden een paar keer gedaan, maar ik stond me alleen maar te schamen voor het losbandige gedrag van de mensen waar ik toen ineens even niet bij hoorde.
Dit inderdaad. En dat omslagpunt heeft veel te maken met motivatie volgens mij. Zowel positieve als negatieve, gedwongen als ongedwongen.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 22:44 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Btje is niet genoeg
Je hebt echt een omslagpunt nodig en daarna de steun om door de inslijpperiode te komen
Heb wel een idee wat hij bedoeld.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 22:45 schreef -Engel- het volgende:
[..]
hmm... je houdt niet van een klein beetje gek doen
Of vond je gewoon dat ze alleen maar bier mochten heisen??
Natuurlijk.... het is een openbaar forumquote:
I did but but but ...quote:Op zaterdag 11 mei 2013 22:46 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Dat bedoel ik.... en beide moet je zelf beginnen....
De eerste stap is het probleem zelf herkennen, want dan kun je het pas aanpakken. En die stap heb ik gezet. En ik durf ook gewoon toe te geven dat er tig redenen te bedenken zijn waarom bepaalde dingen in mijn leven niet zo zijn gelopen als ik had gewild, maar dat ik zelf de belangrijkste reden ben.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 22:40 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Je hoeft ook niet hier te posten, ik ga niks voor je oplossen. Het enige wat ik kan doen is luisteren en misschien vertellen hoe ik ertegen aan kijk. En voel vrij dat te posten, want je bent al-met-al volgens mij wel een goudeerlijke en goede gozer, dus ik gun je het ontzettend dat je eruit gaat halen wat er in jouw leven zit. Maar uiteindelijk gaat het erom dat jij eerlijk tegen jezelf bent en achter de dingen aangaan die jou gelukkig maken.
Het is moeilijk en ongemakkelijk, omdat je drempels over moet. Bedenken gaat dat niet veranderen, doen wel. Maar uiteindelijk zitten achter die drempels de beloning. En gebruik je ontevredenheid als motivatie. Geloof me, het kan een goede drijfveer zijn.
Ja maar dan moet de tegen partij wel mee willen lachen.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 22:48 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Je kan het beste eerlijk zijn in een relatie, en hij valt te verbeteren door heel veel te lachen
Motivatie... ik weet niet .... soms is het een soort van diep dal... met iemand die je eruit vist.... of ... Zo'n donder-een-eind-op- watdenken- jullie-wel-niet-gevoel en soms gewoon opeens een stel haalbare doelen die je helpen weer oke te zijn met je zelfquote:Op zaterdag 11 mei 2013 22:45 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Dit inderdaad. En dat omslagpunt heeft veel te maken met motivatie volgens mij. Zowel positieve als negatieve, gedwongen als ongedwongen.
Hmmm ik hou ook niet van agressieve kotsende lui.... maar dan ga je met de verkeerde mensen op padquote:Op zaterdag 11 mei 2013 22:46 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
Heb wel een idee wat hij bedoeld.
In ons groepje zaten er ook altijd wel 1 of 2 die helemaal los gingen,
en div problemen veroorzaakte
(agresief of echt dronken kotsen etc enz en als de rest het dan leuk en gezellig heeft ...
Al mijn "vriendinnetjes" wilden dat allemaal, want als een meisje niet kan lachen wordt het met mij sowieso niks.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 22:48 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
Ja maar dan moet de tegen partij wel mee willen lachen.
Zou dat doner-een-eind-op-watdenkenjullieweniet ook niet een vorm van motivatie zijn? Even schijt hebben en gewoon ervoor gaan wat jij wil of nodig hebt?quote:Op zaterdag 11 mei 2013 22:48 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Motivatie... ik weet niet .... soms is het een soort van diep dal... met iemand die je eruit vist.... of ... Zo'n donder-een-eind-op- watdenken- jullie-wel-niet-gevoel en soms gewoon opeens een stel haalbare doelen die je helpen weer oke te zijn met je zelf
Nee dat ken ikquote:Op zaterdag 11 mei 2013 22:47 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
I did but but but ...
ging niet zo als ik wou etc
En zo is het cirkeltje rond, want dat ertoe zetten, daar gaat filmpje over.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 22:48 schreef DaMart het volgende:
[..]
De eerste stap is het probleem zelf herkennen, want dan kun je het pas aanpakken. En die stap heb ik gezet. En ik durf ook gewoon toe te geven dat er tig redenen te bedenken zijn waarom bepaalde dingen in mijn leven niet zo zijn gelopen als ik had gewild, maar dat ik zelf de belangrijkste reden ben.
En ik weet dat ik over drempels heen moet stappen en dat het gevolg daarvan 90% van de keren dat ik dat doe enorm meevalt. Maar zelfs met mijn lange benen is het niet altijd even makkelijk om mezelf ertoe te zetten die drempel over te gaan. En daar liggen mijn kansen.
Eerlijkheid oke....quote:Op zaterdag 11 mei 2013 22:48 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Je kan het beste eerlijk zijn in een relatie, en hij valt te verbeteren door heel veel te lachen
quote:Op zaterdag 11 mei 2013 22:48 schreef DaMart het volgende:
[..]
De eerste stap is het probleem zelf herkennen, want dan kun je het pas aanpakken. En die stap heb ik gezet. En ik durf ook gewoon toe te geven dat er tig redenen te bedenken zijn waarom bepaalde dingen in mijn leven niet zo zijn gelopen als ik had gewild, maar dat ik zelf de belangrijkste reden ben.
En ik weet dat ik over drempels heen moet stappen en dat het gevolg daarvan 90% van de keren dat ik dat doe enorm meevalt. Maar zelfs met mijn lange benen is het niet altijd even makkelijk om mezelf ertoe te zetten die drempel over te gaan. En daar liggen mijn kansen.
ja dat ook jaquote:Op zaterdag 11 mei 2013 22:48 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
Ja maar dan moet de tegen partij wel mee willen lachen.
Omdat ik een optimist ten top ben, en de hele tijd chagarijnig of serieus is ook niksquote:Op zaterdag 11 mei 2013 22:51 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Eerlijkheid oke....
Maar wat heeft heel veel lachen er mee te maken?
Tja ... ik weet en snap wat je bedoeld, maar kies er voor om er ff verder niet op door te gaanquote:Op zaterdag 11 mei 2013 22:50 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Al mijn "vriendinnetjes" wilden dat allemaal, want als een meisje niet kan lachen wordt het met mij sowieso niks.
tnxquote:
heb je wel leuke humor dan?quote:Op zaterdag 11 mei 2013 22:50 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Al mijn "vriendinnetjes" wilden dat allemaal, want als een meisje niet kan lachen wordt het met mij sowieso niks.
Nee. Ik hoor gewoon niet thuis in dat uitgaanswereldje. Nadat ik het een paar keer heb geprobeerd, weet ik dat gewoonquote:Op zaterdag 11 mei 2013 22:41 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
Dan toch verder kijken naar andere vrienden / mensen om mee te gaan stappen?
Misschien heb ik dat omslagpunt van de week wel gehad, toen ik ziek op de bank lag en weinig meer kon doen dan nadenken. Toen besefte ik ook ineens weer hoe zeer ik een leuke vriendin in mijn leven misquote:Op zaterdag 11 mei 2013 22:44 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Btje is niet genoeg
Alleen als er niemand kijktquote:Op zaterdag 11 mei 2013 22:45 schreef -Engel- het volgende:
[..]
hmm... je houdt niet van een klein beetje gek doen
Of vond je gewoon dat ze alleen maar bier mochten heisen??
Dromen, idealen, wensen, relaties. We zijn vandaag R&P.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 22:51 schreef RockNijntje het volgende:
Wat is er aan de hand / Waar gaat het over?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |