SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Aanwezigen:
CristinaYang
Madeliefff
Dqod
Fanta-Stick
Mortaxx
wickedmen
Hugh_Myron
Ikjijallebei
Buffalo-Soldier
Haan33
Madjackthepirate
Piye
Feyenoordfan92
Geelman
MAHL
Dimachaerus
Durrrr
Micson
Fonkeymonkey
Chai
Moccie
Misschien:
Wenfer2
Fokker89
Rawberry
Rodawa
Belangrijk:
De vorige paar topics over KLB-meets zijn in SC vervallen. Dat is niet de bedoeling voor dit topic. Er zijn dus een aantal duidelijke regels.
We willen wel: aan- of afmeldingen en vragen over de meet.
We willen niet: off-topic opmerkingen, SC, gebagger, en reacties als ‘deze meet komt er toch niet’.
Post dus alleen relevante opmerkingen of vragen over de meet, de rest zal toch verwijderd worden.
We hopen jullie allemaal te zien bij de meet!
Liefs,
CristinaYang en Madeliefff
-Is nog niet zeker, dus OP laten staan-
[ Bericht 71% gewijzigd door Marie30 op 11-05-2013 20:21:57 ]
Zalig zijn de onwetenden. Had ik maar jouw (gebrek aan) intelligentiequote:Op zaterdag 11 mei 2013 20:08 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Alsof jij zelf zo bizar slim bent.
Nononono.
Hardop gelachen.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 20:08 schreef Gorzalka het volgende:
Ik liep net naar buiten richting de parasollen en er rende iemand voorbij die heel snel een foto van me maakte en weer snel doorrende. Lachen hoor, echt fucking zielig
!
Heel even kijken, al heb ik het idee dat het ook gewoon weer de zoveelste trollmeet is jaquote:Op zaterdag 11 mei 2013 20:08 schreef Aethereal het volgende:
Topic kan wel dicht lijkt me ondertussen..
'Het mooiste moet juist nog komenquote:Op zaterdag 11 mei 2013 20:08 schreef Aethereal het volgende:
Topic kan wel dicht lijkt me ondertussen..
Dat is een plaatjesschieter dief, bel de politie!quote:Op zaterdag 11 mei 2013 20:08 schreef Gorzalka het volgende:
Ik liep net naar buiten richting de parasollen en er rende iemand voorbij die heel snel een foto van me maakte en weer snel doorrende. Lachen hoor, echt fucking zielig
!
Mensen van de whatsapp groep zijn er voor zover ik het weet.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 20:09 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Heel even kijken, al heb ik het idee dat het ook gewoon weer de zoveelste trollmeet is ja
er zijn nog zoveel meer tellende factoren in het leven en daarbij jongen, je doet hbo.. je hoeft je ook niet zo superieur te gedragen nergens voor nodig.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 20:09 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Zalig zijn de onwetenden. Had ik maar jouw (gebrek aan) intelligentie.
Thanks en ocharmequote:Op zaterdag 11 mei 2013 20:10 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Chai die in d'r eentje op wat FOK!kers zit te wachten nu in Utrecht, vanuit de provincie.
Nee voortaan doen we ze op woensdagavondquote:Op zaterdag 11 mei 2013 20:10 schreef reinbertio het volgende:
Als die meet nou een beetje in de buurt was geweest en niet op zaterdagavond...
Is het niet, een klein groepje heeft zich inmiddels gegroepeerd. Het is een grote chaos, mortieren slaan links, rechts en in het midden in. Ouderen durven hun huizen niet uit, en voor degenen die zich nog wel op straat wagen is er slecht nieuws: Ambipur verspert bizar de weg.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 20:09 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Heel even kijken, al heb ik het idee dat het ook gewoon weer de zoveelste trollmeet is ja
Ow, er zijn daadwerkelijk dus mensen.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 20:10 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Mensen van de whatsapp groep zijn er voor zover ik het weet.
Hoe wil jij dingen bereiken? Beetje geil kleden, tietjes naar voren en gaan toch? Van je brein moet je 't niet hebben.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 20:10 schreef Meloewa het volgende:
[..]
er zijn nog zoveel meer tellende factoren in het leven en daarbij jongen, je doet hbo.. je hoeft je ook niet zo superieur te gedragen nergens voor nodig.
Ik stel eerder woensdagmiddag voor, dan is het merendeel vrij van school!quote:Op zaterdag 11 mei 2013 20:11 schreef Starm het volgende:
[..]
Nee voortaan doen we ze op woensdagavond
Namen noemen is ook niet nodig, we weten allemaal wie je bedoeltquote:Op zaterdag 11 mei 2013 20:11 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ow, er zijn daadwerkelijk dus mensen.
Mwah, dan kan het wel even open blijven voor die mensen.
Mensen die zeggen te komen en niet komen en vervolgens de aandacht trekken (zal geen namen noemen) hoeven imo geen extra aandacht te krijgen.
Kan toch best, gewoon met een rijke man trouwen.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 20:11 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Hoe wil jij dingen bereiken? Beetje geil kleden, tietjes naar voren en gaan toch? Van je brein moet je 't niet hebben.
Hoe moet jij weten dat ik het niet van mijn brein moet hebben?quote:Op zaterdag 11 mei 2013 20:11 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Hoe wil jij dingen bereiken? Beetje geil kleden, tietjes naar voren en gaan toch? Van je brein moet je 't niet hebben.
Frank, je doelt op mij. Zeg even rechtstreeks wat je wil zeggen, dan hou ik op. Beloofd. One love en allesquote:Op zaterdag 11 mei 2013 20:11 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ow, er zijn daadwerkelijk dus mensen.
Mwah, dan kan het wel even open blijven voor die mensen.
Mensen die zeggen te komen en niet komen en vervolgens de aandacht trekken (zal geen namen noemen) hoeven imo geen extra aandacht te krijgen.
'Sup met wat emancipatie?quote:Op zaterdag 11 mei 2013 20:14 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Kan toch best, gewoon met een rijke man trouwen.
Noem dan één ding waar je goed in bent, wat is je talent, je unique selling point?quote:Op zaterdag 11 mei 2013 20:14 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Hoe moet jij weten dat ik het niet van mijn brein moet hebben?![]()
Ik weet zelf wel wat ik kan hebben.
Je komt wel, je komt niet, je komt wel, je komt niet (komen in dit geval niet seksueel opvatten als in klaarkomen), dat weten we nu. Je komt dus niet, mag maakt we verder niet uit maar die hele drama er om heen. Het is FOK! geen GTST waar huiswijven naar kijken.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 20:14 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Frank, je doelt op mij. Zeg even rechtstreeks wat je wil zeggen, dan hou ik op. Beloofd. One love en alles
Die gaat er sowieso komen deze zomer.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 20:16 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Is het niet waard. Gym meet lijkt me wel chill.
quote:
Ben mijn leven niet beuquote:Op zaterdag 11 mei 2013 20:16 schreef Aethereal het volgende:
Vind het toch wel zeer apart dat er geen moderator van KLB op de KLB meet is om de discussie in toom te houden..
Jongens, hier gaan we het niet over hebben, ik zet een slotjequote:Op zaterdag 11 mei 2013 20:16 schreef Aethereal het volgende:
Vind het toch wel zeer apart dat er geen moderator van KLB op de KLB meet is om de discussie in toom te houden..
Zoals we hier kunnen zien, is die drama er ook zonder mijquote:Op zaterdag 11 mei 2013 20:16 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Je komt wel, je komt niet, je komt wel, je komt niet (komen in dit geval niet seksueel opvatten als in klaarkomen), dat weten we nu. Je komt dus niet, mag maakt we verder niet uit maar die hele drama er om heen. Het is FOK! geen GTST waar huiswijven naar kijken.
Wel als ik in NL ben, geen gym meet zonder ircute & fantaquote:Op zaterdag 11 mei 2013 20:16 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Die gaat er sowieso komen deze zomer.
[..]
Dat is onduidelijkquote:Op zaterdag 11 mei 2013 20:17 schreef Paxcon het volgende:
Is het nou een trollmeet of is er wel meer dan 1 iemand?
Zolang het niet in Groningen wordt gehoudenquote:Op zaterdag 11 mei 2013 20:16 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Die gaat er sowieso komen deze zomer.
[..]
Of dan toont Chai haar tieten, hup banquote:Op zaterdag 11 mei 2013 20:16 schreef Aethereal het volgende:
Me, myself and I.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 20:15 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
'Sup met wat emancipatie?
[..]
Noem dan één ding waar je goed in bent, wat is je talent, je unique selling point?
Eens.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 20:17 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Zolang het niet in Groningen wordt gehouden
Je komt maar naar NL met je carte blanche en je krijgt wat passionate forbidden cardio buiten je maritale bed.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 20:17 schreef IrCute het volgende:
[..]
Wel als ik in NL ben, geen gym meet zonder ircute & fanta
Ik ben voor Amsterdam.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 20:17 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Zolang het niet in Groningen wordt gehouden
Dqod zegt dat ze met het WhatsApp-groepje bij de beurs zijn, maar haan33 is geschept op zijn mountainbike en zit met een gebroken knie bij de eerste hulp.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 20:17 schreef Paxcon het volgende:
Is het nou een trollmeet of is er wel meer dan 1 iemand?
Hey dat is gek, ik ben helemaal niet aanwezig daarquote:Op zaterdag 11 mei 2013 20:19 schreef gargamelnl het volgende:
Eerste pic van de meeting in volle gang
[ afbeelding ]
lekker schuren in de escape met zn allen.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 20:20 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Je komt maar naar NL met je carte blanche en je krijgt wat passionate forbidden cardio buiten je maritale bed.
[..]
Ik ben voor Amsterdam.
[..]
Dqod zegt dat ze met het WhatsApp-groepje bij de beurs zijn, maar haan33 is geschept op zijn mountainbike en zit met een gebroken knie bij de eerste hulp.
jij was te ugly voor die sitequote:Op zaterdag 11 mei 2013 20:20 schreef KritischeMassa het volgende:
[..]
Hey dat is gek, ik ben helemaal niet aanwezig daar
Nee hoor. zij zou gaan met Hugh en CY.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 20:20 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Je komt maar naar NL met je carte blanche en je krijgt wat passionate forbidden cardio buiten je maritale bed.
[..]
Ik ben voor Amsterdam.
[..]
Dqod zegt dat ze met het WhatsApp-groepje bij de beurs zijn, maar haan33 is geschept op zijn mountainbike en zit met een gebroken knie bij de eerste hulp.
quote:Op zaterdag 11 mei 2013 20:19 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Jij simpele ziel.
Vertel me je geheim, ik wil ook zo'n makkelijk leven.
Frank, hater, ze wil niet over haar seksleven hebben, ga niet over klaar komen praten danquote:Op zaterdag 11 mei 2013 20:16 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Je komt wel, je komt niet, je komt wel, je komt niet (komen in dit geval niet seksueel opvatten als in klaarkomen), dat weten we nu. Je komt dus niet, mag maakt we verder niet uit maar die hele drama er om heen. Het is FOK! geen GTST waar huiswijven naar kijken.
Volgens de laatste berichten is haan33 zwanger geraakt, fuck deze kanalen, laat ze het zelf maar vertellen.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 20:21 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Nee hoor. zij zou gaan met Hugh en CY.
AJ, we zijn al 3 stappen verder, dus bij deze wil ik je netjes meedelen, dat ik niet meer ga reageren.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 20:22 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Frank, hater, ze wil niet over haar seksleven hebben, ga niet over klaar komen praten dan![]()
Apenrots?quote:Op zaterdag 11 mei 2013 20:23 schreef Kesefkesef het volgende:
[..]
goed zo meloewa, ik ben rots op je
nicequote:Op zaterdag 11 mei 2013 20:23 schreef Kesefkesef het volgende:
[..]
goed zo meloewa, ik ben rots op je
Ik betaal niet voor seksquote:Op zaterdag 11 mei 2013 20:20 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Ik kom voor je op hoor.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 20:23 schreef Ambipur het volgende:
[..]
AJ, we zijn al 3 stappen verder, dus bij deze wil ik je netjes meedelen, dat ik niet meer ga reageren.
A'dam of R'dam. Maak niets uit. Maastricht is ook een optiequote:Op zaterdag 11 mei 2013 20:20 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
[..]
Ik ben voor Amsterdam.
[..]
Nee..nee.. dit meen je niet... waarom?quote:
Iedere keer weer (heb 'm nou al 100 keer gezien) moet ik lachen om die opa.quote:
Het woord haat ken ik niet, enkel liefde.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 20:22 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Frank, hater, ze wil niet over haar seksleven hebben, ga niet over klaar komen praten dan![]()
True, maar ik ben allang weggegaan heb aan elke groepje van 3+ man gevraagd of hun van de FOK! meet waren. Nada.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 20:21 schreef Aethereal het volgende:
Paradox is dat mensen die op de meet zijn het veel te druk hebben met sociaal zijn, en dus niet kunnen laten weten dat zij aanwezig zijn. Misschien kunnen we aan het feit dat er al een kwartier geen reacties meer zijn geweest in de trend van "ik ben hier, waar is iedereen", concluderen dat er toch een soort van meet plaatsvindt?
Utrecht beter. Kunnen we die ecto's die fanta bespugen terugpakkenquote:Op zaterdag 11 mei 2013 20:24 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
A'dam of R'dam. Maak niets uit. Maastricht is ook een optie
Jezus Christus in een tank naar Berlijn, nu moet je echt kappenquote:Op zaterdag 11 mei 2013 20:25 schreef Frank_Drebin het volgende:
Het woord haat ken ik niet, enkel liefde.
Ik om die Metal WoW'r met z'n paarden staartje die daar vermakelijke bewegingen maakt en een rondje draaitquote:Op zaterdag 11 mei 2013 20:25 schreef Frank_Drebin het volgende:
Maarre, gaat dit nog ergens over.
[..]
Iedere keer weer (heb 'm nou al 100 keer gezien) moet ik lachen om die opa.
[..]
quote:Op zaterdag 11 mei 2013 20:26 schreef KritischeMassa het volgende:
[..]
Jezus Christus in een tank naar Berlijn, nu moet je echt kappen
Een koetjesreep is minder zoet
Aaaaaah....quote:Op zaterdag 11 mei 2013 20:26 schreef wickedmen het volgende:
[..]
True, maar ik ben allang weggegaan heb aan elke groepje van 3+ man gevraagd of hun van de FOK! meet waren. Nada.
Eindconclusie: Er is geen meet en alles is gewoon een troll.
Toch vreemd dat van de 21 mensen die zich aanmelden er geen een komt opdagenquote:Op zaterdag 11 mei 2013 20:26 schreef wickedmen het volgende:
[..]
True, maar ik ben allang weggegaan heb aan elke groepje van 3+ man gevraagd of hun van de FOK! meet waren. Nada.
Met carte blanche bedoelde ik iets anders.quote:
Gelul, er zijn 13 man bij de Beurs nu. (volgens Dqod)quote:Op zaterdag 11 mei 2013 20:26 schreef wickedmen het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 11 mei 2013 20:25 schreef Frank_Drebin het volgende:
Maarre, gaat dit nog ergens over.
[..]
Paar Fokkers en wat kloontjes dus die een show hebben opgevoerd ;/quote:Op zaterdag 11 mei 2013 20:26 schreef wickedmen het volgende:
[..]
En iedereen die minder dan 250 bankdrukt mag oprottenquote:Op zaterdag 11 mei 2013 20:26 schreef Kesefkesef het volgende:
[..]
Utrecht beter. Kunnen we die ecto's die fanta bespugen terugpakken
Ja, nu ben ik helemaal pissig.quote:
Dude, ik zweer je... Ik dacht dat het echt was...quote:Op zaterdag 11 mei 2013 20:30 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Ja, nu ben ik helemaal pissig.
Jij als mijin beste hartsvriendin had het mij moeten zeggen, ik vraag me nu af waar we in onze relatie staan.
op basis waarvan?quote:Op zaterdag 11 mei 2013 20:31 schreef Frank_Drebin het volgende:
Ik begin het idee te krijgen dat de meetgangers ons expres voorhouden dat er geen meet is terwijl een hoop mensen daar al zijn.
Denk 't ook.. Ik blijf hoop houden in CY.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 20:31 schreef Frank_Drebin het volgende:
Ik begin het idee te krijgen dat de meetgangers ons expres voorhouden dat er geen meet is terwijl een hoop mensen daar al zijn.
Gevoel en omdat ik de mensen die normaal niet van FOK! weg te slaan zijn ook niet zie posten. Het is voornamelijk gevoel hoor maar iets zegt me dat ze ons nu juist trollen.quote:
hmm dat kanquote:Op zaterdag 11 mei 2013 20:32 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Gevoel en omdat ik de mensen die normaal niet van FOK! weg te slaan zijn ook niet zie posten. Het is voornamelijk gevoel hoor maar iets zegt me dat ze ons nu juist trollen.
'Hihi we doen net alsof er geen meet is terwijl er stiekem wel een meet is!quote:Op zaterdag 11 mei 2013 20:32 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Gevoel en omdat ik de mensen die normaal niet van FOK! weg te slaan zijn ook niet zie posten. Het is voornamelijk gevoel hoor maar iets zegt me dat ze ons nu juist trollen.
wie heb je gespot?quote:Op zaterdag 11 mei 2013 20:30 schreef chroestjov het volgende:
Heb al een paar mooie foto's gemaakt. (van een afstandje, met een sterke zoom)
Kan toch, is ook sociaal want dan zitten ze niet de hele tijd op FOK! met hun mobielquote:Op zaterdag 11 mei 2013 20:33 schreef Jorwol het volgende:
[..]
'Hihi we doen net alsof er geen meet is terwijl er stiekem wel een meet is!'
Denk je?
Ik kan die autisten niet van elkaar onderscheiden.quote:
lotgenoten onder elkaar, vast wel.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 20:34 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Ik kan die autisten niet van elkaar onderscheiden.
Ja, terwijl zij zich al dan niet in de groep verkneukelen om de reacties straks. Kan het mis hebben hoor maar ik heb zo'n gevoel dat nu juist FOK! getrolld wordt.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 20:33 schreef Jorwol het volgende:
[..]
'Hihi we doen net alsof er geen meet is terwijl er stiekem wel een meet is!'
Denk je?
Kan aan mij liggen, maar dat zou echt de slechtste 'troll' ooit zijnquote:Op zaterdag 11 mei 2013 20:35 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ja, terwijl zij zich al dan niet in de groep verkneukelen om de reacties straks. Kan het mis hebben hoor maar ik heb zo'n gevoel dat nu juist FOK! getrolld wordt.
Flauw is het. Maar goed, welke reden dan ook, volgens mij is de meet gewoon bezig.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 20:36 schreef Jorwol het volgende:
[..]
Kan aan mij liggen, maar dat zou echt de slechtste 'troll' ooit zijn
Mensen die met een ":')" smilie reageren op mensen die speculeren ¬_¬quote:Op zaterdag 11 mei 2013 20:37 schreef Kesefkesef het volgende:
mensen die nu druk aan het speculeren zijn
Vervolg schakelen we Valerio en Dennis in om iedereen op te trommelen voor zijn eigen huis.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 20:37 schreef Kesefkesef het volgende:
mensen die nu druk aan het speculeren zijn
Dit is nog het meest plausibel trouwens.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 20:36 schreef Paxcon het volgende:
Misschien is wickedman wel de troll en is hij nooit gekomen
Ga je nou expres die kut smileys gebruiken en als ik erover ga bitchen mijn berichten weg editen?quote:Op zaterdag 11 mei 2013 20:38 schreef LethalNinja het volgende:
[..]
Mensen die met een ":')" smilie reageren op mensen die speculeren ¬_¬
Geen broekenplasser op de meetquote:Op zaterdag 11 mei 2013 20:39 schreef skippy22 het volgende:
Ik kan niet komen,helaasch. Zou dit schouwspel voor geen goud willen missen,maar kan echt niet.
Ik heb niks ge-edit van jou in dit topic, niet zo dramatisch doen hé, verder ownen mijn smilies natuurlijkquote:Op zaterdag 11 mei 2013 20:39 schreef Kesefkesef het volgende:
[..]
Ga je nou expres die kut smileys gebruiken en als ik erover ga bitchen mijn berichten weg editen?
misschien had 9gag beter voor je geweest om te modereren.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 20:41 schreef LethalNinja het volgende:
[..]
Ik heb niks ge-edit van jou in dit topic, niet zo dramatisch doen hé, verder ownen mijn smilies natuurlijk
Als alles wat ik heb gepost een troll was zou ik nu serieus met een stijve op de grond aan het rollenbollen zijn van het lachen.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 20:35 schreef Ambipur het volgende:
Ik denk gewoon dat er een meet is. En als CY niet echt is: Damn, dan is ze goed.
Ik geloof dat ze nu genietende zijn! en dat Wickedmen juist fuckt.
Trollquote:Op zaterdag 11 mei 2013 20:43 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Als alles wat ik heb gepost een troll was zou ik nu serieus met een stijve op de grond aan het rollenbollen zijn van het lachen.
Helaas is het niet meer dan de waarheid.
De tijd zal het leren of er echt een meet was en ik ze op de een of andere manier niet heb kunnen vinden of dat het een perfecte troll was van Christina.
quote:Op zaterdag 11 mei 2013 20:41 schreef LethalNinja het volgende:
[..]
Ik heb niks ge-edit van jou in dit topic, niet zo dramatisch doen hé, verder ownen mijn smilies natuurlijk
Neuh heb het hier prima naar mijn zinquote:Op zaterdag 11 mei 2013 20:42 schreef leeell het volgende:
[..]
misschien had 9gag beter voor je geweest om te modereren.
helaas.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 20:47 schreef LethalNinja het volgende:
[..]
Neuh heb het hier prima naar mijn zin
ach, FOK!kers halen de raarste capriolen uit op meetsquote:Op zaterdag 11 mei 2013 20:48 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Nee, zo werkt dat niet, Herman van Veen
Wat hebben ze gedaan, heeft die overarticulerende blonde Chinees het weer eens te druk voor je?quote:
quote:Op zaterdag 11 mei 2013 20:48 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Nee, zo werkt dat niet, Herman van Veen.
hey, moest jij als FOK!alpha niet het voortouw nemen als "tijger" en deze chicks mee naar huis nemen ?quote:Op zaterdag 11 mei 2013 20:51 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Wat hebben ze gedaan, heeft die overarticulerende blonde Chinees het weer eens te druk voor je?
[..]
Volgens mij willen de mensen van de meet fok voor de gek houden, de goede verhalen komen later pas.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 20:52 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Oke, leugen, want jij kwam met Piye etc
quote:Op zaterdag 11 mei 2013 20:53 schreef leeell het volgende:
[..]
hey, moest jij als FOK!alpha niet het voortouw nemen als "tijger" en deze chicks mee naar huis nemen ?
of blijft dat bij FOK praat ?
fok alphaquote:Op zaterdag 11 mei 2013 20:53 schreef leeell het volgende:
[..]
hey, moest jij als FOK!alpha niet het voortouw nemen als "tijger" en deze chicks mee naar huis nemen ?
Denkt dat panzermaus daar nog iets te verlegen voor is.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 20:53 schreef leeell het volgende:
[..]
ik denk dat zn mantra's alleen op FOK! werkenquote:Op zaterdag 11 mei 2013 20:54 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Denkt dat panzermaus daar nog iets te verlegen voor is.
quote:Op zaterdag 11 mei 2013 20:53 schreef leeell het volgende:
[..]
Agree. Ik post hier ook omdat ik te lui ben om nu eten te makenquote:Op zaterdag 11 mei 2013 20:53 schreef tetouaribo het volgende:
[..]
Volgens mij willen de mensen van de meet fok voor de gek houden, de goede verhalen komen later pas.
Dat zei ik ook al. Dat idee heb inderdaad ook.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 20:53 schreef tetouaribo het volgende:
[..]
Volgens mij willen de mensen van de meet fok voor de gek houden, de goede verhalen komen later pas.
mmmquote:Op zaterdag 11 mei 2013 20:57 schreef Panzermaus het volgende:
Ik ga hier niet eens meer op reageren, mensen weten beter.
Geniale mensen zeg.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 20:53 schreef tetouaribo het volgende:
[..]
Te lui voor je huiswerk zul je bedoelen.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 20:57 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Agree. Ik post hier ook omdat ik te lui ben om nu eten te makenniet dat ik denk dat ze fokken.
Valt wel mee, beter ging de helft zeiken dat er niemand is, en de andere helft afzeggen en ondertussen vragen hoe het op de beura gaat. Dan zou ik het misschien geloven.quote:
quote:Op zaterdag 11 mei 2013 21:00 schreef Fascination het volgende:
[..]
Te lui voor je huiswerk zul je bedoelen.
Ik vond je eigenlijk wel een type om met haan samen, schouder aan schouder, Franse chansons te zingen terwijl jullie om de vijf minuten vriendschappelijk toosten.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 21:05 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Natuurlijk ga ik niet naar die meet.
De dingen die ik met haan33 wil doen zorgen voor een note of zelfs een ban.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 21:07 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ik vond je eigenlijk wel een type om met haan samen, schouder aan schouder, Franse chansons te zingen terwijl jullie om de vijf minuten vriendschappelijk toosten.
quote:Op zaterdag 11 mei 2013 21:08 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
De dingen die ik met haan33 wil doen zorgen voor een note of zelfs een ban.
Jammer, heb op je gewacht.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 21:05 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Natuurlijk ga ik niet naar die meet.
Precies.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 21:13 schreef VeX- het volgende:
Ondertussen zetten de meeters het in een cafe lekker op een zuipen en zitten wij op een zaterdagavond te fokken over fokkers die meeten.
Heb je ook ping?quote:Op zaterdag 11 mei 2013 21:18 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
DM me je nummer en we meeten een keertje.
Kan je blaas dat wel aan.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 21:22 schreef skippy22 het volgende:
Frenk zullen we een keertje afspreken ? Samen aan de jenever en dan even langs de vrouwtjes.
Nee, we zitten nog steeds bij paard van troje, kunnen niet weg want dat willen ze nietquote:Op zaterdag 11 mei 2013 21:23 schreef Gulmez het volgende:
zyn jullie nog steeds paard van troje ik moet zo naar agga ben nog 079 waar ken ik jullie vinden kom anders shoppa hollywood in schilderswijk kunnen we ff smoken bij tramhalte
Over 10 min in 070 haal me ff op dan met waggie chilling in dan draai ik ook een spliff gelijkquote:Op zaterdag 11 mei 2013 21:23 schreef Gulmez het volgende:
zyn jullie nog steeds paard van troje ik moet zo naar agga ben nog 079 waar ken ik jullie vinden kom anders shoppa hollywood in schilderswijk kunnen we ff smoken bij tramhalte
Ja. En dat.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 21:24 schreef Gulmez het volgende:
[..]
jij bent gewoon in het echt kk dik daarom
ik ga zo met randstadrail kan ook met de waggie van me oom die heeft dikke mercie welke wijk woon je mattiequote:Op zaterdag 11 mei 2013 21:26 schreef hezdunnah het volgende:
[..]
Over 10 min in 070 haal me ff op dan met waggie chilling in dan draai ik ook een spliff gelijk
Waar dan bro?quote:Op zaterdag 11 mei 2013 21:26 schreef hezdunnah het volgende:
[..]
Over 10 min in 070 haal me ff op dan met waggie chilling in dan draai ik ook een spliff gelijk
ehh? ik kom als je zweer dat jullie bij troje zijn anders word ik paraquote:Op zaterdag 11 mei 2013 21:28 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Wat is dit man, jij neemt nu over ofzo?
Ja man 2 mensen zeiden al dat we bij Troje zijn, hoe geloofwaardiger wil je t hebben?quote:Op zaterdag 11 mei 2013 21:29 schreef Gulmez het volgende:
[..]
ehh? ik kom als je zweer dat jullie bij troje zijn anders word ik para
We zitten bij Troje man, kom nou maar.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 21:29 schreef Gulmez het volgende:
[..]
ehh? ik kom als je zweer dat jullie bij troje zijn anders word ik para
Bro halte 9 of 12quote:Op zaterdag 11 mei 2013 21:23 schreef Gulmez het volgende:
quote:Op zaterdag 11 mei 2013 21:32 schreef gargamelnl het volgende:
[..]
Of politicus, mag je altijd mensen naaien.
ik sta achter je.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 21:40 schreef Rectum het volgende:
Oke ik zit nu in de stairway maar zie geen fokkers
Het is een positief punt natuurlijk dat ze hier niet hun belevenissen neer gooien. Zelfs haan houdt zich in. Nog even en ik val van mijn geloof.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 21:43 schreef Cactus1 het volgende:
Grappig om te zien dat de mensen die niet komen het hele meet-gebeuren nog spannender vinden dan mensen die wel gewoon gaan en nu een leuke avond hebben
Die verhalen komen misschien wel als ze weer thuis zijn of als er nog meer alcohol in zit. Op dit moment kun je onmogelijk iets lulligs over je buurman zeggen, want voor hetzelfde geld checkt één van de andere KLB'ers dit topic en voor je het weet heb je oorlog in de groepquote:Op zaterdag 11 mei 2013 21:45 schreef Frank_Drebin het volgende:
Het is een positief punt natuurlijk dat ze hier niet hun belevenissen neer gooien. Zelfs haan houdt zich in. Nog even en ik val van mijn geloof.
quote:Op zaterdag 11 mei 2013 21:40 schreef Rectum het volgende:
oke ik zit nu in de stairway maar zie geen fokkers
Leuk toch juist. Tis eindelijk eens gelukt.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 22:08 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Contact met het front, schijnt nog gezellig te zijn ook.
Ja waz met jou, jij zou toch gaan?quote:Op zaterdag 11 mei 2013 22:36 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Wel spijt nu dat ik niet ben gegaan.
quote:
Oke.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 22:43 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ja en jij zou ook gaan, dus hou je mond
En je bent niet eens naar jouw vriend's verjaardagquote:
Ja serieusquote:Op zaterdag 11 mei 2013 22:49 schreef Splutje het volgende:
Vindt er nu daadwerkelijk een meet plaats?
Hij vierde het uiteindelijk alleen met familie.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 22:49 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
En je bent niet eens naar jouw vriend's verjaardag
Ik ga volgende keer ook, heb ik al beloofd.
Check de OP, en dan ongeveer de helft daarvan zijn er.quote:
Haha sukkelquote:Op zaterdag 11 mei 2013 22:57 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Hij vierde het uiteindelijk alleen met familie.Goed geheugen wel.
Een geslaagde meet dus. Mooi.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 23:03 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Check de OP, en dan ongeveer de helft daarvan zijn er.
[..]
Haha sukkel
Ik heb zojuist een foto gekregen via wa bitches
En nee ik stuur niks door
Ziet er leuk uit in ieder geval
Dit inderdaadquote:Op zaterdag 11 mei 2013 21:13 schreef VeX- het volgende:
Ondertussen zetten de meeters het in een cafe lekker op een zuipen en zitten wij op een zaterdagavond te fokken over fokkers die meeten.
quote:Op zaterdag 11 mei 2013 17:04 schreef deadprez het volgende:
ik wil morgen wel beeldmateriaal zien eh
Hehequote:Op zaterdag 11 mei 2013 20:53 schreef leeell het volgende:
[..]
een patatje met graagquote:Op zaterdag 11 mei 2013 23:13 schreef ntm het volgende:
Ik ga maar eens verder met werken, succes met het speculeren nog
jij nooitquote:Op zaterdag 11 mei 2013 23:16 schreef -supergirl- het volgende:
HEY MENSJES. KLAAR MET WERKEN HOOR. BEN IK NOG WELKOM
waar werk jequote:Op zaterdag 11 mei 2013 23:16 schreef -supergirl- het volgende:
HEY MENSJES. KLAAR MET WERKEN HOOR. BEN IK NOG WELKOM
quote:Op zaterdag 11 mei 2013 23:18 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Dan had je moeten gaan natuurlijk.
graag gedaanquote:Op zaterdag 11 mei 2013 23:21 schreef hezdunnah het volgende:
[..]
He ria doe niet zo vervelend
[..]
dank je
Yeah rightquote:Op zaterdag 11 mei 2013 23:25 schreef Furbo het volgende:
Ik zit ongeveer 4 tafels verderop en heb wat foto's gemaakt
Als ik thuis kom zal ik ze online gooien
Ok maccie zekerquote:Op zaterdag 11 mei 2013 23:25 schreef -supergirl- het volgende:
Wat denk je aap dat kledingwinkels nu open zijn,
Horeca !
Welk plaatjequote:Op zaterdag 11 mei 2013 23:30 schreef Furbo het volgende:
Oke eerlijk gezegd ziet het er best gezellig uit al bevestigd dit plaatje wel het beeld wat ik van de gemiddelde fokker heb
Maak ons nou niet zo nieuwsgierigquote:Op zaterdag 11 mei 2013 23:30 schreef Furbo het volgende:
Oke eerlijk gezegd ziet het er best gezellig uit al bevestigd dit plaatje wel het beeld wat ik van de gemiddelde fokker heb
Ben jij die gast links? Die wannabe hipster?quote:Op zaterdag 11 mei 2013 23:30 schreef Furbo het volgende:
En dan lekker fappen erop zekerquote:
Jaaa, "CristinaYang" reageert niet!quote:Op zaterdag 11 mei 2013 23:35 schreef Angel-Joy het volgende:
Ze zijn ook dood op wa, niet eens mij nog meer foto's sturen
Door de bril zeker. Welke ben jij?quote:Op zaterdag 11 mei 2013 23:33 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Ben jij die gast links? Die wannabe hipster?
Jouw gedachten niet op mij projecteren he vriendquote:
Tja soms moet je je gedachten even openbaar maken, anders gebeuren er vreemde dingenquote:Op zaterdag 11 mei 2013 23:38 schreef Susteren het volgende:
[..]
Jouw gedachten niet op mij projecteren he vriend. Iets met 'waar het hart vol van is...'
Add me ff aan die groepschat aub, k dm mn nummerquote:Op zaterdag 11 mei 2013 23:40 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ik zit in de groepschat, en daar zijn ze allemaal stil, niet alleen Cristina
Papzak ik ben niet pazak ik ben ripped als je tegen mij aanloopt dan breek je door 3en ik zou maar oppassen met je duckfacequote:
Moet je bij ene jackthepirate zijnquote:Op zaterdag 11 mei 2013 23:41 schreef Susteren het volgende:
[..]
Add me ff aan die groepschat aub, k dm mn nummer
Huh? Kun je m ff vragen?quote:
Bedankt vriendin.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 23:45 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Madjackthepirate, dm hem lekker zelf vriend.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You had my curiosity but now you have my attention...
..
Pain is weakness leaving the body
..
Stoerquote:Op zaterdag 11 mei 2013 23:41 schreef hezdunnah het volgende:
[..]
Papzak ik ben niet pazak ik ben ripped als je tegen mij aanloopt dan breek je door 3en ik zou maar oppassen met je duckface
quote:Op zaterdag 11 mei 2013 23:53 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
WOEEEHOEEE ik heb ook 2 foto's...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Fanta is er ook toch? Ben je blind ofzo.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 23:40 schreef Furbo het volgende:
Haan pik je er wel zo tussenuit
De vrouwelijke users zou ik niet geven
Leuk geweest, wij gaan naar de echte tent
These aren't the pictures you're looking for.quote:
Geen idee was dat die donkerequote:Op zondag 12 mei 2013 00:08 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Fanta is er ook toch? Ben je blind ofzo.
Hommo hommo!!!!quote:Op zondag 12 mei 2013 00:10 schreef Furbo het volgende:
[..]
Geen idee was dat die donkere
Vond er niet veel bijzonders aan in ieder geval
Was het vet broertje?quote:Op zondag 12 mei 2013 00:31 schreef Dimachaerus het volgende:
Ik zit in de trein hoe kan ik foto upload
Ga eens naar Tinypic.com moet als het goed is ook werken op mobiele telefoonsquote:Op zondag 12 mei 2013 00:31 schreef Dimachaerus het volgende:
Ik zit in de trein hoe kan ik foto upload
Waarom gebruiken jullie nog Tinypic? imgur.com is in alle opzichten gemakkelijker en beter.quote:Op zondag 12 mei 2013 00:33 schreef Starm het volgende:
[..]
Ga eens naar Tinypic.com moet als het goed is ook werken op mobiele telefoons
Ik hoop het wel . het lijkt mij erg vermakelijk.quote:Op zondag 12 mei 2013 01:03 schreef -supergirl- het volgende:
Komt er straks nog een apart topic vol met pics van de meet aub?
Stiekem heb ik een tattoo van een wolf op m'n buik ;$quote:Op zondag 12 mei 2013 01:10 schreef Geelman het volgende:
Triest zeikvolk dat dacht dat de meet niet door zou gaan...
De meet heeft plaatsgevonden (een kleinere groep gaat nog stappen) en was een succes te noemen. Alle aanwezigen waren prima aanspreekbaar en in voor een grapje. Natuurlijk hebben we hartelijk gelachen om die malle haan33 die als eerste (en als enige) dronken was.
Mijn stereotiepe beeld van de gemiddelde FOK!'er is ontkracht. Niemand had namelijk een wolvenshirt aan!![]()
En natuurlijk komen er geen pics voor users die niet de moeite namen om even langs te komen.
Je was er tenminste!quote:Op zondag 12 mei 2013 01:11 schreef Dqod het volgende:
[..]
Stiekem heb ik een tattoo van een wolf op m'n buik ;$
Maar amen, vond het mawfakkin' awesome
Stom van mezelf eigenlijk dat ik toch weg ben gegaan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |