hehe dat is wel gaaf jaquote:Op zaterdag 11 mei 2013 23:03 schreef roos85 het volgende:
[..]
van het kwf, of ik ze al steunde.. ik maar gezegd dat ik af en toe wat overmaak en dat ze vorig jaar een flinke bijdrage hebben ontvangen omdat ik op de uitvaart van mijn pa collecte had laten houden.
dat gezicht toen
Ik heb nu examens, dus van leuke dingen doen komt vrij weinig terechtquote:Op zaterdag 11 mei 2013 23:04 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
Ja maar daar kun je zelf iets aan veranderen.
Je relatie is zo saai als je het zelf laat worden.
Dat de ander buiten de deur neukt daar kun je weinig aan doen...
(ja of zei had het aan moeten geven dat er wat moest veranderen)
watjequote:Op zaterdag 11 mei 2013 23:03 schreef -Engel- het volgende:
[..]
[..]
kamperen
ik heb wel een tentenzo.... ik kan alleen niet koken als ik onderweg ben
Dat je dat in sub erbij moet schrijven doet anders denken.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 23:03 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Dan trek je haar slipje met je tanden uit en doe eens wat geks ....
ja ik roep ook maar wat
dat laatste was geen leugen... anders zou ik dat niet zeggen lquote:Op zaterdag 11 mei 2013 23:04 schreef -Engel- het volgende:
[..]
hehe dat is wel gaaf ja.. mits geen leugen want dat is dan weer zielig
Je hebt niet ergens een gaatje van 1,5 uur?quote:Op zaterdag 11 mei 2013 23:05 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Ik heb nu examens, dus van leuke dingen doen komt vrij weinig terecht
Doe de dingen die je leuk vindquote:Op zaterdag 11 mei 2013 23:03 schreef DaMart het volgende:
Een kroeg gaat juist nog wel. Daar kun je elkaar tenminste nog een beetje verstaan. In een disco of club werkt dat niet echt.
En poolen is wel leuk.
Je hebt het geprobeerdquote:Dansen wat minder. Een jaar of 6 geleden heb ik me ingeschreven voor dansles, maar halverwege ben ik afgehaakt omdat het echt niet mijn ding was.
quote:Nou ja, morgen maar even gaan typen.
Neequote:Ik ben gewoon bang dat ik gigantisch voor lul sta als ik dan gek ga doen.
ja dat is zo....quote:Ja, sommigen hebben weinig nodig.
En als je nuchter bent, dan ziet de wereld er anders uit dan de wereld van de dronken mensen.
dat is de laatste tijd wel erg iddquote:Op zaterdag 11 mei 2013 23:06 schreef D. het volgende:
[..]
Rustig hoeft niet, maar baggeren is teveel van het 'goede'
En een groot deel gaat toch aan de strijkstokquote:Op zaterdag 11 mei 2013 23:06 schreef Bos81 het volgende:
Tja het KWF. Ik ben maandelijks donateur. Maar ik word wel 1 keer per jaar gebeld met de vraag of ik mijn donatie wil ophogen. Nou ik dacht het niet hoor..
Baggeren is misschien een groot woord. Er werden wat herinneringen opgehaald met behulp van muziek. Echt baggeren vind ik dat niet al kan ik begrijpen dat je er niets mee hebtquote:Op zaterdag 11 mei 2013 23:06 schreef D. het volgende:
[..]
Rustig hoeft niet, maar baggeren is teveel van het 'goede'
Niet jouw probleemquote:Op zaterdag 11 mei 2013 23:03 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Een heer ben ik zeker, maar ze had niet met hangende pootjes terug moeten komen
Wanneer nog meer dan? Zo makkelijk geroepen immersquote:
Het was allemaal baggermuziekquote:Op zaterdag 11 mei 2013 23:07 schreef Stuart het volgende:
[..]
Baggeren is misschien een groot woord. Er werden wat herinneringen opgehaald met behulp van muziek. Echt baggeren vind ik dat niet al kan ik begrijpen dat je er niets mee hebt
Zeker al mag ik zelf ook niet klagenquote:
Oe... drink je een biertje in mijn naam met hemquote:Op zaterdag 11 mei 2013 23:04 schreef Stuart het volgende:
[..]
Mijn vaders verjaardag. Daar ben ik al jaren niet meer bij geweest dus ik ben blij dat ik daar dit jaar wel bij kan zijn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |