Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.

2 jaar geleden was ik 26 en woonde alleen. Nu samen en met een kleintje.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 21:58 schreef roos85 het volgende:
[..]
lieve schat , je bent nog jong, ligt nog heel leven voor je. het kan in een aantal maanden echt veranderen.
Dit blad is van de boom gevallenquote:Op zaterdag 11 mei 2013 22:03 schreef JJH het volgende:
[..]
2 jaar geleden was ik 26 en woonde alleen. Nu samen en met een kleintje.
Het kan echt als een blad aan een boom omdraaien.
quote:
Weet je. Het maakt niet uit waar je woont. Je kunt je namelijk voor alles en iedereen verstoppen, behalve voor jezelf. En zolang het echte probleem in mij zit, zal naar de andere kant van het land verhuizen mijn leven niet ineens omgooienquote:Op zaterdag 11 mei 2013 22:00 schreef Stuart het volgende:
[..]
Het maakt ook geen verschil. Geloof me maar, ik heb ook in NL gewoond al was ik toen nog jong
Het zal ook wel aan mij liggen inderdaad al heb ik geen idee wat ik eraan zou moeten doenquote:Op zaterdag 11 mei 2013 22:04 schreef DaMart het volgende:
[..]
Weet je. Het maakt niet uit waar je woont. Je kunt je namelijk voor alles en iedereen verstoppen, behalve voor jezelf. En zolang het echte probleem in mij zit, zal naar de andere kant van het land verhuizen mijn leven niet ineens omgooien.
er wordt op hem gewacht na de voetbalquote:Op zaterdag 11 mei 2013 22:06 schreef roos85 het volgende:
DM, ik ben iets van 40 km van mijn woonplaats gaan wonen..
Merk wel dat sommige vriendschappen daar niet tegen bestand waren![]()
vind dat soms wel erg moeilijk, dat ik veel heb opgegeven om met meneerroos samen te gaan wonen , terwijl er voor hem weinig veranderd is.
Stel dat ik toch nog eens een leuke jongedame tegenkom om mijn leven mee te delen, dan kan ik overal wel wonen hoor. Maar zo lang ik alleen ben, blijf ik toch liever hier in de omgeving. Hier heb ik de duinen en het strand en ben ik bijvoorbeeld nog dicht bij mijn ouders. En het klinkt misschien gek van iemand van 33, maar zij zijn nog steeds de belangrijkste personen in mijn levenquote:Op zaterdag 11 mei 2013 22:06 schreef roos85 het volgende:
DM, ik ben iets van 40 km van mijn woonplaats gaan wonen..
Merk wel dat sommige vriendschappen daar niet tegen bestand waren![]()
vind dat soms wel erg moeilijk, dat ik veel heb opgegeven om met meneerroos samen te gaan wonen , terwijl er voor hem weinig veranderd is.
en elke avond gekooktquote:Op zaterdag 11 mei 2013 22:07 schreef Toekito het volgende:
[..]
er wordt op hem gewacht na de voetbal
Stuquote:
snap ikquote:Op zaterdag 11 mei 2013 22:08 schreef DaMart het volgende:
[..]
Stel dat ik toch nog eens een leuke jongedame tegenkom om mijn leven mee te delen, dan kan ik overal wel wonen hoor. Maar zo lang ik alleen ben, blijf ik toch liever hier in de omgeving. Hier heb ik de duinen en het strand en ben ik bijvoorbeeld nog dicht bij mijn ouders. En het klinkt misschien gek van iemand van 33, maar zij zijn nog steeds de belangrijkste personen in mijn leven.
Vind ik helemaal niet gek, maar dat komt mogelijk omdat we wat dat betreft wel op elkaar lijken. Ook voor mij zijn mijn ouders by far de belangrijkste personen in mijn levenquote:Op zaterdag 11 mei 2013 22:08 schreef DaMart het volgende:
[..]
Stel dat ik toch nog eens een leuke jongedame tegenkom om mijn leven mee te delen, dan kan ik overal wel wonen hoor. Maar zo lang ik alleen ben, blijf ik toch liever hier in de omgeving. Hier heb ik de duinen en het strand en ben ik bijvoorbeeld nog dicht bij mijn ouders. En het klinkt misschien gek van iemand van 33, maar zij zijn nog steeds de belangrijkste personen in mijn leven.
ik snap je verder wel hoor schat. Al valt 40 wel mee toch?quote:Op zaterdag 11 mei 2013 22:09 schreef roos85 het volgende:
[..]
en elke avond gekookt![]()
bedoel meer qua omgeving en vriendenkring enzo.
Ik weet van mezelf hoe ik ben en dat een deel van het probleem ook gewoon bij mezelf ligt. Als ik de afgelopen 15 tot 20 jaar minder verlegen was geweest en de moed had gehad om actie te ondernemen, dan weet ik zeker dat ik nu op zijn minst wel had ervaren hoe het is om een vriendin te hebben. En waar ik ook ben, dat deel van mijn leven en de moeilijkheid om nieuwe contacten te leggen, neem ik altijd met me mee. Dus opnieuw beginnen zou ik op eigen kracht niet lang genoeg volhouden, denk ikquote:Op zaterdag 11 mei 2013 22:07 schreef Stuart het volgende:
[..]
Het zal ook wel aan mij liggen inderdaad al heb ik geen idee wat ik eraan zou moeten doen![]()
Dankje schat.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 22:10 schreef Toekito het volgende:
[..]
ik snap je verder wel hoor schat. Al valt 40 wel mee toch?
Dat heb ik dus totaal niet ...quote:Op zaterdag 11 mei 2013 22:13 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik weet van mezelf hoe ik ben en dat een deel van het probleem ook gewoon bij mezelf ligt. Als ik de afgelopen 15 tot 20 jaar minder verlegen was geweest en de moed had gehad om actie te ondernemen, dan weet ik zeker dat ik nu op zijn minst wel had ervaren hoe het is om een vriendin te hebben. En waar ik ook ben, dat deel van mijn leven en de moeilijkheid om nieuwe contacten te leggen, neem ik altijd met me mee. Dus opnieuw beginnen zou ik op eigen kracht niet lang genoeg volhouden, denk ik![]()
.
Ik heb ook nog nooit een relatie gehad. Ben op het forum misschien wel heel stoer maar op dat gebied eigenlijk helemaal niet. Het is niet zozeer dat ik verlegen ben maar misschien wel onzeker bij vrouwen.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 22:13 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik weet van mezelf hoe ik ben en dat een deel van het probleem ook gewoon bij mezelf ligt. Als ik de afgelopen 15 tot 20 jaar minder verlegen was geweest en de moed had gehad om actie te ondernemen, dan weet ik zeker dat ik nu op zijn minst wel had ervaren hoe het is om een vriendin te hebben. En waar ik ook ben, dat deel van mijn leven en de moeilijkheid om nieuwe contacten te leggen, neem ik altijd met me mee. Dus opnieuw beginnen zou ik op eigen kracht niet lang genoeg volhouden, denk ik![]()
.
Ook dat heb ik dusquote:Op zaterdag 11 mei 2013 22:15 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
Dat heb ik dus totaal niet ...
Bij mij is het meer de sleur van het dagelijkse leven enzo
Meer het gevoel van is dit alles etc
Tja ze komen niet vanzelf naar je toe, Je moet er wel wat voor doen.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 22:16 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik heb ook nog nooit een relatie gehad. Ben op het forum misschien wel heel stoer maar op dat gebied eigenlijk helemaal niet. Het is niet zozeer dat ik verlegen ben maar misschien wel onzeker bij vrouwen.
o jeequote:
Een boogschutter ???quote:
hmmquote:Op zaterdag 11 mei 2013 21:56 schreef Stuart het volgende:
[..]
Aan mogelijkheden ontbreekt het op zich niet. Ik denk gewoon dat het zo moet zijn om wat voor reden dan ook. Ik had het me alleen anders voorgesteld toen ik nog jong en knap was
Ja en nee ......quote:Op zaterdag 11 mei 2013 21:57 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dat werkt bij mij juist uitstekend. Ik hou mezelf al jaren voor de gek en doe voor de buitenwereld alsof ik enorm happy ben
Dat is misschien ook maar het beste
Vroeger ging dat wel vanzelf maar toen zag ik er misschien nog schattig uit ofzoquote:Op zaterdag 11 mei 2013 22:17 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
Tja ze komen niet vanzelf naar je toe, Je moet er wel wat voor doen.
Voor niets gaat de zon op.
Niet gek hoor.... ik heb nog geen idee wat ik straks zonder die 2 moetquote:Op zaterdag 11 mei 2013 22:08 schreef DaMart het volgende:
[..]
Hier nog een boogschutterquote:Op zaterdag 11 mei 2013 22:17 schreef -Engel- het volgende:
[..]
o jee
[..]
Een boogschutter ???
[..]
hmm
[..]
Ja en nee ......
Het gaat je een keer hard bijten
Welke ... er waren zoveel linkjesquote:Op zaterdag 11 mei 2013 22:10 schreef Woeste_Woerd het volgende:
Ik hoop toch even dat jullie die TED-talk aangeklikt hebben. Volgens mij kunnen jullie daar echt wat uithalen.
Ja, boogschutter hierquote:Op zaterdag 11 mei 2013 22:17 schreef -Engel- het volgende:
Een boogschutter ???
[..]
Ja en nee ......
Het gaat je een keer hard bijten
Opnieuw beginnen, is altijd lastigquote:Op zaterdag 11 mei 2013 22:13 schreef DaMart het volgende:
[..]
.
Mijn ouders wonen 3 straten verder op mn broer 5 en mijn zus iets verder weg 5min fietsen oid.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 22:18 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Niet gek hoor.... ik heb nog geen idee wat ik straks zonder die 2 moet
Mijn zus woont in NL, mijn ouders 6 maanden in Spanje en 6 maanden in NL en ik woon 12 maanden in UKquote:Op zaterdag 11 mei 2013 22:19 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
Mijn ouders wonen 3 straten verder op mn broer 5 en mijn zus iets verder weg 5min fietsen oid.
Gues its an italian thing
Jij mag dat hoor en je hebt ook gewoon gelijkquote:Op zaterdag 11 mei 2013 22:20 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Hehehe nee dat hoeft ook niet .... ik was gewoon ff de vrouw aan het uithangen![]()
is dat lekker??quote:Op zaterdag 11 mei 2013 22:17 schreef Stuart het volgende:
De oven staat aan voor een chicken pie van M&S
Allemaal 2 uurtjes met het vliegtuigquote:Op zaterdag 11 mei 2013 22:20 schreef Stuart het volgende:
[..]
Mijn zus woont in NL, mijn ouders 6 maanden in Spanje en 6 maanden in NL en ik woon 12 maanden in UK
Iets minder dicht bij elkaar
Ik post hem toch maar even. Mooie tekst weer, maar ik ervaar het nummer alsof het aan mij gericht is. En dan kan het juist weer een schop onder de kont zijnquote:
Zij behandeld motivatiedrempels, 5-secondenregels, jezelf bedriegen en waarom alles wat wij willen vaak gruwelijk oncomfortabel is. Ik kan er wel een technisch verhaal van maken, maar eigenlijk pakt ze heel veel belangrijke punten uit de positieve psychologie en legt uit waarom veel mensen niet achter hun dromen aangaan.quote:
Ja, soort van pastry puff gebeuren met kip en jus zeg maar. Niet bijzonder maar wel makkelijkquote:Op zaterdag 11 mei 2013 22:20 schreef -Engel- het volgende:
[..]
is dat lekker??
Zit er alleen kip in??
hmm...quote:Op zaterdag 11 mei 2013 22:18 schreef Stuart het volgende:
[..]
Vroeger ging dat wel vanzelf maar toen zag ik er misschien nog schattig uit ofzo
Ja, en een uurtje naar het vliegveld vanaf hier en inchecken en blablabla. Duurt allemaal toch net even iets langerquote:Op zaterdag 11 mei 2013 22:20 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
Allemaal 2 uurtjes met het vliegtuig
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |