Namen noemen is ook niet nodig, we weten allemaal wie je bedoeltquote:Op zaterdag 11 mei 2013 20:11 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ow, er zijn daadwerkelijk dus mensen.
Mwah, dan kan het wel even open blijven voor die mensen.
Mensen die zeggen te komen en niet komen en vervolgens de aandacht trekken (zal geen namen noemen) hoeven imo geen extra aandacht te krijgen.
Kan toch best, gewoon met een rijke man trouwen.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 20:11 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Hoe wil jij dingen bereiken? Beetje geil kleden, tietjes naar voren en gaan toch? Van je brein moet je 't niet hebben.
Hoe moet jij weten dat ik het niet van mijn brein moet hebben?quote:Op zaterdag 11 mei 2013 20:11 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Hoe wil jij dingen bereiken? Beetje geil kleden, tietjes naar voren en gaan toch? Van je brein moet je 't niet hebben.
Frank, je doelt op mij. Zeg even rechtstreeks wat je wil zeggen, dan hou ik op. Beloofd. One love en allesquote:Op zaterdag 11 mei 2013 20:11 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ow, er zijn daadwerkelijk dus mensen.
Mwah, dan kan het wel even open blijven voor die mensen.
Mensen die zeggen te komen en niet komen en vervolgens de aandacht trekken (zal geen namen noemen) hoeven imo geen extra aandacht te krijgen.
'Sup met wat emancipatie?quote:Op zaterdag 11 mei 2013 20:14 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Kan toch best, gewoon met een rijke man trouwen.
Noem dan één ding waar je goed in bent, wat is je talent, je unique selling point?quote:Op zaterdag 11 mei 2013 20:14 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Hoe moet jij weten dat ik het niet van mijn brein moet hebben?![]()
Ik weet zelf wel wat ik kan hebben.
Je komt wel, je komt niet, je komt wel, je komt niet (komen in dit geval niet seksueel opvatten als in klaarkomen), dat weten we nu. Je komt dus niet, mag maakt we verder niet uit maar die hele drama er om heen. Het is FOK! geen GTST waar huiswijven naar kijken.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 20:14 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Frank, je doelt op mij. Zeg even rechtstreeks wat je wil zeggen, dan hou ik op. Beloofd. One love en alles
Die gaat er sowieso komen deze zomer.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 20:16 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Is het niet waard. Gym meet lijkt me wel chill.
quote:
Ben mijn leven niet beuquote:Op zaterdag 11 mei 2013 20:16 schreef Aethereal het volgende:
Vind het toch wel zeer apart dat er geen moderator van KLB op de KLB meet is om de discussie in toom te houden..
Jongens, hier gaan we het niet over hebben, ik zet een slotjequote:Op zaterdag 11 mei 2013 20:16 schreef Aethereal het volgende:
Vind het toch wel zeer apart dat er geen moderator van KLB op de KLB meet is om de discussie in toom te houden..
Zoals we hier kunnen zien, is die drama er ook zonder mijquote:Op zaterdag 11 mei 2013 20:16 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Je komt wel, je komt niet, je komt wel, je komt niet (komen in dit geval niet seksueel opvatten als in klaarkomen), dat weten we nu. Je komt dus niet, mag maakt we verder niet uit maar die hele drama er om heen. Het is FOK! geen GTST waar huiswijven naar kijken.
Wel als ik in NL ben, geen gym meet zonder ircute & fantaquote:Op zaterdag 11 mei 2013 20:16 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Die gaat er sowieso komen deze zomer.
[..]
Dat is onduidelijkquote:Op zaterdag 11 mei 2013 20:17 schreef Paxcon het volgende:
Is het nou een trollmeet of is er wel meer dan 1 iemand?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |