Zolang het niet in Groningen wordt gehoudenquote:Op zaterdag 11 mei 2013 20:16 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Die gaat er sowieso komen deze zomer.
[..]
Of dan toont Chai haar tieten, hup banquote:Op zaterdag 11 mei 2013 20:16 schreef Aethereal het volgende:
Vind het toch wel zeer apart dat er geen moderator van KLB op de KLB meet is om de discussie in toom te houden..
Me, myself and I.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 20:15 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
'Sup met wat emancipatie?
[..]
Noem dan één ding waar je goed in bent, wat is je talent, je unique selling point?
Eens.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 20:17 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Zolang het niet in Groningen wordt gehouden
Je komt maar naar NL met je carte blanche en je krijgt wat passionate forbidden cardio buiten je maritale bed.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 20:17 schreef IrCute het volgende:
[..]
Wel als ik in NL ben, geen gym meet zonder ircute & fanta
Ik ben voor Amsterdam.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 20:17 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Zolang het niet in Groningen wordt gehouden
Dqod zegt dat ze met het WhatsApp-groepje bij de beurs zijn, maar haan33 is geschept op zijn mountainbike en zit met een gebroken knie bij de eerste hulp.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 20:17 schreef Paxcon het volgende:
Is het nou een trollmeet of is er wel meer dan 1 iemand?
Hey dat is gek, ik ben helemaal niet aanwezig daarquote:Op zaterdag 11 mei 2013 20:19 schreef gargamelnl het volgende:
Eerste pic van de meeting in volle gang
[ afbeelding ]
lekker schuren in de escape met zn allen.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 20:20 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Je komt maar naar NL met je carte blanche en je krijgt wat passionate forbidden cardio buiten je maritale bed.
[..]
Ik ben voor Amsterdam.
[..]
Dqod zegt dat ze met het WhatsApp-groepje bij de beurs zijn, maar haan33 is geschept op zijn mountainbike en zit met een gebroken knie bij de eerste hulp.
jij was te ugly voor die sitequote:Op zaterdag 11 mei 2013 20:20 schreef KritischeMassa het volgende:
[..]
Hey dat is gek, ik ben helemaal niet aanwezig daar
Nee hoor. zij zou gaan met Hugh en CY.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 20:20 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Je komt maar naar NL met je carte blanche en je krijgt wat passionate forbidden cardio buiten je maritale bed.
[..]
Ik ben voor Amsterdam.
[..]
Dqod zegt dat ze met het WhatsApp-groepje bij de beurs zijn, maar haan33 is geschept op zijn mountainbike en zit met een gebroken knie bij de eerste hulp.
quote:Op zaterdag 11 mei 2013 20:19 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Jij simpele ziel.
Vertel me je geheim, ik wil ook zo'n makkelijk leven.
Frank, hater, ze wil niet over haar seksleven hebben, ga niet over klaar komen praten danquote:Op zaterdag 11 mei 2013 20:16 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Je komt wel, je komt niet, je komt wel, je komt niet (komen in dit geval niet seksueel opvatten als in klaarkomen), dat weten we nu. Je komt dus niet, mag maakt we verder niet uit maar die hele drama er om heen. Het is FOK! geen GTST waar huiswijven naar kijken.
Volgens de laatste berichten is haan33 zwanger geraakt, fuck deze kanalen, laat ze het zelf maar vertellen.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 20:21 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Nee hoor. zij zou gaan met Hugh en CY.
AJ, we zijn al 3 stappen verder, dus bij deze wil ik je netjes meedelen, dat ik niet meer ga reageren.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 20:22 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Frank, hater, ze wil niet over haar seksleven hebben, ga niet over klaar komen praten dan![]()
Apenrots?quote:Op zaterdag 11 mei 2013 20:23 schreef Kesefkesef het volgende:
[..]
goed zo meloewa, ik ben rots op je
nicequote:Op zaterdag 11 mei 2013 20:23 schreef Kesefkesef het volgende:
[..]
goed zo meloewa, ik ben rots op je
Ik betaal niet voor seksquote:Op zaterdag 11 mei 2013 20:20 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Ik kom voor je op hoor.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 20:23 schreef Ambipur het volgende:
[..]
AJ, we zijn al 3 stappen verder, dus bij deze wil ik je netjes meedelen, dat ik niet meer ga reageren.
A'dam of R'dam. Maak niets uit. Maastricht is ook een optiequote:Op zaterdag 11 mei 2013 20:20 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
[..]
Ik ben voor Amsterdam.
[..]
Nee..nee.. dit meen je niet... waarom?quote:
Iedere keer weer (heb 'm nou al 100 keer gezien) moet ik lachen om die opa.quote:
Het woord haat ken ik niet, enkel liefde.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 20:22 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Frank, hater, ze wil niet over haar seksleven hebben, ga niet over klaar komen praten dan![]()
True, maar ik ben allang weggegaan heb aan elke groepje van 3+ man gevraagd of hun van de FOK! meet waren. Nada.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 20:21 schreef Aethereal het volgende:
Paradox is dat mensen die op de meet zijn het veel te druk hebben met sociaal zijn, en dus niet kunnen laten weten dat zij aanwezig zijn. Misschien kunnen we aan het feit dat er al een kwartier geen reacties meer zijn geweest in de trend van "ik ben hier, waar is iedereen", concluderen dat er toch een soort van meet plaatsvindt?
Utrecht beter. Kunnen we die ecto's die fanta bespugen terugpakkenquote:Op zaterdag 11 mei 2013 20:24 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
A'dam of R'dam. Maak niets uit. Maastricht is ook een optie
Jezus Christus in een tank naar Berlijn, nu moet je echt kappenquote:Op zaterdag 11 mei 2013 20:25 schreef Frank_Drebin het volgende:
Het woord haat ken ik niet, enkel liefde.
Ik om die Metal WoW'r met z'n paarden staartje die daar vermakelijke bewegingen maakt en een rondje draaitquote:Op zaterdag 11 mei 2013 20:25 schreef Frank_Drebin het volgende:
Maarre, gaat dit nog ergens over.
[..]
Iedere keer weer (heb 'm nou al 100 keer gezien) moet ik lachen om die opa.
[..]
quote:Op zaterdag 11 mei 2013 20:26 schreef KritischeMassa het volgende:
[..]
Jezus Christus in een tank naar Berlijn, nu moet je echt kappen
Een koetjesreep is minder zoet
Aaaaaah....quote:Op zaterdag 11 mei 2013 20:26 schreef wickedmen het volgende:
[..]
True, maar ik ben allang weggegaan heb aan elke groepje van 3+ man gevraagd of hun van de FOK! meet waren. Nada.
Eindconclusie: Er is geen meet en alles is gewoon een troll.
Toch vreemd dat van de 21 mensen die zich aanmelden er geen een komt opdagenquote:Op zaterdag 11 mei 2013 20:26 schreef wickedmen het volgende:
[..]
True, maar ik ben allang weggegaan heb aan elke groepje van 3+ man gevraagd of hun van de FOK! meet waren. Nada.
Met carte blanche bedoelde ik iets anders.quote:
Gelul, er zijn 13 man bij de Beurs nu. (volgens Dqod)quote:Op zaterdag 11 mei 2013 20:26 schreef wickedmen het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 11 mei 2013 20:25 schreef Frank_Drebin het volgende:
Maarre, gaat dit nog ergens over.
[..]
Paar Fokkers en wat kloontjes dus die een show hebben opgevoerd ;/quote:Op zaterdag 11 mei 2013 20:26 schreef wickedmen het volgende:
[..]
En iedereen die minder dan 250 bankdrukt mag oprottenquote:Op zaterdag 11 mei 2013 20:26 schreef Kesefkesef het volgende:
[..]
Utrecht beter. Kunnen we die ecto's die fanta bespugen terugpakken
Ja, nu ben ik helemaal pissig.quote:
Dude, ik zweer je... Ik dacht dat het echt was...quote:Op zaterdag 11 mei 2013 20:30 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Ja, nu ben ik helemaal pissig.
Jij als mijin beste hartsvriendin had het mij moeten zeggen, ik vraag me nu af waar we in onze relatie staan.
op basis waarvan?quote:Op zaterdag 11 mei 2013 20:31 schreef Frank_Drebin het volgende:
Ik begin het idee te krijgen dat de meetgangers ons expres voorhouden dat er geen meet is terwijl een hoop mensen daar al zijn.
Denk 't ook.. Ik blijf hoop houden in CY.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 20:31 schreef Frank_Drebin het volgende:
Ik begin het idee te krijgen dat de meetgangers ons expres voorhouden dat er geen meet is terwijl een hoop mensen daar al zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |