boks!quote:
Twee nachten? Een huisje huur je meestal voor 3 nachten he, en daar is de prijs ook op gebaseerdquote:Op woensdag 1 mei 2013 16:51 schreef littledrummergirl het volgende:
miss ook even met zn allen besluiten wat de max pp is wat we aant verblijf (zonder eten drinken en de hele rambam, alleen huur) willen besteden? voor mij persoonlijk max 75 ¤ voor twee nachten
hmm weet niet of ik zo lang vrij kan krijgenquote:Op woensdag 1 mei 2013 18:31 schreef DaMart het volgende:
[..]
Twee nachten? Een huisje huur je meestal voor 3 nachten he, en daar is de prijs ook op gebaseerd.
Als ik het lijstje zo bekijk, in ieder geval uit deze regio's:quote:Op woensdag 1 mei 2013 18:29 schreef littledrummergirl het volgende:
we gingen even kijken wie waar vandaan komt en wat dan n beetje voor iedereen bereikbaar is he?
dat kan makkelijkquote:Op woensdag 1 mei 2013 18:37 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dan zit je dus aan maximaal 450 euro voor een 6-persoonshuisje.
Utrechtse Heuvelrug, huisjes vanaf 390 euro voor een weekend: http://www.molecaten.nl/landgoed-ginkelduin.quote:Op woensdag 1 mei 2013 18:41 schreef littledrummergirl het volgende:
Limburg:
MPG
Brabant:
Bos81
Noord holland:
Damart
douche- eendje (1 nacht)
meneer LDG
Zuid holland:
mevrouw LDG
bar ( +barman) ?
Toek
de kapitein en s
Overijssel:
Nikkie
fubar ?
ik denk dat we als we iedereen niet vreselijk ver willen laten reizen we ergens in het midden uitkomen.. utrecht, de linkerkant van gelderland.. maar iig geen hoenderloo
meer geld voor bbq en bierquote:Op woensdag 1 mei 2013 18:42 schreef DaMart het volgende:
[..]
Utrechtse Heuvelrug, huisjes vanaf 390 euro voor een weekend: http://www.molecaten.nl/landgoed-ginkelduin.
Om maar wat te noemen.
Fantastisch man.quote:Op woensdag 1 mei 2013 18:37 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dan zit je dus aan maximaal 450 euro voor een 6-persoonshuisje.
Fubje is zaandam / amsterdam / noordhollandquote:Op woensdag 1 mei 2013 18:41 schreef littledrummergirl het volgende:
Limburg:
MPG
Brabant:
Bos81
Noord holland:
Damart
douche- eendje (1 nacht)
meneer LDG
Zuid holland:
mevrouw LDG
bar ( +barman) ?
Toek
de kapitein en s
Overijssel:
Nikkie
fubar ?
ik denk dat we als we iedereen niet vreselijk ver willen laten reizen we ergens in het midden uitkomen.. utrecht, de linkerkant van gelderland.. maar iig geen hoenderloo
vrijstaande huisjes zijn geen overbodige luxe denk ikquote:Op woensdag 1 mei 2013 18:45 schreef DaMart het volgende:
[..]
"Het stilste plekje van Nederland."
En toen kwam Toek langs.
vlak LDG niet uit....ik sta in haar schaduwquote:Op woensdag 1 mei 2013 18:45 schreef DaMart het volgende:
[..]
"Het stilste plekje van Nederland."
En toen kwam Toek langs.
Nou ja, de parkeerterreinen worden nog wel eens gereserveerd voor gasten. Ik weet nog uit mijn Gran Doradotijd dat als mensen iemand op bezoek kregen, ze dat moesten melden bij de receptie, want anders kwamen de gasten de parkeerplaats niet opquote:
das wel een slimmequote:Op woensdag 1 mei 2013 18:48 schreef DaMart het volgende:
Trouwens, voordat er geboekt wordt, is het misschien wel handig om even na te vragen hoe positief een park over extra bezoekers voor een dag staat. Volgens mij zijn er parken waar ze daar best moeilijk over kunnen doen als het van tevoren niet is aangekondigd.
Misschien moet er een to-do-lijst in de OP worden gezet, is dat handig?quote:Op woensdag 1 mei 2013 18:54 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
das wel een slimmesoms is er idd een laag tarief voor dagbezoekers
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |