Uhm christine le duc had ooit van die opdrachtkaartjes of van die dobbelsteentjes....quote:Op zaterdag 11 mei 2013 23:11 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Misschien een beetje offtopic maartoch: Heeft iemand nog ideeen voor leuke xxx spelletjes met mijn vriendin
Freud zit niet naast mequote:Op zaterdag 11 mei 2013 23:12 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Freud zou zeggen dat het stiekem je droom is.![]()
Okay, ik ben wel klaar geloof ikquote:Op zaterdag 11 mei 2013 23:16 schreef crv het volgende:
[..]
als wij iets vinden hoeven we toch zeker niet altijd met bewijzen te komen
We kunnen nog naar andere subjes uitstappenquote:Op zaterdag 11 mei 2013 23:12 schreef Woeste_Woerd het volgende:
Ha! Van ONZ naar R&P naar SEX... Gaat goed vandaag.
*gaat opzoeken waar de dichtsbijzijnde Christine le Duc is en er in een slaapzak voor liggen*quote:Op zaterdag 11 mei 2013 23:17 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Uhm christine le duc had ooit van die opdrachtkaartjes of van die dobbelsteentjes....
hehehe dat had ik doorquote:Op zaterdag 11 mei 2013 23:14 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dat is inderdaad een beetje flauw, sorry![]()
Het was ook niet per se om vrouwen te plezieren hoor. Meer ook om mezelf wat makkelijker open te stellen voor contact met anderen. Maar dat betekende dus dat ik mezelf elke week anderhalf uur met tegenzin moest gaan conformeren aan danspasjes die ik een uur later toch alweer door elkaar zou halenquote:Op zaterdag 11 mei 2013 23:16 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Er zijn meer dingen waar dames van houdenof wat gewoon leuk is om te doen
[..]
Leuk is een nieuw perspectief he![]()
Kan je nog steeds doenquote:Op zaterdag 11 mei 2013 23:14 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik had toen wel de intentie om op de website te kijken hoor. Maar ik was dat alweer vergeten.
Maar het is niet zo dat mijn Engels perfect is hoor, absoluut nietquote:
Oja..... doe maar in de dm want dat wil ik weeeeeeeeeeeeeeeeeetenquote:Op zaterdag 11 mei 2013 23:16 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Ik denk dat ik al iets leuks heb bedacht
Jammer, lijkt me een interessante gast.quote:
Ik maak graag uitstapjes.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 23:18 schreef -Engel- het volgende:
[..]
We kunnen nog naar andere subjes uitstappen![]()
Ja, maar net vlogen er 10 nummers per minuut dooheen, dat is niet bij te houdenquote:Op zaterdag 11 mei 2013 23:17 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ach, in de kroeg draait men ook muziek en dan heet het ook geen discotheek
Pap, deze krijg je van -Engel- !!!!quote:Op zaterdag 11 mei 2013 23:16 schreef Stuart het volgende:
[..]
Hahahaha![]()
Ik zeg overigens nooit 'pa' maar altijd 'pap'
Wat dacht je van TTK?quote:Op zaterdag 11 mei 2013 23:18 schreef -Engel- het volgende:
[..]
We kunnen nog naar andere subjes uitstappen![]()
Nee niet helemaal.... ik ben oorspronkelijk Gooisquote:Op zaterdag 11 mei 2013 23:17 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Ah. Oorspronkelijk ook uit die richting?
Ik FOK! Nu op mn Iphone en heb geen idee hoe ik dan een DM moet sturen...quote:Op zaterdag 11 mei 2013 23:20 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Oja..... doe maar in de dm want dat wil ik weeeeeeeeeeeeeeeeeeten
hehehequote:Op zaterdag 11 mei 2013 23:19 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
*gaat opzoeken waar de dichtsbijzijnde Christine le Duc is en er in een slaapzak voor liggen*
Ben je toevallig rijk?quote:Op zaterdag 11 mei 2013 23:21 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Nee niet helemaal.... ik ben oorspronkelijk Goois
Ik zal dan maar geen megamix voor je opzoeken he? Dan heb je 2 a 3 nummers tegelijkertijdquote:Op zaterdag 11 mei 2013 23:21 schreef D. het volgende:
[..]
Ja, maar net vlogen er 10 nummers per minuut dooheen, dat is niet bij te houden
quote:Op zaterdag 11 mei 2013 23:19 schreef DaMart het volgende:
[..]
Het was ook niet per se om vrouwen te plezieren hoor. Meer ook om mezelf wat makkelijker open te stellen voor contact met anderen. Maar dat betekende dus dat ik mezelf elke week anderhalf uur met tegenzin moest gaan conformeren aan danspasjes die ik een uur later toch alweer door elkaar zou halen.
Dat heeft geen zin nee. Er zijn andere manieren om contact te maken, denk ikquote:Op zaterdag 11 mei 2013 23:19 schreef DaMart het volgende:
[..]
Het was ook niet per se om vrouwen te plezieren hoor. Meer ook om mezelf wat makkelijker open te stellen voor contact met anderen. Maar dat betekende dus dat ik mezelf elke week anderhalf uur met tegenzin moest gaan conformeren aan danspasjes die ik een uur later toch alweer door elkaar zou halen.
Ik ook nietquote:Op zaterdag 11 mei 2013 23:20 schreef Stuart het volgende:
[..]
Maar het is niet zo dat mijn Engels perfect is hoor, absoluut niet
Het is goed, maar perfect zal ik het NOOIT noemen
Je hoeft toch niet alles te luisterenquote:Op zaterdag 11 mei 2013 23:21 schreef D. het volgende:
[..]
Nee, daar heb je gelijk inquote:Op zaterdag 11 mei 2013 23:21 schreef D. het volgende:
[..]
Kijkt nieuwschierig opquote:Op zaterdag 11 mei 2013 23:21 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Nee niet helemaal.... ik ben oorspronkelijk Goois
Mij ookquote:Op zaterdag 11 mei 2013 23:20 schreef Woeste_Woerd het volgende:
Jammer, lijkt me een interessante gast.
Herkeeeeeeeeeeeeenbaarquote:Ik maak graag uitstapjes.
Dan heb ik een hele avond vragen aan mijn hoofd over wie Engel dan precies isquote:Op zaterdag 11 mei 2013 23:21 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Pap, deze krijg je van -Engel- !!!!
AAAAAA doe t
quote:Op zaterdag 11 mei 2013 23:24 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dan heb ik een hele avond vragen aan mijn hoofd over wie Engel dan precies is
Uhm ff denken ik heb vooral pulp gelezenquote:Op zaterdag 11 mei 2013 23:21 schreef DaMart het volgende:
[..]
Wat dacht je van TTK?
Nog goede boeken gelezen de laatste tijd?
Ik kan 'Het menselijk lichaam' van Paolo Giordano wel aanbevelen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |