wat dan wel ?quote:
Als ik dan ziek ben, belt er dus niemand meer om te vragen hoe het gaat, bijvoorbeeld. Dus daarom moet ik toch maar eens wat proactiever worden als ik ergens een leuke vrouw tegenkom. Want anders ga ik dus wel naar een toekomst waarin ik alleen overblijf en dat wil ik dus echt voorkomenquote:Op zaterdag 11 mei 2013 22:18 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Niet gek hoor.... ik heb nog geen idee wat ik straks zonder die 2 moet
Ik vind het eigenlijk nogal deprimerend. Het zal nooit meer hetzelfde zijn.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 22:21 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik post hem toch maar even. Mooie tekst weer, maar ik ervaar het nummer alsof het aan mij gericht is. En dan kan het juist weer een schop onder de kont zijn.
Dan moet je er wat mee gaan doen. Je praat er al een tijd hier in KSC over, maar er gebeurd niks.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 22:23 schreef DaMart het volgende:
[..]
Als ik dan ziek ben, belt er dus niemand meer om te vragen hoe het gaat, bijvoorbeeld. Dus daarom moet ik toch maar eens wat proactiever worden als ik ergens een leuke vrouw tegenkom. Want anders ga ik dus wel naar een toekomst waarin ik alleen overblijf en dat wil ik dus echt voorkomen.
Mja.... dat zit ook in mijn fam. jaquote:Op zaterdag 11 mei 2013 22:19 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
Mijn ouders wonen 3 straten verder op mn broer 5 en mijn zus iets verder weg 5min fietsen oid.
Gues its an italian thing
Dat zeg ik: veel voornemens, maar geen doorzettingsvermogen om mezelf te veranderenquote:Op zaterdag 11 mei 2013 22:23 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Dan moet je er wat mee gaan doen. Je praat er al een tijd hier in KSC over, maar er gebeurd niks.
In theorie kunnen zaken nog zo eenvoudig klinken en lijken, de praktijk laat in sommige gevallen toch echt iets anders zien.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 22:23 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Dan moet je er wat mee gaan doen. Je praat er al een tijd hier in KSC over, maar er gebeurd niks.
Hoi Engelquote:
Hebben je ouders niet nog een kamertje overquote:Op zaterdag 11 mei 2013 22:20 schreef Stuart het volgende:
[..]
Mijn zus woont in NL, mijn ouders 6 maanden in Spanje en 6 maanden in NL en ik woon 12 maanden in UK
Iets minder dicht bij elkaar
Dan ga je niet verder komen. Kijk eens dat filmpje. Ik heb het idee dat je ervan kan leren. Ik zit niet te drammen voor mijzelf hier.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 22:24 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dat zeg ik: veel voornemens, maar geen doorzettingsvermogen om mezelf te veranderen.
Mooiquote:Op zaterdag 11 mei 2013 22:20 schreef Stuart het volgende:
[..]
Jij mag dat hoor en je hebt ook gewoon gelijk
Ik hou van mijn ouders hoor maar wil er niet wonenquote:Op zaterdag 11 mei 2013 22:25 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Hebben je ouders niet nog een kamertje over
..... t regent hier al de hele dag
Lastigquote:Op zaterdag 11 mei 2013 22:25 schreef crv het volgende:
goddomme 2 keer moeten rebooten, klote updates
Hier ook min of meer wou 1001 dingen doen en er is letterlijk niets van terecht gekomenquote:Op zaterdag 11 mei 2013 22:25 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Ik vind dit vooral confronterend, al moet ik het misschien motiverend noemenquote:Op zaterdag 11 mei 2013 22:23 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik vind het eigenlijk nogal deprimerend. Het zal nooit meer hetzelfde zijn.
Ik ben ook wel redelijk hard geworden geloof ik. Ik heb veel mensen verloren (dood of omdat ik al jaren niet meer in NL woon) en merk wel dat ik keihard kan zijn wat mensen niet altijd verdienen
quote:But where will you go (where will you go)
With no one left to save you from yourself
You can't escape
The truth
I realize you're afraid (I realize)
But you can't abandon everyone
You can't escape
You don't want to escape
Op whatsapp jaquote:
Ik ken deze van TED volgens mij nog niet ....quote:Op zaterdag 11 mei 2013 22:21 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Zij behandeld motivatiedrempels, 5-secondenregels, jezelf bedriegen en waarom alles wat wij willen vaak gruwelijk oncomfortabel is. Ik kan er wel een technisch verhaal van maken, maar eigenlijk pakt ze heel veel belangrijke punten uit de positieve psychologie en legt uit waarom veel mensen niet achter hun dromen aangaan.
Ja, net alsof niet iedereen zijn uitdagingen heeft. Het is misschien kut en ongemakkelijk, maar ik moet mijn problemen oplossen. Jij de jouwe en DM de zijne. Het is niet dat iemand anders een wonder voor je gaat verrichten. En dat is wat ik hier bespeur. Dat mensen hopen dat er ooit een wonder gaat gebeuren.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 22:24 schreef Stuart het volgende:
[..]
In theorie kunnen zaken nog zo eenvoudig klinken en lijken, de praktijk laat in sommige gevallen toch echt iets anders zien.
Confronterend zekerquote:Op zaterdag 11 mei 2013 22:27 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik vind dit vooral confronterend, al moet ik het misschien motiverend noemen.
[..]
Hmm.... misschien een keer proberen als ik weer in de UK ben (en nee ik weet nog niet wanneerquote:Op zaterdag 11 mei 2013 22:21 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, soort van pastry puff gebeuren met kip en jus zeg maar. Niet bijzonder maar wel makkelijk
Filmpje staat op de achtergrond aanquote:Op zaterdag 11 mei 2013 22:25 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Dan ga je niet verder komen. Kijk eens dat filmpje. Ik heb het idee dat je ervan kan leren. Ik zit niet te drammen voor mijzelf hier.
Niet alleen dan toch..... je wilt toch wel wat meer dan alleen bij ziekte wat TLC?quote:Op zaterdag 11 mei 2013 22:23 schreef DaMart het volgende:
Als ik dan ziek ben, belt er dus niemand meer om te vragen hoe het gaat, bijvoorbeeld. Dus daarom moet ik toch maar eens wat proactiever worden als ik ergens een leuke vrouw tegenkom. Want anders ga ik dus wel naar een toekomst waarin ik alleen overblijf en dat wil ik dus echt voorkomen.
Je hoefd je karakter niet te veranderen is mijn mening.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 22:29 schreef DaMart het volgende:
[..]
Filmpje staat op de achtergrond aan.
Maar jezelf/je karakter veranderen is niet zo makkelijk hoor.
Nee, het heeft zin om in een SC andere alsmaar lastig te vallen met gezeur, gejank en gezanik. Ik maak vandaag een uitzondering maar ga hier echt niet posten dat het niet goed met me gaat hoor. Het is te oppervlakkig en bovendien geeft niemand er werkelijk omquote:Op zaterdag 11 mei 2013 22:27 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Ja, net alsof niet iedereen zijn uitdagingen heeft. Het is misschien kut en ongemakkelijk, maar ik moet mijn problemen oplossen. Jij de jouwe en DM de zijne. Het is niet dat iemand anders een wonder voor je gaat verrichten.
Geloof me, ik kan best begrijpen dat je je uitdagingen hebt, dat je verlegen bent, dat je misschien een nare geschiedenis hebt met mensen. Maar op het moment dat je gaat posten dat je oké bent terwijl je dat helemaal niet bent, dan hou je jezelf voor de gek en neem je ook geen verantwoordelijkheid voor je situatie.
Hmm... het kost in ieder geval soms meer en vooral heeft t een hoop tijd nodig...quote:Op zaterdag 11 mei 2013 22:24 schreef Stuart het volgende:
[..]
In theorie kunnen zaken nog zo eenvoudig klinken en lijken, de praktijk laat in sommige gevallen toch echt iets anders zien.
Ah Ok, dacht dat Stu haar weggejaagd hadquote:Op zaterdag 11 mei 2013 22:27 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
Op whatsapp ja
Maar die was druk met werken enzo
schop nodig?quote:Op zaterdag 11 mei 2013 22:24 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dat zeg ik: veel voornemens, maar geen doorzettingsvermogen om mezelf te veranderen.
Dat heb ik ook nooit beweerd. Wel dat je verantwoordelijkheid moet nemen en actie moet ondernemen. Zeggen dat het moeilijk is valt daar niet onder en houdt je alleen maar tegen.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 22:29 schreef DaMart het volgende:
[..]
Filmpje staat op de achtergrond aan.
Maar jezelf/je karakter veranderen is niet zo makkelijk hoor.
ookquote:
Als je deze kant ooit uitkomt, laat het me weten hoor!quote:Op zaterdag 11 mei 2013 22:28 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Hmm.... misschien een keer proberen als ik weer in de UK ben (en nee ik weet nog niet wanneer)
Ja, uiteraard. Dat ziek zijn was alleen een actueel voorbeeld.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 22:29 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Niet alleen dan toch..... je wilt toch wel wat meer dan alleen bij ziekte wat TLC?
hier was het redelijk vandaagquote:Op zaterdag 11 mei 2013 22:25 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Als je zegt dat het kut is, dan kom je wel onder ogen dat je niet gelukkig bent. Ik zeg ook niet dat je het je levensmotto moet maken of uitdragen, maar wel dat je het onder ogen moet komen en je eigen motivatie moet opbouwen om er wat mee te gaan doen. Want, en ik schop nu misschien tegen schenen, dit riedeltje wordt al hier gepost sinds ik voor het eerst in de KSC kwam. Dit gaat zo niet veranderen.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 22:30 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nee, het heeft zin om in een SC andere alsmaar lastig te vallen met gezeur, gejank en gezanik. Ik maak vandaag een uitzondering maar ga hier echt niet posten dat het niet goed met me gaat hoor. Het is te oppervlakkig en bovendien geeft niemand er werkelijk om
Ik zal NOOIT beweren dat ik een moeilijker leven heb dan een ander. Ik zou met niemand willen ruilen. Op dit punt ben ik mogelijk zwak maar ik weet dat ik op andere punten zeer sterk en gelukkig ben. Het is verkeerd om mijn relaas op te vatten als klacht. Ik hou er verder overigens ook over op
Niet zoooooo lang.... gewoon voor eeeen vakanttttttttttttttttieeeeequote:Op zaterdag 11 mei 2013 22:25 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik hou van mijn ouders hoor maar wil er niet wonen
En zeker niet 6 maanden in Spanje
Hier regent het ook keihard
Hmm... ja dat ook, maar ook wel dingen al gedaan die ik graag wilde doen.... en voor de rest mwah ik dien gewoon te doen hequote:Op zaterdag 11 mei 2013 22:26 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
Hier ook min of meer wou 1001 dingen doen en er is letterlijk niets van terecht gekomen![]()
Wel centen verdiendook niet onbelangrijk
Wie weet, ongemerkt en unintentionally (weet geen goede NL vertaling eigenlijk)quote:
Heb het grootste deel in mn bed gelegen echt niet normaal en dan niet eens veel slapen ofzo ...quote:Op zaterdag 11 mei 2013 22:33 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Hmm... ja dat ook, maar ook wel dingen al gedaan die ik graag wilde doen.... en voor de rest mwah ik dien gewoon te doen he
Hmm... motiverend nee dat vind ik niet ....het spreekt je angsten aan.......quote:Op zaterdag 11 mei 2013 22:27 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik vind dit vooral confronterend, al moet ik het misschien motiverend noemen.
[..]
wij ?quote:
Goed gezegdquote:Op zaterdag 11 mei 2013 22:27 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Ja, net alsof niet iedereen zijn uitdagingen heeft. Het is misschien kut en ongemakkelijk, maar ik moet mijn problemen oplossen. Jij de jouwe en DM de zijne. Het is niet dat iemand anders een wonder voor je gaat verrichten. En dat is wat ik hier bespeur. Dat mensen hopen dat er ooit een wonder gaat gebeuren.
Geloof me, ik kan best begrijpen dat je je uitdagingen hebt, dat je verlegen bent, dat je misschien een nare geschiedenis hebt met mensen. Maar op het moment dat je gaat posten dat je oké bent terwijl je dat helemaal niet bent, dan hou je jezelf voor de gek en neem je ook geen verantwoordelijkheid voor je situatie. Het is wel gemakkelijk, want je hoeft dan geen moeite te nemen om dingen te veranderen in je leven.
Tot morgen wellichtquote:Op zaterdag 11 mei 2013 22:33 schreef crv het volgende:
ik kap ermee voor vandaag, volgens mij staat mijn laptop nog steeds te updaten, hij is beretraag![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |