SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Aanwezigen:
CristinaYang
Madeliefff
Dqod
Fanta-Stick
Mortaxx
wickedmen
Hugh_Myron
Ikjijallebei
Buffalo-Soldier
Haan33
Madjackthepirate
Piye
Feyenoordfan92
Geelman
MAHL
Dimachaerus
Durrrr
Micson
Fonkeymonkey
Chai
Moccie
Misschien:
Wenfer2
Fokker89
Rawberry
Rodawa
Belangrijk:
De vorige paar topics over KLB-meets zijn in SC vervallen. Dat is niet de bedoeling voor dit topic. Er zijn dus een aantal duidelijke regels.
We willen wel: aan- of afmeldingen en vragen over de meet.
We willen niet: off-topic opmerkingen, SC, gebagger, en reacties als ‘deze meet komt er toch niet’.
Post dus alleen relevante opmerkingen of vragen over de meet, de rest zal toch verwijderd worden.
We hopen jullie allemaal te zien bij de meet!
Liefs,
CristinaYang en Madeliefff
-Is nog niet zeker, dus OP laten staan-
[ Bericht 71% gewijzigd door Marie30 op 11-05-2013 20:21:57 ]
Zalig zijn de onwetenden. Had ik maar jouw (gebrek aan) intelligentiequote:Op zaterdag 11 mei 2013 20:08 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Alsof jij zelf zo bizar slim bent.
Nononono.
Hardop gelachen.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 20:08 schreef Gorzalka het volgende:
Ik liep net naar buiten richting de parasollen en er rende iemand voorbij die heel snel een foto van me maakte en weer snel doorrende. Lachen hoor, echt fucking zielig
!
Heel even kijken, al heb ik het idee dat het ook gewoon weer de zoveelste trollmeet is jaquote:Op zaterdag 11 mei 2013 20:08 schreef Aethereal het volgende:
Topic kan wel dicht lijkt me ondertussen..
'Het mooiste moet juist nog komenquote:Op zaterdag 11 mei 2013 20:08 schreef Aethereal het volgende:
Topic kan wel dicht lijkt me ondertussen..
Dat is een plaatjesschieter dief, bel de politie!quote:Op zaterdag 11 mei 2013 20:08 schreef Gorzalka het volgende:
Ik liep net naar buiten richting de parasollen en er rende iemand voorbij die heel snel een foto van me maakte en weer snel doorrende. Lachen hoor, echt fucking zielig
!
Mensen van de whatsapp groep zijn er voor zover ik het weet.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 20:09 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Heel even kijken, al heb ik het idee dat het ook gewoon weer de zoveelste trollmeet is ja
er zijn nog zoveel meer tellende factoren in het leven en daarbij jongen, je doet hbo.. je hoeft je ook niet zo superieur te gedragen nergens voor nodig.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 20:09 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Zalig zijn de onwetenden. Had ik maar jouw (gebrek aan) intelligentie.
Thanks en ocharmequote:Op zaterdag 11 mei 2013 20:10 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Chai die in d'r eentje op wat FOK!kers zit te wachten nu in Utrecht, vanuit de provincie.
Nee voortaan doen we ze op woensdagavondquote:Op zaterdag 11 mei 2013 20:10 schreef reinbertio het volgende:
Als die meet nou een beetje in de buurt was geweest en niet op zaterdagavond...
Is het niet, een klein groepje heeft zich inmiddels gegroepeerd. Het is een grote chaos, mortieren slaan links, rechts en in het midden in. Ouderen durven hun huizen niet uit, en voor degenen die zich nog wel op straat wagen is er slecht nieuws: Ambipur verspert bizar de weg.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 20:09 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Heel even kijken, al heb ik het idee dat het ook gewoon weer de zoveelste trollmeet is ja
Ow, er zijn daadwerkelijk dus mensen.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 20:10 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Mensen van de whatsapp groep zijn er voor zover ik het weet.
Hoe wil jij dingen bereiken? Beetje geil kleden, tietjes naar voren en gaan toch? Van je brein moet je 't niet hebben.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 20:10 schreef Meloewa het volgende:
[..]
er zijn nog zoveel meer tellende factoren in het leven en daarbij jongen, je doet hbo.. je hoeft je ook niet zo superieur te gedragen nergens voor nodig.
Ik stel eerder woensdagmiddag voor, dan is het merendeel vrij van school!quote:Op zaterdag 11 mei 2013 20:11 schreef Starm het volgende:
[..]
Nee voortaan doen we ze op woensdagavond
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |